home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236851 gange)
Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #315: 23 Maj 2009, 14:34 »

Jeg synes godt nok ikke jeg har udviklet mig meget i de sidste par updates. Kan du ikke give inter et Cesc-træningsprogram Tunge Kan se jeg har forlænget min kontrakt med Inter indtil 2011
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #316: 23 Maj 2009, 14:35 »

Glad for at jeg har fået min kontrakt forlænget til 2011..

Nu skal jeg bare lige have debut i PL, og så kør det bare Cool.
Logged

Degen
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #317: 23 Maj 2009, 14:36 »

Hvor lang tid regner du med at Updatere
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #318: 23 Maj 2009, 14:39 »

sådan, så kan jeg skrive et dansk mesterskab på CV'et Opstemt
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #319: 23 Maj 2009, 14:40 »

Jeg skal lige have overstået sommer transferen, så næste update i løbet af eftermiddagen tror jeg. Spændende transfers kan jeg allerede afsløre
Logged


Degen
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #320: 23 Maj 2009, 14:42 »

NOk, er jeg ikke med i DB'en, men det er da sjovt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #321: 23 Maj 2009, 14:52 »

Jep Smiley Elsker transfer perioderne Smiley
Logged


coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #322: 23 Maj 2009, 15:32 »

wow Benjamin Vinje er squ da blevet pænt god Opstemt Syntes det er sjovt at følge med, selvom jeg ikke er med Peace håber jeg kan komme med hvis der bliver lavet en til på et tidspunkt Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #323: 23 Maj 2009, 15:41 »

Det kan da godt være jeg laver en til på et tidspunkt coli1104 Wink Glad for du kan lide det Smiley
Logged


coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #324: 23 Maj 2009, 15:57 »

Nice =9 hvis du gør, kan du så ikke lige smide en besked til mig ? Smiley
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #325: 23 Maj 2009, 17:03 »

Hvaa? Hvornår kommer der en ny update?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #326: 23 Maj 2009, 17:04 »

UPDATE 8

2. September 2009, sommer transfervinduet er overstået, og rigtig mange af freaksne har skiftet klub, nogle sågar til et andet land end de plejede at spille i.

Irvin Hasanagic
Irvin spiller stadig i engelske Q.P.R, hans kontrakt er udløbet, og bla. Randers er en af de klubber som skulle være interesseret i ham.

Thomas Hagelskjær
Thomas blev i Newcastle denne omgang. Han er småskadet, og venter bare på at blive spilleklar igen.

Martin Rasmussen lll
Martin havde ikke fået meget spilletid i Valencia, så han søgte væk fra Spanien i løbet af sommeren. Og væk det kom han. For den lette sum af 180.000,- kunne AaB kalde sig den nye ejer af Martin Rasmussen.

Patrick Johansen lll
Patrick nåede at få en del spilletid for Brøndby i foråret, hvilket har gjort ham til en efterspurgt herre. Patrick har da også fået ny arbejdsgiver. Franske Stade Rennais F.C har smidt hele 11 Mio,- på bordet for Patrick. Patrick har allerede spillet 2 kampe og har lagt op til 1 mål, så alt ialt en god start for ham i Frankrig.

Alexander Madsen
Alexander har fået en fantastisk sæsonstart i AaB. Han er endelig kommet på førsteholdet, hvilket har været en klog beslutning for cheftræneren. Han har spillet 2 kampe og scoret 1 mål indtil videre.

Lars Aanæs
Lars er fortsat kun reserve i engelske Birmingham. Han har ikke været på banen endnu, men ud fra hans landskampe at dømme virker han ellers klar til kampe i Premier League.

Jakob Strandgaard Davidsen lll
Jakob fik ikke tilbudt nogen kontrakt af AB, og det udnyttede Leeds United sig af. Jakob pakkede sin kuffert og byttede dansk divisions fodbold ud med Coca Cola Championship.

Jonas Vibenholm Christensen
Så fik Jonas endelig spilletid for United. Han har spillet 2 træningskampe, og 1 som udskifter. Han har lavet et oplæg indtil videre. Jonas håber at det kan blive til mere spilletid for ham i sin 2. sæson i Manchester.

Tobias Mouritsen
Tobias er nu kommet igang med at spille Superliga kampe for Brøndby. Han valgte ikke at forlade vestegnen i dette transfervindue.

Kasper Guldbrand Jensen lll
Kasper er en travl herre, og har for anden gang i sin blot 1 årige karriere valgt at skifte arbejdsgiver. Han er flyttet til Aalborg, efter AaB har lavet en bytte handel med Vejle. Vejle tog imod Lasse Nielsen fra AaB. Kasper har ikke været på banen endnu, da han desværre er skadet.

Roman Kashanskilll
Roman ønskede brændende at komme væk fra AZ. Han ville ikke bare væk fra AZ, men helt væk fra Holland. Og Roman's ønske gik i opfyldelse. Tyske Arminia Bielefeld gav 3,75 Mio,- til AZ, og så var Roman på vej til Tyskland

Claus Nielsen
Claus røg jo som bekendt til LOSC Lille. Der har han været på banen i 1 træningskamp, og har skam også holdt målet rent i de 90 minutter. Flot start.

Dino Buric lll
Dino røg på en fri transfer, og det udnyttede engelske Barnsley. Dino har indtil videre optrådt i 6 kampe, og han har nettet en enkelt gang

Emil Axelsen
Emil har spillet 3 Superligakampe for AGF indtil videre. Med en gennemsnitskarakter på 5.80 kan han ikke være helt tilfreds med sin start på efteråret.

David Stylsvig Madsen
David skiftede som sagt til SønderjyskE, og hvilken start han har fået. Med 9 kampe for førsteholdet, og hele 6 scoringer, kan han kalde sig SønderjyskE topscorer pt. Han lavede 3 af dem i et hattrick i sin første kamp, mod JK Trans fra Estland i en europæisk kamp.

Niklas Nürnberg
Niklas er nu endelig kommet på førsteholdet i Odense. Den stadig 17-årige kantspiller er dog blevet rygtet til Shakthar Donetsk.

Benjamin Vinje lll
Benjamin fik ingen ny kontrakt i Farum, så han røg på en fri transfer til en anden Superliga klub. Han skal ned og aggere makkerpar med David Madsen i Haderslev. Han har dog ikke scoret endnu, selvom han har været på banen 3 gange.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander er stadig at finde i FCK. Den unge spanier har ikke fået debut i den nye sæson endnu, men mon ikke snart den kommer?

Frederik Roslev
Frederik er blevet i Inter indtil videre. Han er blevet skiftet ind i en enkelt kamp. Han vil gerne opnå endnu mere førsteholdserfaring via en udlejning. Og Inter ledelsen har da også givet andre klubber lov til at leje den unge Michael Laudrup.

Michael Villefrance Jacobsen lll
Michael har nu skiftet AGF ud med en ny arbejdsgiver. Franskmanden er blevet solgt til Odense for 600.000,-. Det bliver spændende at se om han kan få førsteholdserfaring i OB.


Logged


Degen
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #327: 23 Maj 2009, 17:07 »

-ham Benjamin Vinje er da rimelig god
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #328: 23 Maj 2009, 17:08 »

Han skal bare til at score nogle mål Grin
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #329: 23 Maj 2009, 17:21 »

Jeg udvikler mig overhovedet ikke Græder
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010