home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hamburg S.V
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hamburg S.V  (Læst 2414 gange)
Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Hamburg S.V
« : 29 Nov 2008, 02:17 »

Hey Med jer.

Dette er en af mange klub tråde, som et led i et lille projekt jeg vil lave.
Jeg vil lave en masse klubtråde som er bygget op på samme måde, og indeholder samme information.

På denne måde er det nemt og hurtigt at klikke på den pågældende klub og finde det info man skal bruge.
Jeg har valgt at tage fokus på et nystartet spil.

Klubben det drejer sig om i denne tråd er Tyske Hamburg S.V som overskriften jo siger Smiley .
Man kan vel roligt sige at Hamburg S.V er et hold der skal vise sit værd i denne sæson.
Som 4. seedet vil tiden jo vise om i kan leve op til de forventninger som klubben stiller.

Billedet nedenfor viser en kort oversigt over hvordan status er i klubben:

Klik på billedet for optimal visning Wink



Billedet nedenfor viser klubbens forventninger før sæsonstart:

Klik på billedet for optimal visning Wink




Billedet nedenfor viser klubbens bedste spillere (Sorteret efter værdi):

Klik på billedet for optimal visning Wink




Det sidste billede giver et hurtigt overblik over klubbens økonomi:

Klik på billedet for optimal visning Wink


Brug tråden til at debatere om diverse taktikker, træningsprogrammer for klubbens spillere og alt andet der vedrører klubben.

Så er der kun jeres erfaringer med klubben tilbage, men den må i jo selv skrive Wink

Ris og ros modtages gerne i PB.

« Seneste Redigering: 29 Nov 2008, 12:09 af breezerdk » Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamburg S.V
« Svar #1: 18 Maj 2009, 17:01 »

Hejsa.

Jeg har lige startet et spil op med Hamburger S.V bedre kendt som HSV, da jeg gerne ville have et sidespil ved siden af til at spille med, hvis jeg nu kørte død i FM09. Det håber jeg ikke jeg kommer til at gøre med HSV spillet så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide noget.

Mit hold ser sådan her ud, hvis nogle er nysgerrige: http://i42.tinypic.com/xp55iw.jpg - Tilføjelser og lign. må gerne skrives Wink

Men er der nogen der har en god taktik med HSV? Jeg har set mange gange i FM at HSV spiller med to defensive midtbanespillere. Kommer det til at have nogen dårlig inflydelse på holdet? For så tænker jeg bare om de to kanter vil kunne føre mere offensivt spil fremad istedet for at Olic og Petric skal ligge og kæmpe om det alene deroppe. Hvad med at køre med en defensiv midt, to offensive kanter og en offensiv midtbane centralt og to angribere?

Og hvad med Michael Gravgaard. Hvordan skal han trænes op? Er det bare ren hovedspil? Det samme med Jotis Mathijsen? Eller hvordan plejer i at gøre?
For Gravgaard er jo en stor gut i de bagerste kæder som kan håndtere dueller mod de store kropsstærke angribere nemt, men han skal vel også trænes til at kunne takle bedre og have mere hurtighed hvis det kan lade sig gøre?

Og lige en sidste ting. Hvad er jeres bedste spiller I har kunne tiltrække til jeres HSV spil? Der er jo mange, men jeg har en masse spillere i hovedet som jeg godt kunne tænke mig at skaffe til klubben. Der er til alle positioner, men har følgende:

ønskeliste:
Edin Dzeko
Grafite
Jermaine Jenas
Denilson
Gael Clichy
Sergio Asenjo

Er de spillere realistiske at få til klubben? Og har jeg råd til mindst 2 af dem, fra starten af?

Hilsen AFC/Patrick Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamburg S.V
« Svar #2: 19 Maj 2009, 14:57 »

Slet ingen HSV-gamere som kan hjælpe? Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010