home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Oil Club Takes Over
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The Oil Club Takes Over  (Læst 43233 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #45: 21 Jan 2009, 18:54 »

Så du mener at vi ikke har tilladelse til at sige at banneret er "mindre pænt"?

Bestemt ikke - hvor har jeg sagt det? Men den kommentar som superpew smed gjorde mig sur. Det er helt fint at kommentere grafikken.. men så skal man da forhelvede kommentere selve indholdet, som jo er alfa&omega i en blog.
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #46: 26 Jan 2009, 20:56 »




City skriver sig ind i historiebøgerne


Manchester City har nu vundet deres første Uefa Cup titel i klubbens historie, og også den første titel som træner Jonas Hansson har skaffet til klubben.

Sådan sagde en stolt Jonas Hansson efter finalen:
"Jeg er så imponeret af gutterne. De har spillet langt bedre end jeg havde forventet og håbet på. Fansene har givet os en utrolig god opbakning både på udebane og hjemme i Manchester. Nu skal vi bare feste igennem i nat og imorgen skal vi modtage hæder på rådhuspladsen midt i Manchester."
På vej imod titlen vandt holdet over hold som Spartak Moskva,Schalke 04,Dortmund og til sidst vandt de mod Chelsea.



Semi Finale returkamp mod Chelsea - første opgør = 1-1

Chelsea var foran med 3-0 ved pausen på Sstamford Bridge og de førte nu med 4-1 i alt. Ingen havde troet at lille bojan kunne lave om på det resultat. Bojan scorede to klasse mål og tilsidst scorede Miguel Veloso på et drømmehug så sensationen kom i hus.




« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 21:00 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #47: 28 Jan 2009, 18:01 »

Synes i jeg skal lave en gennemgang af truppen?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #48: 28 Jan 2009, 21:40 »




                                                City kan være godt tilfredse

Citys fans kan godt være stolte af deres spillere som har klaret det glimrende ude i Europa og vundet Uefa Cup trofæet hjem til Manchester. Trofæet er det første i klubbens historie, som også er træner Hanssons første trofæ som træner for klubben. I den hjemlige engelske række har de endnu engang sendt Chelsea ned til den sure 5 plads, som lige akkurat ikke giver adgang til Champions League.
Gode Kampe:
Man City - Man Utd 3-2
Man City - Schalke 3-0
Chelsea - Man City 3-3
Man City - Arsenal 3-4

Topscorere:
Huntelaar 18 mål
Robinho   18 mål
Bojan       10 mål

Nu skal klubben i gang med kvalificere sig til Champions league i to afgørende kampe mod Racing Club Strasbourg. Den tradionsrige turnering Fa Cuppen var City nødsaget til at vinde i 6.runde mod Newcastle, men de gik hen og tabte i en ærgelig 2-0 kamp på udebane.
Så gik det lidt bedre i Ligacuppen, hvor man røg ud i semifinalerne med samlet 1-0 ud af to kampe mod Everton.
Alt i alt har det været en god sæson, men næste sæsons mål er dog klart: At ende som nummer et i ligaen!



Liga Tabellen





Ung midtbane til City


City har skaffet sig det unge talent Georginio Wijnaldum på en fri transfer. Wijnaldum er tænkt som opbakning til Guardado og David Silva på henholdsvis venstre og højre midtbane. Han kommer til fra Feyenoord, som er kendt for at have udviklet en lang række talenter. Han er teknisk rigtig god og hurtig og kan spille stort set alt på midtbanen, og så er han kun 19 år og er fra Holland. Han har dog ikke spillet en landskamp endnu, men det tror jeg snart han kommer til.

Han får en 2-årig kontrakt med Uefa Cup vinderne.

Købspris: Fri transfer

Købt fra: Feyenoord (Holland)
« Seneste Redigering: 31 Jan 2009, 11:47 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #49: 28 Jan 2009, 22:02 »

kommentare er velkommne
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #50: 29 Jan 2009, 16:46 »

der er jo ikke noget ved at skrive blog, når ingen gider læse det!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #51: 29 Jan 2009, 17:13 »

2 gode updates, og ja det ville være dejligt med en gennemgang af truppen. godt indkøb af Wijnaldum Opstemt dine updates er korte men dejlig overskuelige, så for mig en fin længde Opstemt Du skriver også fint, så opgiv ikke modet da det er en rigtig god blog du har gang i Smiley KIU
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #52: 29 Jan 2009, 18:14 »

Mange tak du:D
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #53: 30 Jan 2009, 23:14 »



Gennemgang Af Truppen







Målmænd:

Målmænd:
Hugo Lloris
Joe Hart


Hugo Lloris er lige kommet til fra Lyon for den heftige sum af 415 mio kr. Han er selvfølig købt som førsteholdsmålmand og klart bedre end Joe Hart som nu vil fungere som reserve.








Forsvar:

Centrale forsvare:
Daniel Agger
Richard Dunne
Domenica Criscito
Micah Ricards (bruges også som højre back)


Citys Forsvar har både rutine og talent i forsvarskæden. Richard Dunne har spillet i City i mange år og spillet fremragende, men det ser ud til at der er ved at ske et genarations skifte. Dunne er fyldt 30 år og City har allerede funde en god afløser for ham i den talentfulde Danske midterforsvarer fra Liverpool Daniel Agger. Agger er 25 år og kommer til falde godt til i truppen, da træner Hansson også har dansk pas. Richards benyttes generalt på højreback men af og til når Santon kommer ned på højrekanten, kommer han ind i midterforsvaret. Criscito spiller generalt midterforsvar men kan godt komme ned og spille Bales plads som venstre back. Richards og Criscito vil være fremtidens midterforsvarer mange år frem endnu.

Backs:
Gareth Bale
Davide Santon
Micah Richards
Domenico Criscito


Bale er fast mand på venstre backen og Criscito afløser ham kun hvis han er skadet eller har karantæne. Richards er en naturlig god og talentfuld spiller på højrebacken, som kun sjældent bliver overladt til Santon. Richards er blevet overdynget med tilbud om at komme til andre klubber, men lige nu fokuserer han fuldt ud på at tørne ud for City. Alt i alt er City godt dækket ind på backpladserne.







Midtbane:

Central og Defensive midtbane:
Miguel Veloso - Denfensiv Midtbane
Lassana Diarra - Central Midtbane
Simon Vuckevic - Central Midtbane
Georginio Wijnaldum - Offensiv Central midtbane



På midtbanen har City lige købt Simon Vuckevic, som ville blive brugt primært på en central midt. Udover ham råder de over Diarra og Miguel Veloso. Da City benytter taktikken 4-1-1-2-2 ville Veloso blive brugt som defensiv midtbane. City råder dog også over center midten Albin Ekdal i førsteholdtruppen, men han er udlejet til Grasshoper i Schweiz,mens Nicolas Viola, som er offensiv midt og central midt er udlejet til Oldham. Diarra og Simon Vuckevic kæmper om den ene centrale midtbane plads, men Veloso er en sikker mand som defensiv midt. Wijnaldum kan i tilfælde af mange skader godt spille central midtbane eller blive rykket op på den offensive midt, som han er bedst til.


Fløje:
David Silva - Højre og venstre offensiv kant
Andres Guardado - Venstre midt offensiv
Georginio Wijnaldum - Offensiv midt højre og venstre side
Davide Santon - Højre midt offensiv


Man må jo sige at det er en klasse offensiv som City har. Fantastiske tekniske spillere som Guardado,Silva og talenterne Santon og Wijnaldum. De vil altid skabe en stor trussel for modstanderens forsvar, da Citys fløje er enormt dygtige og rigtig hurtige på føderne. Guardado må siges at være fast mand ude på den offensive venstre kant, og det har han været lige siden han kom til klubben for to år siden. Silva er naturligvis også en stamspiller på den offensive højrekant. Santon må desværre nøjes med de lidt mindre kampe og nogle gange, kan han også afløse en Micah Richards på højrebackpladsen. Wijnaldum er også reserve og tænkt som en mand til fremtiden, fordi han besidder et enorm stort potentiale.




Angreb:

Angribere:
Robinho
Bojan Krkic
Felipe Ceicedo
Klass-Jan Huntelaar


City var en af de mest scorende hold sidste sæson i Premier League, hvis ikke det mest scorende. Det skyldes blandt andet Huntelaar og Robinho, som hver scorede 18 mål hver i alt. Bojan fik lov at nette 10 gange hvilket er flot i en alder af kun 20 år. Bojan er allerede udråbt som en af verdens største angrebstalenter i det moderne fodboldsamfund. Ceicedo fik ikke så meget spilletid som sidste sæson, hvor han scorede 13 mål i 33 kampe. I denne sæson nettede han 5 gange af i alt 13 kampe. Klubben har valgt at beholde Ceicedo, da han kan blive en vigtig brik i fremtidens skakspil.






Startopstilling


Formation: 4-1-1-2-2



Målmand:
Hugo Lloris

Forsvar:
Gareth Bale - FV
Daniel Agger - FC
Richard Dunne - FC
Micah Richards - FH

Midtbane:
Miguel Veloso - DM
Lassana Diarra - MC
Andres Guardado - OM V
David Silva - OM H

Angribere:
Robinho - AC
Klass-Jan Huntelaar - Bo


Reserver:
Joe Hart - MM
Davide Santon - FH
Felipe Ceicedo - Bo
Bojan - AC
Simon Vuckevic - MC
Domenico Criscito - F VC
Georginio Wijnaldum - OM HVC

« Seneste Redigering: 30 Jan 2009, 23:52 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #54: 30 Jan 2009, 23:37 »

Så tror jeg at jeg lige vil kommentere en blog som har udviklet sig positivt siden den startede op.

Starter lige ud med nogle ting som jeg synes kunne være anderledes:

- Når du skriver om tre forskellige turneringer i samme update, så kan du markere turneringens navn med fed, så bliver det mere overskueligt.

- Ved godt at det er svært, men prøv at gøre dig lidt mere umage med grafikken og lede lidt længere efter nogle pæne billeder. Dette er dog ikke så vigtigt Smiley

- Når du vælger at skrive resulaterne fremfor at fremvise nogle screenshots, så find tre farver (en for vunden kamp, en for uafgjort og en for tabt). Dette er også med til at gøre det meget mere overskueligt.

- Drop flere farver, som f.eks. i den update hvor topscorerne og de store resultater står. Brug en farve, f.eks. lyseblå som jo er City's farve.

Dette er bare nogle forslag, som du kan kigge på eller lade være. Ellers så forsæt den positive udvikling Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #55: 30 Jan 2009, 23:44 »

Tak, jeg ville prøve at rette mig ind efter det, da det er nogle glimrende ting du siger der gør min blog bedre. På billederne mener du så det er teksten der er grim eller billedet?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #56: 30 Jan 2009, 23:44 »

Synes også det er en fornuftig blog, men din målmand hedder altså Hugo Lloris. Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #57: 30 Jan 2009, 23:47 »

Det var ikke så meget de sidste par billeder, men bare generelt - F.eks. i en transferupdate hvor du havde Bojans ansigt klippet ud fra Manager, imens de andre var googlede Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #58: 30 Jan 2009, 23:48 »

Hvad skulle jeg ellers have gjort så?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #59: 30 Jan 2009, 23:49 »

Ingen anelse, har ingen erfaring indenfor blogskriveri Opstemt Hehe.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010