home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City  (Læst 45159 gange)
Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15# Status d. 20-03-2010 - The new City
« Svar #60: 11 Apr 2009, 10:47 »


#16# Premier League … og de to sidste kampe



Premier League er afgjort, og det endte ikke overraskende med en sejr til den ene halvdel af United/Chelsea. United løb med sejren hele 14 point foran de blå med os kun ét enkelt point efter. Vi ser endnu ikke nogle nye, overraskende hold blande sig i toppen – det er de fire store og Villa, Everton samt Tottenham (+ os) der dominerer. Lidt facts er måske nemmere at kapere end sammenhængende tekst, så.. here you go:

Som overskriften siger, mangler der lige lidt for at sæsonen er færdig – og den er faktisk ikke færdig, mens jeg sidder og skriver det her – så jeg glæder mig mindst lige så meget, om ikke mere, som jer. De to kampe der er tale om, er selvfølgelig et par finaler. FA Cuppen og Champions League har begge nordengelsk deltagelse i finalen. Yup – vi azurblå har formået at blive blandt de to bedste i begge turneringer – altså en markant forbedring fra sidste sæson. Men som sagt er kampene ikke spillet endnu, så jeg vil ikke afsløre for meget. Jeg kan love, der vil komme grundige updates på begge dele.





« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:51 af Super_Svensen » Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16# Premier League … og de to sidste kampe - The new City
« Svar #61: 11 Apr 2009, 10:56 »

Til jer, der evt. stadig skulle læse den, kan jeg love at der fra næste sæson vil være bedre grafik på bloggen her: Det utydelige vil blive tydeligt, billederne vil være placeret godt osv. Nu har jeg efterhånden prøvet det at blogge, og fundet ud af, hvordan jeg nogenlunde vil skrive, så nu kan jeg gå en smule mere efter at få det grafiske til at fungere også - som sagt vil jeg prøve på det fra 3. sæsons begyndelse i mit FM.
Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #16# Premier League … og de to sidste kampe - The new City
« Svar #62: 11 Apr 2009, 11:14 »

det glæder jeg mig til, syntes det er meget uoverskuligt..
ellers udemærket resultat, men du skal vel gerne længere op næste sæson?
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16# Premier League … og de to sidste kampe - The new City
« Svar #63: 11 Apr 2009, 11:46 »

jeg satser i hvert fald på at komme længere op nu fra næste sæson, så vi må se hvad det kan blive til. Hvis jeg får et ordentligt transferbudget, så tror jeg også der lige skal købes en stjerne eller to som kan hjælpe os resten af vejen.
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16# Premier League … og de to sidste kampe - The new City
« Svar #64: 11 Apr 2009, 19:24 »

Heps, har lige læst din blog igennem, mere eller mindre fra start til slut... det er ganske god underholdning, som jeg ikke vil gå i detaljer med, nu hvor mange har sagt noget, da dine første indlæg var aktuelle ;-)

Dog vil jeg knipse i respekt for din spiller, som har modtaget 18 advarsler i løbet af en sæson, det er altså rimelig prisværdigt.
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16# Premier League … og de to sidste kampe - The new City
« Svar #65: 11 Apr 2009, 20:40 »

Heps, har lige læst din blog igennem, mere eller mindre fra start til slut... det er ganske god underholdning, som jeg ikke vil gå i detaljer med, nu hvor mange har sagt noget, da dine første indlæg var aktuelle ;-)

Dog vil jeg knipse i respekt for din spiller, som har modtaget 18 advarsler i løbet af en sæson, det er altså rimelig prisværdigt.
Haha ;p Tak fordi du undlader kritikken, selvom jeg vidst godt kan se, den er lidt underforstået  Smiley
Og ja, man må sige at Fazio gør det godt Grin
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16# Premier League … og de to sidste kampe - The new City
« Svar #66: 11 Apr 2009, 21:16 »


#17# FA Cup finalen 2010 - optakt



”God afternoon og velkommen her til engelske Wembley, et rimeligt pretty stadium, hvor vi inden længe skal have gang i FA Cup finalen i 2010. Kampen står mellem Tottenham og Manchester City og mit navn er Sidney Lee, jaae baby – det er sgu faktisk mig!

Til at starte med synes jeg vi skal kigge lidt på de to teams. Selv føler jeg jo lidt for de engelsk Manchester City, specielt deres outfit synes jeg faktisk er rimelig coolt, og måske noget jeg faktisk ville overveje med et par latexbukser efter i dag. Men som jeg ville have sagt på en date: Lad os nu gemme det bedste til sidst, så vi starte med the white ones fra Tottenham:


Tottenham havde rent faktisk en rimelig easy way to the final here. Only once suprisede de mig. I 6. Runde slog de Arsenal, men lad os lige tage den fra starten, iik? Tottenham droppede ligesom ind i 3. Runde iik? Her blev Rotherham slået 6-0 og derefter gik det ud over Swansea der tabte 3-2. Portsmouth blev beatet 3-1 i 5. Runde, og så ventede Arsenal jo. Men de der Gunners var så alligevel ikke det store problem, for med to skud inden for målrammen og to mål var sejren jo faktisk lige til for spurverne. 2-0 vandt de her. I semifinalen ventede så Sunderland, iik? Her blev det til en sikker 3-1 sejr, og nu står de står her i dag. På teamet har Tottenham spillere som Wilson Palacios, Robbie Keane, Jermain Defoe og Darren Bent,
og det skal blive spændende at se hvad de kan udrette mod mine personlige favourites today.


The Manchester Cities vej til finalen ved jeg, at der allerede er snakket en del om, så jeg vil ikke fortælle så meget mere jo. De første fire kampe er der snakket om, så jeg vil egentlig kun bekræfte at Everton blev beatet 2-0 i the semifinal. Gamberini og Love bankede lige et par kasser ind der, iik? På holdet finder vi jo profiler som Love, Balotelli, Gerrard og Gamberini, og jeg er sikker på, de nok skal slå til i dag, og hvis ikke de vinder, vil jeg promise at smide flere nøgenbilleder af mig på nettet. Men nok om mig, holdene og de 11 spillere, jeg synes vi skal overlade kampen til min gode ven og medkommentator Stig Tøffe Tøfting. Hvad siger du Stig?”

« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 22:13 af Super_Svensen » Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #17# FA Cup finalen 2010 - optakt - The new City
« Svar #67: 11 Apr 2009, 23:12 »

hvad er nu det der for noget? lol
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17# FA Cup finalen 2010 - optakt - The new City
« Svar #68: 11 Apr 2009, 23:14 »

hvad er nu det der for noget? lol
et sats.. det kunne både blive et hit og en fiasko - tvivler på, der er nogen, der før har set Sidney Lee herinde (selvom han er alle steder). Det er ikke sikkert, det holder, som det skulle, men wtf. jeg havde lidt sjov med det...
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #17# FA Cup finalen 2010 - optakt - The new City
« Svar #69: 11 Apr 2009, 23:17 »

har skamt set sidney lee før (den gay) kunne da godt se det sjove i det, men tror hellere du skulle køre videre med din sædvandlige stil
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17# FA Cup finalen 2010 - optakt - The new City
« Svar #70: 11 Apr 2009, 23:20 »

mente sådan set, at Sidney Lee nok ikke var set herinde før - men kan godt se, at den kunne misforståes.
Nu er det også første gang, jeg laver en optakt til én specifik kamp, så jeg har ikke rigtig en stil at køre videre fra - men jeg må jo så lave den om til næste finale - det kan jeg godt love jer der, ligesom jeg selv, ikke rigtig kan klare Søren Overgaard...
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17# FA Cup finalen 2010 - optakt - The new City
« Svar #71: 12 Apr 2009, 12:00 »


#18# Kampen om FA Cup trofæet 2010


 





”Først og fremmest er vi ikke venner Sidney, jeg er her udelukkende for at kommentere den fodboldkamp og banke hjernen ud af dig bagefter. Modsat dig har jeg jo faktisk styr på det her, og mon ikke det er derfor, jeg er sat til at kommentere selve kampen, så vi er fri for at høre på dig? Jeg er i hvert fald klar, så lad os komme i gang. Om et par minutter skulle vi være klar med startopstillingerne for de to mandskaber.

Og her har vi dem så. Jeg har egentlig ikke så meget at sige. Umiddelbart virker Manchester City mandskabet jo stærkest, men de to hold har altså spillet meget lige i sæsonen, hvor det er blevet til to gange 0-0 i Premier League. Jeg kan så lige vise jer bænkene, hvor jeg umiddelbart også ville sige at de lyseblå er stærkest. Men lad os få gang i kampen. Dommer Howard Webb ser ud til at være klar til at fløjte dette års FA Cup finale i gang.

1. min: ”Jep, så er vi i gang med finalen her på Wembley. Manchester City har givet bolden op og vi er i gang. Ikke overraskende ser vi den engelske landstræner Fabio Capello på tribunen, han må umiddelbart være her for at kigge på spillere til den næste landsholdsamling.”


13. min: ”Det er Balotelli er bringer bolden fremad for City. Det er noget af en tur han tager sig der. Stadig Balotelli, han kommer i en farlig position og afslutter! Gomes kan kun parere og bolden er fri igen lige uden for feltet. Wups, Ledley King for fældet Love. Det er altså på et farligt sted, og frisparket er allerede dømt. Det er Srna der gør sig klar til at sparke. Vi har altså før set ham sparke den ind fra sådan en position. Det er et godt skud fra Srna! Men Gomes redder igen og får den skubbet ud til hjørnespark. Det er Zhirkov der trækker ud for at sparke. Vi ved at Manchester City altså kan være rigtig farlige på de her dødbolde, og mon ikke vi ser det her igen. Zhirkov sparker, det er Fazio der stiger til vejrs! Og så står der 1-0 til Manchester City. Den store midterforsvarer Federico Fazio header bolden i kassen. Tottenham spillerne kunne tydeligvis ikke matche den store City-spiller, og nu ser det for alvor svært ud for de hvidblusede.”

17. min: ”Igen ser vi City i angreb. Det starter altså helt tilbage med et sideskifte fra Bridge til Richards, og det er altså Richards der fører bolden frem nu. Tackler sig igennem en Tottenhamspiller og afleverer videre til Gerrard. Det er Gerrard, der er mulighed for skud. Arh, det volder ikke de store problemer, og Gomes kan roligt gøre klar til målsparket.”

25. min: ”Så ser vi altså for første gang Tottenham med noget konstruktivt her. Det er Keane og Bent der spiller godt sammen her. Og så laver Keane altså en fantastisk aflevering i hullet til Bent! Bent afslutter men Akinfeev i målet redder den altså ud til hjørnespark. Arh dårligt hjørnespark fra Bentley her. Woodgate samler altså op og smider den ud til Bentley igen. Bentley her. Bentley trækker ind, og han skyder! Men super redning her af Akinfeev og Fazio kan altså sende bolden ud af farezonen.”

37. min: ”Uh av av av, den så altså slem ud. Det er Dario Srna der ramler sammen med Tottenhams Belhajd. Srna ser virkelig ud til at have fået et skrub der, men der skal altså noget til at lægge den kroat ned. Han er da også på benene igen, selvom han ikke ser ud til at have det alt for godt. Belhajd får også et gult kort for den hårde behandling.”


40. min: ”Og så mister Bent altså bolden til Gerrard, rigtig godt læst der af Gerrard. Og han smider den altså med det samme videre til Vagner Love! Genial aflevering der! Stadig Love! Han viger uden om Cáceres, King bliver også snydt! Han har masser af plads Love, og så tror jeg han afslutter?! Nej han afleverer videre til en helt fri Mario Balotelli, og så kan han altså gøre det til 2-0. Rigtig rigtig flot mål af Manchester City, og virkelig imponerende det Vagner Love han laver der.”

45. min: ”Der bliver altså lagt to minutter ekstra til, men mon ikke begge hold helst bare vil have dem til at gå indtil pausen? Vi kan altså se at Shaun Wright-Phillips varmer kraftigt op ude på sidelinjen, og det kunne godt være, vi så ham gå ind i stedet for Dario Srna som altså fik et ordentligt skrub tidligere i kampen… Og så fløjter dommer Howard Webb altså til pause her på Wembley. 2-0 til Manchester City står der, og det skal blive spændende at se, om Tottenham har noget at byde på i 2. Halvleg. Vi er tilbage efter pausen.

54. min: ”Yes, vi er så småt kommet i gang med anden halvleg, der er desværre ikke sket det store her i de første ni minutter, men nu ser vi alligevel Kuzmanovic med bolden, det kunne godt gå hen og blive farligt. Han rykker altså videre og spiller en fri Vagner Love. Den mand kan altså noget, hvis først han får pladsen til det. Og det gør han her! Han hugger på mål, men også en suveræn redning af Gomes der endda holder bolden.”

63. min: ”Igen er det City i angreb. Og så ryger Vagner Love altså til jorden. Jeg tror det resulterer i et gult kort. Ja det gør det. Det er Ledley King der får det, og så vil han altså være ude i den første kamp næste sæson. Gerrard tager hurtigt frisparket ud til Zhirkov på fløjen. Og så er det altså Zhirkov der tryller lidt derude, han får slået et godt indlæg, men Tottenhamforsvaret for afværget situationen.”

71. min: ”Ikke en chance i lang tid nu Sidney. Det er lige før, du er mere spændende end kampen her. Synd du ikke rendte rundt nøgen nede på banen – det ville du vel næppe have noget imod… Spillet bølger altså frem og tilbage her midt i 2. Halvleg, hvor Manchester City er godt på vej mod en længe ventet FA Cup triumf. Der er ikke rigtig nogen af holdene, der kommer frem til de store chancer, og vi kan altså se at de store midterforsvarer som Fazio og King efterhånden har fået rigtig godt styr på angriberne på det modsatte hold."


80. min: ”Og så kommer der altså en dobbelt udskiftning fra Tottenham. Det er Chris Gunter der kommer ind i stedet for Cáceres samt Pavlyuchenko der kommer ind og erstatter Darren Bent.”

83. min: ”Stadig ikke det helt store her på Wembley. Manchester City spiller bolden godt rundt, og Tottenham gør ikke det store for at få fat i den. Umiddelbart ser de ud til at have opgivet. Vi har haft et par løse chancer til begge hold. Specielt et par gode langskudsforsøg fra Gerrard har set spændende ud.”

93. min: ”Og så tror jeg efterhånden at både tilskuere og spillere gerne vil have fløjtet af. Vi får lige en chance til Tottenhams Palacios her, men meget betegnende for kampen og specielt Tottenhamholdet, render det ud i ingenting. Og så tror jeg at Webb fløjter kampen af. Manchester City vinder altså FA Cup trofæet anno 2010, og har sikret sig mindst en titel i denne sæson. De har jo en Champions League finale om en uge, og man må sige, at kampen her var en perfekt optakt til den kamp.”
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #18# Kampen om FA Cup trofæet 2010 - The new City
« Svar #72: 13 Apr 2009, 11:20 »


#19# Champions League finalen 2010 – optakt






JuventusManchester City






I dag spilles årets største kamp på klubplan. Champions League finalen skal afvikles, en kamp der står mellem Juventus og Manchester City, England og Italien, nord og syd.


Af Peter Schmeichel

Det er en kamp, vi alle har ventet på med længsel. Lige fra sæsonen begyndte i august til nu her i slutningen af maj. Selvom det ikke er de hold, vi på forhånd havde regnet med at se i finalen, er der ingen tvivl om, at det bliver en spændende kamp. Jeg vil så vidt muligt lave en gennemgang af det hele før kampstart.


Juventus endte skuffende kun som nummer 4 i den italienske Serie A – fire point efter vinderne Roma. Holdet lukkede dog færrest mål ind af alle i ligaen (27) hvilket vidner om et bundsolidt og stærkt forsvar. I løbet af sæsonen er det desuden blevet til sejre i ligaen over hold som Milan, Inter og Fiorentina. Den italienske pokalturnering blev en endnu større skuffelse for den gamle dame. Her tabte man allerede i 1. Runde til lillebror Torino – noget hverken bestyrelse, spillere, træner eller fans formentlig har været tilfredse med. Kigger man på det italienske holdkort ser man navne som Buffon, Chiellini, Amauri og Trezeguet. Stjerner for ethvert mandskab, men dette vidner også om hvilken kvalitet det sort/hvid-stribede besidder. Grundet fiaskoen i den italienske pokalturnering og den mislykkede Serie A, er Champions League derfor eneste mulighed for reel succes i indeværende sæson – og mon ikke de elleve startende vil gøre alt for at vinde trofæet med de store ører?

Forventet startopstilling: Buffon – Grygera, Márquez, Legrottaglie, Chiellini – Turan, Sissoko, Marchisio, Nedved – Amauri, Del Piero


Manchester City har generelt haft en bedre sæson end sin italienske modstander. I ligaen endte man for anden sæson i træk på tredjepladsen efter storebror United samt Chelsea. Man tabte kun fire af de 28 kampe, hvilket bevidner om okay stabilitet (selvom det godt nok blev til 13 uafgjorte). Igennem sæsonen af hold som Liverpool, Chelsea og Manchester United blevet slået, og man har for alvor vist, at man mener det alvorligt, når man i klubben siger, at man vil være blandt de allerstørste. I de engelske pokalturneringer km man til henholdsvis semifinale og finale i Liga Cuppen og FA Cuppen – som man desuden vandt over Tottenham med sikre 2-0. Spillermaterialet hos de blåblusede bliver også bedre og bedre, her finder man spillere som Zhirkov, Gerrard, Love og Akinfeev. Netop Gerrard blev hentet som den helt store spiller inden denne sæson, og har i den grad levet op til forventningerne med 13 mål samt fem oplæg i godt 40 kampe. City-manager Jacob Svensen har det med at skifte meget på spillerne, og det er derfor svært at gætte på, hvilke spillere der, i hvert fald til at starte med, skal hive CL-pokalen med hjem til lillebror i Manchester for første gang i historien. Jeg vil dog alligevel komme med et bud.

Forventet startopstilling: Akinfeev – Richards, Fazio, Gamberini, Srna – Wright-Phillips, Kuzmanovic, Gerrard, Zhirkov – Love, Balotelli.

Indbyrdes: De to hold i finalen var sjovt nok også i gruppe sammen inden knockoutrunderne har i Champions League. Sammen med spanske Sevilla og tyrkiske Galatasaray skulle de kæmpe om videre deltagelse i den fineste turnering af dem alle. Her trak de to så det længste strå efter at holdene alle havde spillet seks kampe – heraf hver to mod dagens modstander.

I den første af kampene, og faktisk også den første i gruppespillet, vandt Manchester City hjemme med 2-0. Her stod purunge Mario Balotelli samt ukrainske Tymoschuk for målene i en kamp, hvor det fuldt fortjent var det engelske hold der vandt – hvis man ser på effektiviteten i hvert fald. Kampen som helhed var meget lige, og kunne måske lige så godt have faldet ud til italienernes fordel.

I den anden kamp hjemme i Torino vandt Juventus knebent 1-0. Selvom boldbesiddelsen var meget lige, var det kun Juventusspillerne, der vadede i chancer. Men 16 skud mod Citys 2 resulterede ikke i mål for fem minutter før tid, hvor forløsningen kom ved Amuaris scoring. Juventusholdet burde have vundet større, men Manchester City var allerede på daværende tidspunkt sikret videre deltagelse, og stillede derfor op med næsten udelukkende andenholdsspillere for at have stjernerne klar til den hjemlige ligakamp tre dage senere.

Kampen starter i dag 19:45, og Spanien vil formentlig være fyldt med forventningsfulde englændere og italienere når tyske Herbert Fandel fløjter kampen på Santiago Bernabeu i gang. Det er svært at spå om et resultat, og det vil jeg lade være med. God fornøjelse - det er jeg sikker på, det nok skal blive.





Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19# Champions League finalen 2010 – optakt - The new City
« Svar #73: 13 Apr 2009, 17:55 »

Hej alle sammen - eller jer få, der nu læser med her...

Jeg har været ved at rette alle updates lidt igennem for at det blev lidt mere overskueligt, med lidt bedre billeder osv.
Det ville være rigtig rigtig skønt, hvis I lige ville tage et kig på det, så I ved, hvad det er blevet ændret til - skulle der falde en kommentar af på vejen til det, så modtager jeg selvfølgelig glædeligt den, men først og fremmest ville det være dejligt hvis I ville bruge sådan ca 47,6 sekunder på lige at kigge på det.

/Svensen
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19# Optakt til CL-finalen '10 + rettelser i tidligere updates - The new City
« Svar #74: 13 Apr 2009, 19:44 »

Heps.

Som jeg skrev tidligere så synes jeg din blog er ganske fin, ved ikke hvordan du tolkede det modsatte - men nok om det.

Synes stadig den ser fin ud, det er lidt svært helt at huske, hvordan den præcis så ud inden du begyndte at redigere i det, så kan ikke lige give så meget respons på ændringerne.

Men, men, men dine tre sidste updates om de to finaler er ikke specielt fængende, de er fint skrevet og sådan set ganske underholdende, hvis man vil læse stolpe op og ned om to kampe.  Det tror jeg bare der er få der er.

Mit råd til dig, er, at huske at vi andre(læs:mig) gerne vil vide overordnet om dine kampe, transfers og andre gøremål, men vi har måske ikke den store interesse i at få udpenslet kampens allermindste detaljer... og at du så gør det i to/tre indlæg i træk, kan tage pusten fra selv den bedste.

Nu kom det nok til at lyde mere negativt end hvad jeg egentlig mener, så slutter lige af med at sige, at jeg synes at bloggen overordnet set er ganske glimrende.

-bune
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010