home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236849 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #930: 10 Jun 2009, 14:59 »

Hvornår kan vi forvente en update her? Peace

Btw, så skal det først indlæg rettes. Jeg har rekorden med færrest klubber spillet i, hvor der står jeg kun har spillet i United. Nu spiller jeg i West Brom Smiley.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #931: 10 Jun 2009, 15:01 »

Uha, jeg bomber. Håber jeg kommer til Shaktar.

Ser frem til næste update  Thumbs Up
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #932: 10 Jun 2009, 15:05 »

Uha, jeg bomber. Håber jeg kommer til Shaktar.

Ser frem til næste update  Thumbs Up
Ak ja, det var en god tid jeg havde i Shakthar. Du kan godt glæde dig  Tunge
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #933: 10 Jun 2009, 15:10 »

Ak ja, det var en god tid jeg havde i Shakthar. Du kan godt glæde dig  Tunge

Lyder godt  Peace
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #934: 10 Jun 2009, 22:37 »

Sådan, endelig landsholds debut.
-og nogle gode kampe endda. Opstemt.

Fast man i Liverpool, godt nok ikke den bedste sæson for dem men det kommer Opstemt.

SER FREM TIL NÆSTE UPDATE :i

Keep It Up.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #935: 11 Jun 2009, 23:06 »

Du er jo også nedern god i forhold til mange af os andre Opstemt
Jeg venter skam stadig på at nogle danskere joiner mig i Arsenal, og bliver ligeså gode som mig! Grin

Jeg bliver solgt for 500 millioner David Opstemt
Man kan da kun anklage dig for at være optimistisk Opstemt

- Hvornår kommer den næste update Erzael? Jeg er blevet afhængig Skuffet
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #936: 12 Jun 2009, 21:19 »

Jeg må desværre undskylde for manglende updates. Har været rimelig tidspresset i det seneste stykke tid, med forberedelser til diverse eksamner, og selv eksamnerne, fodbolden, og selvfølgelig andre planer. Der er lige den sidste eksamen på Tirsdag, så er det pjat slut. Men, jeg vil da mene at jeg lige har tid til at presse en enkelt update ind i løbet af weekenden.


God weekend.  Smiley

/Erzael
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 21:31 af Erzael » Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #937: 12 Jun 2009, 21:20 »

Jeg må desværre undskylde for manglende updates. Har været rimelig tidspresset i det seneste stykke tid, med forberedelser til diverse eksamner, og selv eksamnerne, fodbolden, og selvfølgelig andre planer. Der er lige den sidste eksamen på Tirsdag, så er det pjat slut. Men, jeg vil da mene at jeg lige har tid til at presse en enkelt update ind i løbet af weekenden.


God weekend.

/Erzael

Helt i orden, Erzael!
Held og lykke!  Peace  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #938: 12 Jun 2009, 21:20 »

Jeg venter skam stadig på at nogle danskere joiner mig i Arsenal, og bliver ligeså gode som mig! Grin
Man kan da kun anklage dig for at være optimistisk Opstemt

- Hvornår kommer den næste update Erzael? Jeg er blevet afhængig Skuffet
Det er også en god ting!  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #939: 13 Jun 2009, 18:01 »

UPDATE 25

1. Februar, 2014 - Vinter perioden overstået

Så er endnu en vinterperiode overstået, og jeg kan sige at der er sket internationale overraskelser, da Danmark har spillet sig til Verdensmesterskabet 2014 i Brasilien, og vores freaks har en stor andel i denne triumf.
Danmark endte på en flot 2. plads i sin gruppe, og skulle derfor spille en kvalifikations "finale" for at nå til VM 2014. De skulle møde vores evige fjender fra Sverige. I begge opgør formår vi at vinde 2-0, med en stor hjælp fra diverse freaks.
Patrick og Alexander's landshold, Spanien, har også kvalificeret sig til VM, efter en samlet sejr på 3-0 over Belgien.



DANMARK A-LANDSHOLD: BOSNIEN IRLAND SVERIGE SVERIGE
BOSNIEN A-LANDSHOLD: DANMARK LUXEMBORG
RUSLAND A-LANDSHOLD: ISRAEL LITAUEN SCHWEIZ SCHWEIZ
SPANIEN A-LANDSHOLD: BELGIEN BELGIEN HVIDERUSLAND TYRKIET



Irvin Hasanagic
Så har Irvin endelig forladt tyske Bochum. Han er røget til store Real Madrid, for den nette sum af 107 Mio,-. Irvin scorede 2 mål i sin BBVA debut kamp, imod Recreativo.

Thomas Hagelskjær
Thomas fortsætter sæsonen ud i Newcastle. Han har stået 26 kampe, og har lukket 29 mål ind ialt i denne sæson. Han har haft 11 cleansheets indtil videre, og har fået 4 gule kort.

Martin Rasmussen
Martin spiller fortsat i Palermo, men AC Milan har betalt for et delejerskab. Milan har måtte slippe 65 Mio,- for et delejerskab. Han bliver lige nu rygtet til Stuttgart.

Patrick Johansen
Patrick fortsætter stadig sin flotte karriere i Manchester City. Han har scoret 6 mål, og har lavet 10 assist i denne sæson indtil videre. Manchester City ligger lige nu på en flot 4. plads i Premier League, ikke langt efter de tre klubber som er foran dem.

Alexander Madsen
Alexander har endnu engang skiftet klub. Han er den tredje freak vi nu kan finde i italienske A.C Milan. Alexander har trukket den rød og sort stribede trøje ned over sig for 60 Mio,-. Han har scoret 1 mål i sin debut kamp.

Lars Aanæs
Lars er stadig at finde i Birmingham. Han har fået lidt mere spilletid i denne sæson, og har scoret 7 mål i 14 Premier League kampe. Det har nok været en klog beslutning af Birmingham træneren at sætte Lars på holdkortet, da de lige nu ligger på en flot 13. plads i ligaen.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob er stadig i Brøndby, hvor han også får masser af spilletid. Jakob har scoret 13 mål i 23 kampe indtil videre. Dog er han ikke iblandt Top 9 på topscorelisten. Han bliver rygtet til Aston Villa, Racing og Betis i øjeblikket.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas er fortsat i West Brom. Han har fået 16 kampe for West Brom indtil videre, og har lavet 5 oplæg i alt.


Tobias Mouritsen

Tobias har ikke skiftet klub denne gang, men han er nu delejet af Roma. Roma har betalt 25 Mio,- for delejerskabet.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper er fortsat i Zaragoza. Zaragoza har overrasket alt og alle i denne sæson ved at ligge på en flot 3. plads i Liga BBVA. Hvis man vil købe Kasper fri fra Zaragoza koster det kun 37 Mio,- da han har en frikøbsklausul på det beløb.

Roman Kashanski
Roman har fået 2 kollegaer i A.C Milan efter han selv flyttede derned. A.C Milan kan finde sig selv på en 3. plads i Serie A, blot 2 point efter Roma på førstepladsen.

Claus Nielsen
Claus er nok den freak med den laveste værdi i øjeblikket. Han spiller fortsat i AIK i Sverige.

Dino Buric
Dino spiller stadig i Barnsley, som lige nu ligger på en 11. plads i Coca Cola Championship. Dino har ialt spillet 30 kampe, og scoret 14 mål i denne sæson.

Emil Axelsen
Emil er endnu en dansker i Italien, som der er blevet købt delejerskab af. Roma har igen været ude efter en freak, og har betalt Bologna 25 Mio,- for et delejerskab.

David Stylsvig Madsen
David er stadig i Arsenal. Han er oppe på 32 kampe, 11 mål, 5 oplæg, 3 x kampens spiller. Dog har han en enkelt gang måtte se rødt. David er oppe på hele 33 landsholdskampe for Danmark, og han har scoret 16 landsholdsmål. David er blot en af mange freaks som skal vise Danmark frem i Brasilien, senere i år.

Niklas Nürnberg
Niklas har ikke fået meget spilletid for A.C Milan i denne sæson. Jeg kan ikke forstå at Milan vil betale så mange penge for en spiller som skal agere reserve. Men det kan jo være en investering til fremtiden.

Benjamin Vinje
Benjamin har 13 mål i 19 kampe for Nordsjælland i denne sæson. Med sine 10 Superliga mål, er han skyld i at Nordsjælland ligger på en flot 2. plads indtil videre. Benjamin er blevet rygtet til Cardiff, Kaiserslautern og Hoffenheim. Benjamin ligger pt. nummer 2 på topscore listen i Superligaen.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander er blevet en dygtig forsvarsspiller, og har da også fået hele 17 Premier League kampe for Liverpool i denne sæson. 27 kampe ialt. Liverpool ligger dog skuffende nede på en 8. plads i Premier League.

Frederik Roslev
Frederik er stadig bundet til Livorno. Gad vide om han nogensinde ryger væk derfra. Han er for nylig blevet rygtet til Palermo og Sevilla.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har skuffet i denne sæson. Han har kun lavet 7 mål i 21 kampe i Ligue 1, hvilket godt kunne have været fodoblet. M.H.SC har også skuffet i denne sæson, og ligger pt. under stregen i Ligue 1.


Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #24 Din Vej
« Svar #940: 13 Jun 2009, 18:35 »

UPDATE 25

Irvin Hasanagic
Så har Irvin endelig forladt tyske Bochum. Han er røget til store Real Madrid, for den nette sum af 107 Mio,-. Irvin scorede 2 mål i sin BBVA debut kamp, imod Recreativo.


Så er min drøm blevet opfyldt!  Kys  Kys

Godt nok har jeg ikke kommenteret det seneste tid, Erzael, mest pga. at der ikke skete noget specielt med 'mig', men du kan stole på at jeg fulgte med, det er fandme dejligt at du bliver ved, og må sige at dit arbejde er forrygende!

KIU!  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 Din Vej
« Svar #941: 13 Jun 2009, 18:38 »

Tusind tak KS7 Wink Er glad for du endelig har fået din drøm opfyldt Grin
Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 Din Vej
« Svar #942: 13 Jun 2009, 18:51 »

Jeg skal blive i verdens bedste klub til jeg går på pension! Opstemt
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #25 Din Vej
« Svar #943: 13 Jun 2009, 22:31 »

Ja tak crazy To gange i træk kampens spiller for Rusland Opstemt Smiley
Rigtig god update... Dog skod at Rusland ikke kom med til VM.. Mafiaen må ikke have betalt nok....

Derudover lækkert med andre freaks i AC Milan Smiley

Så har jeg forresten også to 20 taller nu crazy
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 22:32 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Hejho
Gæst
 
Sv: #25 Din Vej
« Svar #944: 14 Jun 2009, 11:39 »

Nu har jeg sgu læst alle sider siden update 1! (man kan altså ikke lave andet i et tog Peace syntes det er et genialt koncept?! jeg venter på en version 4 Opstemt hvor jeg SKAL være med! rigtig fed idé KIU!
Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010