home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236836 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #960: 17 Jun 2009, 16:02 »

Det går jo fantastisk i city! CL i næste sæson og en masse mål og assist! Peace
- Fremragende arbejde Erzael Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #961: 17 Jun 2009, 16:04 »

Jeg bomber jo, så nu skal jeg bare sælges til noget lidt større Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #962: 17 Jun 2009, 16:07 »

Jeg bomber jo, så nu skal jeg bare sælges til noget lidt større Opstemt
Jeg venter stadig i Arsenal.. Tunge
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #963: 17 Jun 2009, 16:13 »

Jeg venter stadig i Arsenal.. Tunge

Haha, skal nok komme!  Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #964: 17 Jun 2009, 16:15 »

Bliver Savegamet/Databasen lagt op
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #965: 17 Jun 2009, 16:17 »

David, du nyder at spille for Arsenal, og der er ingen rygter om at du skulle forlade The Gunners pt.

Andreas Laudrup



Brøndby klarede sig faktisk rigtig flot, og gik også videre fra gruppespillet i UEFA Cuppen


Men, i første knockout runde blev Shakhtar for stor en mundfuld




-Mange tak for alle kommentarene  Thumbs Up

DB'en bliver lagt op når projektet er færdigt
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #966: 17 Jun 2009, 17:08 »

David, du nyder at spille for Arsenal, og der er ingen rygter om at du skulle forlade The Gunners pt.

Andreas Laudrup


Andreas Laudrup er da blevet meget god.
- Øv, forresten. Jeg vil altså gerne væk fra Gunners. Jeg er skizofren i FM, åbenbart. Wink
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #967: 17 Jun 2009, 23:32 »

Jeg vil gerne lige komme med en udmelding Skuffet

Jeg har lige mistet et familiemedlem, dog ikke en i den inderste familie. Men derfor har jeg tankerne langt væk fra updates og fm lige nu. Bare så i ikke undrer jer over manglende updates det næste stykke tid. Dog har jeg ikke lyst til noget andet end at sidde og sidde. Så måske kommer jeg med updates. Men lover ikke nogle faste tidspunker overhovedet.


/Erzael.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 23:35 af Erzael » Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #968: 17 Jun 2009, 23:36 »

Jeg kondolerer. Jeg taler vel på alles vegne, når jeg siger, at det er helt iorden, at der ikke kommer nogle updates det næste stykke tid. Når du er klar til det, kan du jo begynde igen. Inden det, kan vi godt vente herinde Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #969: 17 Jun 2009, 23:37 »

Lyder godt David, og tak Wink
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #970: 17 Jun 2009, 23:39 »

Det var så lidt. Og god bedring, hvis man kan sige det. Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #971: 18 Jun 2009, 00:05 »

Jeg har faktisk ikke lyst til andet pt. end at sidde og stene fm   Huh Nu når alt eksamens stuff er overstået, og den tragiske nyhed har jeg ikke lyst til at lave andet. Så lige nu er jeg gået igang med et andet spil, og der kommer måske nok snart en update freaks.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26 Din Vej
« Svar #972: 19 Jun 2009, 20:45 »

UPDATE 27

1. Oktober, 2014 - Gennemgang af dette års VM

Så fik vi endnu et sommer transfervindue overstået, og endnu et VM er overstået. Nedenunder gennemgår jeg Danmark og Spanien's tur i VM i denne omgang, da de er de eneste landshold vi er har freaks med på, som deltager.





Danmark har faktisk haft et rigtig godt VM denne gang. I stedet for ikke at kvalificere sig, som de plejer, går de hen og vinder deres pulje suverænt. Desværre taber de i omkampen mod Schweiz i første knockout kamp. Men flot gået af freaksne.

Spanien havde en dårlig VM slutrunde, da de kun fik en 3. plads i deres gruppe. Det må siges at være skuffende.

Andre landsholdskampe:





Irvin Hasanagic
Irvin har kickstartet sæsonen med 3 mål i 4 Liga BBVA kampe. Fantastisk. Real Madrid ligger lige nu nummer 2 i Liga BBVA.

Thomas Hagelskjær
Thomas' værdi er steget en smule, men ellers er der ikke sket noget. Han har lukket 10 mål ind i 7 kampe indtil videre.

Martin Rasmussen
Martin har spillet 4 kampe ialt indtil videre, og har scoret en enkelt gang. Martin's status i Palermo er dog kun rotationsspiller pt.

Patrick Johansen
Patrick er startet godt i sæsonen, og har en gennemsnitskarakter på 7.15 i 6 kampe. Han har scoret en gang, og lavet 2 assist.

Alexander Madsen
Med 5 kampe og 1 mål har Alexander fået en fin start på sæsonen.

Lars Aanæs
Lars har ikke forladt Birminghan, men han har til gengæld fået en god start på sæsonen, med 7 kampe og 5 mål.

Jakob Strandgaard Davidsen
Så blev Jakob solgt. Efter 3 målrige sæsoner i Brøndby er han blevet solgt til franske Bordeaux for 43 Mio,-. Dog har han ikke nettet i de 3 første kampe.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har ikke skiftet klub i transfervinduet. Han er stadig i West Brom, hvor han har spillet 8 kampe indtil videre.

Tobias Mouritsen
Tobias har spillet 6 kampe i Italien indtil videre. Han er blevet rygtet til Napoli for nylig.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper får stadig fast spilletid for Zaragoza, hvor han har spillet 7 kampe indtil videre.

Roman Kashanski
Roman fortsætter stadig sin succeskarriere i AC Milan. Det er blevet til 4 førsteholdskampe indtil videre.

Claus Nielsen
Så fik David endelig en freak kollega i Arsenal. Nemlig Claus Nielsen. Dog ser det ikke ud som om at Claus er førstevalg på målmandsposten, men det kan være det kommer om et år eller to. Arsenal har fisket Claus på en fri transfer.

Dino Buric
Dino har spillet 12 kampe for Barnsley, og scoret 8 mål i denne sæson. Han bliver rygtet til Middlesbrough, Schalke, Wolfsburg og Kayserispor fra Tyrkiet.

Emil Axelsen
Emil spiller stadig i Bologna. Han har fået 6 kampe indtil videre.

David Stylsvig Madsen
David har startet sæsonen med et VM, og med at lave 3 mål og 4 oplæg i 8 kampe. Han er startet i storform. Han er også blevet kampens spiller en gang indtil videre.

Niklas Nürnberg
Niklas har ikke fået nogen god sæsonstart. Han har ikke fået nogle førsteholdsoptrædne r i Milan endnu, og han er kun blevet brugt en enkelt gang i en landskamp som udskifter.

Benjamin Vinje
Så røg han! Endelig, om man vil. Benjamin har i lang tid håbet på at komme væk fra Superligaen, og nu skete det. Han er blevet køb fra FC Nordsjælland af Shakhtar. Shakhtar Donetsk er snart ved at udvikle sig til en dansker klub med alle de danskere de har haft fat i. Benjamin blev købt for hele 82,5 Mio,-, hvilket man må sige at have været en god handel for Nordsjælland, med meget profit. Han har allerede spillet 3 kampe og scoret 2 mål.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander fortsætter i Liverpool, med meget spilletid. Han har spillet nogle gode kampe for Spanien, hvilket har resulteret i at han er blevet kampens spiller hele 2 gange.

Frederik Roslev
Frederik har også fået meget spilletid fra start af i Italien. Han er i øjeblikket glad for at være på det danske landshold.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael er ikke blevet solgt i denne omgang, og kan nu se frem til en sæson i franske ligue 2, hvis ikke han bliver solgt i vintervinduet. Michael's tidligere klub, Racing Club Strasbourg og Valenciennes er blevet meldt interesseret i ham.


Logged


Robsteren
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #27 Din Vej
« Svar #973: 19 Jun 2009, 21:38 »

Kanon update.

Alle deltagere ser jo ud som om de bliver store stjerner. Nogle er allerede blevet det.

Godt arbejde....
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27 Din Vej
« Svar #974: 19 Jun 2009, 21:50 »

Mange tak Robsteren Wink
Logged


Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010