home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Villarreal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Villarreal  (Læst 1772 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Villarreal
« : 02 Jan 2009, 21:57 »

Villarreal



Jeg har ikke kunne finde en tråd med Villarreal, så jeg har bestemt mig for at oprette mig en..

Her kan vi dele vores erfaringer og taktik med dem og meget mere..

Håber at i ville dele jeres erfaringer og jeres succesfulde taktik med alle og andrer..

God spille lyst med Villarreal
« Seneste Redigering: 21 Jan 2009, 00:23 af Bave » Logged


- MESSI -
Gæst
 
Sv: Villarreal tråden
« Svar #1: 21 Jan 2009, 00:22 »

Har selv lige statet et save med Villarreal, og træningskampene er gået ganske udemærket. Jeg spiller en 4-2-1-2-1 taktik. Man kan vel i bund og grund kalde det for en lidt mere avanceret udgave af den traditionelle 4-3-3.

Jeg har ikke helt kunne finde ud af hvem jeg har ville bruge som den spilfordelene midtbanespiller. Jeg startede med Ibagaza i et par kampe, men uden at han for alvor satte sig igennem og viste klassen. Derefter prøvede jeg med Eguren, og det har jeg ikke fortrudt. 4 mål i 4 kampe, bedst illustreret med 3 mål i venskabskampen mod Onda.

Jeg har valgt at spille uden transfer i det første vindue, da jeg syntes det ødelægger spillet lidt.

Hvad bruger du af opstilling, og hvordan går dit save so far?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal
« Svar #2: 31 Jan 2009, 17:21 »

Måske lidt sent at svare, men prøv evt. med Fernández som spilfordelende midtbanespiller. Han er langt bedre dér end som kant. Wink
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Villarreal
« Svar #3: 22 Mar 2009, 14:30 »

Så skal jeg også lige prøve at kommer i gang med Villareal. Smiley Ser lige hvordan det går osv. Peace
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Villarreal
« Svar #4: 22 Mar 2009, 15:39 »

Nolge forslag til salg/køb af spillere? Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Villarreal
« Svar #5: 09 Apr 2009, 14:01 »

Hey y'all!
Jeg har startet et spil op med denne spændende klub, og nu er jeg kommet lidt i problemer angående et indkøb af en centerforsvarer. Jeg har budt på fire forskellige forsvarsspillere, hvor jeg faktisk kan vælge og vrage mellem alle.. De spillere jeg har budt på er:

MARCO MATERAZZI
MELLI
PABLO IBÁÑEZ
HENRIQUE


Jeg synes der er gode argumenter for alle, pånær Melli, så ham kan vi allerede godt tage væk, men så bliver det svært..

Materazzi: Han har talentet i orden, og han er uden tvivl den bedste af de fire nævnte. Han er meget sikker, og da jeg søger en kortvarig løsning ser han stærkest ud. Dog kræver han meget i løn, og det vil muligvis tvinge mig ud i et salg af en spiller mere. Har allerede solgt Ibagaza og Pirés for at få lønnen i orden..

Pablo Ibáñez: Han er spanier, har minimum 5 gode sæsoner i sig endnu, og så kender han gamet nede i La Liga. Pablo koster lidt mere end Materazzi, og overvejer også at hente en højrefløjs backup. Han er bestemt god, men ikke helt samme niveau som Materazzi, dog er han 8 år yngre.

Henrique: Han er en af de ledende stjerner i Bordeaux, og han er ikke synderlig gammel. Han koster dog også mest, hvorfor jeg ikke ville få råd til en højrefløj. Dog har en et kæmpe potentiale, og han kan blive en længerevarig løsning, og derved kan jeg køre med de tre samme spillere i centerforsvaret gennem mange år.

Jeg er helt væk, og jeg ved virkelig ikke, hvem jeg skal købe? Hvad synes I?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010