home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 59734 gange)
Hallas
Gæst
 
Real Madrid
« : 21 Nov 2008, 14:51 »

Endnun før jeg vidste, hvornår FM 2009 udkom, vidste jeg, at jeg ville starte Kongeklubben - Real Madrid.

Nu er jeg nået til sommerpausen i 2009, og har foretaget denne sæsons indkøb. I den forgangne sæson indtog jeg blot 2. pladsen i ligaen med et stort hop på 13 point op til vinderne Barcelona, mens jeg i Det forjættede land måtte se mig slået ud af turneringens senere vinder, Chelsea.

Derfor skal denne sæson være med triumf som følge, og det agter jeg at følge op på, men står lidt i et taktikdilemma p.t.  - Jeg kan ikke få spillet til at hænge sammen og scorer ikke nok mål.

Mine indkøb har set sådan ud:
- Mario Balotelli
- David Silva
- Javi Martinez
- Ignacio Camacho
- Ezeguiel Garay

Hvordan går det med jeres Real Madrid-spil? Hvem har I købt? Hvordan mener I, at man bør stille op med Real Madrid, og har I desuden et svar på mit taktiske dilemma? Osv.
Logged

moe1ler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #1: 21 Nov 2008, 16:55 »

Hey, jeg er næsten lige startet med Real Madrid, jeg har købt Pirlo og Mexes. Jeg er dog lige begyndt, men indtil nu går det fint.
Jeg spiller den formation som de stiller op med i virkeligheden.
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #2: 21 Nov 2008, 21:50 »

Endte på en skuffende 4. pldas i ligean. Jeg nåede dog helt frem til finalen i Champions Leage, hvor jeg desværre tabte 1-0 til Arsenal. Skuffet
Logged

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #3: 22 Nov 2008, 13:37 »

Hey, jeg er næsten lige startet med Real Madrid, jeg har købt Pirlo og Mexes. Jeg er dog lige begyndt, men indtil nu går det fint.
Jeg spiller den formation som de stiller op med i virkeligheden.

Hvor meget hav du for Mexes?  Smiley
Logged

moe1ler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #4: 22 Nov 2008, 15:55 »

jeg tror det var cirka 280 mil. (: Han er fandme skarp..
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #5: 22 Nov 2008, 16:03 »

Hallas: Gav du for Silva?
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #6: 23 Nov 2008, 12:49 »

Jeg vidste også med det samme at jeg skulle starte med Real Madrid i FM 09, og jeg er ligeledes nået til sommeren 2009. Første sæson var dog noget af en succes. Jeg vandt ligaen med hele 105 point, 18 point ned til Barcelona, 3 uafgjorte og kun en enkelt tabt kamp. Desuden vant jeg hele 4-1 over Barcelona på Camp Nou. Behøver jeg sige jeg var dybt overrasket?

Jeg startede med at købe Mario Balotelli som har gjort det helt fantastisk når han ellers ikke har været skadet. I denne sommer (2009) er det kun blevet til to indkøb, nemlig Nicklas Bendtner for 90 mio DKK og Federico Fazio for godt 150 mio, og så har jeg selvfølgelig fået Garay tilbage fra leje. Det var min plan ikke at ændre alt for meget i det, og samtidigt give Higuain og Balotelli mere spilletid, og det er min plan at disse skal danne fremtidens Real-angreb når Raul og Ruud er for gamle.

Jeg spiller en 4-4-2 diamant, og den har fungeret til perfektion. Jeg foretrækker Sneijder og Robben på kanterne som har gjort det helt perfekt, så hvis nogen er lidt nervøse for at smide Sneijder ud på en kant som jeg var, er der ingen grund til bekymringer. Han gør det fantastisk.

Det var så lidt om mit spil, hvad med jeres?
Logged

Vuelve la ilusión

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #7: 23 Nov 2008, 17:51 »

Jeg er Januar, i starten handlede jeg lidt..

Hvor jeg købte en ung CM, Hamsik han skal nok blive god i fremtiden.. også synes jeg at Real mangler lidt fløjene, så invisterede i Arshavin som en midlertidig løsning, gav lige lidt over 100 mil for ham så det var okay..

Købte også Wilnajdum..

og ja, fører ligaen med 4 point ned til Barcelona.. spiller en 4-4-2 med offensive wings!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 19:23 af Maze » Logged

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #8: 26 Nov 2008, 17:36 »

Jeg har besluttet mig, at spille med Real Madrid igen, Wink

Jeg vil købe en god midterforsvar og en højre kant, ellers vil jeg nok satse på talenter. Smiley

Hvordan går det med jeres Real Madrid?
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #9: 26 Nov 2008, 20:12 »

Hey, jeg er næsten lige startet med Real Madrid, jeg har købt Pirlo og Mexes. Jeg er dog lige begyndt, men indtil nu går det fint.
Jeg spiller den formation som de stiller op med i virkeligheden.

Haha, har lavet præcis de samme indkøb + Ballotelli. Og så har jeg selvfølgelig solgt et par spillere.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #10: 28 Nov 2008, 13:37 »

Hva sker, synes bare ikke det kører for mit Real..

Alle kampe jeg spiller vinder jeg endten kun med 1 mål eller spiller uafgjort! har så ikke tabt en kamp i liga'en endnu, og er 26 kampe henne..!

men det irritere mig at jeg ikke kan vinde eller afgøre kampene.. spiller rigtig mange uafgjorte!
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #11: 04 Dec 2008, 08:47 »

Hvor mange indkøb har du lavet i det første transfer vindue?
For hvis du har lavet en masse nye indkøb skal de lige spilles sammen osv...
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #12: 04 Dec 2008, 11:01 »

Har startet et spil op med dem, hvor jeg har købt Robin V. Persie og Klaas Jan Huntelaar for at styrke offensiven og den hollandske koloni som er ved at blive dannet i Real..
De har gjort det helt uovertruffent i deres korte tid i klubben.. Persie skulle bruge 2 min af hans første kamp til at scorer, blev hædret som kampens spiller.. Kampen efter afgør Huntelaar sagen for mig, så kan varmt anbefale de to Peace
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #13: 04 Dec 2008, 14:49 »

Har også startet med Real Madrid... det går som jeg ville have forventet af min favorit klub, 19 kampe spillet, 17 vundet 2 uafgjort, de 2 uafgjorte var mod henholdsvis Barcelona ude og Villareal ude, så det fint..
Transfermæssigt har jeg haft brug for en stærk forstærkning i center forsvaret, og hvem andre end Micah Richards kan udfylde den? Wink købte ham for 200mil, så dyr var han også, men alligevel ikke meget at betale for en af de klart bedste cf'er i spillet.
Resten af pengene har jeg invisteret i de typiske talenter, havde lige knap 300 mil til talenter efter at have solgt Diarra for 150mil(LOL).
Her har jeg købt Balotelli(100m) Miguel Veloso, som overtager for Diarra(130m), John Fleck(55m) og Lorenzo de Silvestri(85m)
Spiller forresten 4-4-2 Diamant med offensive wings
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #14: 04 Dec 2008, 16:01 »

Jeg har lige købt Franck Ribery for 270 mio. DKK.

Han er den eneste, som jeg har købt indtil videre. Smiley Jeg vil satse på talenter, og jeg holder især øje med Alipio og Opare på U-19 holdet.
De ser begge ud til at kunne blive fremtidens stjerner Opstemt

Eller det håber jeg da ihvertfald !

Jeg har spillet 6 kampe i ligaen, og er 3 point foran Barca, som jeg lige tabte 3-2 ude på Camp Nou Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010