home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236844 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #225: 23 Maj 2009, 00:38 »

Så man klar til at gå i seng. Der mangler kun en ting.. ..den langeventede update!! Opstemt
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #226: 23 Maj 2009, 00:40 »

Præcis KS7 Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #227: 23 Maj 2009, 00:45 »

Erzael, cjensen & Roslev; Bare vent og se. Jeg skal nok få min debut. Og blive verdens bedste spiller! Djævel
Medmindre at Erzael er landsholds træner.. Så får jeg aldrig min debut. Medmindre Finland tilbyder mig en plads på A holdet Ubeslutsom
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #228: 23 Maj 2009, 00:47 »

UPDATE 4

3. December 2008, det ser bedre og bedre ud for vores freaks, især på den internationale scene, hvor det danske U19 landshold har præsteret ud over al forventning.

Irvin Hasanagic
Irvin har ikke rigtig haft nogen fremgang de sidste par måneder. Måske skulle Queens Park Rangers overveje at sætte ham i start elleveren, eftersom det går rigtig dårligt for dem pt.

Thomas Hagelskjær
Den unge målmand fik endelig spilletid, da han stod en hel kamp for det danske U19 landshold. Men på hjemegnen må han stadig nøjes med reservepladsen.

Martin Rasmussen
Martin er stadig uundværlig i Valencia - men kun for reserveholdet. 11 optrædner indtil videre, så han har skaffet sig en fast plads på hold. Det er altid noget.

Patrick Johansen
Patrick har spillet sin første internationale kamp for Brøndby. Det var imod Deportivo. Desværre tabte Brøndby med 2-1, men gik videre på udebanemål.

Alexander Madsen
Reserven fra Aalborg er stadig reserve, men stadig på U19 Landsholdet.

Lars Aanæs
Lars har fået scoret for U19 landsholdet, men må stadig se sin engelske klub Wigan i bunden af Premier League. Lars burde snart få chancen på førsteholdet, efter Wigan's dårlige præstationer, og efter Lars' internationale mål.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob spiller stadig i Gladsaxe, men mon ikke han ryger til en større klub efter hans kontrakt udløber i AB.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har præsteret godt for U19 landsholdet, så måske ser vi ham snart i den engelske udgave af den røde trøje.

Tobias Mouritsen
Tobias er fortsat glad for at være på U19 landsholdet, og stadig en vigtig spiller på vestegnen.

Kasper Guldbrand Jensen
Den store forsvarsspiller i lille Brande er blevet Brande's topscore med hele 5 kasser i ligaen, og han er fortsat uundværlig for klubben.

Roman Kashanski
Roman har nu spillet 4 U21 landsholdskampe for Rusland, hvilket er et kæmpe fremskridt for den unge wingback.

Claus Nielsen
Claus er stadig optimistisk omkring hans fremtid i Valencia. Hr. Nielsen er også stadig glad for at være i den danske U19 trup.

Dino Buric
Efter 2 U19 Landsholdskampe, 2 mål og 1 x kampens spiller, kan den halve serber ikke være andet en tilfreds og stolt. Flot gået!

Emil Axelsen
Emil spiller stadig mange ligakampe for Skive, men er begyndt at overveje sine muligheder. Dog er den centrale forsvarsspiller villig til at blive i klubben pt.

David Stylsvig Madsen
Efter David's flotte internationale kampe, som bla. inkluderer 1 x kampens spiller, så må man sige at han er blevet mere kendt i Esbjerg. Han er i hvert fald blevet et mere sikkert navn på holdkortet.

Niklas Nürnberg
Den lovende kantspiller i Odense må stadig se sig selv som U19 spiller i OB. Niklas er dog stadig entusiastisk omkring sin fremtid i klubben.

Benjamin Vinje
Den unge boksspiller i Farum må stadig tage til takke med en plads på U19 holdet. Men hvem ved? Måske kommer hans førsteholds kampe inden længe.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander kan stadig finde sig selv på det spanske U19 holdkort, men det kniber med spilletiden på førsteholdet i Horsens.

Frederik Roslev
Ravenna drengen fortsætter med sit gode spil i Italien. Han laver stadig assists, men skal nok til en lidt større klub hvis han skal udvikle sig bedre som fodboldspiller.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael går stadig rundt og venter på sin Superliga debut, hvilket ikke er urealistisk efter hans optrædner på reserveholdet.


Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #229: 23 Maj 2009, 00:47 »

Erzael, cjensen & Roslev; Bare vent og se. Jeg skal nok få min debut. Og blive verdens bedste spiller! Djævel
Medmindre at Erzael er landsholds træner.. Så får jeg aldrig min debut. Medmindre Finland tilbyder mig en plads på A holdet Ubeslutsom

Jeg har skam overladt posten til en anden, da det vil virke mere realistisk Wink
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #230: 23 Maj 2009, 00:48 »

Erzael, cjensen & Roslev; Bare vent og se. Jeg skal nok få min debut. Og blive verdens bedste spiller! Djævel
Medmindre at Erzael er landsholds træner.. Så får jeg aldrig min debut. Medmindre Finland tilbyder mig en plads på A holdet Ubeslutsom
Du tager snart C. Ronaldos plads hos United Peace
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #231: 23 Maj 2009, 00:51 »

hvornår kommer næste update
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #232: 23 Maj 2009, 00:53 »

Den er oppe Zeman. Det går sku ikke så godt for mig. Skuffet Har næsten ikke fået nogle førsteholdskampe endnu ..  Mine stats bliver dog ved med at stige, og denne gang var det de mentale egenskaber, jeg steg mest i. Hurtigheden er kommet også et trin højere op.

Godt arbejde Erzael, glæder mig til at læse mere, men det må blive en anden gang.  crazy
« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 00:58 af Kongesoennen7 » Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #233: 23 Maj 2009, 00:54 »

så er vi 2 eller er uundværdlig for reserve holdet
Logged

,,

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #234: 23 Maj 2009, 00:56 »

Alle freaksne er stadig kun 17 år, der skal nok ske noget snart Opstemt
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #235: 23 Maj 2009, 00:58 »

hvornår kommer den næste update?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #236: 23 Maj 2009, 00:59 »



Godt arbejde Erzael, glæder mig til at læse mere, men det må blive en anden gang.  crazy

Mange tak Wink Næste update bliver nok først i morgen, men glæder mig sku helt ærligt allerede til at se hvordan det kommer til at gå jer når jeres kontrakter udløber Opstemt
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #237: 23 Maj 2009, 01:01 »

Godt arbejde Thumbs Up
Jeg er ikke steget helt så meget som forventet i statsene, men det skal nok blive godt. Bare jeg bliver ved med at præstere.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #238: 23 Maj 2009, 01:01 »

Tusind tak Roslev Wink
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #239: 23 Maj 2009, 01:02 »

Mange tak Wink Næste update bliver nok først i morgen, men glæder mig sku helt ærligt allerede til at se hvordan det kommer til at gå jer når jeres kontrakter udløber Opstemt
Ja det bliver godt nok spændene  Shockeret
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010