home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236851 gange)
Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #150: 22 Maj 2009, 22:05 »

Puha, du gjorde mig lige bange. Jeg troede du mente 2 måneder IRL, men det lyder fint Smiley
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #151: 22 Maj 2009, 22:05 »

Skal have opklaret noget.
Hvordan gik min debut for AGF(resultat, bedømmelse, evt. ss)?
Hvad er min gennemsnitsbedømmel se i ligaen?
Hvordan er kampene JEG har spillet med AGF gået (1 uafgjort - 1 nederlag eller 2 nederlag)?
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #152: 22 Maj 2009, 22:07 »

Kan vi forvente nyt update i aften? Peace

@lautrup:
Nu synes jeg ikke vi skal give Erzael alt for meget at arbejde med. Lad os lige lade ham komme ordenligt i gang, og derefter komme med vores spærgsmål.  Smiley
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #153: 22 Maj 2009, 22:08 »

Kan vi forvente nyt update i aften? Peace

@lautrup:
Nu synes jeg ikke vi skal give Erzael alt for meget at arbejde med. Lad os lige lade ham komme ordenligt i gang, og derefter komme med vores spærgsmål.  Smiley
Synes ellers mine idéer er glimrende Opstemt
I hver update kunne du også skrive gennemsnitsbedømmel se Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #154: 22 Maj 2009, 22:11 »

Ideérne er skam gode, enig. Blev bare forvirret fordi du skrev 'mig'/'min' hele tiden. Så troede jeg at du ville have ham til kun at skrive om dig. Smiley Men nu forstår jeg det bedre, og synes også godt om ideérne. Peace
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #155: 22 Maj 2009, 22:12 »

Ideérne er skam gode, enig. Blev bare forvirret fordi du skrev 'mig'/'min' hele tiden. Så troede jeg at du ville have ham til kun at skrive om dig. Smiley Men nu forstår jeg det bedre, og synes også godt om ideérne. Peace
Nej mente bare så vi alle fik noget info Opstemt

Du skal forresten se min ''profil''

Min karriere - Thomas Hagelskjær

Spiller-info
Fulde navn: Thomas Hagelskjær
Højde: 185
Vægt: 81 Kg.
Favorit Ben: Højre
Fødselsdato: 4. Februar - 1991
Fødeby: Skæring (Århus)

Nationalitet: Danmark

Start klub: AGF
Position: Målmand
Nummer: 12

Personlighed: Loyal

Favorit Personale: Kresten Vedstedsen (Ungdomstræner i AGF), Esben Højmark (Målmand i AGF)
Favorit Klubber: AGF, AC Milan
Hadet Personale: Rafael Benitez, Bernd Schuster
Hadet Klubber: FCK, Liverpool, Inter

Karriere-statistik

AGF 2008-?

Førsteholdskamp: 2
Sejre: 0
Uafgjorte: 0/1
Nederlag: 1/2
Mål indkasseret: 2
Gennemsnitsbedømmel se: ?


Landsholds-status

U-19 landsholdet
Kampe: 0 (1) - Spilletid i alt = 5 min.
Sejre: 1
Uafgjorte: 0
Nederlag: 0
Indkasseret: 0
Gennemsnitsbedømmel se: Ubedømt
Debut: Ungarn U-19 0-3 Danmark U-19 (Spillerbedømmelse)


Updates
#2:
Højdepunktet for den unge målmand i Aarhus må være at han allerede har debuteret for AGF i Superligaen. Efter Steffen Rasmussen var blevet skadet, måtte Thomas tage over. Han har lukket 2 mål ind i de to kampe.
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #156: 22 Maj 2009, 22:21 »

Er igang med næste update, hvor jeg ligger screenshots ind af jer alle sammen, og af alle de ligaer der bliver spillet i. Desværre mangler jeg foreksempel den hollandske, så der må ham der spiller i Holland nøjes med et SS af ham selv indtil han ryger væk fra Holland.
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej
« Svar #157: 22 Maj 2009, 22:22 »

Er igang med næste update, hvor jeg ligger screenshots ind af jer alle sammen, og af alle de ligaer der bliver spillet i. Desværre mangler jeg foreksempel den hollandske, så der må ham der spiller i Holland nøjes med et SS af ham selv indtil han ryger væk fra Holland.

Det gør mig ingenting Smiley, men tag jer lige sammen AZ og få mig solgt! Grin Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #158: 22 Maj 2009, 22:23 »

Er igang med næste update, hvor jeg ligger screenshots ind af jer alle sammen, og af alle de ligaer der bliver spillet i. Desværre mangler jeg foreksempel den hollandske, så der må ham der spiller i Holland nøjes med et SS af ham selv indtil han ryger væk fra Holland.
Jeg er lidt ligeglad med kampene hvor Steffen står. Kunne være fedt hvis du gad skrive vores gennemsnitsbedømmel se, antal kampe med sejre/uafgjorte/nederlag osv.
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #159: 22 Maj 2009, 22:32 »

Kiggede lige ss'et af mig selv lidt mere grundigt, og hvor passer det godt!
PIIIIIIIIIIISSE langsom Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

cjensen94
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #160: 22 Maj 2009, 22:38 »

Er sgu ked af jeg ikke nåede det, men stor credit til dig, Erzael, for at bruge din tid på alle os freaks Smiley
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #161: 22 Maj 2009, 22:38 »

For satan jeg venter spændt Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #162: 22 Maj 2009, 22:42 »

Mange tak skal du have cjensen94 Wink
Logged


lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #163: 22 Maj 2009, 22:48 »

Nu er det ikke for at stresse på dig, men hvornår tror du cirka der vil ligge en update Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #164: 22 Maj 2009, 22:59 »

UPDATE 3

1. Oktober 2008, endnu en freak update:

Irvin Hasanagic
Hvis man ikke kan få spilletid i sin klub, kan man ligeså godt få det på sit landshold. Irvin er blevet optaget på det bosniske A-landshold. Han har kun spillet 1 kamp for Q.P.R, og det var i en Ligacup kamp mod West Brom.

Thomas Hagelskjær
Thomas er reservemålmand for AGF, efter førstemålmanden er kommet på benene igen. Der er ikke sket noget specielt for den jyske målmand i de sidste 2 måneder, og han ser stadig frem til endnu en førsteholdsoptræden .

Martin Rasmussen
Martin har endelig fået sin debut på førsteholdet. Med 3 kampe og 1 mål kan han ikke være helt utilfreds. Han har opnået en uundværlig status i klubben.

Patrick Johansen
Den unge spanier går stille og roligt rundt og hygger sig på vestegnen. Det har ikke budt på nogen ligakampe endnu, men han er da blevet indlemmet i den spanske U19 trup, hvilket er godt for hans udvikling.

Alexander Madsen
Alexander er glad for at være indlemment i den danske U19 trup, og glæder sig til at få international erfaring. Det har ikke budt på nogle Superliga kampe for førsteholdet endnu.

Lars Aanæs
Lars har alvorlig mangel på kamptræning, da han ikke har spillet nogle kampe siden sidst vi besøgte ham. Han er dog blevet indlemmet i den danske U19 trup.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob venter stadig på at blive en fast del af AB's førstehold. En del reservekampe og et par førsteholdskampe har givet ham blod på tanden til fast divisions fodbold.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas er som en af de mange blevet indlemmet på Danmarks U19 landshold. Han er stadig i Manchester, men har hverken spillet liga eller reservekampe.

Tobias Mouritsen
Tobias er blevet en vigtig førsteholdsspiller for Brøndby. Og han er da også blevet optaget på det danske U19 landshold. Tobias ser bare frem mod flere ligakampe, og internationale kampe.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper er blevet en populær herre i Brande. Han er også kommet på det danske U19 landshold. Med 7 kampe og 2 mål for førsteholdet i Brande kan han kun gå en større klub imøde.

Roman Kashanski
Roman har med sine 3 ligakampe fået god førsteholdserfaring, og han er også glad for at være blevet optaget på det russiske U21 landshold.

Claus Nielsen
Claus er også kommet på det danske U19 landshold, men målmanden må stadig nøjes med at være reserve i Valencia.

Dino Buric
Den halve serber er blevet optaget på det danske U19 landshold. Og hvis der er nogle klubber som skulle være interesseret i at købe Dino væk fra Deportivo skal de give hele 405 Mio,- da det er værdien på den frikøbsklausul han har fået i Deportivo.

Emil Axelsen
Emil er også en af mange unge håbefulde danskere som er blevet optaget på det danske U19 landshold. Han er også blevet en uundværlig herre i Skive, efter han har optrådt i Skive's 6 ud af 7 ligakampe.

David Stylsvig Madsen
David har desværre ikke formået at nette i nogle af de ligakampe han har spillet for Esbjerg. Tilgengæld er han også kommet på det danske U19 landshold.

Niklas Nürnberg
Niklas er stadig kun på U19 holdet i Odense. Han har været udskiftningsspiller en enkelt gang, men det er så også det eneste man kan rapportere fra Fyn i denne omgang, desværre.

Benjamin Vinje
Den halve nordmand i Farum er desværre kun reserve i for FC Nordsjælland. Men, han har stadig mulighed for internationale kampe for Norge og Danmark.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander er sammen med Patrick også kommet på det spanske U19 landshold. Den unge forsvarspiller har endnu ikke formået at bryde igennem i Horsens.

Frederik Roslev
Den unge Michael Laudrup som render rundt i Ravenna er fornylig blevet optaget på det danske A-Landshold. Det bliver spændende at se om han snart for sin internationale debut.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael i AGF bliver ved med at lave kasser, men desværre kun på reserveholdet. Men et eller andet sted skal man jo starte. Han har stadig ikke fået landsholdtilbud fra Danmark eller Frankrig.


Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010