home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  2 Brugere, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hertha Berlin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hertha Berlin  (Læst 5994 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Hertha Berlin
« : 29 Nov 2008, 14:13 »

Hej freaks!
Kan se der er kommet godt gang i de andre tråde med de andre klubber. Så tænkte jeg at i denne tråd kunne man gøre ligesom i de andre tråde. Nemlig skrive om diverse taktikker og sådan.
Har i øjeblikket et save kørende med Hertha Berlin, og som i sikkert ved har jeg blogget om det.
Den hedder ''Flaget skal blafre!''
Har ikke mere lige nu, så nu vil jeg høre jeres version af jeres spil, hvis i har et kørende eller overvejer at starte et!  Peace
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #1: 29 Nov 2008, 14:26 »

Jeg overvejer at starte et save med Hertha. Hvor mange penge starter de med Smiley ?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #2: 29 Nov 2008, 14:26 »

Hej!
I mit startede de med 26mio dk kroner.
Kan klart anbefale dem Thumbs Up
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #3: 29 Nov 2008, 14:31 »

Hej!
I mit startede de med 26mio dk kroner.
Kan klart anbefale dem Thumbs Up


Okay. Pantelic og Kacar's stats ser også fine ud, så måske laver jeg et save med Hertha.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #4: 29 Nov 2008, 14:34 »

Okay det lyder godt. Så håber jeg du vil give noget respons herinde i tråden, hvis du starter et med dem Peace.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #5: 14 Mar 2009, 20:19 »

Så fik jeg endelig lavet et save med Hertha Berlin Grin

Jeg har spillet 8 kampe i Ligaen, og ligger passende på en 8 plads.. Smiley 

- Så det er desværre ikke lykkedes mig, at præstere på samme måde, som Hertha gør IRL. Men jeg er i en opadgående formkurve.. Derfor håber jeg at jeg kan forstætte med det, og slutte i top 6. Så jeg har en muglighed for at kvalificere mig til Europa næste sæson.

Jeg er stadig med i Pokalturneringen. Og det samme gælder Uefa cuppen, hvor jeg iøvrigt er nået til gruppespillet.



Jeg har købt Getafes Juan Angel Albin og Michael Morton. Albin kostede mig 28 mio, og det var en passende pris imo. Han har fine stats og hans hidtidige præstationer har været rigtig gode. Mens Morton kostede 0,5 mio. Han skal udelukkende bruges som back-up.

Jeg spiller en 4-4-2.


MM: Drobny

FH: Marc Stein
FV: Marko Babic
FC: Simunic
FC: Arne Friedrich

MCD: Kacar
MCA: Cícero
MH: Ebert
MV: Albin

AC: Voronin
AC: Pantelic

« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 20:21 af korzika » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #6: 14 Mar 2009, 20:29 »

Fedt at se der er en der bruger 'min' tråd om Hertha Berlin. Din opstilling er som jeg også ville have haft den korzika. Resultaterne er ikke med dig kan jeg se. Hvad er dit sæsonbudget på?
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #7: 14 Mar 2009, 20:34 »

Mener mit transferbudget var omkring de 30 mio. Med den betingelse at jeg ville kvalificere mig til en Europæisk turnering. Dog justerede jeg lidt på mit lønbudget, da den kun lå en tand over det jeg brugte.

Omkring resultaterne er jeg delvist enig..  Jeg har været lidt uheldig, men spillertruppen man starter med, er ikke den bedste..
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 20:38 af korzika » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #8: 14 Mar 2009, 20:38 »

Nej, men syntes du skal investere i nogle billige gode spillere til tysk fodbolds niveau. Det er en dum ting at købe én dyr spiller til én position. Variér lidt i indkøbene og køb billigt til forskellige pladser. I dit tilfælde ville jeg kigge på billige gode spillere. Prøv fra dine ligarivaler.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #9: 14 Mar 2009, 20:44 »

Først og fremmest kiggede jeg hvor jeg ville forstærke mig. Jeg fandt hurtigt ud af at jeg ville erstatte mig på Venstre midt eller venstre back. Det blev så venstre midt jeg ville forstærke. Derefter kiggede jeg på spillere, som var sat til salg. Jeg fandt ikke rigtig nogle, som var gode nok, så jeg bruge bare spillerfiltret til at lede. Jeg fandt så Albin.

Btw. Så er inters Nelson Rivas til salg, og kan få ham for 7 mio. Overvejer at afskibe en reserve, og købe Rivas. Imo. er han virkelig et scoop.

- Det er disse handler jeg kigger efter..  Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #10: 14 Mar 2009, 20:46 »

Så hent Rivas. Kender ikke meget til ham. Kan du ikke sende et SS af ham?
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #11: 14 Mar 2009, 20:52 »

Han var vist med da Inter spillede mod United d. 24/25 februar.

SS. af Rivas
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #12: 14 Mar 2009, 20:54 »

Nu går jeg også igang med denne klub, efter at have set et par kampe fra Bundesligaen, og spillet med dem i FIFA. Efter at have kigget min trup igennem har jeg fundet et par markante profiler i Rafael, Marko Pantelic og Arne Friedrich. Men nu må vi se. Jeg vender tilbage senere med info om indkøb.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #13: 14 Mar 2009, 21:05 »

Han ser fornuftig ud til Hertha. Køb ham endelig.

Dejligt du også blander dig Newton.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #14: 14 Mar 2009, 21:11 »

Hvis en af jer mangle en MC'er, kan jeg varmt anbefale Mehmet Ekici. Lej ham med købsklausul på 10 mio eller sådan noget. Han bliver rigtig god. Peace
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010