home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236837 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #915: 06 Jun 2009, 23:11 »

Du ligger og deler værdi med fx Rooney og Ronaldo. Men Messi, Fabregas og Benzema overgår dig lige med 5 Mio Smiley
De bliver overhalet i sommerens transfervindue, hvor jeg bliver solgt for 350 millioner Wink
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #916: 07 Jun 2009, 19:50 »

UEFA næste sæson! Lækkert! Erzael, kan du fortælle mig, om jeg blev Superliga-topscorer? Håber jeg bliver i Brøndby én sæson til for at spille UEFA Cup, hvorefter jeg drager til udlandet igen Smiley Dejlig update. Kan vi forvente en til i dag?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #917: 07 Jun 2009, 19:56 »

Jeppe Curth blev topscore med hele 26 mål Smiley Ved ikke om jeg kan nå at bikse en sammen idag, da der er dansk eksamen på tirsdag, så skal til at åbne nogle bøger Peace
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #918: 08 Jun 2009, 14:58 »

Kan man forvente en update idag? Kys
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #919: 08 Jun 2009, 18:16 »

Desværre David, skal til træning omlidt, og så er der mundtlig dansk eksamen imorgen, så der skal lige læses lidt Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #920: 09 Jun 2009, 15:01 »

UPDATE 24

1. Oktober, 2013 - Sommertransfers til den nye sæson.

Så har vi endnu engang overstået et transfervindue. Denne gang blev David's transferrekord endnu engang slået.

DANMARK A-LANDSHOLD: BOSNIEN GEORGIEN LUXEMBORG TJEKKIET
BOSNIEN A-LANDSHOLD: DANMARK GEORGIEN IRLAND TJEKKIET
RUSLAND A-LANDSHOLD: ISRAEL PORTUGAL
SPANIEN A-LANDSHOLD: ANDORRA ISLAND SERBIEN TYRKIET



Irvin Hasanagic
Irvin forlod ikke Bochum denne gang. Han er startet godt ud på sæsonen ved at lave 3 mål i 6 Bundesligakampe. Han er blevet rygtet til Leverkusen og Napoli

Thomas Hagelskjær
Thomas har stadig ikke forladt de sorte og hvid stribede. Men hvorfor skulle man også det når man får faste Premier League kampe.

Martin Rasmussen
Martin er endnu en dansker som har taget turen til Italien. Denne gang er det italienske Palermo der ligger klub til en freak. Palermo betalte Vitoria Sport Club 65 Mio,- for Martin.

Patrick Johansen
Patrick er stadig på holdkortet i Manchester City. 5 kampe, 1 mål og 6 assist må siges at være en god start på sæsonen.

Alexander Madsen
Alexander er også draget til Italien. Han er røget til en af de klubber som var interesseret i ham inden sommerferien, nemlig Napoli. Napoli har betalt Shakhtar 70 Mio,- for Alexander.

Lars Aanæs
Birmingham og Lars ligger stadig i Premier League, så hvorfor skulle man forlade en klub som ligger i den bedste liga i verden?

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har ikke forladt vestegnen i denne omgang. Han bliver ved med at bombe for Brøndby. Allerede nu har han scoret 10 mål i 15 kampe. Han bliver bla. rygtet til Hertha Berlin og Shakhtar.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas er blevet i West Brom. Han får fast spilletid, så der er ingen grund til at forlade klubben forløbig.


Tobias Mouritsen

Efter en tur i Shakhtar skiftede Tobias også til Italien i sommervinduet. Torino har valgt at betale Shakhtar 42 Mio,- for Tobias. Det er nogle gode handler som Shakhtar får lavet, må man sige.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper har valgt for en gangs skyld at blive i den samme klub i dette transfer vindue. Kasper får også fast spilletid for Zaragoza.

Roman Kashanski
Roman har valgt at blive i Milan hen over sommeren. Han ser ud til at nyde at spille for AC Milan. Det ligner da heller ikke at den gode forsvarsspiller forlader Italien i den nærmeste fremtid.

Claus Nielsen
Claus har fået meget spilletid i AIK. Han lukker dog stadig en del kasser ind, men det må vel være forsvarets skyld.

Dino Buric
Dino spiller fortsat i Coca Cola Championship. Han har været på banen 6 gange for Barnsley i denne sæon, og har scoret 2 gange.

Emil Axelsen
Endnu en dansker i Italien. Emil ankom dog til Bologna sidste år, men vi er ved at være oppe på nogle stykker i støvlelandet. Det ser ikke ud til at Emil forlader Bologna i øjeblikket, da han får fast spilletid.

David Stylsvig Madsen
David har valgt at blive i Arsenal, og hjælpe til med at vinde guldet tilbage til The Gunners. David har indtil videre spillet 7 kampe, scoret 2 mål, og lavet 2 assist. David er den første freak som opnår en karakter på 10.0 for A-Landsholdet.

Niklas Nürnberg
Endnu et salg, endnu engang til Italien, og endnu engang bliver David's transferrekord slået. Niklas har valgt at skifte Leverkusen' trøjen ud med A.C Milan trøjen. Han skal ned og agere højreflanken sammen med Roman. Niklas er blevet solgt for hele 350 Mio,- efter nogle fantastiske sæsoner i Leverkusen. Det er nogle dyre herre som Milan får lokket til sig.

Benjamin Vinje
Benjamin valgte at blive i Danmark, og i Nordsjælland. Benjamin har vist skarphed og har scoret 8 mål i 10 kampe indtil videre. FC Nordsjælland ligger stadig i Superligaen, men Benjamin er blevet rygtet til Shakhtar for nylig.

Alexander Dybvad Nielsen
Den høje forsvarsspiller Alexander spiller stadig i Liverpool. Alexander's værdi er steget markant på det sidste stykke tid. Han har allerede blevet en fast mand på førsteholdet i Liverpool. Liverpool har dog skuffet i denne sæson indtil videre, og ligger pt. på en 14. plads.

Frederik Roslev
Det skulle heller være denne gang at Frederik forlod Livorno. Livorno ligger dog stadig i Serie A, så han får topkampe i benene, men mon ikke han gerne snart vil væk fra Italien, eller i det mindste fra Livorno.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael spiller stadig i Frankrig, og i Ligue 1. Han har spillet 8 kampe indtil videre, og har scoret 5 mål.


Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: #23 Din Vej
« Svar #921: 09 Jun 2009, 15:06 »

Lækkert! Masser af kasser, UEFA Cup-fodbold snart, landsholdsdebut osv. God update Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #922: 09 Jun 2009, 15:08 »

Tak Pepe Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #923: 09 Jun 2009, 15:12 »

Her Pepe, hvis det er Smiley

Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #924: 09 Jun 2009, 15:18 »

Tak Thumbs Up Det burde ikke være fuldstændig umuligt at komme videre fra den gruppe. Kunne være genialt Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #925: 09 Jun 2009, 15:20 »

Tror sagtens i kan slå Motherwell og Basel i hvert fald Smiley Så skulle det ikke være umuligt Smiley
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #926: 09 Jun 2009, 15:25 »

Ny begynder mine stats endelig at bevæge sig lidt opad, efter jeg har fået fast spilltid. Giv mig nogle flere år i West Brom, og lad mig så komme tilbage til United, og sparke røv på vores højreback Cool.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #927: 09 Jun 2009, 18:49 »

Hold kæft hvor sygt, at jeg spillede til 10 mod Bosnien, uden at score! Opstemt
Og så scorede jeg mod Georgien, spiller fast i Arsenal. Bliver det meget bedre?
- Nu går der ikke så længe, før jeg bliver solgt for 450 millioner Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #928: 09 Jun 2009, 18:59 »

Hold kæft hvor sygt, at jeg spillede til 10 mod Bosnien, uden at score! Opstemt
Og så scorede jeg mod Georgien, spiller fast i Arsenal. Bliver det meget bedre?
- Nu går der ikke så længe, før jeg bliver solgt for 450 millioner Wink
Du er jo også nedern god i forhold til mange af os andre Opstemt

Men jeg startede ud med at være en af de dårligste og har nu på 5 kampe præsteret at score 4 mål på landsholdet. Og hvis jeg skulle skifte til Italien i mit virkelige liv, skulle det være Napoli, så det passer perfekt  Thumbs Up
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #929: 10 Jun 2009, 14:55 »

For satan det går godt, spiller fast på city med en værdi på 245 millioner! og laver en masse assist og scorer da også i ny og næ Wink
Jeg bliver solgt for 500 millioner David Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010