home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236837 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #720: 25 Maj 2009, 22:56 »

Jep. Den ligger her nok omkring klokken 15.00 Smiley
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #721: 25 Maj 2009, 22:58 »

Jep. Den ligger her nok omkring klokken 15.00 Smiley
Så jeg kan sagtens nå, at køre en lille omvej forbi McDonalds, og få en McFlurry? Kys
Det bliver bare ikke bedre. Uanset, hvor mange versioner der kommer af dette, vil din altid være den originale, og forhåbentligt den bedste. Det er virkeligt super arbejde, det her Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #722: 25 Maj 2009, 23:03 »

Tusind tak David Wink Jep, syntes da endelig du skal få dig den McFlurry Grin
Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #723: 25 Maj 2009, 23:03 »

Tillykke med dagen Erzael Opstemt.
- Virkeligt et klasse arbejde du har lavet dig her Opstemt.

med hensyn til min karriere ser det da fornuftigt ud, - starter fra de små, og brager igennem på Liverpool Opstemt
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #724: 25 Maj 2009, 23:04 »

Jep, syntes da endelig du skal få dig den McFlurry Grin
Det fortæller min mave mig også.. Måske skulle jeg købe en i vores 12-pause, og en efter skole.. Så mange beslutninger! Shockeret
Jeg går definitivt i seng nu! Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #725: 26 Maj 2009, 15:19 »

UPDATE 16

10. April 2011

Så er har vi snart overstået sæson 2010/2011.




Irvin Hasanagic
Irvin bomber videre i Grenoble. Han har scoret 25 for førsteholdet indtil videre, hvor 24 af dem er i ligaen. Han har da også optrådt lidt mere på det bosniske landshold.

Thomas Hagelskjær
Thomas får nok ikke mere spilletid i England i denne sæson. Han har nærmest ikke fået noget, og må håbe at han kommer til en klub hvor hans spillekrav kan komme til virkelighed.

Martin Rasmussen
Martin ligger nu nummer 6 med Vitoria Sport Club i Liga Sagres. Han har optrådt 26 gange i Portugal indtil videre.

Patrick Johansen
Patrcik Johansen er allerede blevet et varmt navn i Manchester. Med hele 34 optrædner og 9 mål må man sige at han har fået fart i sin professionelle karriere.

Alexander Madsen
Alexander ligger stadig i den bedste halvdel af Superligaen med Silkeborg. Han har fået mange førsteholdsoptrædne r i denne sæson.

Lars Aanæs
Lars har ikke fået meget spilletid i denne sæson. Han har dog overpræsteret på U21 landsholdet, men det har åbenbart ikke overbevist førsteholdstræneren i Birmingham.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har haft en god sæson i Leeds, men går nu og venter på sit skifte til franske ESTAC. ESTAC menes at betale 0,- for Jakob.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har stadig ikke fået spilletid i Manchester. Han er for nylig blevet rygtet til Blackburn og Fulham i sommerpausen.

Tobias Mouritsen
Tobias har ikke spillet det sidste stykke tid, og vil ikke komme til at spille resten af sæsonen i Brøndby, da han sidder ude med en skade, som han menes først at komme over om 3 måneder. En overrevet lægmuskel er årsagen.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper er glad for at være kommet til FC Nordsjælland. Det har budt på 6 Superligakampe siden skiftet fra Randers.

Roman Kashanski
Roman har ikke fået spilletid i Italien, men mon ikke han snart får det, da der ikke er mange klubber som vil betale 160 Mio,- for en reservespiller.

Claus Nielsen
Claus har lukket 20 mål ind i 16 kampe for Vejle nu. Han rygtes til FC Nordsjælland i sommerpausen.

Dino Buric
Dino er med sine 15 mål i sæsonen, en af grundene til at Barnsley kan rykke op til Premier League i denne sæson, hvilket vil være suverænt for Dino.

Emil Axelsen
Emil kan være tilfreds med alt det spilletid han har fået i Horsens i denne sæson. Men måske forlader han Horsens til sommer?

David Stylsvig Madsen
David bliver ved med at score mål, ligemeget hvorhenne i verden han befinder sig. Efter han er kommet til Arsenal har han spillet 9 kampe og scoret 3 mål. Arsenal fører også Premier League sikkert. Arsenal kan også vinde Champions League i denne sæson, da de er nået til anden kamp i kvartfinalen, efter de vandt 3-0 over Inter i første kamp.

Niklas Nürnberg
Niklas og Leverkusen ligger desværre på 3. pladsen i Bundesligaen nu. Niklas har dog spillet rigtig meget for Leverkusen i denne sæson, og det bliver dyrt hvis han skal væk til sommer.

Benjamin Vinje
Benjamin og SønderjyskE kan nu finde sig selv på en sidste plads i Superligaen. Benjamin har ikke spillet en målrig sæson, da han kun har nettet 5 gange for SE.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander har fået meget spilletid efter skiftet til Hercules. Han er for nylig blevet rygtet til Catania og Wolfsburg.

Frederik Roslev
Roslev er optimistisk omkring sin fremtid i Livorno. Han har spillet 4 kampe for Livorno indtil videre.

Michael Villefrance Jacobsen
Jeg tror Michael søger væk fra København til sommer. Han har kun spillet en enkelt kamp som indskifter for FC København i denne sæson.


Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #726: 26 Maj 2009, 15:24 »

Hold kæft David! Shockeret.

Du lever virkeligt op til din PA! Shockeret.

God update igen, Erzael Smiley.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #727: 26 Maj 2009, 15:26 »

Tak sindsygt Wink
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #728: 26 Maj 2009, 15:29 »

Det går sgu ikke skide godt.. hverken for mig eller SE Opstemt
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #729: 26 Maj 2009, 15:31 »

ER DU SIIIIIINDSYYYG, DAVID ER VOLDSOM!?:O
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #730: 26 Maj 2009, 15:32 »

Må jeg ikke lige se at ss af Arsenals hold, siden de kan føre PL så stort? Smiley.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #731: 26 Maj 2009, 15:33 »

For satan hvor det gåt klasse! Fast mand hos City! En værdi på over 90 millioner, 9 kasser i kigaen og 3 landskampe for verdens bedste landshold!! Wink

Gode updates Erzael Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #732: 26 Maj 2009, 15:35 »

Godt jeg også lige bombede mod Slovenien, 2 kasser Peace
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej
« Svar #733: 26 Maj 2009, 15:35 »

Jo sindsygt :




Edit- Tak Patrick Wink
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Din Vej
« Svar #734: 26 Maj 2009, 15:36 »

Du er også syg, Patrick! Shockeret.
Du må lige komme over til de røde fra Manchester og gi mig lidt selskab Wink.
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010