home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  1 Bruger, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  .... De modigste helte fra byen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: .... De modigste helte fra byen  (Læst 31352 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #30: 04 Apr 2009, 20:40 »

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #31: 04 Apr 2009, 23:19 »

Hey! Hvor er side 2 ?? Wink

Syret lille update, kanon flot!!!
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #32: 05 Apr 2009, 01:02 »

Sygt  Opstemt. Vis vi snakker grafik, røg du lige hurtigt ind på min top1 liste  Shockeret. Det der er godt lavet  Thumbs Up. Men jeg syntes der står for lidt tekst  Skuffet.

Men godt du får nogle gode resultater med stjerne klubben  Peace
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #33: 05 Apr 2009, 10:02 »

Rigtig lækker blog. Grafikken er helt i top.

I transferupdaten står der at Brøndby har solgt Elanga til AaB, men at AaB ikke har købt nogen Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #34: 05 Apr 2009, 13:50 »


Overblikket: Et kig på AGFs trup
Med en ny mand ved roret kunne man forvente masse udskiftninger i århusianernes trup, men Håvard Flo meldte hurtigt ud, at han ville give alle en chance for at vise sit værd. Derfor er det kun blevet til et enkelt indkøb, mens ingen har forladt klubben. Der kan dog forventes udskiftninger i vinterens transfervindue.

Da AGF inden sæsonstart annoncerede, at man havde ansat den tidligere angriber Håvard Flo som ny træner, var der givetvis mange der forventede, at nordmanden ville skifte en del ud i sin trup. Men nordmanden valgte i stedet at melde ud, at alle ville få en chance for at bevise sit værd.

Det har han holdt. Og derfor har der kun været en enkelt handel i den århusianske klub, da den unge nigerianer Chukwuma "Bentley" Akabueze kom til klubben fra norske Odd Grenland. Den unge nigerianer bringer Tipsbladet desuden et interview med om få dage.

På århusianernes hold er der flere spillere, som er potentielle profiler i et forår, hvor flere forventer, at holdet kan være med i midten af tabellen, mens ikke mange forventer, at holdet, trods sejren over FCK, kan blande sig helt oppe i toppen. Holdets træner Håvard Flo mener dog godt, at det kan lade sig gøre, at være med i toppen.

   "Hvorfor skulle vi ikke kunne blande os i toppen? Jeg ser masser af potentiale i vores hold. Vi har flere gode unge spillere, som brænder for at vise deres værd i den hvide trøje. Og det, krydret med de ældre spilleres vilje til at beholde deres plads, gør at jeg tror meget på vores hold i den kommende sæson. Måske tager vi ikke DM, men jeg tror på, at vi kan være med til at drille de andre store hold i rækken."

En spillere som skal præstere for AGF, hvis holdet skal være med i toppen, er Steffen Rasmussen. Målmanden, som altid har været i AGF, er inden sæsonen blevet frataget hvervet som anfører, men er stadig førstevalg mellem stængerne. Og han skal præstere på højeste niveau, hvis AGF skal i toppen. Den 26 årige målmand ser dog selv gode perspektiver i AGF holdet.

   "Selvfølgelig var jeg skuffet, da Håvard fortalte mig, at jeg ikke skulle være anfører mere. Men der er jo ikke så meget at gøre ved det. AGF er stadig min klub og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for, at vi kommer til at blande os helt i toppen. Jeg nyder at spille for klubben og jeg nyder at løbe på banen foran vores eget publikum. Der er store fremtidsmuligheder i vores hold, men måske har vi for mange unge spillere til for alvor at slå igennem i denne sæson., men så tror jeg på, at vi i fremtiden kommer til at blande os helt i top, når de unge spillere får noget mere rutine."

I front er den liberianske angriber Dioh Williams startet godt og han skal holde formen i resten af sæsonen for AGF, hvis de vil nå langt i de forskellige turneringer. Den hurtige og teknisk stærke angriber er pt. sat på sidelinjen pga. en skade, men forventes tilbage i løbet af den næste uges tid - og angriberen har været savnet, da Nando Rafael ikke har leveret som forventet, så der mangler en makker til Peter Graulund i angrebet.

   "Jeg glæder mig til at være tilbage igen, men lige nu arbejder jeg bare på at blive klar uden at presse min skade, så den går op igen. Det er vigtigt for mig at være 100% klar inden jeg går på banen igen. Ellers kan jeg i sidste ende skade holdet mere end jeg gavner, da jeg så kan ryge ud igen og den gang måske endda længere tid end de tre uger jeg indtil nu har været væk."

   "Om det er Graulund eller Nando jeg skal spille sammen med gør mig ikke det store, men jeg havde et godt samarbejde med Nando inden jeg blev skadet, men desværre ser han ud til at være gået lidt i stå. Jeg tror dog på, at han kommer igang igen, men om det er sammen med Graulund eller Nando er jeg som sagt ligeglad med. Det vigtigste er at holdet vinder."


målmænd
Steffen RASMUSSEN
Anders RASMUSSEN

forsvar
Arthur SORIN
Michael LUMB
Anders KURE
Mark HOWARD
Frederik KRABBE
Jens GJESING
Ulrik LINDKVIST
Kim MADSEN


midtbane
Jeremiah WHITE
Chukwuma "Bentley" AKABUEZE
Jakob POULSEN
Jerry LUCENA
Kasper POVLSEN
Davit DEVDARIANI
Niels KRISTENSEN
Jesper BLICHER
Lars PLEIDRUP


angreb
Nando RAFAEL
Dioh WILLIAMS
Michael VESTER
Sanel KAPIDZIC
Dennis HØEGH
Peter GRAULUND


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #35: 05 Apr 2009, 16:58 »

dejlig gennemgang af spillerne dog ville jeg foretrække at du valgte kulør istedet for små og store bogstaver i din gennemgang af spillere omkring startopstillingen og oversiddere! Jeg glæder mig til at se hvordan det går dig hos "DE WIIII"
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #36: 07 Apr 2009, 21:24 »


”Vil gerne med landsholdet igen”
AGF sikrede sig i sommerens transfervindue den nigerianske offensiv spiller Chukwuma ”Bentley” Akabueze. Tipsbladet bringer her et interview med den viljestærke nigerianer, som er opsat på at slå igennem i Danmark.

Efter et par succesrige sæsoner i norske Odd Grenland tog nigerianske Chukwuma ”Bentley” Akabueze, i sommervinduet, springet til dansk fodbold og AGF. Et stort spring, hvis man skal tro den unge nigerianer.

   ”Skiftet fra norsk til dansk fodbold har været stort, men jeg er ikke i tvivl om at det er det rigtige for min fodboldkarriere. I Danmark spilles der meget mere teknisk end i Norge, og derfor er jeg sikker på jeg nok skal slå igennem, men jeg skal lige falde ordentlig til og så vænne mig til spillestilen i AGF, men det tegner meget lovende allerede.”

Den teknisk stærke spiller har allerede fået et par kampe i AGF og der er ingen tvivl om, at træner Håvard Flo har store forventninger til hans eneste sommerindkøb.

   ”Jeg har kigget på Bentley et par gange, mens jeg har været i Norge. Og derfor mener jeg, at jeg har et rigtig godt indblik i hvilken spiller han er. Han kan både spille på kanten, men kan også gøre sig i angrebet, hvis vi skulle komme ud i det. Mit primære håb er dog, at jeg får ham spillet ind på kanten. Vores angreb er allerede stærkt og jeg vil meget gerne have Lumb på backen.”

   ”Bentley kommer med nogle forcer som vi kun har haft hos Jeremiah(læs. White). Han er exceptionel hurtig og har en god teknik. Jeg er derfor heller ikke i tvivl om, at når han er spillet mere ind, så vil han være en spiller der er et niveau over mange andre i den danske liga.”

De store forventninger virker dog ikke til at tynge den unge nigerianer, som allerede 17 årig blev udråbt til noget af det helt store i fodboldverdenen af ingen ringere end verdensforbundet FIFA. Således blev han rost på forbundets hjemmeside efter en landskamp i 2007, kort før han skrev under med Odd Grenland fra Norge. En underskrift der overraskede mange, da den skete kort før U20-VM og han dermed lukkede for sine muligheder i den forbindelse. Den unge nigerianer har dog ikke selv fortrudt noget.

   ”Jeg går ikke og fortryder mine valg. Tværtimod er jeg meget glad for det valg jeg tog dengang. Jeg kunne have ventet til efter VM, men jeg mente, at Odd var en meget god mulighed for mig, da jeg kunne udvikle mig under europæiske forhold uden at der blev lagt et voldsomt pres på mig. Nu har det så ført til et skift til en af Danmarks største klubber og jeg ser meget frem til at arbejde under noget mere pres. Allerede her efter de første kampe kan jeg mærke en helt anden opbakning og et helt enormt pres fra omverdenen i forhold til hvad jeg kom fra. Men jeg nyder det, og det er helt sikkert med til at udvikle mig.”

Den 19 årige nigerianer har underskrevet en kontrakt med AGF med udløb i 2011, men han afviser ikke at forlænge den til den tid, men omvendt ligger han heller ikke skjul på, at hans drøm er at komme til en endnu større liga end den danske.

   ”AGF er endnu et skridt på vejen i min udvikling og jeg er blevet taget godt imod af alle, men som enhver anden fodboldspiller har jeg store drømme og derfor er min drøm da også at komme videre til en større liga på et senere tidspunkt. Men jeg er kun 19 år nu, så jeg har lang tid foran mig endnu. Når min kontrakt med AGF udløber er jeg kun 22 år, så der er ingen der siger, at jeg ikke vælger at forlænge her, men jeg vil heller ikke afvise, at jeg til den tid føler mig klar til at tage springet videre ud i Europa.”

Til trods for sin unge alder, så har Bentley allerede fået sin debut på seniorlandsholdet og står det til spilleren selv, så er der mange flere i vente. Han fik sin debut i 2007 og det er blevet til to seniorlandskampe og et enkelt mål, men denne statistik skulle altså gerne udbygges.

   ”Det er en kæmpe ære at spille for Nigeria og jeg har gode minder fra mine to tidligere landskampe. Jeg håber også meget på, at jeg i AGF kan sikre mig endnu flere kampe på landsholdet via gode præstationer på klubholdet. Det er i hvert fald et stort mål for mig.”

19 år gammel og med en stålsat vilje til at levere. Det burde ikke kunne gå galt, men det er ofte set. Der er dog ingen tvivl om, at AGF har sikret sig en ung mand, som er opsat på at nå sine mål.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

sindsygt
Gæst
 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #37: 07 Apr 2009, 21:30 »

Der er for meget tekst, og for lidt grafik i sidste update. Hvis du vil skrive så meget, så sæt et til billede ind. Jeg synes i hvert fald godt at der kunne have været et til billede Smiley Ellers god læsning Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #38: 07 Apr 2009, 21:36 »

Kan vi ikke få et SS af ham din spiller i updaten? Kender ham ikke lige. (:
Synes du skal forsøge dig med lidt mindre tekst end i seneste update, det bliver ret tungt - selvom det er godt skrevet. Fortsæt du bare John, det kører godt og godt at se noget succes i AGF.

- Forresten synes jeg slet ikke du skla bevæge dig over i Internet-stilen igen, det fungerede ikke...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #39: 09 Apr 2009, 09:59 »


AGF rammes af skader
Efter en rigtig god start, så har det knebet mere for AGF på det sidste, da holdet er blevet ramt af skader i massevis. Det forhindrede dog ikke holdet i at spille sig videre i pokalturneringen.

Det har været en start over al forventning for AGF i denne sæson, men det hele begynder at smuldre som holdet rammes af flere og flere skader. Indtil videre har holdet hentet point alligevel, men det kan begynde at knibe.

AGF har fået en rigtig god start på sæsonen, men holdet bliver ramt af flere og flere skader, og begynder dermed at få sværere og sværere ved for alvor at stille et hold, som skal kunne kæmpe med de store hold.

Seneste er angriberen Dioh Williams endnu engang blevet ramt af en skade. I pokalkampen mod FC Fyn forstrakte angriberen sin læg og er dermed ude i op til otte uger.

   ”Jeg er meget ked af endnu engang at være ude med skade. Det er anden gang på kort tid at jeg er ude i flere uger, så det er selvfølgelig svært at holde modet oppe. Vi har leveret rigtig gode resultater – og jeg tror på at drengene kan levere, selvom jeg ikke er på banen. Jeg håber bare at fansene vil bakke op, selvom holdet måske kan komme ind i svære perioder.”

Udover angriberen er også Kasper Povlsen og den engelske forsvarsspiller Mark Howard blev ramt af skader, som holder dem ude i de næste par måneder. Specielt i forsvaret kan det skabe problemer, at den kompromiløse forsvarsspiller er ude, selv ser Howard dog ikke hans fravær som et stort problem.

   ”Det er selvfølgelig skuffende at se til fra sidelinjen, men jeg kan ikke gøre andet end at være tålmodig og håbe på, at det snart er slut. Ifølge lægerne er der kun to uger tilbage til, at jeg igen kan komme på træningsbanen og være med i boldøvelserne, men jeg vil ikke haste noget igennem, da det nu er tredje gang at jeg er ude i denne sæson. Derfor tager jeg hellere en uge ekstra på sidelinjen i stedet for at blive skadet igen lige efter.”

De mange skader som hele tiden rammer holdet er også noget som efterhånden går Håvard Flo på. Den norske træner har sværere og sværere ved at skjule sine bekymringer.

  ”Selvfølgelig er jeg bekymret. For mig er det ikke normalt, at man rammer skader på denne måde. Synes vi er inde i en meget uheldig stime lige nu, og jeg vil tage en snak med lægesektoren en af de kommende dage, så vi kan få tjekket igennem om alt fungerer som det skal. Et eller andet sted må det gå galt, så vi må se om vi kan optimere vores træning, så vi den vej kan skære ned på de mange skader. Det er i hvert fald svært at nå sine mål, når man hele tiden render ind i skader til de vigtigste spillere.”

Tiltrods for de mange skader, så sejrede AGF med 2-1 over FC Fyn i pokalturneringen. Det ser dog sværere ud, når AGF i næste runde skal til PARKEN for at møde FC København, som oven i købet er ude efter revanche efter AGF sejrede i SAS-ligaens første runde.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #40: 10 Apr 2009, 13:02 »


AGF ydmyget i PARKEN
Efter AGFs sejr i sæsonpremieren var det et tændt FCK hold der gik på banen for at vaske pletten af, og man må sige, at det blev gjort eftertrykkeligt.

AGF startede sæsonen ud med at overraske de fleste, da holdet hjemme på NRGi Park besejrede FC København med 1-0 efter en scoring fra Dioh Williams. Matchvinderen fra dengang fik dog ikke mulighed for at gentage denne bedrift, da han sammen med Kasper Povlsen, Mark Howard og Jesper Blicher, var sat på sidelinjen med en skade til dagens kamp.

Det skulle dog hurtigt vise sig, at FCK på dagen var mindst en klasse bedre end AGF. Og allerede efter seks minutters spil kom Atiba Hutchinson på scoringstavlen, da han udnyttede en nedfaldsbold i feltet og kanonerede bolden ind bag en forgæves sprællende Steffen Rasmussen. I forbindelse med scoring fik Steffen Rasmussen et slag på håndleddet, men forsøgte at spille til ende, i pausen måtte han dog lade sig skifte ud.

Inden han forlod banen måtte han dog hente bolden ud af nettet yderligere to gange, da FC Københavns farlige frontangriber César Santín scorede to gange. Begge gange på eget forarbejde, hvor han satte et par mænd af og sendte bolden i nettet bag en sagesløs Steffen Rasmussen, der dog tydeligt var præget af sin håndskade.

I pausen gik Steffen Rasmussen ud, men hans substitut Anders Rasmussen fik heller ikke den bedste dag på kontoret. Godt nok lukkede han kun et enkelt mål ind i anden halvleg, da indskiftede Libor Sionko stille og roligt lagde bolden forbi målmanden i en én mod én situation, men gennem halvlegen havde han flere indlæg som han fejlbedømte, og kun held gjorde at AGF slap fra PARKEN med et så lille nederlag som 4-0.

Efter kampen fik vi følgende kommentar fra Håvard Flo.
   ”Jeg må indrømme at jeg troede vores bredde var bedre, men det var den desværre ikke og der er ikke så meget at sige til FCKs sejr. Vi blev spillet rundt gennem hele kampen og vi skal virkelig oppe os, hvis vi vil blande os i toppen. Desværre fik vi endnu en skade i dagens kamp, og jeg tror virkelig vi kan få svært ved at undvære Steffen i de kommende kampe, men der er også den mulighed at Anders overrasker os alle sammen og leverer super præstationer. Det krydser vi fingre for. Desværre har vi kun Jesper(læs. Rask) til at sidde på bænken, så Anders må ikke blive ramt af en skade, så ser det for alvor skidt ud.”

AGF får chancen for rejse sig, når AaB kommer på besøg på NRGi Park om en uge. En kamp, hvor AGF nyindkøbte nigerianer Chukwuma ”Bentley” Akabueze med sikkerhed er ude, da han brækkede benet i dagens kamp. Han forventes at være sat ud af spil i de næste 6-7 måneder.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #41: 10 Apr 2009, 14:49 »

Gode updates Thumbs Up
Og det med skader er vi jo vant til i AGF Grin
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #42: 10 Apr 2009, 15:56 »

Gode updates. Især er jeg helt vild med "AGF fanzine" updaten. Fantastisk lavet!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #43: 10 Apr 2009, 17:07 »

TIPSBLADET ● AGFinsite
Status: De første tyve kampe
AGF har været hårdt ramt af skader, men ligger alligevel med i kampen om tredjepladsen i årets SAS-liga efter tyve kampe. Men hvad synes AGF træner Håvard Flo om sæsonen så langt.

Efter tyve SAS-liga kampe i spidsen for AGF er det tid til at gøre status for træner Håvard Flo. Hvordan er tiden forløbet og har der været nogle ting som den unge træner vil ændre på. Derfor satte vi træneren stævne på Fredensvangen d. 9. marts.

Hvordan synes du din første tid i spidsen for AGF er forløbet?
   ”Jamen der er da ingen tvivl om, at jeg gerne havde set os være lidt bedre placeret, men generelt set, så har vi spillet godt, men lukket for mange dumme mål ind. Desværre har vi også været hårdt ramt af skader, hvor blandt andet Bentley er ude resten af sæsonen og har været det siden før jul, da han brækkede benet.”

De mange skader gik dig også på tidligere i sæsonen, og du ville da tage en snak med dine trænere omkring optimering af træningen. Hvordan er det gået?
   ”Vi fik os en god snak og fik løst en masse små problemer vi løb ind i, og fik sat ind overfor de store problemer der var, men generelt set, så var vores træning fin nok, men vi har fået optimeret tingene omkring vores fysiske sektor ved ansættelsen af et par trænere og fysioterapeuter mere, som giver os trænere udførlige rapporter omkring spillernes tilstand.”

Dit mål, da du blev ansat, var at føre AGF til titlen indenfor tre år. Tror du stadig på det?
   ”Ja, jeg tror stadig på det. Vi har en masse unge spillere, som uden tvivl vil leverer bedre og bedre jo ældre de bliver, og det kan blive vores plus, når vi kommer lidt længere hen. Derudover vil jeg forsøge at optimere vores trup, når sæsonen er spillet til ende. Derved tror jeg, at vi til næste sæson kan blive en seriøs konkurrent til AaB og FCK som begge er stukket af i år.”

Med AaB og FCK som lokomotiverne i dansk fodbold, hvor ser du så, at I skal sætte ind for at være med?
   ”Der skal forstærkes flere steder. Både indenfor og udenfor banen. Vi skal være bedre til at finde spillerne og talenter, som på sigt eller med det samme kan forstærke os. Det er der jeg ser, at vi halter mest. Men der er selvfølgelig et par steder på banen, hvor vi skal forstærke os, da vi primært har unge spillere. Vi mangler noget rutine som jeg ser det.”

Du snakker en del om, at rutinen er vigtig. Alligevel har du en spiller som Peter Graulund til at varme bænken. Er der nogen sammenhæng med det?
   ”I angrebet er ikke der vi mangler mest. Der har vi to klassespillere i Dioh og Nando, så jeg mener ikke, at det der er et problem, at vi har Graulund på bænken. Tilgengæld mener jeg, at f.eks. Lucena kommer til at stå meget alene, når vi har de tætte kampe. Kasper(red. Povlsen) har spillet flere gode kampe, så mangler han rutinen i de store kampe, så der skal vi sætte lidt ind. Derudover skal vi have noget mere bredde i forsvaret og så styrkes lidt bagerst.”

Du mener altså, at I skal forstærkes over det meste af banen bortset fra angrebet. Er der nogle af spillerne der har overrasket dig meget i år?
   "En spiller som Kasper Povlsen har overrasket mig meget. Han har leveret virkelige fine præstationer, men har manglet noget rutine, når kampene for alvor har været tætte, men helt generelt, så har han leveret meget flotte præstationer. Jesper Blicher har også imponeret i de få kampe han har fået. Han havde nok fortjent flere kampe, men desværre for ham, så har han spillet samme plads som Bentley, Jakob(red. Poulsen) og White, så det har været svært at smide ham ind, men med skaden til Bentlet, så kan han godt være tæt på en plads. Til sidst må jeg rose Jakob Poulsen, som klart har været vores bedste mand i sæsonen."

Nu har du nævnt de spillere, der har været de positive elementer i sæsonen. Er der så nogle spillere, som har skuffet dig og leveret under hvad du regnede med fra dem?
   "Ja det er der selvfølgelig, men jeg har ikke tænkt mig at nævne nogle af dem her. Når jeg har nogen, som jeg er skuffet over, så tager jeg dem altså internt. Der er ingen grund til at smide nogle navne ud i luften og skabe uro internt. AGF har gennem mange år været præget af dårlige forhold internt, men det er vi ved at få rettet op på og så vil det ikke hjælpe noget, hvis jeg går ud og hænger spillerne ud."

Med det sidste spørgsmål overstået, så er det bare at ønske AGF held og lykke i fremtiden, og så se om Håvard Flo kan opfylde sit løfte om DM pokalen til Århus indenfor tre år.


stillingen efter 20 kampe
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #44: 10 Apr 2009, 21:32 »

Gode updates Thumbs Up
Og det med skader er vi jo vant til i AGF Grin

Tak Ras88. Og det med skader er bestemt noget jeg bliver ramt meget af, desværre.

Gode updates. Især er jeg helt vild med "AGF fanzine" updaten. Fantastisk lavet!

Tak Juller. Ang. Fanzine updaten, så er det meningen der skal komme flere af disse, men har fået spillet lidt for langt i spillet, da det har været interessant.  Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010