home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35436 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10| Mange penge - Blackburn
« Svar #90: 09 Apr 2009, 13:02 »

Tillykke med den fine placering i premier league, nu skal du i europæisk i næste sæson Smiley
det bliver spændende, og rigtig gode indkøb, især købene af Owen og Bentley er rigtig spændende:)
Owen kommer til at scorer en masse mål Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10| Mange penge - Blackburn
« Svar #91: 10 Apr 2009, 13:56 »

god update, og rigtig gode køb, glæder mig især til at se Owen og Bentley tørne ud for dig i liga'en og i UEFA cuppen.. held og lykke begge steder Smiley

Tak x2 niller Wink Det gør jeg også selv.. jeg har meget høje forventninger til de to..

Mange tak igen Thumbs Up

Rigtig gode indkøb! Flot at du hentede michael Owen på fri transfer allerede i anden sæson Thumbs Up Glæder mig også meget til at se Bentley komme i kamp! Igen en god update, du holder niveauet hele vejen og det er rigtig flot!

Mange tak for det kasper.. altid dejligt med så store spillere der ikke har lyst til at forlænge.. hehe.. super.. Tak skal du have..  Thumbs Up

Tillykke med den fine placering i premier league, nu skal du i europæisk i næste sæson Smiley
det bliver spændende, og rigtig gode indkøb, især købene af Owen og Bentley er rigtig spændende:)
Owen kommer til at scorer en masse mål Smiley

Mange tak for det Baliian - ja nemlig ja Thumbs Up

Det gør det nemlig og så jeg skrev tidligere har jeg personligt tårnhøje forventninger til de to..

Det vil tiden vise.. jeg håber det Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #92: 10 Apr 2009, 14:34 »


11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
Tak til Birkedahl for banner Thumbs Up


Dortmund - Blackburn 2-0
1-0 Frei '35
2-0 Frei '49

Blackpool - Blackburn 0-5
0-1 Dunn '42
0-2 Reid '49
0-3 Fleck '70
0-4 Wheater '74
0-5 Fleck '84

Wolves - Blackburn 1-4
1-0 Jarvis '31
1-1 Nelsen '45
1-2 Reid '80
1-3 Wheater '82
1-4 Derbyshire '89

Cercle Brugge - Blackburn 1-1
1-0 Falkenberg '41
1-1 Fleck '62
Dortmund, Blackpool, Wolverhampton Wanderers og Cercle Brugge har alle haft besøg af Alan Shearers Blackburn, som har trænet stille og roligt op til kvalifikationskampe ne i UEFA Cuppen. Holdet har måske trænet for lidt for stille eftersom at man i Tyskland fik man effektive klø, fik to storsejre over de engelske hold og løb ind i en belgisk mur, som stod i vejen for en sejr på Jan Breydelstadion i Brugge.

Det var ikke et frygtindgydende Dortmund-mandskab som trådte ind på Signal Iduna Park i Dortmund, men foran 43.305 tilskuere var tyskere effektive og det betalte sig mod et sløvt engelsk hold. Englænderne indledte ellers en stormoffensiv, hvor Jan Schlösser var under konstant beskydning den første halve time, men da Alexander Frei på en tilfældig chance bragte hjemmeholdet i front gik gassen ud ballonen for englænderne. Frei lukkede og slukkede i anden halvleg med endnu en scoring og Shearers første nederlag i en venskabskamp var en realitet.

I de efterfølgende to kampe var Blackburn ovenpå igen og styrede begivenhedernes gang mod både Blackpool og Wolves. Begge hold blev kørt ud af banen af selvsikre Blackburn-spillere, som er ved at finde tilbage i sidste sæsons gode form. I sæsonens sidste venskabskamp måtte man nøjes med et noget ufortjent remis, da målmændene Anton Renard og Jorg Gillessen formåede at holde Blackburn fra flere scoringer.



Goalkeepers
1. Paul Robinson
76. Ben Foster

Defenders
2. Danny Simpson
3. Stephen Warnock
4. Christopher Samba
6. Ryan Nelsen (C)

20. Gary Caldwell
22. David Wheater
29. Martin Olsson
30. Elliot Omozusi

Midfielders
5. Tugay Kerimoglu
7. Brett Emerton
8. David Dunn (VC)
12. Morten Gamst Pedersen

13. Corry Evans
14. Alan Judge
16. Steven Reid
17. Keith Andrews
18. El-Hadji Diouf
23. David Bentley
24. Keith Treacy
25. Ryan McGowan
35. Rostyn Griffiths

Strikers
9. Roque Santa Cruz
10. Benni McCarthy
11. Michael Owen
15. John Fleck
19. Matt Derbyshire


Logged

- Veni, vidi, vici -

cjensen94
Gæst
 
Sv: 11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #93: 10 Apr 2009, 15:29 »

Godt hold du har fået lavet:)
Har lige et enkelt spørgsmål; Hvad betyder 'Arte Et Labore', som står i topbanneret?

Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: 11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #94: 10 Apr 2009, 15:31 »

Godt hold du har fået lavet:)
Har lige et enkelt spørgsmål; Hvad betyder 'Arte Et Labore', som står i topbanneret?


Ved hjælp af kunst og hårdt arbejde.

 Smiley

Har ikke læst bloggen, men ligner det sædvanelige..
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #95: 10 Apr 2009, 15:37 »

@ Cesc
Okay, tak:)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #96: 10 Apr 2009, 22:57 »

Godt hold du har fået lavet:)
Har lige et enkelt spørgsmål; Hvad betyder 'Arte Et Labore', som står i topbanneret?



Mange tak.. er selv ret godt tilfreds - selvom der selvf. er plads til forbedringer hist og pist.. Thumbs Up

Som Cesc skriver; Ved hjælp af kunst og hårdt arbejde.

Ved hjælp af kunst og hårdt arbejde.

 Smiley

Har ikke læst bloggen, men ligner det sædvanelige..

Ja nemlig ja Wink


Og er det så godt eller skidt?

Logged

- Veni, vidi, vici -

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #97: 11 Apr 2009, 00:10 »

Har ikke læst bloggen, men ligner det sædvanelige..
Det var da en top-fesen, og minus konstruktiv kritik du der fik sendt afsted...  Huh

Rigtig god blog du har gang i, Jimmy. Godt skrevet og overskuelig. KIU.
Jeg er sikker på at du kan gøre det lidt bedre i denne sæson, både i PL og ude i Europa. Jeg glæder mig især til at høre om MO, håber han laver kasser på samlebånd...  Thumbs Up
Logged

Veni, vidi, vici

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11| Truppen anno 09/10 - Blackburn
« Svar #98: 11 Apr 2009, 09:26 »

Det var da en top-fesen, og minus konstruktiv kritik du der fik sendt afsted...  Huh

Rigtig god blog du har gang i, Jimmy. Godt skrevet og overskuelig. KIU.
Jeg er sikker på at du kan gøre det lidt bedre i denne sæson, både i PL og ude i Europa. Jeg glæder mig især til at høre om MO, håber han laver kasser på samlebånd...  Thumbs Up

Mange tak Birkedahl - tak for de gode ord.. Thumbs Up

Jeg vil forsøge, men kan ikke love noget.. det kræver sgu meget at komme højere op - der er et stærkt felt i top6.. Det glæder jeg mig også til at se Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #99: 11 Apr 2009, 09:27 »


12| De Europæiske helte - Blackburn
Tak til superpew for banner Thumbs Up


3. kval runde, første kamp
Blackburn - Elbasani 5-0
1-0 Derbyshire '36
2-0 Derbyshire '46
3-0 Judge '53
4-0 Samba '60
5-0 Fleck '75

3. kval runde, anden kamp
Elbasani - Blackburn 0-3
0-1 Fleck '24
0-2 Duka selvmål '32
0-3 Derbyshire '83

4. kval runde, første kamp
Blackburn NEC Nijmegen 5-0
1-0 Dunn straffespark '3
2-0 Dunn '20
3-0 Gamst Pedersen straffespark '30
4-0 Gamst Pedersen '48
5-0 Derbyshire '90

4. kval, anden kamp
NEC Nijmegen - Blackburn 2-1
0-1 Owen '24
1-1 Hofs '45
2-1 Janssen '65

Albanske Elbasani blev på ingen måde undervurderet i hverken første og anden kamp, hvilket betød at Shearers tropper sikrede sig to fortjente storsejre. Hjemme på Ewood Park kunne hjemvendte Matt Derbyshire krone en flot aften med to flotte scoringer, mens Alan Judge fik en drømmestart på livet i Blackburn med et flot frisparksmål i anden halvleg. Christopher Samba gjorde også comeback med manér i kampen, da han efter en time headede ”Gamstens” hjørnespark i kassen til 4-0 inden John Fleck med et hårdt skud lukkede og slukkede med et kvarter igen. Blackburn havde chancer til mere og målmand Ben Foster kunne nemt have spillet med som angriber og debutanten havde ikke noget at lave i hele kampen. Det blev til i alt to målspark for Foster i hele kampen og han har uden tvivl haft store problemer med at holde sig varm.

Der blev ikke taget let på opgaven i Albanien og en stærk start 11’er kommer på banen for at sikre den ventede storsejr. Morten Gamst Pedersen var her, der og alle vegne med lækre driblinger, kreative indslag og veludførte dødbolde. Nordmanden svingede bolden ind i feltet efter 24 minutter, hvor John Fleck bragede bolden ind til 1-0 med et veltimet hovedstød. Otte minutter senere svingede ”Gamsten” igen bolden indover og her steg Ryan Nelsen til vejrs og knaldede bolden på overliggeren. Bolden gik dog alligevel i nettet, da den ramte forsvarsspilleren Duka, som ikke kunne gøre andet end at prikke bolden ind i eget net. Seks minutter før tid sendte ”Gamsten” endnu et hjørnespark indover og da bolden dumpede ned foran Derbyshire kunne angriberen ikke gøre andet end at sende bolden i kassen til slutresultatet 3-0.

Næste modstander var hollandske NEC Nijmegen, som blev nummer fire i Eredivisie sidste år blot tre point efter Ajax på førstepladsen. Første kamp blev spillet på Ewood Park og til trods for en yderst lige kamp formåede Blackburn at omsætte deres chancer til mål og sikre sig en flot 5-0 sejr. Dommer Helmut Fleischer hjalp hjemmeholdet i gang efter blot tre minutter, da Goossens spændte ben for Owen i feltet og angriberen faldt utrolig let. Dunn tog sig af straffesparket, som blev jernet ind oppe i højre målhjørne uden chance for målmanden, som gik til den anden side. Efter tyve minutter gik det galt igen for gæsterne da Derbyshire uden problemer kunne ligge bolden til rette for Dunn, som fra 25 meter hamrede bolden ind til 2-0.

Efter den halve time pegede dommeren igen på pletten, da Derbyshire blev revet omkuld i feltet og denne gang hamrede ”Gamsten” i kassen med et hårdt fladt spark ved venstre stolpe. Et modløst udehold havde efterhånden givet op, men hollænderne kom alligevel frem til flere store chancer, som Paul Robinson dog fik afværget. I anden halvleg fortsatte hjemmeholdet sin dominans og efter et godt gennembrud på højrekanten kunne Danny Simpson sparke bolden ind i boksen. Ingen forsvarer gik til den og på den anden side af feltet kunne ”Gamsten” halvflugte bolden i nettet til 4-0 med en kraftfuld afslutning. Ydmygelsen blev totalt i dommerens overtid, da Emerton med en genial aflevering sendte Derbyshire alene afsted mod mål. Målmand Babos kom ellers rigtig godt ud, men angriberen havde ikke de store problemer med at lukke kampen til slutresultatet 5-0.

I returkampen bragte Owen gæsterne i front efter 24 minutters spil, da han fik vendt rundt tæt under mål og sat bolden ind til samlet 6-0. NEC var dog overbevist om at skabe et godkendt resultat på hjemmebanen og i første halvlegs overtid kunne Nick Hofs lidt heldigt udligne til 1-1 efter tumult i boksen. I anden halvleg sendte Janssen bolden over stregen til 2-1 med en lang tå og det blev kampens resultat.


Logged

- Veni, vidi, vici -

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #100: 11 Apr 2009, 10:14 »

Hvordan har du fået alle de logoer
Logged

FMFreaks inside you.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #101: 11 Apr 2009, 11:13 »

Udmiddelbart uden at have læst dem igennem grundet kort tid på internettet Jimmy, så syntes jeg sku det ser godt ud. Du holder den gode stil og det kan jeg godt lide. Når jeg får mere tid på internettet lover jeg at jeg læser dem igennem og muligvis smider en kommentar eller to igen Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #102: 11 Apr 2009, 11:50 »

Hvordan har du fået alle de logoer

Jeg har hentet dem.. såvdt jeg husker er det den her; http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=229  Thumbs Up

Udmiddelbart uden at have læst dem igennem grundet kort tid på internettet Jimmy, så syntes jeg sku det ser godt ud. Du holder den gode stil og det kan jeg godt lide. Når jeg får mere tid på internettet lover jeg at jeg læser dem igennem og muligvis smider en kommentar eller to igen Smiley

Det er jeg glad for at du synes  Thumbs Up

Det lyder godt og det skal du være mere end velkommen til det.. Thumbs Up Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #103: 11 Apr 2009, 12:16 »

Bryder mig ikke så meget om dit grafik, men skriftligt er det på højt niveau! Kommer til at tænke på din fantastiske blog fra 08, hvor du vist sluttede i Brentford eller sådan noget. Samme flotte og læsevenlige sprog! Klubvalget siger mig ikke så meget, men det kunne være værre. Helt klart en af de bedste blogs i denne konkurrence Smiley
Logged

former zoesuckins

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #104: 11 Apr 2009, 15:06 »

Bryder mig ikke så meget om dit grafik, men skriftligt er det på højt niveau! Kommer til at tænke på din fantastiske blog fra 08, hvor du vist sluttede i Brentford eller sådan noget. Samme flotte og læsevenlige sprog! Klubvalget siger mig ikke så meget, men det kunne være værre. Helt klart en af de bedste blogs i denne konkurrence Smiley

Er det bannerne eller selve grafikken du ikke kan lide? Tak for den flotte ros..  Thumbs Up Uhh ja.. Brentford-bloggen var ganske udemærket..  Thumbs Up

Mange tak Thumbs Up



Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010