home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 413583 gange)
halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1740: 10 Jun 2009, 19:38 »

Rimeligt heftigt hold.. Må man høre, hvad du har vundet af titler? Smiley

Mig eller Borum? Smiley
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1741: 10 Jun 2009, 19:50 »

Hvordan fuck får du Arsharvin til fc !? - Sygt nok Peace
Logged

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1742: 10 Jun 2009, 19:54 »

Hvordan fuck får du Arsharvin til fc !? - Sygt nok Peace

Man. City havde sat ham til salg for 40 millioner Opstemt
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1743: 10 Jun 2009, 20:04 »

Mig eller Borum? Smiley
Dig med FCK holdet Wink
Logged


xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1744: 10 Jun 2009, 20:12 »

Ja, det er et imponerende FCK hold Smiley
Logged

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1745: 10 Jun 2009, 20:13 »

Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1746: 10 Jun 2009, 20:15 »

Så du vandt Champions League i din tredje sæson?
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1747: 10 Jun 2009, 20:16 »

^dden ¨var svær
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1748: 10 Jun 2009, 20:23 »

det er et godt hold, af FCK standard... men at vinde CHL? ... Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1749: 10 Jun 2009, 20:28 »

CSKA Moscow

Mit CSKA Moskva hold, i året 2012. En vigtig forudsætning for at skulle bedømme holdet er, at tage i mente, at i Rusland må man ikke have mere end 5 udlændinge i startelleveren. Dette er ekstremt svært, da jeg skal opretholde et vidst niveau, samtidigt med at de regens der kommer fra Rusland, er pænt ringe, og slet ikke udviklede nok til mit hold.

Taktik: Opstilling

Som det ses har jeg beholdt veteranerne i forsvaret da de gør det rigtigt godt, her mener jeg mine backs. Hvis vi starter fra bunden og går mod toppen følger nedenfor links til screenshots af mine spillere:

Målmand: Igor Akinfeev
"Akinfeev behøver nok ikke den store præsentation. Han har været førstevalg lige siden min ankomst til klubben, og han har virkelig vist sit værd. Hans historie taler da også for sig selv. Jeg har ingen planer om at skifte ham ud i den nærmeste fremtid."

Højre Back: Vasily Berezutskiy
"Vasily har sammen med hans brormand været de sikreste backs igennem de seneste sæsoner i Premier Division. Hverken Vasily eller Alexey har været de store oplæggere, da jeg ikke spiller med offensive backs."

Venstre Back: Alexey Berezutskiy
"Alexey er sammen med broderen Vasily holdets ældste spillere. Derfor er det naturligt at de snart skal skiftes ud. Dette generationsskifte i forsvaret bliver svært, da ingen russere i øjeblikket er nær deres niveau på deres respektive positioner."

Midterforsvar: Mamadou Sakho
"Sakho er kendt af de fleste FM-spillere som spillets vel nok største forsvarstalent. Han har siden sin ankomst fra Paris Saint-Germain på en transfer af værdien 100 mil. gjort det fortinligt og store klubber som Bayern, Porto, Atletico Madrid, Barcelona med flere, har vist deres interesse for den unge spiller. I sin første sæson efter ankomsten til Luzhniki scorede han 11 mål i kun 23 kampe."

Midterforsver: Vadim Demidov
"Nyerhvert norks forsvarsklippe som har spillet meget få kampe for holdet. Jeg forventer en sikkerhed set blandt meget få i Premier Division, af denne spiller. Spilleren roteres med Rusol, som dog er på nippet til en pension."

Central Midt: Giuliano
"Ung brasiliansk kreatør, der trods sin unge alder, har vist et utroligt højt bundniveau lige siden sin ankomst. I seneste sæson lå han med imponerende 6 mål og 8 assists i ligaen, hvilket er flot, da assists primært foregår igennem min OMC, og målene oftest fra fløjene og min angriber."

Central Midt: Pavel Mamaev
"Ung russisk midtbanegeneral, som i sine første år i klubben blev overset, men har efter en sublim stigning i egenskaber, tilspillet sig en hovedrolle på holdet. Målgiftig midtbane, som ofte viser klasse med sine spektakulære langskud."

Højre Fløj: Milos Krasic
"Denne spiller har ofte været undladt hvis det skulle stå til min assistent-manager. Men min forkærlighed for Krasic, har betydet en fast plads på højrefløjen. Med hans 20 i hurtighed, og 16 i dribling har han ofte vist sit værd, ved at føre bolden hele vejen ned af fløjen, samt forbi målmanden i én dribletur. Målgiftig og ligger de afgørende afleveringer, hvilket er bevist med 18 assists i foregående sæson."

Venstre Fløj: Marquinhos
"Endnu en ung brasilianer som skulle leve op til Zhirkovs præsentationer. Zhirkovs spillestil lignede meget Krasics med ofte at drible bolden over stregen, men Marquinhos har lagt sin egen stil, og scorer ofte fra langskud. Har kun haft 10 kampe for klubben, men har deri scoret  mål"

Offensiv Midt: Alan Dzagoev
"Min assistmaskine. Ung russer med en stor fremtid. Alle storklubber har henvendt sig, men hans forkærlighed for klubben, og mig har holdet Alan i klubben. Han langskud og straffespark er ofte sikre mål, men hans næse for geniale afleveringer er det mest nævneværdige. I den seneste sæson lagde han op til ikke mindre end 28 mål i 26 kampe, og foruden det scorede hans 14 mål."

Angriber: Alberto Paloschi
"Ung italiensk angriber som blev købt fra Atalanta, efter at Maâzou ikke levede op til Vagner Loves præstationer. Egentlig ment som backup til Maâzou, men viste med sin træfsikkerhed, at han var den rette mand til jobbet. I den første og eneste sæson jeg har haft talentet, scorede han 26 mål i kun 23 kampe. Derforuden lagde han op til 13 kasser. Klassespilleren som jeg virkelig forventer bliver en stor spiller indenfor den europæiske fodboldscene. Storklubber har allerede efter første sæson i klubben været ude med følehornene."

Præstationer:
Sæson 2008
Denne sæsons højdepunkt var Vagner Loves bidrag med hele 31 mål i kun 30 kampe. Laudrup styrede sine tropper til den samlede sejr, selvom jeg hev en 1-0 sejr hjem på hjemmebane og vandt hele 5-2 på udebane.

Sæson 2009
Ligesom forrige sæson blev Vagner Love igen topscorer. Igen vandt Laudrups tropper ligaen, og de to magtfaktorer i russisk fodbold CSKA og Spartak delte i to opgør af 1-0.

Sæson 2010
Ligaen blev aldrig rigtig tæt, og efter et 0-3 nederlag til Spartak kort før afslutningen på sæsonen, blev det slået fast med 7 tommer søm, at CSKA er den evige toer.

Sæson 2011
Endelig kom forløsningen. CSKA på toppen af ranglisten. Efter at have lidt 3 nederlag, til 2 gange Saturn og en gange Zenit kunne jeg endelig kalde mig russisk mester.

Ude i Europa har jeg klaret mig som medieprognosen har sagt. Jeg har slået storklubber som Bayern, Real Madrid, Manchester City, Fenerbache, AC Milan, Barcelona. Første år i Champions League nåede jeg til kvartfinalen mod Manchester City, efter at have slået Real Madrid ud i knock out runden. Men den spanske forbandelse er over mig, for det seneste år, røg jeg ud i første knockout runde efter gruppespillet i Champions League, og efter vinterpausen skal jeg møde dem, samme kamp, samme face af Champions League, bare et år senere.

Transfers:
Sæson 2008 - Total køb: 85 mio. / Total salg: 2,2 mio.

Sæson 2009 Total køb: 32 mio. / Total salg: 87,5 mio.

Sæson 2010 Total køb: 260 mio. / Total salg: 49 mio.

Sæson 2011 Total køb: 530 mio. / Total salg: 680 mio.

Sæson 2012 Total køb: 143 mio. / Total salg: 44 mio.
Logged

welbz is dat guy

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1750: 10 Jun 2009, 20:37 »

Rigtigt fint CSKA hold, som du har holdt sådan nogenlunde russisk. Ærgerligt Love røg på fri, ville han ikke forlænge? 
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1751: 10 Jun 2009, 20:39 »

Rigtigt fint CSKA hold, som du har holdt sådan nogenlunde russisk. Ærgerligt Love røg på fri, ville han ikke forlænge? 
Nej, prøvede maksimum læn og det hele, men der var ingen vej udenom. Jeg skulle måske have prøvet at tilbudt ham til nogle klubber, men sådan blev det nu ikke. Det er svært at finde gode russiske spillere, så det er lidt svært Smiley
Logged

welbz is dat guy

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1752: 10 Jun 2009, 20:50 »

Nej, prøvede maksimum læn og det hele, men der var ingen vej udenom. Jeg skulle måske have prøvet at tilbudt ham til nogle klubber, men sådan blev det nu ikke. Det er svært at finde gode russiske spillere, så det er lidt svært Smiley
Ja. Klasse russiske spillere vader vi ikke ligefrem rundt i. Men jeg synes det er fint med dine backs, da du sagtens kunne finde nogle bedre, men beholder dem alligevel. Broderparret er ikke de bedste backs i spillet, men bare det at man beholder grundstammen i klubben er fedt.

Det er utroligt hvordan du også kan få Paloschi til at score så mange mål. Men hvis du mangler en russisk backup til angrebet, vil jeg anbefale Kerzhakov, for han kan altså også score kasser, hvis han for spilletid.

Jeg må nok sige, at jeg er lidt skuffet over Sakho og Marquinhos købene. Især når man kigger på resten af holdet. De er efterhånden blevet standard-køb her på FmF, så synes jeg det kunne være sjovere hvis du havde købt en lidt mindre ukendt som fx Demidov. Det er ihvertfald min tankegang. Men de er jo suveræne og det er svært at lade vær. Smiley

Guilano kender jeg ikke, men det ser da ud som om at det har været en god inverstering.

 
Logged


borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1753: 10 Jun 2009, 20:57 »

... er forvirret. har du ikke købt cesar på højreback?
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1754: 10 Jun 2009, 20:58 »

Rigtig godt CSKA hold! - Skønt du ikke bare har fyldt det med brasilianere og argentinere Smiley
Logged

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 186 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010