home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Betis B., S.A.D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Real Betis B., S.A.D  (Læst 3610 gange)
ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Real Betis B., S.A.D
« : 23 Nov 2008, 02:14 »

Hey, Jeg har startet et spil op med Betis, da jeg gerne vil få dem op i toppen af La Liga.

Følgende spillere er købt;

| Date               | Person             | From               | Fee                |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 8.7.2008           | Mata, Juan Manuel  | Valencia           | £3.5M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 12.7.2008          | Rat, Rãzvan        | Shakhtar           | £2.8M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 31.7.2008          | Rafael Carioca     | Grêmio             | £3M                |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 17.8.2008          | Cárdenas, Sherman  | Bucaramanga        | £300K              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 17.8.2008          | Falk, Rasmus       | OB                 | Free               |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 21.8.2008          | Kadlec, Vaclav     | Sparta Prague      | £210K              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 30.8.2008          | Salamon, Bartosz   | Brescia            | £975K              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 31.8.2008          | Vuckic, Haris      | Domzale            | £130K              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 1.9.2008           | Pogrebnyak, Pavel  | Zenit              | £8M                |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
|                    | Total              |                    | £19M               |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
|                    |                    |                    |                    |
| ----------------------------------------------------------------------------------|

Skal siges, at Mata var på transerlisten - ingen ved hvorfor:) men vi er super glade for, at have fået ham:)

Solgte spillere;


| Date               | Person             | To                 | Fee                |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 13.7.2008          | Ilic, Branko       | Stoke              | £2.3M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 15.8.2008          | Edú                | Aston Villa        | £5.5M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 16.8.2008          | Vega, Fernando     | Stoke              | £1.4M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 20.8.2008          | Juande             | Betis"B"           | -                  |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 21.8.2008          | Cárdenas, Sherman  | Beira-Mar          | Loan               |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 25.8.2008          | Capi               | Mallorca           | £950K              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 27.8.2008          | Odonkor, David     | Hoffenheim         | £2.2M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
| 31.8.2008          | Pavone, Mariano    | Catania            | £3.8M              |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
|                    | Total              |                    | £16.25M            |
| ----------------------------------------------------------------------------------|
|                    |                    |                    |                    |
| ----------------------------------------------------------------------------------|


Første kamp spillet og det blev til en 2-0 sejr ude over Racing Santander.

Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #1: 23 Nov 2008, 02:27 »

Jeg har faktisk også et Betis game igang. Et spil jeg pt. overvejer at blogge om - faktisk mangler jeg kun at finde billeder før jeg begynder på updatesne. Godt nok er Edú holdets stjerne, men for de 105.000.000,- jeg har fået stillet til rådighed, er jeg pt. meget tæt på Veloso.

BTW. Hvis der er én der sidder inde med nogle gode HQ billeder af Betis spiller skal I væe så evigt velkomne til at sende dem til undertegnet. Har bare søgt alle steder men kan ikke finde ordentlige billeder af spillerne Skuffet
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #2: 23 Nov 2008, 02:45 »

Hvordan går det dig?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #3: 23 Nov 2008, 02:54 »

Jeg er ikke rigtig kommet igang, men tre træningskampe er overstået:

1-1 - Mallorca - Meget lige kamp.
12-0 - Amatør hold - Surprice, surprice... Men vi kørte dem fuldkommen over. I alt 34 skud havde mit Betis hold.
0-3 Atlético - Jeg har alt spillet men taber alligevel 0-3. De har blot 5 skud indenfor rammen, imodsætning til mine 10.

Alt i alt: Spillet køre, men angriberne er for ringe og keeperen ligeså. Desuden har Veloso lige afvist mig. Han ville have dobbelt så meget i løn, så der røg en drømme spiller. Nu er målet Riquelme.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #4: 23 Nov 2008, 03:03 »

Jeg har faktisk også et Betis game igang. Et spil jeg pt. overvejer at blogge om - faktisk mangler jeg kun at finde billeder før jeg begynder på updatesne. Godt nok er Edú holdets stjerne, men for de 105.000.000,- jeg har fået stillet til rådighed, er jeg pt. meget tæt på Veloso.

BTW. Hvis der er én der sidder inde med nogle gode HQ billeder af Betis spiller skal I væe så evigt velkomne til at sende dem til undertegnet. Har bare søgt alle steder men kan ikke finde ordentlige billeder af spillerne Skuffet

Har du kigget på Flickr.com og PA?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #5: 23 Nov 2008, 13:01 »

Har du kigget på Flickr.com og PA?

Alle billed sites jeg har kunne finde, ink. PA & Flickr, klubbens officele - men der har jeg kun kunne finde billeder i deres forum og det er fra lægterne - og gernalt bare søgt alle steder jeg har kunne komme på.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #6: 26 Nov 2008, 16:42 »

Så blev første sæson med Betis færdig spillet. 10. i liga'en efter en slut spurt hvor jeg faktisk sluttede foran Sevilla, hvilket var mit mål. I cuppen tabte jeg - ufortjent - 0-2 til Real Madrid på Santiago efter 0-0 hjemme. Dermed tabte jeg semifinalen.

Pt. siger kalenderen 31 juli '09, og Aimar, Atouba, Ustari samt Jo er hentet til.I alt lige over 200 mio. kroner er brugt, mens salg af Lima, Edú og Pavone er blevet solgt. I alt lige i unde rkanten af 180 mio. har jeg fået for dem plus to marginal spiller.

Nu venter anden sæson, forhåbeligt kan jeg komme i Europa i næste sæson - det er nemlig hvad jeg lever og ånder for! 
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #7: 28 Nov 2008, 12:30 »

Jeg er også lige begyndt at spille med Betis, skriver senere om hvem jeg har købt og solgt Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #8: 28 Nov 2008, 13:26 »

Så er alle venskabskampene overstået. Det er endte med 6 sejre und af 6 mulige.

Cadiz-Betis 0-2 ( S.Garcia, A. Emana )
Sevilla Atletico - Betis 1-3 ( M. Pavone, Capi, Alipio )
At. sanluqueno - Betis 0-4 ( Edu, V. Kadlec, M. Aurelio, M. Pavone )
Pergocrema - Betis 0-3 ( Edu, Xisco, Capi )
Verona - Betis 0-1 ( A. Emana )
Grosseto - Betis 1-3 ( Capi, S. Garcia, A. Rivera )
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

motZ
Gæst
 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #9: 05 Dec 2008, 20:43 »

Så er jeg også lige startet med Real Betis.
Melder tilbage når jeg er nået lidt længere. Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Real Betis B., S.A.D
« Svar #10: 06 Dec 2008, 16:36 »

Har nu spillet 10 kampe i ligaen og det er kun blevet til et nederlag, mod Getafe. Dog har jeg vundet over både Valencia og Real Madrid.
Der er blevet købt 2 spillere til klubben. Det første indkøb var den centrale forsvarsspiller Thiago Silva. Og det næste indkøb var en forstærkning til midtbanen, med den brasilianske midtbanespiller Wagner, der skulle få en plads ved siden af Mehmet Aurelio.
Alt dette betyder at mit Betis hold nu ligger på en flot 3. plads, men der er mange kampe tilbage og meget kan nå at ske endnu.

Resultaterne indtil videre

Stillingen i ligaen

Spillere og taktikken


Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010