home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  West Ham United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: West Ham United  (Læst 2377 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
West Ham United
« : 16 Nov 2008, 20:03 »

Heps.

Jeg vil jo selvfølgelig benytte dette forum til at oprette en tråd om vores alle sammens yndlingsklub West Ham. Det er ikke sikkert, at West Ham vil være et stort nok debatteringsemne til en tråd, men i så fald må vi jo lave det til en Premier League-tråd ;o).

Anyway, jeg er lige startet med West Ham og på nuværende tidspunkt har jeg udelukkende hentet en ny træner og nogle nye scouts. Transferpengene er små, hvorfor man må lede efter enten unge eller ukendte forstærkninger til holdet.

Jeg skriver igen, når jeg er kommet længere i spillet!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham United
« Svar #1: 19 Nov 2008, 14:14 »

Jeg er helt sikker med på denne tråd. Er selv stor Hammers fan og kan simpelthen ikke være manager for andre hold. Hvis du kommer frem til nogle interesante spillere/trænere/scouts så skriv dem her i tråden. Jeg ved heller ikke lige hvilken opstillen og hold indstukser der matcher dem bedst.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham United
« Svar #2: 21 Nov 2008, 21:31 »

Så vender jeg tilbage... Mildest talt med skuffende resultater!

Jeg lavede ingen væsentlige handler inden sæsonen gik i gang, så holdet er uændret.

Jeg har forsøgt at få en 4-4-2 til at virke i flere forskellige afskygninger, men det dur sgu ikke rigtigt. So far har jeg spillet 10 kampe - 3 sejre og 7 nederlag - og det kunne have været værre...

Jeg er pænt meget i et taktik kaos pt., men forsøger mig med min taktik fra 08 nu. Det kan være den hjælper!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham United
« Svar #3: 02 Dec 2008, 10:13 »

Hej igen.

Jeg har afsluttet den første sæson, endte på en 12 plads, list skuffende. Ashton blev nr. 2 på topscorerlisten. Jeg købte inden sæsonen Marcelo for 4,4 mio pund i Real Madrid. Det kan anbefales at købe han. Han spillede en udemærket sæson. Allerede efter 1 sæson har jeg solgt ham til Newcastle for 25 mio pund, tror endda jeg kunne have forlangt endnu mere for ham. Spiller en 4-2-1-2-1 opstilling, med 4 på linie bagerst, 2 defensive midt, 1 central midt, 2 offensive fløje og 1 angriber. Det ser ud til at den opstilling efterhånden bærer frugt. Jeg har skilt mig af med dyre lønninger som Bellamy og Dyer. Har købt lidt talenter ind, så håber de langsomt kan spilles ind på holdet. Kommer tilbage når jeg har spillet lidt mere.

Noget nyt fra dit spil??
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham United
« Svar #4: 03 Jan 2009, 03:00 »

Så kom jeg også i gang med denne fantatiske klub. Jeg har pt. hentet Reto Ziegler og Stefano Fiore, mens jeg venter på at Hasan Salihamidic(stav) får sin arbejdstilladelse. Jeg havde dog håbet på, at kunne leje Salomon Kalou, men jeg blev aldrig enig med Chelsea Skuffet

@ KF: Har du nogen navne på de trænere og scouts du har hentet? :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham United
« Svar #5: 06 Maj 2009, 17:31 »

Jeg er lige pt. West Ham (Eller prøver at se om det bliver til et godt spil) i patch 9.2.0. og kender ikke det store til holdet, så vil høre hvem i anbefaler. Fik efter forskellige justeringer, et transferbudget, hvor de 20 allerede er reserveret for Domenico Criscito, der kommer næste sommer. Dermed har jeg 92 millioner tilbage, og hvem synes i jeg skal bruge dem på? Peace

EDIT: Har efter transfervinduet et særdeles fornuftigt hold i dette:

Green
Faubert - Upson (C) - Radu - Illunga
Behrami - Noble - Parker - Álbin
Bellamy - Ashton


Satser på top 8.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 18:08 af -LFC- » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham United
« Svar #6: 19 Maj 2009, 00:03 »

Fuck hvordan fik du så mange penge? hvis at jeg havde fået det havde jeg haft råd til Beckham som jeg gerne ville ha til klubben, men havde ikke råd til ham istedet har jeg fået købt K.Fonseca, Cesar Palacios, Nunu Valente, Inaki Bea, Cesar Navas, Denilson, F.Wisness. Jeg havde vist mellem 40 og 50 mill og er i tvivl om jeg skal købe V.Smicer(16 kampe/12 mål 4 i de sidste 5 kampe) eller R.Lewandowski(21 kampe/14 mål 0 i de sidste 5 kampe).
Jeg stiller op med følgende:
                                                                             R.Green

                                                        L.Neil - M.Upson - C.Palacios  - N.Valente   
                                                                                                                                                                                                                                        V.Behrami - R.Kovac - S.Parker -L.Boamorte
                                                                                                                                                                                                                                                            C.Cole - K.Fonseca

Ligger nr. 16 med 8 point op til 7.Pladsen, som var mit mål inden sæsonen startede.

Vh.Blackstone
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010