home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35431 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #30: 02 Apr 2009, 21:56 »

Lækkert med en Rovers blog, det værkker minder, da jeg selv prøvede kræfter med dem i 08-udgaven  Wink

Fremragende indkøb til fremtiden, det bliver spændende at følge de unge spillere om et par år.

Som altid har du gang i en god og spændende blog og jeg glæder mig til at se, om du kan skaffe Rovers nogle tiltrængte succesoplevelser.  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #31: 02 Apr 2009, 22:10 »

Jeg vil tilslutte mig de mange der syntes din blog er god. Jeg elsker at det er Rovers du skriver om, for dem høre man som regel ikke så meget om. Jeg kan gode lide at bloggen er så lige til at læse og dit sprog er rigtig fint.å
Og selvfølgelig når man har "legenden" siddende på bænken så kan det jo ikke fejle Smiley

Så glæder mig til mere fra din side af.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #32: 02 Apr 2009, 22:11 »

Super lækker blog denne her! Indtil videre er det helt klart min favorit! Du skriver rigtig, rigtig flot og sætter tingene simpelt og overskueligt op! Desuden et rigtig godt klubvalg, en lækker intro og sidst men ikke mindst en vaske ægte legende af en træner! Sidst synes jeg du har gjort dig nogle rigtig gode indkøb, og glæder mig især til at se hvad Ryan McGowan, Scott Robinson og John Fleck kan blive til. Førstnævnte har jeg haft stor succes med hos Fulham, så jeg krydser da finger for at han bliver lige så godt et indkøb for dig! Smiley
Alt i alt en super god blog, som jeg glæder mig til at se mere til! KIU! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #33: 03 Apr 2009, 09:21 »

Weee... En blog om et af mine favorithold - det skal nok blive godt Thumbs Up

Jeg læser i hvert fald med fremover...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #34: 03 Apr 2009, 09:34 »

Hey Jimmy..

Rigtig lækre transfers du har fået lavet. Synes godt om de skotske indkøb.

Du skal virkelig glæde dig til at se McGowan i udvikling. Spiller selv med Hearts, og er i slutningen af 2. sæson. Han er uden tvivl den bedste forsvarsspiller i ligaen pt. han udvikler sig fænomenalt hvis man bruger ham Wink..

Scott Robinson er jeg dog en smule skeptisk overfor. Da han i mit spil ikke har udviklet sig når så meget som jeg gerne ville, men det skal nok ende som et godt køb alligevel.. Good luck Thumbs Up
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #35: 03 Apr 2009, 20:41 »

Det er sgu ganske udemærket, Jimmy  Smiley Jeg glæder mig virkelig til at se hvad du kan få ud af Blackburn.

Jeg følger helt sikkert med her. Forsæt endelig  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #36: 03 Apr 2009, 22:45 »

Lækkert med en Rovers blog, det værkker minder, da jeg selv prøvede kræfter med dem i 08-udgaven  Wink

Fremragende indkøb til fremtiden, det bliver spændende at følge de unge spillere om et par år.

Som altid har du gang i en god og spændende blog og jeg glæder mig til at se, om du kan skaffe Rovers nogle tiltrængte succesoplevelser.  Thumbs Up

Takker - ja det er altid rart at få vækket dem.. hvordan gik det der?

Tak for det - helt helt enig.. Thumbs Up

Tak for de flotte ord Metsu.. Det håber jeg også Alan Shearer kan.. Thumbs Up

Jeg vil tilslutte mig de mange der syntes din blog er god. Jeg elsker at det er Rovers du skriver om, for dem høre man som regel ikke så meget om. Jeg kan gode lide at bloggen er så lige til at læse og dit sprog er rigtig fint.å
Og selvfølgelig når man har "legenden" siddende på bænken så kan det jo ikke fejle Smiley

Så glæder mig til mere fra din side af.

Tak for det.. Nej - det er faktisk underligt at der ikke er nogen, som har hevet fat i dem før nu.. Tak for de flottende rosende ord Thumbs Up Superfedt at endnu en er tilfreds med valget af Shearer.. Peace

Er jeg glad for at høre Thumbs Up

Super lækker blog denne her! Indtil videre er det helt klart min favorit! Du skriver rigtig, rigtig flot og sætter tingene simpelt og overskueligt op! Desuden et rigtig godt klubvalg, en lækker intro og sidst men ikke mindst en vaske ægte legende af en træner! Sidst synes jeg du har gjort dig nogle rigtig gode indkøb, og glæder mig især til at se hvad Ryan McGowan, Scott Robinson og John Fleck kan blive til. Førstnævnte har jeg haft stor succes med hos Fulham, så jeg krydser da finger for at han bliver lige så godt et indkøb for dig! Smiley
Alt i alt en super god blog, som jeg glæder mig til at se mere til! KIU! Thumbs Up

Tak skal du have.. Tak for de mange rosende ord og superfedt at du faktisk elsker det hele.. hvad mere kan man forlange, som blogskriver?

Er glad for at du kan lide mine handler - kan afsløre af både Fleck og McGowan får en del kampe på førsteholdet i deres debutsæsoner.. Wink

Mange tak for de flotte ord og rosen.. Thumbs Up det vil jeg gøre Thumbs Up

Hey Jimmy..

Rigtig lækre transfers du har fået lavet. Synes godt om de skotske indkøb.

Du skal virkelig glæde dig til at se McGowan i udvikling. Spiller selv med Hearts, og er i slutningen af 2. sæson. Han er uden tvivl den bedste forsvarsspiller i ligaen pt. han udvikler sig fænomenalt hvis man bruger ham Wink..

Scott Robinson er jeg dog en smule skeptisk overfor. Da han i mit spil ikke har udviklet sig når så meget som jeg gerne ville, men det skal nok ende som et godt køb alligevel.. Good luck Thumbs Up

Hey superpew Peace

Mange tak - glad for at du kan lide dem..

Oki.. glæder mig meget så.. han virker utrolig spændende så han skal bare spille.. hehe..

Så må jeg holde skarpt øje med Scott Robinson om han bliver til noget.. Tak for det Thumbs Up

Det er sgu ganske udemærket, Jimmy  Smiley Jeg glæder mig virkelig til at se hvad du kan få ud af Blackburn.

Jeg følger helt sikkert med her. Forsæt endelig  Thumbs Up

Tak skal du have Rooland.. Thumbs Up Det gør jeg også - det er mange år siden jeg sidst spillede med dem.. og det var i FIFA Wink

Det er jeg glad for og det vil jeg gøre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #37: 03 Apr 2009, 22:46 »


4| Venskabskampe - Blackburn
Tak til superpew for banner Thumbs Up


Pontevedra - Blackburn 0-8
0-1 Santa Cruz '11
0-2 Santa Cruzx '27
0-3 Villanueva '57
0-4 Villanueva '59
0-5 Khizanishvili '67
0-6 Villanueva '70
0-7 Khizanishvili '82
0-8 Diouf '89

Osasuna "B" - Blackburn 0-6
0-1 Fleck '2
0-2 McCarthy '47
0-3 Pedersen '51
0-4 Santa Cruz '59
0-5 Apesteguía OG '64
0-6 Santa Cruz '66

Athletic Bilbao - Blackburn 2-2
1-0 Yeste (pen) '23
1-1 McCarthy '41
2-1 Toquero '45
2-2 Roberts '65

Racing Santander - Blackburn 0-1
0-1 Fleck (pen) '39

Cercle Brugge - Blackburn 1-3
1-0 Packet '4
1-1 Pedersen '67
1-2 Pedersen '82
1-3 Robinson '89

Blackburn - Juventus 5-0
1-0 Roberts '46
2-0 Emerton '50
3-0 Santa Cruz '51
4-0 Santa Cruz '59
5-0 Dunn '86

Alan Shearer fik hjælp til at udvælge start 11’eren til kampen mod Pontevedra og det lignede faktisk holdet fra sidste sæson. Shearers drenge rundbarberede de spanske amatører med hele 8-0 og specielt lejesvenden Carlos Villanueva gjorde sig godt bemærket med to gode mål samt en enkelt assist. I den efterfølgende kamp fik ”reserverne” chancen fra start og til trods for en lynscoring fra unge John Fleck lykkes det ikke for dem at omsætte chancerne til mål. I anden halvleg kom den gamle garde på banen, hvilket resulterede i yderligere fem scoringer og endnu en storsejr.

Blackburn fortsatte turen i baskerlandet og i tredje venskabskamp kom de til at stå overfor Athletic Bilbao, som i sidste ende viste sig at være det eneste hold, som formåede at presse englænderne i hele opstartsfasen. Bilbao kæmpede bravt i første halvleg, hvor de også kom foran to gange efter to forsvarskiks fra engelsk side, men i anden halvleg byttede holdene roller og det var tydeligt at Shearer havde talt med inspirerende ord i omklædningsrummet. Jason Roberts headede det uafgjorte resultat hjem, da forsvaret tog sig en ordentlig blunder og i dommerens overtid knaldende han bolden på overliggeren i kamp, som Blackburn burde havde vundet. Englænderne sluttede turen af med en tur til Santander, hvor bare 16-årige John Fleck blev matchvinder med et veludført straffespark. Begge hold spillede Kick ’n’ Rush fodbold i gennem halvfems minutter og den gabende kedelige forestilling kunne ligeså godt have endt med 0-0. De største chancer tilfaldt dog udeholdet, som burde have scoret på de få chancer de trods alt fik skabt. Santa Cruz og McCarthy var de to store syndere med to brændte 100 % chancer hver og de to skal yde ekstra godt til træning nu.

Turen gik herefter til Jan Breydelstadion, som er samarbejdsklubben Cercle Brugges hjemmebane og til trods for en chokstart fra hjemmeholdet fik den norske stjerne Morten Gamst Pedersen gjort kål på belgierne i anden halvleg. Nordmanden stod bag to flotte scoringer og få minutter før sidste fløjt sendte han bolden ind i panden på Scott Robinson, som let kunne heade bolden ind til slutresultatet 3-1. Guderne må vide hvordan det lykkes belgierne at holde englænderne fra fadet, da de vadede i chancer gennem hele kampen og 16-1 havde været et mere retvisende resultat for begge parter.

I den sidste venskabskamp var Blackburn ikke levnet mange chancer, da Juventus gæstede Ewood Park, men foran 17.308 tilskuere skabte et veloplagt og effektivt hjemmehold en højest overraskende sejr. En flot første halvleg fra hjemmeholdet resulterede i 0-0, men det var som om at de troede mere på sejren end de arrogante italienere. En fejl fra venstrebacken Molinaro sendte Jason Roberts helt fri inde foran mål og her kunne den store angriber ikke undgå at hamre bolden ind bag Buffon. Emerton lagde op til det første mål og fire minutter senere snød han igen venstrebacken før han hamrede bolden fladt ind ved fjerneste stolpe uden chance for Buffon. Så vågnede Santa Cruz op til dåd og med et hårdt hovedstød sendte Juventus yderligere bagud inden han med en lang tå scorede til 4-0. Fire minutter før tid blev ydmygelsen totalt, da David Dunn sendte et langskud af sted og bolden svævede hen over passive forsvarsspillere og ind bag Buffon, som burde have stoppet skuddet. Det tegner for en stor sæson med denne optakt og Shearer har sat sig godt til rette i trænersædet hos Blackburn.


Logged

- Veni, vidi, vici -

sindsygt
Gæst
 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #38: 03 Apr 2009, 22:50 »

Der er mange ord i din sidste update. Jeg kunne godt have tænkt mig et enkelt billede bare Smiley
Det ser eller rigtig fint ud. Og Tillykke med 5-0 sejren over "Den Gamle Dame". Utroligt godt klaret Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #39: 03 Apr 2009, 22:52 »

Hehe en masse tekst, måske en tand for meget nå man tænker på det kun er venskabskampe Thumbs Up

Ellers er der jo ikke det store at sige til det. Flot sejr over Juventus, men jeg har nu altid syntes at venskabskampe er nemme i 09. Glæder mig til at se om du forsætter i PL Peace
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #40: 03 Apr 2009, 22:57 »

Hold da helt **** det er flot læsning det der, helt fantastisk, intet mindre!

Lækkert at du går helt i dybden med det, som jeg aldrig er god til i mine egne blogs, dejligt! Alt er helt vildt flot, og opstillingen er helt kanon. Grafikken i bloggen er også meget flot, og banneret i sidste update er rigtig flot (flot superpew).

Men altså læsningen er helt kanon, og man bliver helt suget ind i spillet, hvis du kender min følelse, det er fremragende!

Kun gode ord fra en af dine mange fans!

/Yoggi
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #41: 04 Apr 2009, 00:26 »

Super læsning som altid  Hævet Øjenbryn og en imponerende sejr over juve  Shockeret Cool
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #42: 04 Apr 2009, 16:37 »

Tillykke med sejren over Juventus på 5-0. Det var sku flot. Det ser rigtig godt ud, Jimmy. Fortsæt endelig.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #43: 04 Apr 2009, 23:43 »

Hej Jimmy,
utrolig overskulig flot blog, og jeg synes at dine farver du bruger i siden giver en fremragende ro i kroppen når man læser, ubevidst eller bevidst fungerer det i hvert fald godt.
Dit skriftlige er blevet bedre end hvad jeg lige forbinder JimmyGP med, men du laver stadig en af de fejl, jeg ikke synes man må lave.

"Guderne må vide hvordan det lykkes belgierne at holde englænderne fra fadet, da de vadede i chancer gennem ... "
For at forbinde sætninger synes jeg aldrig man skal bruge "da de", men i stedet kunne du have skrevet " Guderne må vide hvordan det lykkes belgierne at holde englænderne fra fadet - englænderne vadede i chancer kampen igennem ..." eller en anden formulering, hvis du forstår mig. Ikke meget, men noget jeg personligt ville elske hvis du kunne forbedre.

EDIT: Forresten synes jeg dit topbanner ser lidt skidt ud, ved ikke lige hvem som har lavet det, men selve billedet ser sammenpresset ud, og de der tern forstyrrer lidt synes jeg. (:

EDIT2: jeg kan se superpew har lavet det. Wink
« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 23:51 af Zulue » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #44: 04 Apr 2009, 23:49 »

Hello Jimmy.

Utrolig flotte resultater i venskabskampene, og hvad sker der for unge Scott der scorer mod Cercle Brügge hehe :b. KIU!

EDIT: Jeg vil desuden sige til dit forsvar, at jeg synes det er fint du kobler sætningerne samme med "da og de" .. Det er din måde at skrive det på, og jeg synes faktisk det passer fint ind i teksten, og anser derfor Zulue's kommentar som værende ligemeget med hensyn til det. (: Nå sidespring, og det skal ikke køres ud i en diskussion hehe. Desuden ved jeg ikke hvorfor han så lige editter efter jeg skriver det her, og begynder at disse mit banner; sammenpresset? Hans øjne må sidde forkert hehe. (:

KIU! Thumbs Up

« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 00:06 af superpew » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010