home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  1 Bruger, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35429 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: 8| Gamst -> Part Two - Blackburn
« Svar #75: 07 Apr 2009, 23:30 »

De interviews i blogs er du sgu klart bedst til! Ingen kan gøre det som dig! Det er virkelig professionelt lavet.

Denne blog er klart en af mine favoritter til årets titel.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 8| Gamst -> Part Two - Blackburn
« Svar #76: 08 Apr 2009, 00:03 »

Fremragende interview det er virkelig godt lavet Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8| Gamst -> Part Two - Blackburn
« Svar #77: 08 Apr 2009, 02:38 »

Super flot interview. Håber du fortsætter med den gode stil. KIU! Thumbs Up

Mange tak AFC Wink Det vil jeg da forsøge på.. og det vil jeg gøre Thumbs Up

Super interwiew!:)

Mange tak Thumbs Up

De interviews i blogs er du sgu klart bedst til! Ingen kan gøre det som dig! Det er virkelig professionelt lavet.

Denne blog er klart en af mine favoritter til årets titel.

Mange tak for de meget flotte ord og jeg er både glad og stolt over at du kan lide det.. Mange tak igen Thumbs Up

Jeg bøjer mig i støvet og siger mange tak igen.. Wink

Fremragende interview det er virkelig godt lavet Smiley

Mange tak Crazy-Poul.. Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
9| Succes - Blackburn
« Svar #78: 08 Apr 2009, 10:35 »


 9| Succes - Blackburn
Tak til Newton Heath for banner & grafik Thumbs Up



Manchester United holdt et to points forspring til Chelsea og for tredje år i træk endte guldet hos United, mens Chelsea igen blev toer. ”Den evige toer” fristes man til at kalde de blå fra Chelsea, som også tabte Champions League finalen til Real Madrid, mens Manchester United for attende gang i historien kan kalde sig for engelske mestre, hvilket er det samme antal som rekordindehaverne fra Liverpool. Liverpool snuppede bronzen to point foran Arsenal, som blev firer to point foran Manchester City, som mistede pusten i det nye år. Everton og Alan Shearers Blackburn snupper helt fortjent de sidste to UEFA cup pladser sikkert foran Aston Villa, Newcastle og Bolton, som alle forspildte deres chancer for europæisk fodbold i den kommende sæson. I den anden ende af tabellen rykker West Bromwich Albion, Wigan Athletic og Hull City ud af den bedste række til fordel for Birmingham, Sheffield United og vinderen af Playoffs Crystal Palace. 

FA Cuppen blev vundet af Arsenal, som ufortjent, men yderst effektivt scorede på deres to chancer i kampen og sikrede sig en heldig 2-1 sejr over Aston Villa, som havde fortjent en bedre skæbne på Wembley. Arsenal sikrede sig også Carling Cup trofæet efter sejr i straffesparkskonkur rencen mod Manchester City, som havde klaret 3-3 i ordinær spilletid. Målmand Manuel Almunia blev den store frelser med to gode redninger, mens både Bendtner, Eduardo, Fábregas og Nasri scorede sikkert for The Gunners. Anfører Fábregas kunne fortjent hæve sæsonens andet trofæ på Wembley og Arsenal har vist at de har potentialet til at blande sig i den engelske topstrid.

I Europa havde de engelske hold mulighed for at sikre sig både Champions League og UEFA Cup trofæet i samme sæson, men det blev kun til det ene af trofæerne, da Chelsea tabte med knebet 1-0 til Real Madrid på Olimpico i Rom. I UEFA Cuppen var man sikker på at trofæet ville ende i England og man var helt sikkert på, at det også ville ende i Liverpool, da de to ærkerivaler fra Liverpool og Everton tørnede sammen i finalen. Fenerbahces hjemmebane Sükrü Saracoglu var fyldt med 50.508 tilskuere, som så 120 minutters intensiv fodbold, hvor det eneste, der manglede var scoringer.

Liverpool styrede begivenhederne og derfor var det også fortjent, at The Reds kunne hæve trofæet efter en 5-4 sejr i straffespark, hvor Man of the Match Steven Pienaar ironisk nok blev ham, der brændte. Men tilbage til Premier League og Alan Shearer, der efter en flot første sæson som træner for Blackburn har afvist både Tottenham og West Ham efter at de har fyret træneren. 38-årige Shearer har i stedet valgt at forlænge med Blackburn og han har sat sin signatur på en 4-årig kontrakt, hvilket betyder at han forhåbentlig er at finde på Ewood Park frem til sommeren 2013. Shearers drenge endte sikkert på syvendepladsen elleve point efter Everton og ni point foran Aston Villa, som ikke imponerede i sæsonens sidste kampe. Det betyder at Blackburn skal repræsentere de engelske farver i UEFA Cuppen i den kommende sæson, hvilket er en opgave, som Shearer uden tvivl ser frem til. Det betyder også at truppen skal forstærkes yderligere, hvis den europæiske drøm skal i hus allerede i første forsøg.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #79: 08 Apr 2009, 11:32 »

Fin updaste - og herligt at Shearer har forlænget kontrakten Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #80: 08 Apr 2009, 11:57 »

Rigtig gode updates og elskede især dit interview, som er rigtig velskrevet og fantastisk opsætning var der også og det gjorde det bare helt unikt! Men den seneste update var selvfølgelig også rigtig god og godt opsat og godt skrevet og når du skriver på den måde som du gør kan jeg bare blive ved med at læse den! Kunne læse den hele tiden! KIU
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #81: 08 Apr 2009, 12:12 »

God update, held og lykke i Europa.
Kan kun håbe på, at du laver ligeså gode transfers, som med Zaragoza Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #82: 08 Apr 2009, 13:07 »

God update og held og lykke i Europa. Du har holdet til at gå hele vejen vil jeg mene. Rigtig flot sat op til sidst med Team Stats og Player Stats osv. Det er godt at man får alle detaljer med i spillet, så man får et indtryk af hvordan de andre spillere klarer sig. Bliv ved med det, Jimmy!
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #83: 08 Apr 2009, 16:51 »

Må man evt. få lov til at se ss af John Fleck, og hvordan han har udviklet sig?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #84: 09 Apr 2009, 11:56 »

Fin updaste - og herligt at Shearer har forlænget kontrakten Smiley

Tak for det Brodtgaard - ja ikke.. han har ellers fået en del tilbud.. Wink

Rigtig gode updates og elskede især dit interview, som er rigtig velskrevet og fantastisk opsætning var der også og det gjorde det bare helt unikt! Men den seneste update var selvfølgelig også rigtig god og godt opsat og godt skrevet og når du skriver på den måde som du gør kan jeg bare blive ved med at læse den! Kunne læse den hele tiden! KIU

Mange tak kasper - er jeg glad for.. tak for den store ros..

Jamen du læser da bare løs Peace Thumbs Up

God update, held og lykke i Europa.
Kan kun håbe på, at du laver ligeså gode transfers, som med Zaragoza Smiley

Mange tak - jo tak  Thumbs Up

Uhh jeg vil næsten sige at de er bedre.. hehe Wink

God update og held og lykke i Europa. Du har holdet til at gå hele vejen vil jeg mene. Rigtig flot sat op til sidst med Team Stats og Player Stats osv. Det er godt at man får alle detaljer med i spillet, så man får et indtryk af hvordan de andre spillere klarer sig. Bliv ved med det, Jimmy!

Tak tak AFC.. Wink Arhhh... det er måske så meget sagt - der er som regel ret gode hold i UEFA'en, men nu får vi se.. målet er i første omgang en tilfredsstillende placering i gruppespillet..

Igen tak - Team Stats & Player Stats er da altid med? Men det vil jeg gøre AFC Thumbs Up

Må man evt. få lov til at se ss af John Fleck, og hvordan han har udviklet sig?

Hey.. det må du op to updates, hvor der kommer en trupgennemgang.. håber det er okay.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #85: 09 Apr 2009, 12:24 »

får vi en update idag? Opstemt ved godt jeg ikke har sagt så meget (faktisk intet), men har læst med, og det er en fantastisk blog du er igang med!
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9| Succes - Blackburn
« Svar #86: 09 Apr 2009, 12:30 »

får vi en update idag? Opstemt ved godt jeg ikke har sagt så meget (faktisk intet), men har læst med, og det er en fantastisk blog du er igang med!

Ja den kommer om lidt Wink Det går nok - men mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
10| Mange penge - Blackburn
« Svar #87: 09 Apr 2009, 12:31 »


10| Mange penge - Blackburn
Mange tak til Newton Heath for banner Thumbs Up



En flot debutsæson fra Alan Shearers side resulterede i lidt flere transferpenge end ventet og takket være en lukrativ TV aftale samt et flot regnskab overrakte bestyrelsesformand John Williams nyheden om, at Shearer ville få 230.000.000 kroner stillet til rådighed, hvilket er knap 200.000.000 kroner mere end sidste sæson. Shearers talentspejdere har arbejdet på højtryk hen over sommeren, hvor den ene rapport efter den anden er blevet faxet til Blackburn og Shearers kontor, hvor der er blevet svedt ekstra meget grundet masser af samtaler med interessante spillere. Blackburn er blevet forstærket med syv nye spillere til førsteholdet, hvoraf én er lejet i Celtic for resten af sæsonen. De seks spillere har tilsammen kostet 240.000.000 kroner, mens klubben har solgt syv spillere for små 170.000.000 kroner. Derudover har fem spillere ikke fået forlænget deres kontrakter, mens to vender tilbage om et par måneder når deres lejekontrakter udløber.

Danny Simpson fik toogtyve kampe på højreback for Blackburn i sidste sæson og da hans lejeaftale ophørte forhørte Blackburns sig om et eventuelt køb. Klubberne nåede hurtigt til enighed om en pris på 17.000.000 kroner for den hårdtarbejdende back, som kunne nåede at spille tre ligakampe for United siden 2003. Han har dog foruden Blackburn været udlejet til Antwerpen, Sunderland og Ipswich, hvor han har fået masser af spilletid. Simpson er det nye førstevalg på højreback med trøjenummer 2 samt en 5-årig kontrakt.

Ben Foster fik ikke meget spilletid i Manchester United og da kontrakten udløb i sommers valgte han at skifte Old Trafford ud med Ewood Park. Foster skal erstatte den tidligere reservemålmand Jason Brown, der blev solgt til Newcastle hen over sommeren. Målmanden er ikke langt fra Paul Robinsons niveau, men han skal kæmpe hårdt og yde sit bedste hver gang, hvis han skal gøre sig forhåbninger om at blive det nye førstevalg. Foster har tegnet en 5-årig kontrakt og han skal optræde i trøjenummer 76.

Michael Owen kan gå hen og blive årets køb, hvis han ellers formår at holde sig skadesfri og den tidligere landsholdsangriber er skiftet på en fri transfer fra Newcastle til Blackburn. Den 29-årige angriber har været vidt omkring i sin fodboldkarriere og han indleder en ny æra på Ewood Park, hvor han er hentet til for at score de mange mål, som hans medangribere ikke formåede at score i sidste sæson. Shearer fik overtalt sin tidligere holdkammerat til at skifte uroen på St. James Park med harmoni på Ewood Park og europæisk fodbold i håb om, at Owen igen kunne blive en del af landsholdstruppen. Blackburn bliver Owens fjerde klub i karrieren efter ophold hos Liverpool, Real Madrid og Newcastle, hvor det er blevet til mange scoringer. Det er altså et kæmpe scoop for den lille klub, som snød klubber som Manchester City, Valencia og Tottenham ved at sikre sig Owen på en 3-årig kontrakt, hvor han skal optræde i trøjenummer 11.

David Bentley vender tilbage til Blackburn efter en sæson i Tottenham, som det dyreste indkøb nogensinde på Ewood Park for en overgangssum på 140.000.000 kroner. Det er lidt mere end 20.000.000 kroner mere end hvad Tottenham betalte sidste år og det er det eneste der pt. kan brokkes over ved Bentley. Han er efterhånden blevet 24 år gammel og kantspilleren kan se frem til at blive det nye førstevalg frem for Brett Emerton, som ellers sad godt på højrekanten i sidste sæson. Den store prisseddel sætter både Bentley og Shearer under pres fra første dag, men begge er enige om at Bentley endnu engang skal vise sit værd på Ewood Park. Bentley er ny mand i trøjenummer 23 og landsholdsspilleren har underskrevet en 5-årig kontrakt med sin gamle klub, hvor han allerede har spillet over hundrede kampe for førsteholdet.

Corry Evans er et produkt af Manchester Uniteds talentudvikling og den 19-årige midtbanespiller er hentet for en overgangssum på 11.000.000 kroner. Midtbanespilleren skal i første omgang forsøge at presse sig ind på bænken på førsteholdet, men hvis det ikke lykkes for ham får han lov til at tørne ud for reserverne i efteråret. Evans er et lovende talent, som med tiden kan nå op i nærheden af Steven Reids niveau, men det kommer til at koste blod, sved og tårer for den 19-årige nordirer. Evans har tegnet en 5-årig kontrakt og han kommer til at optræde i trøjenummer 13.

David Wheater blev hentet til Ewood Park for at styrke forsvarskæden og den 22-årige englænder har kostet Blackburn små 70.000.000 kroner. Wheater er hentet i MIddlesbrough, hvor han har spillet siden 2003 og forsvarsspilleren står allerede noteret for 76 ligakampe i landets bedste række. Hans styrker ligger i hovedspillet, hvor han har en enorm springkraft og det er en meget arbejdsvillig midterforsvarer Shearer har fået på holdkortet. Wheater kunne godt bruge en smule mere teknik, men han har klaret sig uden i Middlesbrough, hvor han har været en af de bærende kræfter de seneste to sæsoner. Wheater har underskrevet en 5-årig kontrakt og han skal optræde med trøjenummer 22 på ryggen.

Elliot Omozusi er lejet i Celtic for resten af sæson og den 20-årige nigerianer skal agere backup for Danny Simpson på højreback. Omozusi er født i London, har engelsk pas og derfor passer han glimrende i Shearers idé om at kun hente britiske spillere til klubben. Omozusi har tidligere optrådt otte gange i Premier League for Fulham og den smule erfaring bliver vigtig, hvis han skal gøre sig nogen forventning om at få spilletid på bekostning af Simpson. Omozusi har tegnet en 1-årig lejekontrakt og han kommer til at spille med trøjenummer 30.

Logged

- Veni, vidi, vici -

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10| Mange penge - Blackburn
« Svar #88: 09 Apr 2009, 12:40 »

god update, og rigtig gode køb, glæder mig især til at se Owen og Bentley tørne ud for dig i liga'en og i UEFA cuppen.. held og lykke begge steder Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10| Mange penge - Blackburn
« Svar #89: 09 Apr 2009, 12:58 »

Rigtig gode indkøb! Flot at du hentede michael Owen på fri transfer allerede i anden sæson Thumbs Up Glæder mig også meget til at se Bentley komme i kamp! Igen en god update, du holder niveauet hele vejen og det er rigtig flot!
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010