home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FCM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FCM  (Læst 12301 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
FCM
« : 26 Nov 2008, 14:47 »

Ja nu kommer der endnu en tråd. Andre end mig der er FC Midtjylland?

Her kan vi snakke om hvem vi kan eller har købt, godt taktikker osv. Jeg kan starte med at stille et spørgsmål, har i nogle forflag til hvem jeg skal købe?

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #1: 26 Nov 2008, 15:07 »

har nu spillet 2 sæsoner med dem.. i starten købte jeg sebastian sværd, ganske fin til billige penge, så fik jeg hentet thomas gravesen også købt jeg målmanden håkan opdal da vi ikke er så godt besat på den post.. Første sæson endte jeg på en 4 plads, hvilket var okay efter hvordan sæsonen var skrevet frem..
I anden sæson har jeg lavet en hel del indkøb, spillere som Rafael Sobis, Kasper Lorentzen, Jesper Bech, Lars Jacobsen og Karim Zaza kom til klubben.. Den store indgang og samme udgang har kunne mærkes på spillet og de mangler stadigvæk og finde hinanden helt, så sæson endte lidt skuffende med en 6. plads..
Min taktik er en 4-4-2 m/diamant formation på midtbanen
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #2: 26 Nov 2008, 15:11 »

har nu spillet 2 sæsoner med dem.. i starten købte jeg sebastian sværd, ganske fin til billige penge, så fik jeg hentet thomas gravesen også købt jeg målmanden håkan opdal da vi ikke er så godt besat på den post.. Første sæson endte jeg på en 4 plads, hvilket var okay efter hvordan sæsonen var skrevet frem..
I anden sæson har jeg lavet en hel del indkøb, spillere som Rafael Sobis, Kasper Lorentzen, Jesper Bech, Lars Jacobsen og Karim Zaza kom til klubben.. Den store indgang og samme udgang har kunne mærkes på spillet og de mangler stadigvæk og finde hinanden helt, så sæson endte lidt skuffende med en 6. plads..
Min taktik er en 4-4-2 m/diamant formation på midtbanen

Jeg har også købt Sværd, men jeg har dog ikke spillet nogle kampe endnu. Vildt at du har fået Sobis til Opstemt Hvem har du solgt?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #3: 26 Nov 2008, 15:18 »

Jaa okay, men seb vil blive et fint indkøb Smiley Har solgt Christopher Poulsen, Ken Fagerberg og Marcic.. Blev også selv meget overrasket Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #4: 26 Nov 2008, 15:37 »

Jaa okay, men seb vil blive et fint indkøb Smiley Har solgt Christopher Poulsen, Ken Fagerberg og Marcic.. Blev også selv meget overrasket Opstemt

Hvor meget solgte du dem for? for det er jo rimelig syge spillere  Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #5: 26 Nov 2008, 15:43 »

Pis, fik ikke sværd alligevel, havde llers først fået ham (eller så godt som) da han så skal skifte står der at han ikke klarede helbredsundersøgels en! og nu er han skiftet til en anden klub ticked off
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #6: 26 Nov 2008, 15:53 »

Sådan noget her pisser mig af!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #7: 26 Nov 2008, 15:57 »

Hehe arg det surt hader når de helbredsundersøgels er ikke går igennem (men gør kun spillet mere ægte), det skete for mig med Appiah også skiftede han til Brøndby i stedet for.. CP røg afsted for 40 mio, Marcic blev røg afsted for 20 også Fagerberg smuttede for den nette sum af 30 mio
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #8: 26 Nov 2008, 16:00 »

Hehe arg det surt hader når de helbredsundersøgels er ikke går igennem (men gør kun spillet mere ægte), det skete for mig med Appiah også skiftede han til Brøndby i stedet for.. CP røg afsted for 40 mio, Marcic blev røg afsted for 20 også Fagerberg smuttede for den nette sum af 30 mio
Ja det er pisse træls men som du siger gør det bare spillet mere realistisk...Pænt mange penge for dem Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #9: 26 Nov 2008, 16:25 »

Jaa, CP spillede en super sæson og kom på en markedsværdi af 26 mio også kørte jeg den bare til det ekstreme indtil det blev accepteret.. Var selv i chok da tilbudet kom på Fagerberg, var for godt til at afvise selvom det kom fra FCK
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #10: 26 Nov 2008, 16:27 »

Jaa, CP spillede en super sæson og kom på en markedsværdi af 26 mio også kørte jeg den bare til det ekstreme indtil det blev accepteret.. Var selv i chok da tilbudet kom på Fagerberg, var for godt til at afvise selvom det kom fra FCK

Okay det tyder jo godt så (for mig) Opstemt hehe ja det kan jeg godt forstå, det er sateme mange penge, dog ærgerligt at det kom fra FCK  Tunge
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #11: 26 Nov 2008, 17:31 »

5 kasser i 6 kampe af Florescu!! Han har reddet mig 3 gange, senest mod Sønderjyske med 2 kasser (vandt 2-1)
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #12: 26 Nov 2008, 17:56 »

Jeg har slettet mit save med FCM nu!! gider ikke spille med det lortehold!! de kan jo ikke score nogle mål(kun Florescu) og forsvaret og målmanden stinker(både Heinze og Raska)
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #13: 26 Nov 2008, 20:04 »

Jaa okay, derfor det er vigtigt at få en målmand i første transfervindue Smiley
men starten er utrolig svær efter min mening, først sidst på sæsonen jeg begynder og vinder kampe..
3. sæson er i gang og Grønkjær, Ailton, John Wilander er hentet ind, så i år skal det være
Logged

skuney
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #14: 28 Nov 2008, 10:33 »

Er der nogle der har fået udbygget SAS-arena?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010