home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236838 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #990: 23 Jun 2009, 01:38 »

David, jeg kan ikke fortælle hvem der er topscore i Premier League, da jeg kun har PL med som "Følg Kun", og ikke "Spilbar".

Pepe, ja, i er med i UEFA Cup'en stadigvæk, og skal i første knockout runde møde Lokomotiv Moskva. Wink
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #991: 25 Jun 2009, 18:38 »

Hvornår kan vi forvente ny update, Erzael? Peace
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #992: 25 Jun 2009, 19:50 »

Jeg har været til bisættelse idag, og er pt. ikke hjemme, men regner med en iaften, ved 22-23 tiden Wink
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #993: 25 Jun 2009, 19:51 »

Helt i orden Smiley.
I'm looking forward to that! Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #994: 25 Jun 2009, 19:53 »

Fremragende, Erzael. Jeg glæder mig! Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #995: 25 Jun 2009, 22:20 »

Jeg ved ikke om der er nogle som læser herinde som har et svar på dette her, men der opstår en fejl nu, når jeg skal ind og se en af spillerne:



Så kommer den der op, og spillet går i window mode. Og når jeg trykker "OK", så går det den boks væk, men så når jeg søger på en spiller igen, kommer det frem igen Huh
Logged


Robsteren
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #996: 25 Jun 2009, 22:24 »

Hmm.. det har jeg aldrig set før...

Men det virker ikke sundt...
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #997: 25 Jun 2009, 22:26 »

Jeg kan godt lave updates stadigvæk, det kommer bare til at tage længere tid nu, når jeg skal trykke "OK" på disse warnings hele tiden Smiley
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #998: 25 Jun 2009, 22:29 »

Har du lavet en shortlist med alle spillerne? Det kunne jo godt ligne, at det havde noget med det at gøre Smiley.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #999: 25 Jun 2009, 22:36 »

Nej, det kan man ikke, da jeg ikke er træner for nogen klub Peace
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #1000: 25 Jun 2009, 22:39 »

Nej, det kan man ikke, da jeg ikke er træner for nogen klub Peace
Har du så lagt nogle downloade shortlits ind? Hvis der ligger nogle shortlist i din mappe, shortlist under i dokumenter, så prøv at slet dem, og se om det stadig er sådan Smiley

EDIT: Svar nr #1000 Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #1001: 25 Jun 2009, 22:43 »

Jeg havde en enkelt shortlist liggende, som jeg slettede, men det virkede desværre ikke Huh
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #1002: 25 Jun 2009, 22:52 »

Jeg havde en enkelt shortlist liggende, som jeg slettede, men det virkede desværre ikke Huh
Hmm, så ved jeg ikke hvad det kan være Ubeslutsom... Hvis det generer dig meget, så tror jeg du er nød til at gen-installere Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #1003: 25 Jun 2009, 23:00 »

Havde det en gang før hvor det gik væk på et tidspunkt. Og det var også i dette save. Så håber bare at det går hurtigt væk igen. Men er igang med updaten nu Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 Din Vej
« Svar #1004: 25 Jun 2009, 23:38 »

UPDATE 29

1. Juni, 2015 - Sæsonafslutning på en spændende sæson

Endnu en gang er det blevet tid til at løfte alle trofæerne og hænge de hårdt vundende medaljer om halsen.


DANMARK A-LANDSHOLD: ASERBADJSJAN ESTLAND ISRAEL
BOSNIEN A-LANDSHOLD: FRANKRIG HVIDERUSLAND
RUSLAND A-LANDSHOLD: ITALIEN KASAKSTAN KROATIEN
SPANIEN A-LANDSHOLD: IRAN NORGE WALES



Irvin Hasanagic
Irvin kan glæde sig over et mesterskab i Liga BBVA. Real Madrid vandt ligaen med hele 98 point. Jeg går ud fra Irvin snupper en sæson mere i Real. I 39 kampe nåede Irvin at score 26 mål, hvilket er topklasse.

Thomas Hagelskjær
Thomas og Newcastle endte skuffende på en 15. plads i denne sæson. Thomas nåede at spille 38 kampe, og lukkede 52 mål ind. Han fik 9 cleansheets.

Martin Rasmussen
Martin nåede at spille 10 kampe i sin nye trøje. Til gengæld kan han glæde sig over at han kan løfte trofæet med Sporting i denne sæson. Tillykke. Everton og HSV er meldt interesseret i Martin.

Patrick Johansen
Patrick nåede op på 37 kampe for City. Han scorede 9 mål og lavede hele 17 oplæg. Han blev kampens spiller 3 gange. Manchester City kan glæde sig med en 4. plads i Premier League, og Champions League næste sæson.

Alexander Madsen
Alexander nåede at spille 41 kampe for AC Milan i denne sæson. Han nettede 5 gange og lavede 6 oplæg, og blev 2 x kampens spiller. Det er sjældent at en spiller i en storklub bliver rygtet til andre klubber, men Alexander er blevet rygtet til storklubben Chelsea. AC Milan fik dog kun en 3. plads i Serie A, men kan se frem til Champions League næste sæson.

Lars Aanæs
Lars fik spillet 33 kampe i denne sæson, og lavede 13 mål. Birmingham fik en 13. plads i denne sæson, hvilket vel er tilfredsstillende.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob fik virkelig scoret mange mål i denne sæson. I 29 kampe fik han scoret hele 15 mål. Efter den flotte sæson er Newcastle, Reading, Genoa, Napoli og Sampdoria meldt interesseret i ham. Jakob er blot endnu en Freak som kan glæde sig over et mesterskab. Han hjalp nemlig Bordeaux gevaldigt på vej til et trofæ i Ligue 1.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas fik spillet hele 40 kampe for West Brom i denne sæson. Jeg håber dog at Jonas bliver solgt her i sommer transfervinduet da West Bromwich fik en skuffende 19. plads i Premier League, og kan se frem til et år i Coca Cola Championship. En lang række klubber er dog også blevet rygtet interesseret i ham; Bolton, Everton, hans gamle klub Manchester United, Middlesbrough, Newcastle, Sunderland, Wigan, Lyon, Marseille og Dortmund.


Tobias Mouritsen

Tobias fik spillet 15 kampe for Fiorentina efter skiftet. Fiorentina fik dog en skuffende 8. plads i denne sæson, og det var 2 pladser uden for UEFA Cup pladserne, desværre.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper fik intet mindre end 46 kampe i denne sæson for Zaragoza. Zaragoza kan glæde sig over en rigtig flot 3. plads i Liga BBVA, og kan se frem til Champions League. Store klubber som Chelsea og Real Madrid står i kø for at få fat i Kasper.

Roman Kashanski
Roman fik hele 43 kampe for AC Milan i denne sæson. Han fik nettet 2 gange, og lavede et enkelt oplæg, og blev kampens spiller hele 4 gange. Desværre så han også rødt en gang.

Claus Nielsen
Claus fik ikke noget spilletid for Arsenal i denne sæson, men kan glæde sig med David over at Premier League trofæet endnu en gang skal stå hos Arsenal. Claus har fornylig sagt til pressen at han er beæret over at være i den samme klub som Madsen er i.

Dino Buric
Dino bliver ved med at bombe i Barnsley, og har i 49 kampe scoret hele 31 kasser. Virkelig flot af Dino. Jeg håber snart for hans udvikling at han kommer til en større klub. Barnsley endte på en skuffende 16. plads i Coca Cola Championship. Han har kontraktudløb om en måneds tid, så mange klubber står i kø for at få ham. Klubber som Cardiff, Hull, Sheffield United, Monaco, Stade Rennais, Torino, Espanyol, Dynamo Kiev og Palermo er rygtet interesseret i ham.

Emil Axelsen
Emil fik spillet 15 kampe for Napoli i denne sæson, og i de kampe nåede han at lave et enkelt oplæg, og blive kampens spiller hele 2 gange. Napoli endte som nummer 10 i Serie A, men kan se frem til UEFA Cup kampe næste år, pga. de blev pokalvindere.

David Stylsvig Madsen
Så kan David igen, igen, igen løfte Premier League trofæet. David fik spillet 36 kampe, scorede 11 mål, lavede 9 oplæg, og blev kampens spiller 3 gange. Han er ikke blevet rygtet til nogle klubber, men har selv udtalt at han søger nye udfordringer, men nu må vi se om hans ønsker kommer i opfyldelse.

Niklas Nürnberg
Niklas har fået meget spilletid efter vinterpausen. Hele 23 kampe blev det til, hvor han lavede 5 kasser, og lavede 2 oplæg. Han nåede også at blive kampens spiller 1 gang.

Benjamin Vinje
Benjamin har spillet 19 kampe for Shakhtar og har scoret 9 mål. Han er blevet kåret til kampens spiller 2 gange. Det bliver spændende at se om han forlader Shakhtar til fordel for en større klub her til sommer.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander fik hele 42 kampe for Liverpool i denne sæson. Han fik lavet et mål, 2 oplæg, og blev kampens spiller 2 gange. Dog så han rødt en enkelt gang. Liverpool fik en 3. plads i Premier League, og skal spille Champions League næste sæson.

Frederik Roslev
Frederik fik spillet hele 16 kampe for Racing i denne sæson. Racing fik en tilfredsstillende 11. plads i Liga BBVA i denne sæson.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael fik spillet en flot sæson, som bød på 27 kampe og 13 mål, 5 oplæg og 1 x kampens spiller.





Logged


Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010