home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hearts FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hearts FC  (Læst 2277 gange)
Cesc
Gæst
 
Hearts FC
« : 26 Nov 2008, 15:34 »



HEART OF MIDLOTHIAN
Jeg håber ikke, at jeg er den eneste som skal spille med dette fantastiske fodboldhold. Truppen er blevet meget spændende i dette års udgave af Football Manager, hvorfor de helt sikkert vil have gode muligheder for at vinde mesterskabet allerede i første sæson.

Jeg glæder mig meget til at starte et spil med et af mine favorithold, hvad med dig, har du spillet med Hearts?

Jamie Mole og Christophe Berra har jeg allerede forudset blive rigtig store stjerner. Berra er anfører, og hvis man sælger på det helt rigtige tidspunkt kan man helt sikkert tjene kasse på ham. Det samme gælder for den unge Jamie Mole!

Obua, som blev købt i sommers, ser meget spændende ud, så ham skal folk der vil spille med Hearts også have et vågent øje til.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2008, 15:38 af Cesc » Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hearts FC
« Svar #1: 27 Nov 2008, 06:10 »

Det har var en klub der gang på gang blev anbefalet af mange i FM 08. Undertegnet fik dog aldrig startet et spil op med dem, men valgte tit istedet at tage deres rivaler fra Hibernian.

Spiller lige pt. på 2 spil. Det her er det ene og jeg vil opdaterer en smule hen af vejen som tiden nu skrider frem.

Spændende klub med masser af potentiale.  Wink Opstemt
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Hearts FC
« Svar #2: 27 Nov 2008, 06:31 »

Lyder lækkert eucalyptus!
Jeg vil helt klart følge med, og se om du gør det korrekt Wink
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Hearts FC
« Svar #3: 01 Dec 2008, 07:03 »

Jeg er selv kommet i gang med en af verdens bedste klubber.

Alt kører på skinner, jeg har vundet alle mine kampe og er placeret på en relativ sikker førsteplads. Jeg regnede med en top 2 inden sæsonens begyndelse (man har vel en stor tro på egne evner), og det ligner et mål der helt klart bliver opfyldt. Det er lækkert at spille i Hearts, da truppen er meget spændende, fordi de opkommende stjerner er af bedre niveau end før (Mole, Glen, Jonsson osv).

Jeg har købt Michael Morton fra Sydafrika, hvilket må siges at være mit bedste indkøb. Han gør det fremragende og Michael Stewart er slået af holdet (Larry vil jeg nemlig ikke pille ved, han er fast punktum). Det er en fremragende investering i mine øjne, og jeg glæder mig til at se ham udvikle sig en smule. Det samme kan man sige om Gueye jeg har købt i Metz, altså backen, ikke angriberen. Han gør det også fortrinligt - så den gamle og loyale Robbie Nielson må se sig tilfreds med en bænkeplads.

Derudover har jeg hentet Fraga fra Mexico - og den herlige Fredrik Ljungberg. Så har jeg skrevet permanent kontrakt med Zaliukas og lejet Beattie, der til daglig spiller i West Brom.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010