home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #20 Forlænget; Sydkystens Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #20 Forlænget; Sydkystens Perle  (Læst 38455 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Shit!; Sydkystens Perle
« Svar #90: 07 Apr 2009, 06:50 »




#11 Overtaget, men også fyret?



22.10.'08
/ritzau

Peter Storrie har nu officielt taget styringen i Portsmouth FC. Han har fået overdraget klubben fra den nu forhenværende ejer Aleksandr Gadyamak. Det siges at der ikke er sket noget med transferbudgettet eller økonomien. Der går også rygter om at det første Peter Storrie vil gøre, er at afskaffe Nicolas Thygesen (manager.red) grundet klubbens seneste præstationer eller mangel på samme i Premier League, der bestemt ikke har levet op til forventningerne.

/ritzau
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Overtaget, men også fyret?; Sydkystens Perle
« Svar #91: 07 Apr 2009, 09:31 »

Puha, det plejer at være 50/50 om man bliver fyret. Men hvis de sportslige resultater ikke er gode ...

Lad mig sige det på denne måde: Jeg krydser fingre for dig  Thumbs Up
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Overtaget, men også fyret?; Sydkystens Perle
« Svar #92: 07 Apr 2009, 12:55 »

Puha, det plejer at være 50/50 om man bliver fyret. Men hvis de sportslige resultater ikke er gode ...

Lad mig sige det på denne måde: Jeg krydser fingre for dig  Thumbs Up
ja, sædet er godt nok varmt under mig  Skuffet

men jeg er glad for at du krydser fingre  Smiley

Der kommer 2 updates i dag, og så lige en ting.
går det for hurtigt ?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

chiika123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #11 Overtaget, men også fyret?; Sydkystens Perle
« Svar #93: 07 Apr 2009, 13:26 »

ja, sædet er godt nok varmt under mig  Skuffet

men jeg er glad for at du krydser fingre  Smiley

Der kommer 2 updates i dag, og så lige en ting.
går det for hurtigt ?

Det går slet ikke for hurtigt
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Overtaget, men også fyret?; Sydkystens Perle
« Svar #94: 07 Apr 2009, 13:38 »

Det går slet ikke for hurtigt
godt at høre at i følger med, begynder på næste update, der kommer til at omhandle PL efter 12 kampe, der kommer desværre ikke ss med i den, da jeg er længere i spillet, og slettede det ss. det er desværre det samme med holdstats og spillerstats  Skuffet
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Overtaget, men også fyret?; Sydkystens Perle
« Svar #95: 07 Apr 2009, 15:06 »




#12 Same shit, different day




Portsmouth 1-1 Wigan
0-1 M. Angulo 19'
1-1 H. Mullins 35'

Portsmouth 1-1 WBA
1-0 T. Gekas 1'
1-1 I. Miller 55'

City 2-0 Portsmoth
1-0 G. Fernandes 6'
2-0 S. Ireland 28'

Portsmouth 1-1 Everton
0-1 Yakubu 45'
1-1 T. Gekas 84'

Arsenal 1-0 Portsmouth
1-0 A. Arshavin 20'

08.11.'08
Det banner i ser ovenover er et billede der er savnet på stadion. To glade fans. Dem ser jeg ikke noget til i
øjeblikket. Men altså jeg var stadig manager, og vi skulle videre med de næste fire kampe i Premier League.

Premier League 8th Round; Portsmouth vs Wigan at Fratton Park

Efter en kort landsholdspause skulle vi rejse os mod Wigan. Det var på tide at få en sejr, for hvis vi ikke gjorde var jeg bange for hvad der ville ske med henhold til mit job. Wigan er de første der får bolden i nettet. På det tidspunkt tænkte jeg kun på en ny klub. Utrligt nok formåede Hayden Mullins at få prikket bolden i nettet bag Tim Howard. I pausen sagde jeg til spillerne at de skulle give alt hvad de havde. Kampen endte 1-1, og med at jeg blev siddene som manager.

Premier League 9th Round; Portsmouth vs WBA at Fratton Park
West Bromwich, som var en af nedrykningskandidat erne inden sæsonen. Det var min anden kamp for den nye ejer, så hvis ikke det blev til en sejr ville jeg nok få sparket. WBA lå inden kampen på en flot 11. plads med tre sejre, så vi havde en svær kamp foran os. Vi startede dog fænomenalt godt. Vi kom foran efter bare 18 sekunder på et mål af Theofanis Gekas. Denne gang var jeg sikker på at vi ville sejre, og jeg var klar til at se de glade Portsmouth-fans i øjnene igen. Stillingen 1-0 holdt til pausen, hvor jeg derefter sagde til spillerne at de bare skulle holde 1-0, så vi for første gang i år kunne mage sejrens sødme. Det kom så alligevel ikke til. 10 minutter inde i anden halvleg scorede Ishmael Miller sit første mål i dette års udgave af Premier League. Kampen endte 1-1, og bagefter kampen buhede fansene os af banen. Jeg blev ringet op af Peter Storrie om aftenen, og han sagde at hvis ikke det snart blev bedre vidste jeg hvad der ville ske.

Premier League 10th Round; City vs Portsmouth at City of Manchester Stadium
I pressen var holdet i stærk modvind i ugen op til til kampen mod City. Der var også så småt begyndt at blive arrangeret dempnstrationer ved vores træningsanlæg med formålet at få mig fyret. Jeg havde haft en lang samtale med Storrie, som sagde at hvis jeg tabte kampen var det okay, men han havde planer om at tilkalde mig til et møde. Ihvertfald tabte vi kampen 2-0 på to fremragende mål af Gelson Fernandes og Stephen Ireland. Mere var der vist ikke at sige om det.


Peter Storrie, den nye ejer af Portsmouth FC.
Den 9. november, skal jeg mødes med ham,
for at få af vide hvad han og bestyrelsen
har besluttet i henhold til min fremtid i klubben.
Der er planlagt fandemonstration foran stadion,
samme tid som mødet foregår.
Jeg forventer det værste. Men altså,
lad os nu se.
Premier League 11th Round; Portsmouth vs Everton at Fratton Park
Vi havde fået en del uafgjorte på det seneste. Hvis vi bare fortsatte med med at få point ind på kontoen ville det være fint. Og det var præcis hvad vi fik mod Everton. En uafgjort. Yakubu scorede til 1-0 for Everton to minutter inde i første halvlegs ekstratid. I anden halvleg pressede vi meget på for at score det udlignende mål. Med bare seks minutter igen fik vi målet som vi havde fortjent. Gekas var dagens helt, og havde sikkert reddet min position som manager. Efter kampen blev jeg igen ringet op og han sagde at vi skullle mødes den 9. november, dagen efter vores kamp mod Arsenal. Han havde noget meget vigtigt han ville tale med mig om.

Premier League 12th Round; Arsenal vs Portsmouth at Emirates
Det var en meget svær kamp på papiret. Vi havde ikke vundet en eneste gang i 11 kampe. Det var den værste start på sæsonen nogensinde i Portsmouths historie. Den russiske landsholdsmidtbane Andrey Arshavin var den eneste der fik lov at score i en kedelig kamp. Det eneste jeg koncentrede mig om var i morgen hvor jeg skulle mødes med Peter Storrie for at beslutte hvad der skulle ske. Samtidig læste jeg også på vejen hjem at der var blevet planlagt en demonstration ude foran Fratton Park i morgen, samme tid som jeg skulle mødes med Storrie.


Næste update: Mødet
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 15:11 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 Same shit, different day; Sydkystens Perle
« Svar #96: 07 Apr 2009, 17:02 »

hvornår vil i have den skæbnesvangre update om at jeg bliver eller ikke bliver fyret?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Zeman
Gæst
 
Sv: #12 Same shit, different day; Sydkystens Perle
« Svar #97: 07 Apr 2009, 17:34 »

nu
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 Same shit, different day; Sydkystens Perle
« Svar #98: 07 Apr 2009, 17:36 »




#13 Mødet



09.11.08'
I det sydlige england, nærmere betegnet på sydkysten, ligger byen Portsmouth. For at komme dertil skal man tage toget eller flyve til den lille lufthavn Portsmouth Airport. Et sted midt i byen ligger Fratton Park. Byens hold's hjemmebane, i folkemunde kaldet Pompey. Stadionet ligger på Frogmore Road og det var lige netop dér jeg sad. På Peter Storries kontor...

Han var ikke kommet endnu, og jeg stod og kiggede ud over det tomme stadion fra det lille vindue. Jeg kunne høre át fansene var på vej ned af gaden, men jeg ignorede det. For at være præcis var hans kontor tæt ved billetsalget og oppe på hvad man kan kalde 1. etage. Lige pludselig hørte jeg en stemme jeg hurtigt genkendte: Sæt dig ned, Nicolas" Det var selvfølgelig Peter Storries stemme. Jeg gjorde som jeg blev bedt om satte mig ned på stolen foran hans desk. For at være ærlig var jeg ret så nervøs, det var jo min fremtid vi skulle snakke om.
"På det sportslige plan har klubben underpræsteret på det grusomste" sagde Peter. Jeg nikkede bare hovedet som svar.
"Vi har i bestyrelsen snakket om situationen i forgårs. Vi kunne ikke rigtig beslutte os for hvad vi skulle gøre. Jeg har nogle ambitioner for denne sæson nu, oog hvis du ikke er enig med dem, bliver du nødt til at trække dig tilbage."
Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle sige, fansenes råb blev højere og højere idét de marcherede rundt om stadion. Der var 15 sekunders stilhed i lokalet, før jeg fik fremstammet et okay.
Han svarede så med, at hvis kampen mod Stoke ikke blev vundet, var jeg fortid i klubben. De ord ramte mig hårdt men jeg kunne godt se at det var nødvendigt. Jeg fik svaret ham:
"Hvad med kampen mod Aston Villa i Carling Cup'en?"
"Det er ikke så vigtigt, det vigtigste er at vi kommer op i midten af tabellen, og det skal ske hurtigst muligt. Startende fra kampen mod Stoke som du skal vinde."
"Det er en aftale" hørte jeg mig selv sige. "Godt" sagde Peter.
Vi gav hinanden hånden inden jeg gik, i vished om at hvis holdet ikke sejrede mod Stoke i næste runde var mit eventyr på sydkysten forbi.



Bag de to vinduer i midten fandt mødet med Peter Storrie sted
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Zeman
Gæst
 
Sv: #13 Mødet; Sydkystens Perle
« Svar #99: 07 Apr 2009, 17:44 »

så må vi sq godt nok håbe at i tager jer sammen og vinder:)
rigtig god update, du er virkelig en af mine farvoritter.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 Mødet; Sydkystens Perle
« Svar #100: 07 Apr 2009, 18:12 »

så må vi sq godt nok håbe at i tager jer sammen og vinder:)
rigtig god update, du er virkelig en af mine farvoritter.
ja, nu må mine spillere hænge i, ellers er jeg en færdig mand

tak tak  Thumbs Up

de faste læsere må holde spændingen noget tid endnu, kommer nok først med update kl. 12 i morgen  Djævel
men det kan godt ændre sig lidt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 Mødet; Sydkystens Perle
« Svar #101: 08 Apr 2009, 09:04 »

jeg ville bare lige spørge jer læsere, om det ville være bedre hvis jeg satte ss ind af selve kampresultatet, så man ved City 2-0 Portsmouth f. eks kunne klikke på 2-0 og se resultatet?

(kl 11.30 kommer updaten om kampen mod Stoke, der bestemmer om jeg fortsætter i portsmouth)
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #13 Mødet; Sydkystens Perle
« Svar #102: 08 Apr 2009, 09:35 »

Har kun læst 2 af dine updates, men de er virkelig gode. Jeg vil helt klart læse med fra nu af. Dit sprog er ikke det bedste herinde, opsætningen heller ikke, men du formår at lave nogle super gode "setups" til næste update. De fleste blogs er bare referater, men du formår at gøre dem til en slags serie, hvor setup'et fra sidste update bliver afsløret, mens der kommer et nyt setup. Hvis du fortsætter det, får du min stemme
Logged


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 Mødet; Sydkystens Perle
« Svar #103: 08 Apr 2009, 09:49 »

Har kun læst 2 af dine updates, men de er virkelig gode. Jeg vil helt klart læse med fra nu af. Dit sprog er ikke det bedste herinde, opsætningen heller ikke, men du formår at lave nogle super gode "setups" til næste update. De fleste blogs er bare referater, men du formår at gøre dem til en slags serie, hvor setup'et fra sidste update bliver afsløret, mens der kommer et nyt setup. Hvis du fortsætter det, får du min stemme
ret inviklet kritik, men jeg tror jeg ved hvor du vil hen af  Wink

hvad er det helt du mener med serie?
setupet fra sidste update bliver afsløret?

annyway, mange tak for comment  Smiley
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Mødet; Sydkystens Perle
« Svar #104: 08 Apr 2009, 10:06 »

Er så småt begyndt at læse med her også Thumbs Up Du skriver fandme godt og håber du klarer Stoke!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010