home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35454 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #45: 05 Apr 2009, 12:48 »

Hej Jimmy Smiley
Så fik jeg lige læst det hele igennem og det ser rigtig rigtig godt ud! Det er klart et godt og spændene klubvalg og det er nogle rigtig flotte og gennemtænkte indkøb du har lavet! Synes det er rigtig flot at du kan vinde 5 ud af 6 kampe og ikke tabe en eneste i venskabskampene, da nogle af holdene sagtens kan vække problemer i forsvaret, men du har endnu engang bevist at dit hold kan vinde og kæmpe til det sidste og det beviste dit hold også i den sidste kamp mod Juventus, som jeg troede ville blive en meget lige kamp, men det var det kun i første halvleg og derefter tog holdet over og slagte dem og det er jeg meget begejstret over og jeg synes det er flot du kan formå det! Jeg glæder mig meget til at læse om dit hold og glæder mig også til at læse hvordan det kommer til at gå dig.
Du skriver bestemt også flot og det er meget sammenhængende og synes ikke rigtig der er noget at sætte fingeren på, for du skriver helt formidabelt og det gør dig til en rigtig god blogger, som jeg følge hele vejen igennem! Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4| Venskabskampe - Blackburn
« Svar #46: 05 Apr 2009, 14:31 »

Der er mange ord i din sidste update. Jeg kunne godt have tænkt mig et enkelt billede bare Smiley
Det ser eller rigtig fint ud. Og Tillykke med 5-0 sejren over "Den Gamle Dame". Utroligt godt klaret Wink

Oki..  Wink Mange tak for rosen og med hensyn til Juve-kampen.. det er jo sygt.. Wink

Hehe en masse tekst, måske en tand for meget nå man tænker på det kun er venskabskampe Thumbs Up

Ellers er der jo ikke det store at sige til det. Flot sejr over Juventus, men jeg har nu altid syntes at venskabskampe er nemme i 09. Glæder mig til at se om du forsætter i PL Peace

Hehe.. det har du sikkert ret i - men nu gik det jo lige så fint med at skrive.. hehe..  Wink

Tak for det - ja helt enig.. og hvorfor nu det? synes det er underligt.. jeg vil ikke afsløre noget.. Wink

Hold da helt **** det er flot læsning det der, helt fantastisk, intet mindre!

Lækkert at du går helt i dybden med det, som jeg aldrig er god til i mine egne blogs, dejligt! Alt er helt vildt flot, og opstillingen er helt kanon. Grafikken i bloggen er også meget flot, og banneret i sidste update er rigtig flot (flot superpew).

Men altså læsningen er helt kanon, og man bliver helt suget ind i spillet, hvis du kender min følelse, det er fremragende!

Kun gode ord fra en af dine mange fans!

/Yoggi

Tak for de flotte ord Yoggi.. Thumbs Up faktisk rigtig mange tak for de mange flotte ord.. Thumbs Up

Dejligt at du bliver suget og kender skam godt følelsesen.. det er endnu federe når man selv er i stand til at suge nogen ind.. Wink

Tak tak Wink

Super læsning som altid  Hævet Øjenbryn og en imponerende sejr over juve  Shockeret Cool

Mange tak C-P og igen tak Thumbs Up

Tillykke med sejren over Juventus på 5-0. Det var sku flot. Det ser rigtig godt ud, Jimmy. Fortsæt endelig.

Mange tak AFC.. Igen tak.. det vil jeg gøre Thumbs Up

Hej Jimmy,
utrolig overskulig flot blog, og jeg synes at dine farver du bruger i siden giver en fremragende ro i kroppen når man læser, ubevidst eller bevidst fungerer det i hvert fald godt.
Dit skriftlige er blevet bedre end hvad jeg lige forbinder JimmyGP med, men du laver stadig en af de fejl, jeg ikke synes man må lave.

"Guderne må vide hvordan det lykkes belgierne at holde englænderne fra fadet, da de vadede i chancer gennem ... "
For at forbinde sætninger synes jeg aldrig man skal bruge "da de", men i stedet kunne du have skrevet " Guderne må vide hvordan det lykkes belgierne at holde englænderne fra fadet - englænderne vadede i chancer kampen igennem ..." eller en anden formulering, hvis du forstår mig. Ikke meget, men noget jeg personligt ville elske hvis du kunne forbedre.

EDIT: Forresten synes jeg dit topbanner ser lidt skidt ud, ved ikke lige hvem som har lavet det, men selve billedet ser sammenpresset ud, og de der tern forstyrrer lidt synes jeg. (:

EDIT2: jeg kan se superpew har lavet det. Wink

Tak for de flotte ord Zulue..

Tak for kritiken - jeg kan sagtens følge dig, men hvordan foreslår du at binde sætningen sammen i stedet?

Til dit edit synes jeg faktisk er det er et godt banner superpew har lavet - men vi har jo hver vores smag.. Thumbs Up

Hello Jimmy.

Utrolig flotte resultater i venskabskampene, og hvad sker der for unge Scott der scorer mod Cercle Brügge hehe :b. KIU!

EDIT: Jeg vil desuden sige til dit forsvar, at jeg synes det er fint du kobler sætningerne samme med "da og de" .. Det er din måde at skrive det på, og jeg synes faktisk det passer fint ind i teksten, og anser derfor Zulue's kommentar som værende ligemeget med hensyn til det. (: Nå sidespring, og det skal ikke køres ud i en diskussion hehe. Desuden ved jeg ikke hvorfor han så lige editter efter jeg skriver det her, og begynder at disse mit banner; sammenpresset? Hans øjne må sidde forkert hehe. (:

KIU! Thumbs Up



Hello superpew..

Mange tak.. ja jeg ved det ikke helt - Gamsten svingede bolden indover så var han der pludselig.. vil jeg gøre Thumbs Up

Til dit edit.. tak for det.. og det med banneret må i selv finde ud af.. Peace

Hej Jimmy Smiley
Så fik jeg lige læst det hele igennem og det ser rigtig rigtig godt ud! Det er klart et godt og spændene klubvalg og det er nogle rigtig flotte og gennemtænkte indkøb du har lavet! Synes det er rigtig flot at du kan vinde 5 ud af 6 kampe og ikke tabe en eneste i venskabskampene, da nogle af holdene sagtens kan vække problemer i forsvaret, men du har endnu engang bevist at dit hold kan vinde og kæmpe til det sidste og det beviste dit hold også i den sidste kamp mod Juventus, som jeg troede ville blive en meget lige kamp, men det var det kun i første halvleg og derefter tog holdet over og slagte dem og det er jeg meget begejstret over og jeg synes det er flot du kan formå det! Jeg glæder mig meget til at læse om dit hold og glæder mig også til at læse hvordan det kommer til at gå dig.
Du skriver bestemt også flot og det er meget sammenhængende og synes ikke rigtig der er noget at sætte fingeren på, for du skriver helt formidabelt og det gør dig til en rigtig god blogger, som jeg følge hele vejen igennem! Thumbs Up

Hej kasper..

Tak skal du have.. Helt enig med diy syn på klubvalget og glad for at du kan se at de er gemmentænkte.. Peace igen tak.. Peace

Superfedt at du er med hele vejen.. Thumbs Up


UPDATE om lidt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
5| På det jævne - Blackburn
« Svar #47: 05 Apr 2009, 14:32 »

. de

5| På det jævne - Blackburn
Tak til superpew for banner Thumbs Up



Kalenderen siger første november 2008 og det betyder, at de fleste hold i Premier League har spillet ti kampe. Det er kun Bolton og Manchester City, som mangler en kamp, men mon ikke de to duellanter får den kamp spillet inden sæsonen er omme. City kunne ellers godt bruge de tre point, da det ville sende dem op på førstepladsen i Premier League foran Chelsea og Manchester United, som i øjeblikket topper ligaen med treogtyve point hver. Liverpool, Everton og Arsenal indtager de efterfølgende pladser, mens Stoke, West Bromwich og West Ham er placeret under stregen med sølle tre, fire og fem point. Alan Shearers Blackburn mandskab er startet nogenlunde og er efter ti runder placeret på en tolvteplads. Hvordan det er gået til kan du læse i nedenstående update;

1. spillerunde PL, Ewood Park
Blackburn - Portsmouth 2-0

1-0 Caldwell ' 27
2-0 Caldwell '82

Ewood Park summede af forventninger, da de to mandskaber trådte ind på banen og de to hold bød hinanden op til dans i en kamp, hvor det var svært at bryde en stærk defensiv. Defensiven blev afgørende, da Gary Caldwell steg højest efter to hjørnespark og scorede kampens to eneste mål i en vaskeægte drømmedebut af dimensioner.

2. spillerunde PL, The Hawthorns
West Brom - Blackburn 2-2

0-1 Fleck '11
1-1 Barnett '27
1-2 Fleck '61
2-2 Donk '81

Oprykkerne fra West Bromwich Albion var næste opgave og selvom den unge skotte John Fleck flot bragte gæsterne i front hele to gange fik de ikke udbytte af deres massive spilovertag og de mange chancer blev brændt. Unge Fleck debuterede allerede i forrige runde, hvor han lagde op til Caldwells andet mål og han var umådelig tæt på at score hattrick mod West Bromwich, men det forhindrede en velspillende Scott Carson.

2. runde Carling Cuppen. Ewood Park
Blackburn - Colchester 2-0

1-0 Villanueva '45
2-0 Roberts '85
League One holdet fra Colchester var på forhånd ikke levnet mange chancer mod Blackburn, som gav spilletid til en del reserver og unge spillere. Blackburn pressede på hele kampen, men lilleputholdet formåede at holde stand til kort før pausen, hvor Villanueva tæt under mål scorede til 1-0. Den føring doblede Jason Roberts på et hovedstød fem minutter før tid, hvilket blev kampens resultat.

3. spillerunde PL, Ewood Park
Blackburn - Manchester United 0-2

0-1 Berbatov '41
0-2 Anderson '83
Blackburn gik fra storfavorit i pokalen til massiv underdog, da mestre gæstede Ewood Park og gav Shearers drenge en fodboldlektion. United sad på kampen fra start og kun en solid defensiv holdt Blackburn inde i kampen. Berbatov hamrede bolden i kassen i første halvleg og Anderson gjorde det samme i anden halvleg, hvor Blackburn havde flere muligheder for at udligne.

4. spillerunde PL, Britannia Stadium
Stoke - Blackburn 1-2

0-1 Fleck '50
1-1 Diao '53
1-2 Pedersen '64
1-2 Faye udvist
Thomas Sørensen holdt stand i første halvleg og i anden halvleg fik Fleck endelig bolden i bag landsholdskeeperen. Diao fik dog udlignet på et hjørnespark tre minutter senere, men Morten Gamst Pedersen sikrede alle tre point med et drømmehug, som blev kåret til månedens næstbedste mål. Nordmanden trak ind i banen, hvor han afdriblede en forsvarsspiller inden han hamrede bolden op i venstre målhjørne uden chance for Sørensen.

5. spillerunde PL, Stamford Bridge
Chelsea - Blackburn 0-0
”Lucky Blackburn” og ”Magnificent Robinson” var overskrifterne på aviserne dagen efter, at Blackburn hentede et enkelt point på ”Broen”. Blackburn var igennem halvfems minutter presset fuldstændig i bund og hvordan Chelsea ikke formåede at score er en gåde. Stor Cadeau til Paul Robinson, som også blev Man of the Match.

3. runde Carling Cuppen, Ewood Park
Blackburn - Chelsea 2-1

0-1 Kalou '32
1-1 Diouf '39
2-1 Dunn '61
Tre dage senere stod man igen overfor Chelsea i Carling Cuppen og til trods for at Salomon Kalou efter en flot solotur scorede til 1-0 fik Shearers sæsonens største skalp indtil videre. Et hårdt kæmpende hjemmebold pressede og fightede det bedste de havde lært, mens den blå stormagt virkede uoplagte og nervøse. Diouf prikkede bolden ind til 1-1 i første halvleg, da Chelsea-forsvaret snorksov og i anden halvleg slog David Dunn sejren fast med et drømmehug.
 
6. spillerunde PL, Ewood Park
Blackburn - Tottenham 1-3

1-0 Emerton '38
1-1 Jenas '64
1-2 Jenas '80
1-3 Keane '90
Sejren over Chelsea blev ikke fulgt op, da man donerede tre point til Spurs i en kamp, hvor udeholdet havde svært ved at skabe chancer. Hjemmeholdet vadede derimod i chancer, men de formåede ikke at få bolden ind bag en usikker Gomes og så kunne gæsterne udnytte deres sparsomme chancer til en ufortjent 3-1 sejr på fremmed græs. Brett Emerton var den eneste, som kunne være sin indsats bekendt og Paul Robinson burde næsten sættes af holdet med mange fejlvurderinger og ikke en eneste redning.

7. spillerunde PL, Anfield
Liverpool - Blackburn 1-0

0-0 Caldwell udvist '78
1-0 Torres '85
Robinson spillede sig dog op igen på Anfield, hvor han kæmpede med Fernando Torres om titlen, som Man of the Match awarden. Det blev spanieren, som løb med titlen da han med fem minutter igen endelig fik bolden i nettet og det var en fuldfortjent sejr, da der kun havde været et hold på banen. Blackburn var ikke at se og Caldwell blev smidt ud med tolv minutter igen efter sit andet gule kort.

8. spillerunde PL, JJB Stadium
Wigan - Blackburn 3-2

1-0 Kapo '9
1-1 Dunn '23
1-2 Verón selvmål '42
2-2 Kapo '71
3-2 Valencia '75
Tredje gang blev ikke lykkens gang for Blackburn, som ellers var foran ved halvleg mod Wigan. Blackburn styrede begivenhedernes gang i alle halvfems minutter, men da dommeren fløjtede af måtte de for tredje kamp i træk forlade banen uden point. Wigan var uhyre effektive på deres chancer og Blackburns helt store synder var Roque Santa Cruz, som endnu ikke har fundet nettet i igangværende sæson. Den store angriber stod for flere brændte chancer i kampen og Wigan kan glæde sig over tre meget heldige point.

9. spillerunde PL, Ewood Park
Blackburn - Sunderland 0-0
Det skulle endelig lykkes Blakburn at få point og hjemme på Ewood Park var de millimeter fra at hente tre point mod Sunderland. Græstæppet blev malet rødt med Sunderland-spillere, som var spillet langt ind under græsset, men en stor kamp fra Craig Gordon gav kun et enkelt point.

10. spillerunde PL, Riverside Stadium
Middlesborugh - Blackburn 2-3

1-0 Digard '3
1-1 Reid '26
1-2 Reid '56
2-2 Alves '65
2-3 Reid '71

Steven Reid blev fuldfortjent Man of the Match med tre flotte og yderst vigtige scoringer i den svære udekamp mod Middlesbrough. Kampen bliver forhåbentligt et vendepunkt for the Rovers som sejren kunne avancere til tolvtepladsen. Kampen bølgede ellers frem og tilbage mellem de to mandskaber, som bød indenfor til et inferno af chancer, lækkerier og hårdt, engelsk spil, som vi kender det. Kampens oplevelse var uden tvivl irske Reid, som med flere flotte forsøg fik bolden i nettet hele tre gange.
 



Logged

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| På det jævne - Blackburn
« Svar #48: 05 Apr 2009, 14:48 »

En meget lang update, men som altid et højt niveau. Det er svært at sætte en finger på noget Smiley

I øvrigt en ganske udmærket landsholdsstart for Fleck..

KIU Smiley
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5| På det jævne - Blackburn
« Svar #49: 05 Apr 2009, 14:52 »

Rigtig god update, ærgeligt med de svingende resultater i ligaen, op på hesten igen Smiley
og tillykke med sejren over chelsea i pokalen Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| På det jævne - Blackburn
« Svar #50: 05 Apr 2009, 18:51 »

Puuuuha for en update! Der var sku meget tekst. Flot sat op med resultaterne osv. de ser meget fine ud, dog med lidt nederlag og uafgjorte resultater, men det gør ikke så meget. Bar du så vinder resten af kampene. Du skriver også rigtig godt Jimmy og det har du altid gjort. Glæder mig til mere!
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| På det jævne - Blackburn
« Svar #51: 05 Apr 2009, 20:00 »

Så fik jeg læst din seneste update og synes det er en rigtig velskrevet update, dog synes jeg godt der kunne være lidt mere indhold altså lidt mere beskrivelse omkring kampene, for synes ikke der står særlig meget om hvem og hvordan de scorede og det synes jeg lidt jeg savner, fra din andre blogs. Men rigtig godt skriftligt nivaeu og følger stadigvæk helt sikkert med!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| På det jævne - Blackburn
« Svar #52: 06 Apr 2009, 10:59 »

En meget lang update, men som altid et højt niveau. Det er svært at sætte en finger på noget Smiley

I øvrigt en ganske udmærket landsholdsstart for Fleck..

KIU Smiley

Tak tak for det.. Wink er jeg glad for at du siger.. Thumbs Up

Jo jeg blev også lidt chokeret, da jeg så det.. men jeg klager skam ikke Thumbs Up

Rigtig god update, ærgeligt med de svingende resultater i ligaen, op på hesten igen Smiley
og tillykke med sejren over chelsea i pokalen Smiley

Mange tak - ja det er pisseærgerligt.. vi skal ind i en go' stime for at hente det tabte..

Ja det var fandeme to gode kampe i træk.. vildt fedt at snyde chelsea.. hehe Djævel Thumbs Up

Puuuuha for en update! Der var sku meget tekst. Flot sat op med resultaterne osv. de ser meget fine ud, dog med lidt nederlag og uafgjorte resultater, men det gør ikke så meget. Bar du så vinder resten af kampene. Du skriver også rigtig godt Jimmy og det har du altid gjort. Glæder mig til mere!

Ja jeg ved godt at den var lidt heavy - men det var bare lige for at prøve det og få noget responds..

Mange tak for rosen AFC..  Thumbs Up

Så fik jeg læst din seneste update og synes det er en rigtig velskrevet update, dog synes jeg godt der kunne være lidt mere indhold altså lidt mere beskrivelse omkring kampene, for synes ikke der står særlig meget om hvem og hvordan de scorede og det synes jeg lidt jeg savner, fra din andre blogs. Men rigtig godt skriftligt nivaeu og følger stadigvæk helt sikkert med!

Mange tak kasper - tak for de flotte ord.. Thumbs Up

Det står da i nogen af kampene og jeg synes ikke det skulle være det samme der stod i alle "referaterne"..

Tak tak - er jeg glad for at høre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
6| Januar - Blackburn
« Svar #53: 06 Apr 2009, 15:20 »


6| Januar - Blackburn
Mange tak til superpew for banner Thumbs Up



Det er midt i januar, hvilket betyder at vi er ovre både jul, nytår og over halvvejs i årets udgave af Premier League. Det betyder også at transfervinduet er åbent igen og flere af Blackburns profiler har været jaget vildt af rivaliserende Premier League klubber, som er kommet med latterligt lave bud, der er blevet afvist gang på gang. Blackburn har kæmpet hårdt for at holde på Martin Olsson, Stephen Warnock, Ryan McGowan, Steven Reid, David Dunn, Morten Gamst Pedersen, Benni McCartny og Roque Santa Cruz, som der alle har været adskillige bud på, men det ser ud til at ingen forlader Ewood Park før til sommer. Svenske Olsson ville ellers gerne haft lov til at diskutere sine personlige krav med Everton, men Merseysideklubben har ikke været villig til at betale mere end 40.000.000 kroner. Der er derfor lang vej til de 130.000.000 kroner, som Blackburn angiveligt skulle forlange for den svenske landsholdsspiller, der stadig har tre år tilbage af sin kontrakt med Blackburn.

Blackburn har derimod forstærket sig med hele fire spillere i dette transfervindue til en værdi af i alt 18.750.000 kroner og de fire spillere har en gennemsnitsalder på blot sytten år. De tre af spillerne skal optræde for reserveholdet, mens den sidste i første omgang skal træne og spille for u18-holdet. Jacob Mellis er den dyreste af spillerne og han er hentet i Chelsea for 7.500.000 kroner. Den bare 17-årige offensive midtbanespiller minder meget i spillestil om David Dunn og trænerstaben mener også at han kan nå samme niveau, som Dunn. Daniel Philliskirk er ligeledes midtbanespiller og så er han hentet i Chelsea for 4.750.000 kroner. Han er igen en spiller a la David Dunn og talentspejderne har i samråd med trænerstaben kommet frem til, at han også kan komme i nærheden af Dunns niveau. Blackburns sidste to indkøb er skotter og klubben har betalt Motherwell 5.500.000 kroner for den 17-årige angriber Robert McHugh. McHugh er en meget spændende type og den hurtige angriber minder rigtig meget om Santa Cruz, hvilket også er den spillers niveau han ventes at kunne nå. Sidstnævnte indkøb er den blot 16-årige angriber Callum McRobbie, som er skiftet fra Aberdeen for en overgangssum på 1.000.000 kroner. Han er den eneste af de fire som skal optræde for u18-holdet og med masser af træning kan han nå op i nærheden af Santa Cruz’s nuværende niveau.
   
I Premier League går det en smule bedre for Alan Shearers mandskab, som har spillet sig op på tiendepladsen i ligaen. Holdet fra det nordvestlige England har vundet syv kampe, spillet seks uafgjort og tabt de sidste syv, som giver en samlet total på 27 point. Der er derfor langt op til førerholdene Chelsea og Manchester United, som ser ud til at være de eneste reelle bud på en engelsk mester anno 2008/2009. I bundkampen ser Hull, Wigan og West Bromwich ud til at være de hold, som er på vej ned i The Championship, men Stoke, West Ham, Middlesbrough og Sunderland også stadig i farezonen. Der resterer altså atten kampe og det kræver flere mål fra Blackburns side, hvis forventningen om en syvendeplads skal opfyldes. Holdet er i øjeblikket for svingende i præstationerne og holdet skal snart ind i en god stime igen, hvis ikke syvendepladsen skal blive helt ”Mission Impossible”. 

Men det gælder hele holdet, som skal til at spille mere som en enhed i stedet for at forvente enkeltmandspræstati oner fra profiler, som Roque Santa Cruz, Brett Emerton og Morten Gamst Pedersen. En spiller, som i den grad skal forbedre sit spil er norske Morten Gamst Pedersen, som til trods for masser af lækkerier på kanten ikke har fået noget ud af sin sæson indtil videre. Nordmanden er en af de bærende kræfter på holdet og med sine 142 Premier League kampe for Blackburn er han også en af de mest rutinerede spillere i hele truppen.

Blackburn er også ude af den første pokalturnering eftersom de blevet besejret på Bramall Lane med 2-0 af et velspillende Sheffield United hold. Shearer tog for let på opgaven, da han havde flere reserver i startopstillingen, men mon ikke Sheffield United sender en varm tanke til Blackburns reservekeeper Jason Brown, som dummede sig ved begge scoringer. Blackburn fik derfor ikke opfyldt målsætningen om en kvartfinaleplads i Carling Cuppen, da fjerde runde blev endestationen. I FA Cuppen er Blackburn dog klar til fjerderunde efter at reserver og unge spillere besejrede Leyton Orient med sølle 2-0 på Ewood Park. I fjerde runde kommer man til at stå overfor Reading, som i øjeblikket ligger på en playoffplads i The Championship.


Logged

- Veni, vidi, vici -

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6| Januar - Blackburn
« Svar #54: 06 Apr 2009, 16:29 »

Haha, læg lige mærke til at under news, inde på ss'et af P. Robinson, står det. "Blackburns dårlige form fortsætter"  funny.

God update  Thumbs Up, og håber du kan fører dem op på Uefa cup pladserne  Peace
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6| Januar - Blackburn
« Svar #55: 06 Apr 2009, 17:35 »

Haha, læg lige mærke til at under news, inde på ss'et af P. Robinson, står det. "Blackburns dårlige form fortsætter"  funny.

God update  Thumbs Up, og håber du kan fører dem op på Uefa cup pladserne  Peace

De har jo heller ikke vundet i fire kampe i træk.. Skuffet hehe

Mange tak - det håber jeg også Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6| Januar - Blackburn
« Svar #56: 06 Apr 2009, 18:13 »

Klasse. Kan ikke sige det bedre Jimmy. Ville gerne kommentere med længere indlæg, men det her er bare klasse!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6| Januar - Blackburn
« Svar #57: 06 Apr 2009, 19:51 »

Klasse. Kan ikke sige det bedre Jimmy. Ville gerne kommentere med længere indlæg, men det her er bare klasse!

Tak tak AFC.. Thumbs Up Det behøver du ikke - det korte indlæg siger det hele...



Jeg vil gerne løfte sløret for at næste update handler om Morten Gamst Pedersen, men updaten er så lang at den bliver delt i to.. Så i kan se frem til "Gamst - Part One" i morgen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #58: 07 Apr 2009, 09:07 »


Takker - ja det er altid rart at få vækket dem.. hvordan gik det der?


Det gik rigtig godt, men det er en svær klub at spille med og i 08 har de også lidt bedre spillere efter min mening.

Jeg synes en 10. plads med Rovers indtil videre i første sæson, er mere end godkendt  Wink

Til bloggen er der jo ikke meget at sige, andet det jeg lige har skrevet på Zulue's (Skru lidt ned for blusset, så vi andre kan være med Wink )
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #59: 07 Apr 2009, 10:11 »

Det gik rigtig godt, men det er en svær klub at spille med og i 08 har de også lidt bedre spillere efter min mening.

Jeg synes en 10. plads med Rovers indtil videre i første sæson, er mere end godkendt  Wink

Til bloggen er der jo ikke meget at sige, andet det jeg lige har skrevet på Zulue's (Skru lidt ned for blusset, så vi andre kan være med Wink )

HØRT!  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010