home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 36384 gange)
JKJ
Gæst
 
Liverpool FC
« : 17 Nov 2008, 15:00 »

Vi skal da også have en tråd om Liverpool FC

Jeg er slev gået igang med et spil med ynglingsholdet og indtil nu går det over forventning...

Da transferpengene ikke er de største til at starte med har jeg valgt at bare gå efter en plads i de europæiske turneringer, bliver selvfølgelig skuffet hvis jeg ikke kommer i CL, men så er forventninger ikke de største fra bestyrelsen fra starten af...

Da pengene som sagt ikke er de største har jeg valgt ikke at gå efter nogle nye indkøb i første omgang, med kun ca 35 mio dkr er det alligevel svært at få de store forstærkninger for de håndører...

Men her efter 17 kampe går det nu også meget godt, har ikke haft et nederlag endnu, 11 sejre og 6 uafgjorte bla 3-1 hjemme over Man U, takker VDS for 2 selvmål, og 1-1 ude mod Chelsea, de scorede 5 min i overtiden!!

Mit største problem er dog at score nogle mål, min defensiv fungere stort set perfekt, men min offensiv halter en del og jeg har mere end svært ved at få lukket en kamp, lidt som irl...

Keane er topscore, men hans bundniveau er lige så lavt som hans bedste præstationer, alt for svingende og Torres har været skadet en del...

Jeg startede med en 4-4-2 men er nu gået over til en 4-3-2-1, med 2 offensive kanter i Kyut og Babel og så Torres helt i front, Gerrard, Mascha og Alonso klare den centrale midtbane med Mascha som den defensiv indstillet spiller...

Arbeloa, Agger og Carra er sikre mens jeg skifter lidt mellem Dossena, og Aurelio på venstrebacken sidstnævnte er dog ved at sætte sig på pladsen...
Reina er sikker i målet...

Arbeloa er noget overraskende spilleren med det højeste snit, men med bla 6 oplæg i 14 kampe gør han det jo ganske ok...

Af talenterne kan jeg anbefale Darby, hans tal er til at starte med ikke de største men giv ham lidt tid her og der og så bliver de hurtigt bedre, Deggen har fået nogle chancer men hans tid er snart forbi igfen og Darby vil helt sikkert tage pladsen som reserve til Arbeloa...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1: 17 Nov 2008, 17:13 »

Da man som sagt ikke har det store transfer budget bliver man jo nød til at sælge nogle spillere som man ikke har brug for: Benayoun er solgt til Betis for små 40 mio dkr fra nytår, El Zhar røg il Crewe for 2,4 mio dkr...

Derudover vil jeg meget gerne af med Itandje som jeg slet ikke har brug for pt...

Når sæsonen er ovre er spillere som Dossena, Deggen, Voronin, og Pennant nok nogle af dem står først i køen med hensyn til et salg...
Men der vil helt sikkert blive godt ryddet op i truppen efter 1. sæson, men alle får chancen for ast vise hvad de kan i den 1. sæson, nogle får også en sæson ekstra pga deres unge alder eller hvis de er udlejet...

Unge spillere som Hobbs, Darby, Hammil og Anderson vil helt sikkert få chancen og vil som min indgå i mine planer  for sæsonen 09/10, især de 3 første har jeg store ambitioner med...

Men der skal da også købes stjerner og her vil en højre fløj stå meget højt på listen, eller aller øverst når det kommer til stykket og jeg har kun 2 krav: han skal være engelsk og han må ikke koste over 200 mio dkr...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #2: 18 Nov 2008, 15:17 »

Så får man lige smidt 190 mio dkr i nakken midt i efteråres sæsonen til spillerindkøb fordi man har styr på økonomien, man bukker og siger tak Wink

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #3: 20 Nov 2008, 14:22 »

Er der slet ikke andre der spiller med 'Pool?? Det bliver da lidt kedeligt at skrive med sig selv herinde  Peace
Der må da være andre der har nogle erfaringer med klubben som de ønsker at dele...

Iøvrigt fik jeg lige banket Everton 4-0 inden jeg gik i seng i går, og så spurgte min kæreste hvorfor jeg dog smilte sådan lige inden sengetid  Djævel

Måske den bedste kamp i spillet indtil nu, spillet flød virkelig og det eneste der var lidt misvisende var resultatet som vel burde have været 7 eller 8-0... Med en skudstatistik på 25(20) - 2(0) burde sejren have været blevet meget større...

Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #4: 20 Nov 2008, 14:34 »

Så opretter jeg da et spil med gudeholdet nu,

da mit OB-spil er gået lidt dødt, og så sys jeg det er lidt syndt for dig at skulle skrive med dig selv Peace
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #5: 22 Nov 2008, 16:47 »

Har ikke lige fået taget mig sammen til at starte et spil endnu, men gør jeg nu så Smiley hehe.. Hvad synes i om Rivera i spillet ?
Logged

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #6: 23 Nov 2008, 17:10 »

Chriz - Riera? Jeg bruger ham ikke, Babel får lov at løbe rundt på venstre fløjen med Dossena. Riera er røget til Villarreal
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #7: 23 Nov 2008, 19:07 »

Riera er fast mand på... bænken!! Babel er flere klasser bedre end ham så regner med hans tid i Liverpool ikke er længere end 1 sæson...
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #8: 23 Nov 2008, 21:25 »

My bad, mindre taste fejl.. jaa okay, har givet ham chancen og han spillede sådan set ok indtil han røg ind i skader.. så babel sidder også på den nu
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #9: 24 Nov 2008, 17:40 »

Har i en god taktik til Liverpool?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #10: 28 Nov 2008, 09:49 »

Så er jeg røget lidt ind i en scoringskrise...

De seneste 7 kampe har kun givet 5 mål!! Defensiven er skam god nok med kun 1 mål imod mig, det var så desværre i en af de kampe jeg ikke selv scorede i.

Det er ikke fordi jeg ikke har chancerne, men stolperne står bare i vejen pt eller også står målmanden bare hans livs kamp... Jeg har ikke tidligere haft så svært ved at score, men måske jeg bare lige skal over en periode!!
Logged

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #11: 28 Nov 2008, 13:08 »

hej..

Ville bare lige høre om der er nogen af jer andre der har haft held til at udvide Anfield. ? Bestyrelsen vil simpelthen ikke, selvom der selfølgelig er udsolgt til hver kamp. Smiley
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #12: 04 Dec 2008, 16:14 »

Så blev man langt om længe færdig med 1. sæson. Og selv om det var tæt på bleve det ikke til nogle titler...
2. plads i PL, semi i CL, FA og CC, tabte samlet til de senere vindere i alle semi, så det er ok selv om man jo ikke var tilfreds da det skete...

Mit forsvar har været noget af det bedste jeg nogensinde har haft, Arbeloa, Carra, Agger og Aurelio/Insue har været som en mur og den sidste skanse i Reina har gjort at jeg aldrig tror der er gået så få mål ind hos mig under en sæson.

Midtbanen har været godkendt, dog har jeg fundet ud af at jeg virkelig mangler en højrekant og en backup til Babel...

Angrebet har jeg aldrig rigtig fundet en rytme til... I en kamp kan feks Torres spille som en sæk nøder mens Keane/Owene så til gengæld bomber løs, i den næste kamp har det så været omvendt... Det er ikke tit at begge angribere har spillet en godkendt kamp...

Men nu er jeg igang, så de næste timer skal bruges til at få solgt en masse marginal og spillere og få købt de rigtige til de rigtige pladser Smiley
Logged

gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #13: 04 Dec 2008, 16:38 »

Det er komplet umuligt for Liverpool at få udvidet stadionet. Jeg har spillet tre år nu med blandet succes, men ingen stadoin udvidelser. Det er lidt surt, fordi man får for lidt penge til at holde sig på et højt niveau. Man er nødt til hele tiden at købe spillere billigt eller uden kontrakt, og så sælge dem til højest bydende.

Til JKJ, så har jeg prøvet tre højre midtbanespillere, men ingen succes. De er Maxi Rodriguez, Thiago Neves og Joaquin. Thiago Neves har lavet mest ravage med 13 assists og 5 mål i EPL .. Gerrard spiller som et hul i jorden, men Ignacio Camacho har fået en stamplads.
Jeg har en drøm om at spille med så mange englændere som muligt, men kvaliteten og prisen gør det umuligt.
Højre midtbane er måske den sværeste position at finde gode spillere til. Men måske Santi Cazorla eller Jesus Navas kan blive gode..

Jeg har fået en førsteplads i EPL og en Chl finale har jeg vundet.. Mod United endda Smiley Spillere som Camacho, Sakho, Ekici, Santon og Balotelli har spillet sig ind på holdet, og jeg har et par meget store talenter i U19, så alt tegner rigtigt lyst. Torres spillet elendigt og scorer sjældent, men han er mit idol, så hann er fast mand..

Min største rival er blevet Man City, med deres syge indkøb og utømmelige pengepung..
Logged

You'll never walk alone!

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #14: 06 Dec 2008, 08:40 »

Så blev resterne af mit daværende save games slettet til fordel for et helt nyt et. Normalt kan jeg godt lide at have 2-3 save games kørende, så jeg har lidt at skifte imellem hvis det nu skulle blive for ensformigt. Tænkte en smule på hvilke klubber jeg aldrig nogensinde har været i FM regi, og der dukkede noget unormalt, Liverpool FC op af hatten. En klub jeg nok burde forlængst have prøvet kræfter med, men nu har det jo bare ikke været sådan.

Umiddelbart synes jeg at truppen er "jævn" og at kravene burde kunne stilles i første sæson. Måske er jeg en anelse kritisk overfor kravet med minimum en semi finale plads i Champions league og en FA cup finale plads, men kan da godt være de kan opfyldes. Jeg har dog mine tvivl til gode.

Som nævnt ovenover så er truppen okay, med plads til forbedringer over det meste. Især back pladserne og fløjene kunne bruge lidt nyt blod efter min mening.

Indtil videre har jeg ikke lavet nogen handler, men er igang med den helt store udrensning af truppen, og det har hidtil sendt spillere som Yossi (8,000,000£), Kuyt(11,500,000£), Pennant (vanvittige 15,750,000£) afsted fra Anfield Road.
Er en smule overrasket over at man kan få så meget for Pennant og Yossi. Men klager naturligvis ikke.  Hævet Øjenbryn

Tror ikke at der falder så mange andre salg i den første sæson, hvis det skulle ske så kunne det være folk som; Itandje, Aurellio, Degen. Men så skal de rette tilbud også komme med posten Thumbs Up Peace 

Jeg overvejer stærkt mine kommende handler. Det har afgjort en betydning af hvordan hele mit spil kommer til at forme sig. Skal jeg køre den vanlige stil og hente alle de kendte talenter endnu en gang, eller prøve med nogen lidt utraditionelle indkøb i FM. Eller køre rent britisk. Hælder mest til de sidste 2!  Opstemt

Vil selvfølgelig ikke afsløre at enkelte "vanlige" spillere kan komme til holdet hvis det er muligt. For selveste Manchester City er ved at købe dem alle foran næsen på mig. Fanden tag dem!!!  ticked off

Nå. Opdatere løbende om mit spil som det skrider frem. Forhåbentlig kan jeg få godt gang i F. Torres!

Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 08:43 af eucalyptus » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010