home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 29321 gange)
søgaard
Gæst
 
FC Barcelona
« : 16 Nov 2008, 20:30 »

Jeg startede mit spil med Barcelona her i weekenden.

Forventningerne er som altid, at man enten er udfordrer til titlen eller man vinder titlen. Ved det første, har man et transferbudget omkring 100 mio, mens hvis man vælger, at sige, at man vinder La Liga, så får man 132 millioner.
Omkring oktober ændrede bestyrelse dog, så jeg fik 300 mio ekstra til transfer.
Lønbudgettet er omkring 11 mio. Du har plads i budgettet til at tilnytte en stjernespillere mere eller et par mindre spillere.

Holdet er rigtig godt og vil som forventet kæmpe om sejren i La Liga. Hvis man skal finde nogle svage punkter, så må det være venstresiden, hvor man har Sylvinho som back-up til Abidal. Sylvinho bør udskiftes med en yngre og bedre spiller. Venstrekanten har man Henry eller Keita som stærkeste kort. Men ingen af dem er rigtige kantspillere. Derfor ville en forstærkning her være på sin plads. Selv har jeg været ude at hente Angel di Maria, som jeg skulle slippe 80 millioner for, men han har været en stor succes, og har skiftes med Henry om pladsen derude.

Det store spørgsmål er, om man kan hamle op med Real Madrid i toppen af La Liga. Med nogle få investeringer burde man kunne gå efter titlen og vinde den

Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #1: 16 Nov 2008, 20:35 »

Hmm eller du kunne gøre som de gør i virkeligheden på venstrekanten.. De smider Iniesta derud og han har gjort det fortrinligt derude synes jeg.. Eller det synes de fleste faktisk .. En rigtigt god spiller Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #2: 16 Nov 2008, 20:38 »

Jeg bruger de to små (Xavi & Iniesta) inde på den centrale midtbane sammen med Marquez. Da Pique har gjort det fortrinligt i midterforsvaret. Har desuden lige solgt Toure for 140 millioner, hvilket må siges, at være okay, siden han kun var 3. valg på den defensive midtbane efter Marquez og Keita.
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #3: 16 Nov 2008, 20:40 »

Kan jeg få et ss af din taktik og opstilling  Smiley
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #4: 16 Nov 2008, 20:49 »

Selvfølgelig Smiley
I vinterpausen har jeg hentet Miguel Veloso (150 mio.), Igor Akinfeev(140 mio.), samt lejet Amuri, da både Bojan, Henry og Eto'o var skadet og ude i 1-2 måneder. Så havde jeg kun Gudjohnsson, hvilket jeg ikke var helt tilfreds med.

Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #5: 16 Nov 2008, 20:55 »

det ser super ud  Thumbs Up er selv barca  Smiley
Logged


MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #6: 16 Nov 2008, 21:00 »

Jeg har købt Lahm, Angel di Maria, og asenjo for de 132 mil kr. Opstemt er igang med jovetic,
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #7: 16 Nov 2008, 21:11 »

Som I kan se på mit SS, så er jeg desværre kun nummer to i ligaen. Jeg skylder selv skylden på alle de skader, jeg har haft gennem sæsonen, og især i efteråret så det slemt ud, så på nuværende tidspunkt er jeg 7 point efter Real Madrid, hvor der er spillet 29 kampe. Mesterskabet er et stykke væk, men har en indbyrdes kamp mod dem endnu, og de har både Valencia, Villarreal og Atletico tilbage. Så jeg har ikke helt opgivet håbet.
Logged

mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #8: 17 Nov 2008, 14:22 »

Er også startet ud med Barcelona. Har valgt at sælge Toure og Gudjohnsen, har aldrig rigtig brugt de 2 i mine spil.

Udover det, så har jeg købt sakho og saivet, for at se om de er ligeså vilde i 09, som i 08.

Når jeg er færdig med første sæson, og næste starter, så får jeg Asenjo, en talentfuld målmand, som stadig er ung. Mine spejdere vurderer ham til at blive bedre end Valdes. Udover det får jeg også Guilherme, da jeg heller ikke bryder mig om Abidal. Den sidste jeg får ved næste sæson er Matías Fernández, som skal ud og lege på venstre fløj. Ellers går det forrygende, videre til semi finalen i cuppen, ligger nr 1 i ligaen og jeg er videre i champions league Smiley

Kører med 4-4-2 meget offensivt.
Logged

ahler09
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #9: 17 Nov 2008, 14:54 »

jeg er også startet med barca. jeg vil anbefale at rykke sergio busquets op fra anden holdet. Han har gjordt det over alt forventning hos mig. og da jeg også har haft skader spiller han forholds vis meget. Jeg spiller tit med busguets og xavi på midten også rykker jeg iniesta ud på venstre kant.
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #10: 17 Nov 2008, 19:44 »

Nogen som har fået gang i etoo ? han har kun scoret 2 mål for mig og bliver hele tiden skadet :/
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #11: 17 Nov 2008, 19:55 »

Balotelli kan kun anbefales at hente.. Han er et stort talent, og jeg fik ham for ca. 100.000.000 + vidersalgsprocenter . Han kommer til at udgøre et farligt angreb med Bojan i fremtiden, og indtil da kan man jo bare lade ham agere sub. Jeg har ham pt., og i fire kampe som sub har han scoret to mål og lagt op til to - jeg synes det er ganske habilt. Smiley
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #12: 17 Nov 2008, 20:09 »

Tak, fordi jeg kan ikk beholde første pladsen uden at score mål, da Messi , Eto'o og Henry alle er skadet i øjeblikket men sælger Henry for 220 og Eto'o for 380 også har jeg lige købt Amauri for 180 han gør det sq godt sammen med Bojan. så laver et kvadrat á Balotelli, Bojan og Amauri Opstemt
Logged

ahler09
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #13: 18 Nov 2008, 15:44 »

er der andre med de her problemer?
Næsten hver kamp for jeg skader, og det er snart alle spillerene der har været ude med skader. Lige nu har jeg 5 skader , der i blandt alves og pujol . alves ude i 5 måneder og pujol ude i 4 måneder. messi , eto'o og henry er også ude med skader. Det er pisse irriterende at få alle de skader . er det andre der også får mange skader hele tiden??
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #14: 19 Nov 2008, 21:53 »

Sådan første mesterskab vundet, så mangler vi bare CHL mod Fiorentina om 2 uger Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010