home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236838 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19 Din Vej
« Svar #855: 31 Maj 2009, 14:50 »

Fin update Opstemt.

sampdoria ligger nummer 4 Opstemt.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

sindsygt
Gæst
 
Sv: #19 Din Vej
« Svar #856: 31 Maj 2009, 15:31 »

Er det bare mig det er gal på den, eller har jeg overtaget legendariske Gary Nevilles trøjenr. 2 Opstemt.
Dejligt med 10 kampe indtil videre i sæsonen Smiley.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Din Vej
« Svar #857: 31 Maj 2009, 16:39 »

UPDATE 20

1. Juni, 2012 - Sæsonafslutning

Så er vi nået til sæsonafslutningen i sæsonen 2011/2012. Her er hvordan det er gået vores freaks.




Irvin Hasanagic
Irvin nåede 37 kampe og 14 mål for Bochum. Bochum endte på en 13. Plads i Bundesligaen.

Thomas Hagelskjær
Thomas nåede at spille 6 kampe og han lukkede ligeså mange mål ind. Newcastle rykker desværre ned i Coca Cola Championship, så måske forlader Thomas Newcastle hen over sommeren.

Martin Rasmussen
Martin fik spillet mange kampe i Portugal, men han har desværre ikke spillet nogen god sæson med en gennemsnitskarakter på 5.96 i ligaen.

Patrick Johansen
Patrick har spillet 41 kampe for Manchester City. Han har ikke scoret mange mål, men han har til gengæld krydret sin indsats med mange oplæg. City endte dog skuffende på en 12. plads i ligaen, men kan se sig selv i EURO Cup'en næste år.

Alexander Madsen
Alexander har taget et kæmpe skifte fra lille Silkeborg til store Shakhtar for 16 Mio,-.

Lars Aanæs
Lars har ikke spillet nogen god sæson i Birmingham, men Birmingham bliver dog fortsat i Premier League.

Jakob Strandgaard Davidsen
Hold da op et forår Jakob har haft i Brøndby. Med 15 kampe og hele 13 mål i Superligaen må man sige at Brøndby har ramt rigtigt.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas nåede op på 13 kampe for Manchester United i denne sæson. Med 3 oplæg kan han ikke være helt utilfreds.

Tobias Mouritsen
Tobias har nu endelig skiftet til sin 2. klub i sin karriere. Han er den anden freak som har taget springet fra Danmark til Shakhtar. Shakhtar måtte af med 8 Mio,-.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper har fået rigtig meget spilletid i Brøndby. Kasper er en eftertragtet herre, da bla. Aston Villa, Bolton, Stade Rennais, Leverkusen, Dortmund, Schalke, Werder Bremen, Olympiakos, Genoa og Napoli.

Roman Kashanski
Roman nåede at spille hele 49 kampe for AC Milan, og score 2 mål. En sæson Roman kan være stolt af.

Claus Nielsen
Claus nåede at holde målet rent i 15 kampe ud af 32 for Vejle. Vejle har stadig chancen for at ryge op i Superligaen.

Dino Buric
Dino nåede op på 20 kasser ialt for Barnsley i denne sæson. En godkendt sæson for Dino. Ipswich rygtes at være interesseret i Dino.

Emil Axelsen
Emil nåede op på 15 kampe for FC Nordsjælland efter skiftet. FC Nordsjælland kan se frem til internationalt fodbold næste sæson.

David Stylsvig Madsen
David har også spillet en genialt sæson for Arsenal. 49 kampe, 14 mål og 11 oplæg kan kun være godkendt.

Niklas Nürnberg
Så fik Niklas og Leverkusen endelig det fortjente trofæ i hus. De vandt med hele 6 point ned til 2. pladsen. Niklas nåede op på 47 kampe, 9 mål og 10 oplæg i denne sæson.

Benjamin Vinje
Benjamin har også virkelig bombet efter at han har skiftet klub. 10 mål i 14 kampe viser bare et godt forår for Benjamin.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander har også spillet rigtig mange kampe i denne sæson. Hele 47 nåede han op på.

Frederik Roslev
Frederik fik spillet 18 kampe for Livorno. Men Frederik jagter stadig sin første rigtige gode sæson.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har ikke haft en særlig god sæson. Med kun 3 mål i 19 kampe kan han ikke være tilfreds. Han er blevet rygtet til Havre Athletic Club og Montpellier Herault S.C.



Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #858: 31 Maj 2009, 16:44 »

Kan du egentlig ikke uploade DB´en? Eller har du gjort det?
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #859: 31 Maj 2009, 16:46 »

Sådan! endelig kommer bomberen frem i mig Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #860: 31 Maj 2009, 16:49 »

Kan du egentlig ikke uploade DB´en? Eller har du gjort det?

Jeg uploader ikke databasen før projektet er afsluttet.
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #861: 31 Maj 2009, 16:52 »

Jeg uploader ikke databasen før projektet er afsluttet.
Nå okay Smiley Jeg kunne nemlig godt tænke mig at prøve det af, men du bestemmer selvfølgelig Smiley
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #862: 31 Maj 2009, 17:53 »

Sådan, spilletid i den éne landskamp der nu var, og mega meget spilletid i Arsenal. Jeg er jo en fantastisk spiller! Nu har jeg været 1½ sæson i Arsenal, tror jeg da, og jeg har 5 år tilbage af min nye kontrakt, hvor jeg tjener over en halv million pr. uge Grin
Og Arsenal blev mestre igen. De er blevet mestre, begge år jeg har spillet her Opstemt

- Jeg glæder mig til at se, om jeg nogensinde bliver solgt videre. Min værdi er jo enorm! Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #863: 31 Maj 2009, 18:05 »

Jeg er glad for endelig at have fået hele 13 (Shockeret) kampe for United! Nu er jeg faktisk begyndt at blive bedre Wink. Og så er mens jeg er der, har United vundet CHL. Så de kunne bare købe mig irl, og så vinder vi igen næste år Smiley.

-Den nye Neville er på vej!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #864: 31 Maj 2009, 18:11 »

-Den nye Neville er på vej!
Plejer det ikke at være dumt, at håne/nedgøre sig selv? funny
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #865: 31 Maj 2009, 18:12 »

Plejer det ikke at være dumt, at håne/nedgøre sig selv? funny
Tsk tsk Opstemt.
Ikke grine. Du er jo en ren forædder efter du har skiftet til Arsenal  ticked off.

Wink.
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #866: 31 Maj 2009, 18:20 »

Deportivo hent mig tilbage!!! Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #867: 31 Maj 2009, 18:25 »

Du er jo en ren forædder efter du har skiftet til Arsenal  ticked off.
Jeg skiftede ikke.. De tvang mig! Men lønnen lokkede dog lidt alligevel.. Desværre har jeg bare en 5-årig kontrakt nu - og har allerede spillet der 1½ år! Hvis jeg skal blive i Arsenal i 6½ år, dropper jeg det her! Opstemt

Selvom det er et fantastisk koncept, som Erzael udfører til et 12-tal Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #868: 31 Maj 2009, 18:31 »

Mange tak David Wink
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Din Vej
« Svar #869: 31 Maj 2009, 18:33 »

Det var da så lidt, Erzael. Men forresten;
Du skal have opdateret rekorderne. Jeg tjener mere i løn, har flere landskampe og flere landskampsmål.
Og så vil jeg lige udnytte indlæget til at spørge, om vi kan forvente flere updates idag? Wink
Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010