home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Sampdoria
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Sampdoria  (Læst 13979 gange)
MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sampdoria
« : 21 Nov 2008, 19:54 »

en Spændende hold som har masser af udfordring..
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #1: 02 Dec 2008, 16:00 »

Ej common en dårlig tråd !!!  Skuffet
Hvad med lidt info om klubben og spiller ? F.eks: At man burde købe en ordenlig målmand og at Krsticic Nenad er et meget stort talent som man burde holde på eller leje ud i en sæson. Og at Fiorillo, Vincenzo bliver en rigtigt go målmand med tiden.
Eller at man kan sælge Palombo, Angelo for ca 40.000.000 pund til  Man City, som måske ville være godt at gøre så man kunne købe en breddere trup af unge talenter imens de er billige.

Jeg har spiller en halv sæson med Sampdoria og en defensiv opstilling er det bedste indtil man har fået bygget holdet ordenligt op med goe kvalitets spillere.

Det var bare lidt få ord jeg havde på hjertet indtil nu meeeen jeg skal nok vende tilbage med mere når jeg finder ud af mere!!  Smiley

FORZA SAMPDORIA...

Lad os lave denne tråd til en super tråd !!!!
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

thiversen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sampdoria
« Svar #2: 02 Dec 2008, 16:57 »

Er ny bruger i dette forum.

Er også startet med holdet over alle hold: UC Sampdoria. Har været en fan siden 1988. Er i FM09 nået lidt over en halvsæson og er placeret på en, synes jeg selv, flot 6 plads og er i semifinalen i Coppa Italia efter en kvartfinalesejr over Inter. Af indkøb har jeg kun købt Pavel Progrebnyak og David Gimenez. Har indtil videre kunne holde alle interessede klubber fra Palombo.  Pavel Progrebnyak kan jeg kun anbefale som makker til Cassano. Jeg fik ham for ca 50 mil. dkk.
Logged

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #3: 02 Dec 2008, 17:04 »

Okii super godt gået med klubben indtil nu!! JEg har ikke rigtigt kunne fået det til at køre ordenligt endnu med dem desværre ..
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

thiversen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sampdoria
« Svar #4: 02 Dec 2008, 17:42 »

Palombo har været meget vigtig for mig. Hvis du har solgt ham uden at købe en ordentlig erstatning, så er det muligvis derfor. Har forlænget hans kontrakt til 2013. Forhåbentlig kan jeg holde på ham en sæson mere.
Logged

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #5: 02 Dec 2008, 17:50 »

Det kan du selvfølgelig ha ret i meeeen et hold burde ikke stå eller falde pga en spiller..Jeg har det også lidt sådan at jeg gerne vil bygge mit hold op omkring så mange spillere fra det land klubben kommer fra, kryderet med store talenter fra udlandet..
Jeg bruger også en del tid på at udvikle Sampdoria´s ungdoms afd. Sende talentspejdere ud i verden og ansætte nye spejdere!!
Så jeg håber på at gøre Sampdoria til den førende klub med unge talenter, men det kræver jo en del klub arbejde !  Smiley
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #6: 02 Dec 2008, 23:13 »

i kan vurdere mit hold,.. har haft et skuffet 1 sæson med en placeret på en 10 pladsen..


er ikke gået igang med anden sæsoner:

Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

thiversen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sampdoria
« Svar #7: 03 Dec 2008, 10:13 »

Hvor meget har du betalt for Bounanotte? Og købte du ham efter 1. sæson?
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #8: 03 Dec 2008, 10:20 »

Hvor meget har du betalt for Bounanotte? Og købte du ham efter 1. sæson?


tror det var 140 mio kr. eller lidt mere
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

thiversen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sampdoria
« Svar #9: 03 Dec 2008, 10:37 »

Er i slutningen af første sæson og ligger stadig nr. 6. Mangler 5-6 kampe. Går ikke udfra at jeg kan holde på Palombo, så jeg slog til med det samme, da jeg så Fernando Gago fra Real Madrid blev sat til salg. Købte ham for ca. 55 mil. dkk. Håber han kan blive ligeså god. Mine talentspejdere er i hvert fald vældig begejstret.
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #10: 03 Dec 2008, 10:54 »

du kan sagten sælge Palombo for ca. 300 mio kr. og køb Camacho fra spanien..
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #11: 23 Dec 2008, 10:05 »

Heej....

Jeg ligger på 7. pladsen med et point mere end Napoli. Jeg kom ikke i UEFA cuppen da jeg tabte skuffende til Twente efter og have vundet den første kamp 3-0 på hjemmebane. I den anden kamp var jeg sikker på at jeg ville vinde så jeg lod Cassano og Palombo sidde på bænken. Så tabte jeg på straffe. Hvad kan man lære af det;) I vinterpausen har jeg så hentet nogen forstærkninger og nu går det rigtig godt. Der er 7-8 kampe tilbage og jeg kæmper hårdt for at holde den 7. plads så jeg kan komme ud og spille uefa. 
Logged

FCK

thiversen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sampdoria
« Svar #12: 26 Dec 2008, 12:18 »

Startede et spil med den nye patch og i min første sæson blev jeg nummer 6. Desuden kom jeg utrolig noki finalen i UEFA Cuppen men tabte desværre til Sevilla i finalen. 2 sæson er startet perfekt med 3 sejre på stribe. Har endnu engang kunne holde på både Palombo og cassano. Min store stjerne er udover førnævnte Axel Witsel samt talenterne Davide Santon og Zuculini. Fik også et kæmpe budget på 200 millioner DKK, så har bl.a indkøbt Steven Defour og mauro Zarate, samt flere store 16-17 årige talenter.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #13: 26 Dec 2008, 12:25 »

Startede et spil med den nye patch og i min første sæson blev jeg nummer 6. Desuden kom jeg utrolig noki finalen i UEFA Cuppen men tabte desværre til Sevilla i finalen. 2 sæson er startet perfekt med 3 sejre på stribe. Har endnu engang kunne holde på både Palombo og cassano. Min store stjerne er udover førnævnte Axel Witsel samt talenterne Davide Santon og Zuculini. Fik også et kæmpe budget på 200 millioner DKK, så har bl.a indkøbt Steven Defour og mauro Zarate, samt flere store 16-17 årige talenter.

Godt gået  Thumbs Up
Jeg har selv lige startet et spil hvor jeg dog valgte at sælge Palombo til hadeklubben City. Men jeg synes 215 millioner + 30% af næste salg var en fair pris Wink
Men jeg har aldrig fortrudt! Jeg købte Aaron (Ham den defensive fra Blackburn) for sølle 32mio og han har gjort det fantastiksk! udover har jeg købt Kameni (Klasse!) Santon, Sakho og Wijnaldu (Stav??? fra feyenoord)
Lige pt på 4pladsen efter 14spillerunder i første sæson og er videre fra gruppespillet i Europaen hvor jeg skal møde Manchester city Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 12:29 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Selzer
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #14: 30 Dec 2008, 12:49 »

hvilken taktik bruger du Sej007
Logged

TORRES!!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010