home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #20 Forlænget; Sydkystens Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #20 Forlænget; Sydkystens Perle  (Læst 38456 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #45: 04 Apr 2009, 19:04 »

DEr er en længere oppe
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #46: 04 Apr 2009, 19:17 »

Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #47: 04 Apr 2009, 19:18 »

kom med en update
jeg har da lige kommet med en ?

men der kommer en om de første 3 kampe i PL, og UEFA Cup lodtrækning senere i dag regner jeg med
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Yoggidk
Gæst
 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #48: 04 Apr 2009, 23:49 »

Flot blog, endda meget...

Der er dog fejl i det skriftlige, og jeg mener ikke at indkøbene er realistiske, hvilket gør at jeg ikke er helt slugt ind i bloggen. Det er jo ikke normalt at Portsmouth henter 2 af de største talenter, fra relativt store klubber, nej så hellere man handlede realistisk, det er klart federe...

Men ellers er det flot, KIU mate.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #49: 05 Apr 2009, 06:40 »

Flot blog, endda meget...

Der er dog fejl i det skriftlige, og jeg mener ikke at indkøbene er realistiske, hvilket gør at jeg ikke er helt slugt ind i bloggen. Det er jo ikke normalt at Portsmouth henter 2 af de største talenter, fra relativt store klubber, nej så hellere man handlede realistisk, det er klart federe...

Men ellers er det flot, KIU mate.
det bliver meget mere realistisk senere i spillet  Forseglede Læber
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #50: 05 Apr 2009, 06:54 »

men fiorillo i portsmouth kunne jeg da godt forestille mig. jeg ved godt at købet af santon er meget urealistisk.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #51: 05 Apr 2009, 10:46 »

I dag kommer der update om UEFA Cuppen og starten i Premier League. Jeg kan da lige give jer startprogrammet:
Man Utd (h)
Liverpool (u)
Tottenham (h)
Newcastle (u)
Middlesbrough (h)
Blackburn (u)
Wigan (h)
Chelsea (u)

Skal jeg srive en update om de første tre kampe i PL, og lodtrækningen i uefa cuppen, eller en om alle de første 7 kampe, og resultatet i 1. kvalrunde ?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #52: 05 Apr 2009, 21:05 »




#8 FC Midtjylland og Premier League



Denne update kommer til at omhandle de første tre kampe i Premier League, og UEFA Cup 1. runde lodtrækningen i Nyon. En ting jeg ikke får nævnt er at jeg i Carling Cuppen skal møde Leicester i 3. runde. Men nok om det nu til Premier League.


    Carlos Tevez udligner i 1. halvleg.
    Her ses han i skudøjeblikket.

Premier League 1st round; Portsmouth FC vs Man Utd at Fratton Park


Efter 2 måneder og 8 dage i embedet som Portsmouth-manager startede Premier League. Det var selvfølgelig en festdag for alle fodboldglade englændere. Fratton Park var da også næsten fyldt op til bristepunket, kun 250 sæder var tomme, så der var lagt op til en god kamp fra start af. United havde chancen for at få revanche efter at de tabte CS finalen til os. Kampen sarter utroligt godt for os. Peter Crouch scorer efter bare 4 minutter spil, på et lækkert skud fra kanten af feltet. Lidt efter lidt kom United mere og mere ind i kampen, så det var ikke overraskende at Tevez fik udlignet efter 36 minutter. De styrere spillet resten af kampen og vandt 2-1. Berbatov scorede deres mål. For at være ærlig tabte vi til en bedre modstander, og Berbatov fik sin hævn mod James, samt United mod os.


    Ryan Babel og Papa Bouba Diop i duel.
    Et billede der illustrerer kampen godt,
    den var nemlig fyldt med nærdueller.
    Kampen endte overraskende 1-1

Premier League 2nd Round; Liverpool vs Portsmouth FC at Anfield Road


En svær kamp er det man må konstatere hvis man ser holdene på papir. Men som en klog mand engang sagde: 'Football is not played on paper'. Det kan jeg kun give ham ret i, for det var ikke Liverpool der endte med at vinde. Selvom vi spillede lige op med dem i 1. halvleg måtte vi gå til pause med en score på 1-0 til hjemmeholdet. David N'Gog var manden med målet. I pausen sagde jeg til spillerne hvordan de skulle bryde Liverpools defensiv. De lyttede til mig og fuldførte min plan. Midt i anden halvleg fik Theofanis Gekas en friløber fra Kranjcar. Gekas driblede derefter rundt om Reina og satte bolden sikkert ind til slutresultatet 1-1. Vi spillede godt og havde fortjent det overraskende uafgjorte resultat på selveste Anfield. Dagen efter blev Liverpool, til min store fornøjelse, revset af de engelske medier, for at have spillet dårligere mod et svagere Portsmouth hold. But! Football is not played on paper.


   Kampen mod Tottenham var meget hård.
   Gekas så rødt og tre Spurs-spillere så gult.

Premier League 3rd Round; Portsmouth FC vs Tottenham at Fratton Park


Som mange af jer nok allerede har opdaget var det et utroligt svært kampreogram vi kom igennem de første tre runder. United, Liverpool og nu Tottenham. Inden kampen havde vi skrabet 1 point til os, og jeg forventede fra start en hård fysisk kamp. Jeg fik ret. Kampen var 32 minutter gammel da Gekas gik alt for hårdt ind i en tackling mo d Ledley King. Det udløste et rødt kort, og vi var nu i undertal. Stillingen 0-0 holdt halvlegen ud, og jeg måtte i pausen diske op med en ny defensiv taktik. I anden halvleg blev der tacklet godt igennem. Gule kort til Pascal Chimbonda og Assou-Ekotto fra Tottenham beviste at der var godt gang i fysikken på banen. Utroligt nok endte kampen 0-0 efter at vi havde været i undertal i 57 minutter. Endu et flot resultat af drengene. Efter de første tre kampe har vi to point på kontoen.




UEFA Cup 1. Runde Lodtrækning


Brian Kidd (er det bare mig eller tilbringer man for meget tid med sin assistent?), jeg og Gadyamak var taget til Nyon i Frankrig for at følge lodtrækningen til den sidste og afgørende kvalifikationsrunde, hvor vinderen gik videre til UEFA Cup'en. Jeg var glad for at se at vi var bladt de 40 seedede hold. Det kunne ikke gå helt galt, eller kunne det?
Vi var ved at falde ned af vores stole da Portsmouth FC blev råbt op. Det næste hold der blev trukket op af skålen blev vores modstander i 1. Runde. Holdet vi skulle op imod blev ... FC MIDTJYLLAND!
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 21:35 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #53: 05 Apr 2009, 21:24 »

Meget Meget flot siger den faste læser, Jeg elsker dit layout, Utrolig flot skrevet, synd dine første kampe endte med hvad de gjorde, men det var også nogle svære kampe, håber det går lidt bedre i de næste par kampe
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #54: 05 Apr 2009, 21:26 »

Flot skrevet Smiley Det hele er godt sat op, men grafikken halter lidt synes jeg. Alt i alt er det meget godt Smiley
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #55: 05 Apr 2009, 21:28 »

hvis du kunne lide mit layout, skulle du have set prøven, den var flottere. der er åbenbart noget der sker, når man poster. men tak for de de flotte ord  Thumbs Up jeg synes det er okay resultater, uafgjort på anfield er flot, og hjemme mod tottenham var også noget af en kamp, efter gekas' blackout
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 21:33 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #56: 05 Apr 2009, 21:29 »

Flot skrevet Smiley Det hele er godt sat op, men grafikken halter lidt synes jeg. Alt i alt er det meget godt Smiley
helt seriøst, du skulle have set prøven ...
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #57: 05 Apr 2009, 21:31 »

hvad mener du?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #58: 05 Apr 2009, 21:32 »

hvis du kunne lide mit layout, skulle du have set prøven, den var flottere. der er åbenbart noget der sker, når man poster. men tak for de de flotte ord 0O jeg synes det er okay resultater, uafgjort på anfield er flot, og hjemme mod tottenham var også noget af en kamp, efter gekas' blackout

jamen det var ikke sådan ment, mente at det var synd at dine første kampe var så svære
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 FC Midtjylland og Premier League; Sydkystens Perle
« Svar #59: 05 Apr 2009, 21:33 »

hvad mener du?
lige inden man poster kan man lave en prøve, den så vildt fed ud. men jeg prøver at ændre lidt i indlæget nu
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010