home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:00:15 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 833 Gæster Online.

Indlæg: 1132729 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  DavidMadsen på hjemmebane!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil DU bruge tråden til?
Træningsprogrammer.
Taktikker mm.
Diverse Grafiske ting.
Scenarier (databaser).
Andre ting.

Sider: [1] 2 3 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: DavidMadsen på hjemmebane!  (Læst 60348 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
DavidMadsen på hjemmebane!
« : 08 Mar 2009, 22:33 »

DavidMadsen på hjemmebane!


Kære freaks: Jeg har længe haft i sinde at starte sådan en tråd, og nu har to andre gjort det - her er min egen, brede, udgave så!

 Tråden vil blive løbende opdateret, med alt jeg laver. Taktikker, træningsprogrammer, sågar facepacks mm. Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar. Derfor skal i være mere end velkomne til at stille spørgsmål om alverdens ting herinde.

 Jeg vil hovedsagligt lægge taktikker herind, men tråden kommer mest til at fungere som en spørgsmål og svar tråd. Altså: Hvis en af jer 'freaks' har et problem med en taktik, kan i lægge et SS herind, og jeg vil besvare det så godt som jeg nu kan. Hvis i ikke kan finde den rigtige taktik til jeres hold skriver i bare, og jeg vil udarbejde en taktik til jeres hold. Jeg vil snarest muligt begynde på en masse træningsprogrammer - bl.a. til LLM-hold, storhold osv.

Kick-off!
« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 14:16 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Taktikker, træning mm.
« Svar #1: 08 Mar 2009, 22:35 »

Taktikker:

#1; Min 4-4-2 taktik, lavet til Aston Villa.
SS af taktik; Kommer snarest muligt
Information; En 4-4-2 som spiller bredt, med korte afleveringer. Burde passe perfekt til forholdsvis store klubber, samt klubber der har spillerne til at spille en smule offensivt og kreativt.
Resultater?; Denne taktik bliver brugt som standard, i min Aston Villa blog hvor jeg har vundet alle pokaler i England.

#2; Min smalle 4-3-2-1 taktik, lavet til Sporting CP.
SS af taktik; Kommer snarest muligt.
Information; En smal 4-3-2-1, med 3 MC og 2 OMC.
Resultater?; I 1. sæson blev det til en 2. plads i ligaen, efter Porto. Jeg brugte en anden taktik i Europa. Det var mit aller første save i 09 mener jeg. Succes fra starten!

#3; Min 4-4-2 diamant taktik, lavet til AC Horsens!
SS af taktik; Opstilling. - Hjørnesparkstaktik + holdindstillinger.
Information; En 4-4-2 diamant, som er til lidt mindre hold.
Resultater?; En masse flotte resultater, 3-1 mod FCK, 2-0 mod Brøndby og AaB - Dog fik jeg aldrig spillet sæsonen færdig, da jeg mistede lysten i Horsens, og slettede savet.

#4; Min 4-2-3-1 taktik, lavet til AaB/FCK.
SS af taktik; Opstilling + frisparksindstillin ger! - Hjørnesparksindstil linger og holdinstrukser!
Information; En 4-2-3-1, som er til lidt store hold. Også (især) storhold!
Resultater?; Et sikkert mesterskab med FCK i første sæson, samt finaleplads i pokalen, efter nogle grundige indkøb. Mit save er dog slettet for længst, så jeg har ikke nogle SS.

#5; Min 3-1-3-1-2 taktik til Esbjerg fB!
SS af taktik; Opstilling! - Holdinstrukser + kreativ frihed!
Information; En lidt risikabel 3-1-3-1-2 opstilling, med tre centrale forsvarsspillere, en dmc, tre centrale midtbanespillere, en omc og to angribere. Den er dog ikke så offensiv, så den er ret balanceret. Lavet til patrick J's kriseramte Esbjerg hold. Dette er UDEN min hjørnesparks taktik, da jeg glemte det i farten!
Resultater?; Jeg venter spændt på patrick J's resultater. Jeg selv stod 1-1 mod AaB og vandt klart over mine reserver - det er det indtil videre.

#6; 4-4-2 diamant taktik!
SS af taktik; Opstilling - Instruktioner + hjørnesparkstaktik!
Information; En meget direkte og tempofyldt 4-4-2 diamant, hvor det er den offensive midt som har alt friheden. Pilen ved OMC kan sagtens fjernes! Kan bruges i f.eks. Atletico Madrid (hvor jeg lavede den) med Agüero som OMC, i Werder Bremen med Diego, eller endda i den forholdsvis lille klub Cádiz, som spiller i Spaniens 3. bedste række, hvor de har en spiller ved navn Caballero. Det er i mit Cádiz-save at jeg bruger den lige nu. Min hjørnesparkstaktik medfølger, men skal selvfølgelig lige tilpasses.
Resultater?; Cádiz Ligastilling - Storsejr 1 - Storsejr 2 - Cádiz - Statistik
Til statistikken, læg mærke til min OMC, som spillet er bygget omkring. Syg statistik! Se også min DMC, som scorede 15 gange via min hjørnesparkstaktik, selvom han kun blev brugt til hjørnespark i 1. halvdel af sæsonen!

#7; Kommer snarest muligt.


Grafik fra min side:

#1; Sampdoria facepack.
#2; AFC Wimbledon facepack.
#3; Inter facepack.



Træningsprogrammer:

#1; DavidMadsens træning!
Det er et "normalt", fuldtids træningsprogram til senior spillerne. Et træningsprogram til målmænd er med i pakken. Dog har jeg ikke lavet træningsprogrammer defensiv- og offensiv midt, da jeg mener, at defensiv midt, skal trænes som central midt, og offensive midtbanespillere, skal trænes på samme måde som fløje, hurtige angribere eller centrale midtbaner, alt efter spillerens mangler. Held og lykke med det. I må meget gerne poste SS af spilleres udvikling.

Jeg regner derudover med at begynde på følgende, når jeg får tid til det:
  • Et træningsprogram til LLM hold, hvor det er baseret på fysisk træning.
  • Et træningsprogram der er baseret på teknisk træning, til store hold.
  • Et simpelt træningsprogram med offensiv og defensiv træning, hvor man skifter alt efter spillerens mangler.


Databaser:

#1; Microsoft Premier League.
Info: Premier League er blevet købt af Microsoft, og alle holdene er nu blevet rigere og gældfri. Bill Gates har selv overtaget klubben Salisbury, som spiller i Blue Square Premier. Mange hold er rettet på, tryk på ovenstående link for mere information.
Dowload: Download databasen her!

#2; Kommer snarest muligt.


Andre ting:

#1; Min egen hjørnesparkstaktik.
Taktikken går ud på, at den bedste header skal udfordre målmanden og den 2. bedste skal angribe nærmeste stolpe. Under hold indstillinger skal i vælge at sparke hjørnespark i "Lille målfelt" i begge sider. Desuden skal i have to spillere til at blive tilbage for en sikkerheds skyld, have to spillere som er dårlige i hovedspillet og har okay spark til at "Lure udenfor feltet". Det kunne være de to fløje, da de plejer at være dårlige med hovedet. Hvis i så har en hurtig spiller til overs, så få ham til at "Stå ved bagerste stolpe". Hvis i har en lidt hurtig spiller, som er okay i hovedspillet, så få ham til at "angribe fjerneste stolpe". Hvis i har endnu en spiller tilovers, kan i få ham til at tilbyde et kort hjørnespark.


Diverse ting her på FMF:

#1; Middelfart blog (Lukket)
#2; Aston Villa blog (Lukket)
#3; Din Vej 4.

Disse ting var sorteret efter dato, hvor de blev startet. Det er kun blogs og andre større projekter, som kommer herind.


Hvis i har nogle ønsker - til alle tingene - kan i jo skrive det i tråden, og jeg vil kigge på det.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 23:23 af DavidMadsen » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #2: 08 Mar 2009, 22:36 »

Nååårh hvad, DavidMadsen er ninja!

Anyways, selvom jeg ikke er den største fm-gamer er det lækkert at se alle disse tråde, og det er til gavn for siden og dans brugere. Thumbs up. Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #3: 08 Mar 2009, 22:39 »

Nååårh hvad, DavidMadsen er ninja!

Anyways, selvom jeg ikke er den største fm-gamer er det lækkert at se alle disse tråde, og det er til gavn for siden og dans brugere. Thumbs up. Thumbs Up
Det var bare lige min avatar jeg lavede lidt om på Smiley
- Jeg takker for "støtten" til tråden!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #4: 09 Mar 2009, 11:20 »

godt initiativ (stav)

kan må få ss af holdopstillingerne til de forskellige taktikker
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #5: 09 Mar 2009, 14:02 »

godt initiativ (stav)

kan må få ss af holdopstillingerne til de forskellige taktikker
Ja, jeg regner med at uploade det lidt senere Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #6: 09 Mar 2009, 14:05 »

Lækkert David. Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #7: 09 Mar 2009, 14:07 »

Rigtig godt initiativ! Kunne jeg måske bede dig om at lave en taktik til AC Horsens, eller klubber på det niveau cirka? Smiley

Hvis du ikke vil/kan er det også helt i orden Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #8: 09 Mar 2009, 14:10 »

Lækkert David. Thumbs Up
Jeg takker Cool

Rigtig godt initiativ! Kunne jeg måske bede dig om at lave en taktik til AC Horsens, eller klubber på det niveau cirka? Smiley
Hvis du ikke vil/kan er det også helt i orden Smiley
Hvis du gider at sende et SS af dit hold, vil jeg med glæde begynde på en taktik Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #9: 09 Mar 2009, 14:13 »

Lyder rigtig godt, jeg kommer med SS af mit hold lige om lidt Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #10: 09 Mar 2009, 14:16 »



Jeg ved godt der er mange spillere, men jeg har købt mange talenter Smiley og jeg skal snart have ryddet op i truppen Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #11: 09 Mar 2009, 14:25 »



Jeg ved godt der er mange spillere, men jeg har købt mange talenter Smiley og jeg skal snart have ryddet op i truppen Smiley
Jeg synes at opstillingen ser fornuftig ud - hvordan er dine holdindstillinger? Smiley
Noget helt andet, hvor mange penge har du? Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #12: 09 Mar 2009, 14:27 »

1,7 millioner tilbage, jeg har hverken lavet opstilling ( kun den man starter med 4-4-2 ) Eller holdindstillinger Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #13: 09 Mar 2009, 14:35 »

1,7 millioner tilbage, jeg har hverken lavet opstilling ( kun den man starter med 4-4-2 ) Eller holdindstillinger Smiley
Det var først og fremmest en mulighed at sætte Berisha ind hvis en af dine angribere spiller mindre godt. Efter erfaring synes jeg at Berisha spiller fantastisk. Derudover kunne du godt lige kigge på Franco Zuculini. For hvis du kunne få ham til klubben, ville du også kunne spille mere centralt, da jeg ikke mener at du har de bedste fløje i verdenen Smiley
Jeg har lige startet et spil op, hvor jeg så kigger på Horsens, før jeg vælger den klub jeg skal være. Jeg kigger lige på holdinstruktioner mm. og vender tilbage snart Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #14: 09 Mar 2009, 14:38 »

OKay lyder kanon! Smiley

Zuculini er helt umulig at få, i et save med Brømdby var jeg igså tvunget til at slippe 16 millioner for ham Skuffet
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 14:45 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: [1] 2 3 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010