home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Oil Club Takes Over
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The Oil Club Takes Over  (Læst 43409 gange)
sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #30: 15 Jan 2009, 19:48 »

Meget gode indkøb. Opstemt
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #31: 15 Jan 2009, 19:51 »

Tak jeg har dog ikke lige fået lokket de vilde talenter til klubben, men det skal nok komme.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #32: 17 Jan 2009, 00:18 »

Heps.

Har med stor interesse læst din blog, og ikke mindst nydt udviklingen i den.
Det er dejligt at se, at du har taget responsen til dig, i stedet for at blive pigefornærmet og lukke bloggen ned.
Men udover det, er du så slet ikke bange for at blive træt af spillet, når du ikke laver andet end at rive det ene supertalent til klubben efter det andet ? Måske ville du forlænge spillets levetid, hvis du opsatte nogle begrænsninger for dig selv. - Sådan tror jeg hvertfald selv jeg ville have det.

Men jeg ser frem til at læse dine videre blogindlæg.

-bune
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #33: 17 Jan 2009, 00:20 »

Det er en ok blog. Men jeg læser ikke med fordi mange andre har skrevet om denne klub, og fordi det - IMO - er alt for let at få succes i en klub, der starter med så mange penge og så mange stjerner.

Men det skal ikke forhindre dig I at give gas med bloggen. Jeg synes den er godt fortalt og interessant sat op.  Smiley
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #34: 17 Jan 2009, 18:07 »

Heps.

Har med stor interesse læst din blog, og ikke mindst nydt udviklingen i den.
Det er dejligt at se, at du har taget responsen til dig, i stedet for at blive pigefornærmet og lukke bloggen ned.
Men udover det, er du så slet ikke bange for at blive træt af spillet, når du ikke laver andet end at rive det ene supertalent til klubben efter det andet ? Måske ville du forlænge spillets levetid, hvis du opsatte nogle begrænsninger for dig selv. - Sådan tror jeg hvertfald selv jeg ville have det.

Men jeg ser frem til at læse dine videre blogindlæg.

-bune

Jo men jeg har jo heller ik hentet så mange talenter, som andre som er City. Tusind tak for kommentaren det glad for, at alt mit arbejde ikke er forgæves. Jeg har det nøjagtig ligesom dig, men synes bare ikke det er vildt sjovt hvis der ikke er lidt stjerner i klubben, men tak!



Det er en ok blog. Men jeg læser ikke med fordi mange andre har skrevet om denne klub, og fordi det - IMO - er alt for let at få succes i en klub, der starter med så mange penge og så mange stjerner.

Men det skal ikke forhindre dig I at give gas med bloggen. Jeg synes den er godt fortalt og interessant sat op.  Smiley

Det er i orden,jeg har også tænkt mig at skrive om et lidt mindre hold på et senere tidspunkt, så måske vil du følge med der?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Oil Club Takes Over
« Svar #35: 19 Jan 2009, 20:24 »



City klarer sig godt i første del af sæsonen

Man City har klaret sig fint og ligger placeret som nummer 5 i premier league. Træner Jonas Hansson kan især glæde sig over Huntelaar som kom til i starten af sæsonen. Han har hjulpet sit hold på vej med ikke mindre end 15 scoring 4 assist i 22 kampe. I forsvaret har Richard Dunne og Micah Richard været fremragende og de to kanter  Davide santon og guardado har gjort det godt. Stadium of Manchester City er blevet udvidet fra 45000 pladser til 60000 pladser for, at huse klubbens mange fans.



Uefa Cuppen/Champions League kval:

Man City skulle spille mod Bayern Munchen fra Tyskland og her gik man desværre hen og tabte samlet med 3-2.
Så blev City sendt i Uefa Cuppens gruppespil, hvor man trak Levski Sofia,Az Alkmaar og Saturn. Da alle kampe var spillet i gruppen gik City videre som nummer et, og Alkmaar som blev nummer to gik også videre. City trak Spartak Moskva hvor den Danske landsholdshelt Michael Laudrup er træner og dem skal de møde i tur/retur knockout kamp.


Gruppe G:
Man City 16
Alkmaar  13
Saturn     4
Levski     1



Ligacuppen og Fa Cuppen:

De blå fra Manchester har kæmpet sig i semi-finalen i Ligacuppen efter at have besejret West Ham,Newcastle og Sheffield United. City besejrede Newcastle med 1-0 i tredje runde og i fjerde runde slog de så West Ham med 3-0.
I kvartfinalen sejrede City mod et svagt Sheffield United mandskab med ciffrene 1-3.
I semifinalen skal City op imod Everton, og der spilles en kamp på Goodison Park og en på City of Manchester City Stadium.




Hansson bruger af klubbens olie milliardar


David Silva


David Silva trådte ind af døren på pressemødet sammen med træner Jonas Hansson og klub ejer Al Fahim. David Silva Hansson lagde ud på pressemødet med følgende ord: "Silva er en klasse spiller, som klubben vil få stor gavn af i vores jagt på pokaler. Nu har vi endelig fået ham til klubben, som vi har prøvet på i mindst et år.
Silva er en fodboldbegavet dreng, der har leveret nogle brilliante optrændender hos hans spanske klub Valencia. Velkommen i klubben Silva" Hansson rejste sig og gav Silva hånden.
Silva sagde disse ord om klubskiftet: " Jeg er beæret over at skulle komme til, at spille i en klub der deler mine ambitioner og spiller den fodbold, som jeg gerne vil spille.
Da City først meldte sig var jeg ikke interreseret, da de ikke kunne tilbyde mig en ordentlig kontrakt. Jeg ligger ikke skjul på at lønnen også var en af de afgørende faktorer for mit skifte til Manchester City." sluttede Silva



Avisen Daily Sun menes at vide at Silva blev købt for det hede sum af 425 mio kr. City har ikke købt andre ud over Silva, som skal kæmpe om højremidtbane pladsen med Ashley Young. Klubben har også kun solgt en enkelt spiller, som slet ikke har spillet eneste kamp på førsteholdet i over halvandet år. Valeri Bojinov fra Bulgarien skifter til Portsmouth for 47 mio kr.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #36: 19 Jan 2009, 20:26 »

flot top banner!
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #37: 19 Jan 2009, 20:28 »

Mange tak,jeg har selv lavet det og det tog rimelig lang tid.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #38: 19 Jan 2009, 20:38 »

ellers nogen comments?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #39: 21 Jan 2009, 17:16 »

Så har jeg redigeret det allerførste indlæg, så der nu er et index over updates.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #40: 21 Jan 2009, 17:38 »

Dejlig blog, men jeg er i modsætning til NiielsenxD ikke så vild med banneret, desværre. Skuffet
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #41: 21 Jan 2009, 17:46 »

Må se mig enig med Yoggi. Banneret falder heller ikke i min smag.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #42: 21 Jan 2009, 17:52 »

Hey, hey, hey!

Grafikken er en vigtig del af et blogskriveri, men for fanden, det er sgu da indholdet som tælder? Jovist, det hele ser da bedre ud hvis layoutet er iorden og billederne ser godt ud - men altså, det er da skriverierne som tæller?

Rigtig fin blog, du.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #43: 21 Jan 2009, 17:56 »

Hey, hey, hey!

Grafikken er en vigtig del af et blogskriveri, men for fanden, det er sgu da indholdet som tælder? Jovist, det hele ser da bedre ud hvis layoutet er iorden og billederne ser godt ud - men altså, det er da skriverierne som tæller?

Rigtig fin blog, du.

Så du mener at vi ikke har tilladelse til at sige at banneret er "mindre pænt"?
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #44: 21 Jan 2009, 18:30 »

Jeg kan godt lave et nyt topbanner hvis det er,tusind tak for kommentarene.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010