home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236848 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #255: 23 Maj 2009, 01:27 »

Haha, jeg begynder på updaten nu, men ved ikke om jeg poster den i nat eller i morgen  Cool
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #256: 23 Maj 2009, 01:29 »

Haha, jeg begynder på updaten nu, men ved ikke om jeg poster den i nat eller i morgen  Cool
Jeg skal op klokken 9, for at køre til fødselsdag på fyn imorgen, så jeg når nok ikke at se den alligevel. Medmindre at jeg lige tjekker FmF inden jeg kører imorgen, og at den er oppe inden.
Men ellers ser jeg den jo nok, når jeg kommer hjem.  Thumbs Up
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #257: 23 Maj 2009, 01:31 »

gør det i nat så er du en skat erzael Hævet Øjenbryn  Hævet Øjenbryn  Hævet Øjenbryn
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #258: 23 Maj 2009, 02:34 »

Updaten kommer først imorgen. Men glæd jer Wink
Logged


Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #259: 23 Maj 2009, 02:35 »

Updaten kommer først imorgen. Men glæder jer Wink

Øv havde lige håbet på lidt godnat læsning omkring de kære freaks..
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #260: 23 Maj 2009, 09:47 »

UPDATE 5

4. Februar 2009, så er et dejligt vinter transfervindue lige overstået, og jeg skal da ikke være bleg for at sige at op til flere freaks har måtte skifte deres gamle adresse ud. Læs hvem der har måtte skifte deres tidligere klubber ud med nye, og bedre klubber.

Irvin Hasanagic
Irvin har nok været en af de spillere som har haft mest brug for at skifte klub i denne omgang. Han har ikke fået meget spilletid i England, og får det stadig ikke.

Thomas Hagelskjær lll
Når man ikke kan få spilletid, må man væk. Og det var lige præcis det Thomas han gjorde. Thomas er nok den freak som er kommet til den største klub i denne omgang. Det var selveste Newcastle som fik danskeren for den nette sum af 300.000,-. Nu må vi se om danskeren kan udvikle sig mere i England, end han har formået at gøre i Danmark.

Martin Rasmussen
Martin er nu blevet rykket op fra Mestella til førsteholdet, så må vi se om han så kan få skrabet noget spilletid til sig nu.

Patrick Johansen
Patrick jagter stadig fast spilletid for Brøndby. Han har kun været indskiftet en enkelt gang i sin karriere som gul og blå spiller.

Alexander Madsen
Alexander må se sig selv på tilskuerpladserne, indtil hans skade er forsvundet. Et forstrukket ledbånd i knæet holder ham ude i 4-5 uger.

Lars Aanæs lll
Lars skulle væk. Og det kom han så. Den dygtige angriber fra Wigan skulle skifte en division ned i England, men det havde Lars intet imod så længe han ville få fast spilletid. Det var Birmingham som blev Lars' nye arbejdsgiver. Hele 5,5 Mio,- blev der smidt på bordet for Hr. Aanæs. Så nu har han også noget at leve op til i sin nye klub.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob nåede ikke at skifte klub i transfervinduet, men han har da gjort sig opmærksom i Barnsley, som er interesseret i at skrive kontrakt med AB spilleren når hans kontrakt udløber. Denne anden klub som er interesseret i at købe Jakob er Southampton. Så mon ikke han får en anden arbejdsgiver efter sommerferien?

Jonas Vibenholm Christensen
Den unge United dreng's værdi er da steget en del i vejret, hvilket må betyde fremskridt. Desværre har han ikke optrådt for United endnu.

Tobias Mouritsen
Tobias har ikke gjort indtryk på nogle klubber i løbet af transfervinduet, og må stadig se sig selv som udskiftningsspiller i den blå og gule trøje.

Kasper Guldbrand Jensen lll
Kasper var den freak som jeg var allermest spændt på at følge i dette vindue. Skulle han blive i Brande og spille serie fodbold, eller skulle til en mere proffessionel klub. Valget blev nummer 2. Den høje forsvarsspiller blev nuppet af Vejle Boldklub på en fri transfer. Det må være bedre en lille Brande.

Roman Kashanski
Roman er stadig og finde i det hollandske. Selvom hans værdi er røget lidt i vejret, har han stadig ikke præsteret noget for førsteholdet i Alkmaar.

Claus Nielsen lll
Claus, som ikke kunne udføre noget i Valencia, får også nye græsgange at skulle spille på. Dog skal Claus først have ny arbejdsgiver til sommer. Det er den franske klub LOSC Lille Métropole som har sikret sig Claus' underskrift.

Dino Buric
Efter 0 minutter i Liga BBVA, så er Dino nu blevet sat til salg i spanske Deportivo. Flere klubber er interesseret i Dino, bla. Charlton, Crystal Palace, Sheffield United, Southampton og Atletico Madrid's andethold. Nu er det kun et spørgsmål om tid før Dino skal skifte Deportivo ud med en anden arbejdsgiver.

Emil Axelsen lll
Emil overvejede sine muligheder i sidste update, og nu har han overvejet færdig. Emil er nemlig blevet solgt. Skive har accepteret et bud på 650.000,- fra AGF. Så er det slut med divisions fodbold!

David Stylsvig Madsen lll
David sagde at han skulle skifte klub. Og det fik han ret i. Men det blev ikke Hoffenheim. Det blev Hoffenheim's grænsebroder, SønderjyskE. SønderjyskE har sikret sig David's underskrift, og David skifter til Haderslev efter sommerferien.

Niklas Nürnberg
Kantspilleren fra Odense er nu blevet rykket op på førsteholdet. Han har skrevet under på en kontrakt som binder ham til Odense indtil sommeren 2010.

Benjamin Vinje
Benjamin blev også i Farum i dette transfervindue. Han har dog trukket opmærksomhed fra Southampton, men har ikke fået nogen ny arbejdsgiver, som sikrer ham et arbejde efter sommerferien.

Alexander Dybvad Nielsen lll
Alexander er endnu en spiller som er røget fra en dansk klub til en anden dansk klub. Han har nemlig skiftet AC Horsens ud med hovedstaden. FC København måtte slippe 700.000,- for forsvarsspilleren, men han er garanteret det hele værd.

Frederik Roslev
Roslev bliver stadig i italienske Ravenna. Han udvikler sig stille og roligt. Jeg glæder mig til at se hvor han skal hen til sommer.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael er blevet rykket op på førsteholdet nu, og venter på sin førsteholds chance. Han har scoret 7 mål i 12 kampe for reserveholdet, så mon ikke vi snart ser ham i Superligaen?


« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 09:49 af Erzael » Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #261: 23 Maj 2009, 09:52 »

Dejligt med en ny update allerede nu.  Thumbs Up Jeg kan godt lide at du ikke gøre det sværere end det er! KIU!

Lortehold jeg er begyndt at spille i. Glæder mig til sommerpausen, og håber ikke jeg forlænger kontrakten. Skuffet
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #262: 23 Maj 2009, 09:55 »

satans Skuffet
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #263: 23 Maj 2009, 09:56 »

Tak KS7 Wink
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #264: 23 Maj 2009, 09:56 »

Jeg spiller jo fremragende, og har nu scoret 2 mål Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #265: 23 Maj 2009, 10:11 »

Smiley Glæder mig til at se hvad der sker med Frederik Roslev til sommmer Smiley
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #266: 23 Maj 2009, 10:12 »

Gør jeg også Opstemt Håber på et bundhold i en af de store ligaer hvor jeg kan få godt med spilletid.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #267: 23 Maj 2009, 10:13 »

shit roslev..... you're on fire!
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #268: 23 Maj 2009, 10:16 »

Nice skifte af freaks spillerne   Wink
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #269: 23 Maj 2009, 10:17 »

shit roslev..... you're on fire!

Yeah!!! crazy
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010