home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  CFR Cluj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: CFR Cluj  (Læst 3696 gange)
Cesc
Gæst
 
CFR Cluj
« : 29 Nov 2008, 09:23 »


Jeg regner ikke med, at være den eneste, som har fået en stor respekt for Cluj og det cypriotiske hold i Champions League. Sidstnævnte, og sejeste, kan man desværre ikke spille med, så vi må nøjes med rumænske Cluj - det er dog ingen skam.

Cluj er en fed klub! De har mange spændende spillere, men er det nok til, at gå igennem Liga 1 uden de store problemer? Truppen indeholder mange forskellige typer spillere, og hvis man kan få dem til at fungere, kan man helt sikkert efter et par sæsoner hente europæiske titler til Rumænien. Holdet summer af potentiale, og med de rigtige investeringer kan man nå rigtig langt med holdet. Jeg håber ikke, jeg er ene om den beslutning, at Cluj bare skal spilles med. Det skal de!

Så lad os diskutere den rumænske fodboldklub her!
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #1: 05 Dec 2008, 15:51 »

Du er ikke alene Cesc.
Jeg er lige startet med denne klasse klub, og vil prøve at starte i en 4-3-3 a'la Barca!
Jeg glæder mig umådeligt til at komme ignang med dette spil, og som du klogt siger er det et hold med masser af potentiale!
Jeg er klar, klar til CFR Cluj!
Logged

Allan lind
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #2: 05 Dec 2008, 19:04 »

Er du begyndt i Cluj
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #3: 05 Dec 2008, 21:43 »

Ja. Hvorfor da?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #4: 06 Dec 2008, 16:18 »

Jeg er nu et godt stykke inde i første sæson, men spillet fungerer overhovedet ikke, mine angribere vil ikke score og det er der heller ikke andre der vil, jeg er istedet gået over til en 4-4-2 formation men lige lidt virker det.
Nogle der har nogle forlsag til en taktik?!
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: CFR Cluj
« Svar #5: 06 Dec 2008, 16:20 »

Jeg overvejer kraftigt at starte et save med dem, men er der nogen der kan forklare hvad ulemperne og de fede ting ved dem, hvis der overhovedet er det?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: CFR Cluj
« Svar #6: 06 Dec 2008, 16:58 »

Jeg er selv lige startet et spil med dem, til at køre ved siden af min blog. Indtil videre har jeg kun spillet træningskampenen, dog er de blevet vundet uden problemer. Jeg stiller op i 3-5-2(RoO) formation, selvom det er lidt atyptisk. Glæder mig til at se hvordan det kommer til at fungere mod bedre modstandere. Smiley
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #7: 06 Dec 2008, 17:02 »

Ulempen må jo være at der en meget stærk top i rumænsk fodbold (Dinamo Bucharest, Rapid osv..) altså flere bejlere til titlen.
En fordel kunne være at de er dirkete i CL gruppespillet! Men start et save med dem og prøv.

Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: CFR Cluj
« Svar #8: 23 Feb 2009, 14:22 »

Er lige startet med denne fantastiske klub Peace Er der nogle der har nogle rigtig gode indkøb Opstemt
Logged

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: CFR Cluj
« Svar #9: 23 Feb 2009, 14:31 »

Vandt CL og ligaen første sæson med CFR Cluj !! Opstemt Fatter det ikke.. Havde en rimelig nem vej gennem Champions League Hvor de sværeste hold jeg mødte var Lyon og Liverpool !! FULDSTÆNDIG MÅLLØS !! :s

Mads jeg har købt Morten Nordstrand som blev Champions League og liga topscorer.. Han kan helt klart anbefales !! Mads Laudrup til at lave assistene !! Opstemt
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: CFR Cluj
« Svar #10: 23 Feb 2009, 18:21 »

Vandt CL og ligaen første sæson med CFR Cluj !! Opstemt Fatter det ikke.. Havde en rimelig nem vej gennem Champions League Hvor de sværeste hold jeg mødte var Lyon og Liverpool !! FULDSTÆNDIG MÅLLØS !! :s

Mads jeg har købt Morten Nordstrand som blev Champions League og liga topscorer.. Han kan helt klart anbefales !! Mads Laudrup til at lave assistene !! Opstemt


Der er vist en der har snydt :S Wink
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #11: 24 Feb 2009, 09:59 »

ja det lyder godt nok rimeligt sindsygt at du kan vinde CL i første season med spillere som Mads Laudrup på holdet...
jeg har også startet en med dem men det var kortvarigt. fordi jeg købte bare ind for alle deres mange penge. men så da ligen var igang var der en eller anden regl med udlændingen så derfor valgte jeg at stoppe spillet inden jeg rigtigt fik begyndt.....
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010