home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236842 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #900: 04 Jun 2009, 15:44 »

Uhh, spillede til 8.7 mod Georgien \o/..

Så må jeg bare få noget mere spilletid i West Brom, så jeg kan udvikle mig Rullende Øjne.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #901: 04 Jun 2009, 17:01 »

Nu må det efterhånden være tiden at komme væk fra Leverkusen. Måske venter David i Arsenal?  Rullende Øjne
Jeg venter skam. Vi kunne være en sindssyg duo! Opstemt
- Fuld spilletid i begge landskampe, MoM mod Georgien, og et mål til følge. Også i Arsenal spiller jeg klasse. Min udvikling er ikke så vild mere, men efterhånden er jeg jo også en verdensstjerne! Grin

Klasse Erzael, keep it comming!
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #902: 04 Jun 2009, 19:42 »

Hvem har Milan som træner? Opstemt

Han må i hvert fald være helt gak, siden at jeg spiller så godt, men alligevel ikke er fast mand.. Ny træner! crazy

Flot arbejde, Erzael!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Robsteren
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #903: 04 Jun 2009, 20:07 »

Hvem har Milan som træner? Opstemt

Han må i hvert fald være helt gak, siden at jeg spiller så godt, men alligevel ikke er fast mand.. Ny træner! crazy

Flot arbejde, Erzael!

Han følger sikkert heller ikke Berlusconi's taktik. Så det er nok derfor det går så skidt.  funny

Endnu en god update.

Det er stadig sjovt at følge med i tråden...
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #904: 04 Jun 2009, 20:30 »

Det lyder lidt forkert når du siger at Inter har købt halvdelen af en spiller.
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #905: 05 Jun 2009, 12:54 »

Sådan:D:D.  endelig kom skfitet til gude klubben Liverpool:i
klasse update :i
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #906: 06 Jun 2009, 09:04 »

Hvornår kan man forvente den næste update fra din side Erzael? Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #907: 06 Jun 2009, 12:30 »

I dag Smiley Men da dagen byder på førsteholdsbold og landsholdskamp så bliver det nok omkring spisetid den kommer Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Din Vej
« Svar #908: 06 Jun 2009, 19:54 »

UPDATE 23

2. Juni, 2013 - Sæsonafslutning 2012/2013

Så er vi endnu engang nået til vejs ende på sæsonen. Her er hvordan det er gået de forskellige freaks.

DANMARK A-LANDSHOLD: BULGARIEN HOLLAND IRLAND
BOSNIEN A-LANDSHOLD: LUXEMBORG
RUSLAND A-LANDSHOLD: LITAUEN NORGE QATAR
SPANIEN A-LANDSHOLD: HVIDERUSLAND WALES



Irvin Hasanagic
Irvin nåede at rende på banen 29 gange i Bundesligaen, hvor han scorede 9 mål. Så en udemærket sæson for Irvin. Bochum endte forresten på en flot 10. plads.

Thomas Hagelskjær
Thomas nåede at stå på kassen hele 41 kampe for Newcastle i Premier League. Man må sige at han har spillet sig på førsteholdet nu.

Martin Rasmussen
Martin nåede op på 39 kampe i denne sæson. Desværre endte ham og Vitoria Sport Club kun på en 10. plads i Liga Sagres. Bla. Hoffenheim og Bolton er ude efter Martin.

Patrick Johansen
Patrick nåede på banen 28 gange, og han scorede 4 mål og lavede 4 assist. Patrick og Manchester City endte på en flot 4. plads i Premier League og kan se frem til Champions League næste sæson.

Alexander Madsen
Alexander fik spillet 33 kampe for Shakhtar. Han scorede 2 mål og lavede 4 assist. Flere klubber står i kø for at få fat i Alexander. Bla. Deportivo, Toulouse, Feyenoord, Napoli og Palermo.

Lars Aanæs
Lars fik heller ikke meget spilletid for Birmingham i denne sæson, så mon han ikke snart ryger væk når de ikke kan bruge ham 100% på førsteholdet. Han nåede at nette 9 gange i 24 kampe.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har fundet formen efter han skiftede til Brøndby. Han har scoret hele 16 mål i denne sæson. Og det er bare i Superligaen. Stoke, Nürnberg, Kaiserslautern, Wolfsburg, Torino, Livorno og Hoffenheim er interesseret i Jakob.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas nåede på banen 17 gange for West Brom. West Brom fortsætter også i Premier League efter en flot 13. plads.


Tobias Mouritsen

Tobias nåede på banen 37 gange for Shakhtar i denne sæson. Birmingham, Bochum, Mainz, Bologna og Livorno rygtes interesseret i ham.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper nåede på banen 40 gange for Zaragoza i denne sæson. Selvom Kasper har skiftet til mange forskellige klubber, ser det dog ikke ud som om Zaragoza går af med ham i sommer vinduet.

Roman Kashanski
Roman nåede på banen 35 gange for AC Milan. Han nåede at lave 3 oplæg, og blive kampens spiller 2 gange.

Claus Nielsen
Claus nåede kun at spille 4 gange for AIK i denne sæson, hvor han lukkede 5 mål ind. Han holdt målet rent 2 gange.

Dino Buric
Dino nåede op på 33 kampe for Barnsley i denne sæson, hvor han scorede 15 mål. Leeds og Q.P.R er interesseret i Dino.

Emil Axelsen
Emil har fået spillet 35 kampe for Bologna i denne sæson. Han fik scoret en enkelt, og blev kampens spiller en enkelt gang.

David Stylsvig Madsen
David har haft en fantastisk sæson i Arsenal. Han har fået scoret 15 mål, og har lavet hele 19 assist. Han er blevet kampens spiller 9 gange. Arsenal fik en 2. plads i Premier League.  De vandt også Champions League. Flot sæson af både Arsenal og David.

Niklas Nürnberg
Niklas nåede på banen 42 gange for Leverkusen, og scorede 9 mål. Leverkusen tog sig da også sammen, og fik en flot 2. plads i ligaen, som sikrer dem Champions League næste sæson.

Benjamin Vinje
Benjamin har ligesom Jakob scoret mange mål i Superligaen. Hele 15 mål i 32 kampe er rigtig godt gået af ham. Han bliver i øjeblikket rygtet til Birmingham, Kaiserslautern, Bologna og Hoffenheim.

Alexander Dybvad Nielsen
Efter Alexander skiftede til Liverpool har han optrådt 17 gange. Han er blevet kampens spiller 1 gang.

Frederik Roslev
Frederik fik spillet 28 kampe for Livorno. Han scorede 1 gang, og lavede 7 assist. Han bliver stadig udråbt som den nye Laudrup.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har efter skiftet scoret 12 mål i 26 kampe. Stade Malherbe Caen er blevet rygtet interesseret i Michael.



Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #909: 06 Jun 2009, 20:43 »

lol Stylsvig har nr 1 xD
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #910: 06 Jun 2009, 22:08 »

lol Stylsvig har nr 1 xD
Det er fordi jeg er verdens bedste spiller.. Wink
MoM mod Bulgarien + 1 mål, og spillede godt mod Irland. Pinlige resultater Danmark fik mod Holland og Irland..
Jeg er jo syg, stadigvæk. Og 270 mio. værd!

Forresten, spiller Bendtner stadig i Arsenal? Hvis ja, gider du så ikke at tage et SS af ham? Wink
- Og hvis du går ind på spillersøgning, og sorterer alle spillere i verden efter værdi - hvor højt ligger os freaks så? Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #911: 06 Jun 2009, 22:17 »

Nicklas Bendtner spiller overraskende nok i Sporting Club Bastia, som ligger nummer 17 i den Franske Ligue 1. Han røg til SCB på en fri transfer sidste sæson.



Kan ikke komme ind under spillersøgning da jeg ikke er manager for nogen klub Skuffet
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #912: 06 Jun 2009, 22:32 »

Nicklas Bendtner spiller overraskende nok i Sporting Club Bastia, som ligger nummer 17 i den Franske Ligue 1. Han røg til SCB på en fri transfer sidste sæson.



Kan ikke komme ind under spillersøgning da jeg ikke er manager for nogen klub Skuffet
Tak Erzael. Kan du så ikke lige hurtigt kigge rundt i de allerstørste klubber, og kigge? hvis du gider da Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #913: 06 Jun 2009, 22:42 »

Du ligger og deler værdi med fx Rooney og Ronaldo. Men Messi, Fabregas og Benzema overgår dig lige med 5 Mio Smiley
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #914: 06 Jun 2009, 22:59 »

Klasse med en masse spilletid for City + CL i næste sæson! 235 millioner i værdi, fandeme tilfredstillende Wink
2 spanske landskampe fra start + 1 mål! Fuck det går godt!! Wink
- Er det Cesc jeg har slået af holdet?  Hævet Øjenbryn
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010