home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236835 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1035: 30 Jun 2009, 08:46 »

Nu gider jeg slet ikke at være i Arsenal, når vi ikke vinder Premier League mere! Opstemt
Et Champions League trofæ er en sølle erstatning Thumbs Up

God update Erzael, KIU! Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1036: 30 Jun 2009, 12:24 »

Mange tak David Thumbs Up
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1037: 30 Jun 2009, 17:36 »

Haha, vi holder da en mindre forsamling i Milan. Vil meget gerne til Arsenal, hvis mine elendige holdkammerater ikke snart bliver bedre Opstemt

KIU, godt arbejde Thumbs Up
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1038: 30 Jun 2009, 17:53 »

Du skal være velkommen til at joine mig. For jeg kommer åbenbart aldrig væk.. Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1039: 30 Jun 2009, 21:33 »

Godt arbejde som altid Erzael.
Må man se SS af City og Genoa trupper? Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zeman
Gæst
 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1040: 01 Jul 2009, 16:12 »

virkelig et flot flot flot stykke arbejde du har lavet her erzael, det er meget imponerende, ikke nok med at du har tvuget os 20 freaks som har fået en spiller til at sidde hver dag og håbe på en update, men du har også inspireret andre til at lave en ligende tråd og det er der ikke noget at sige til, for det er virkelig en fantastisk ide. i nu 32 updates har du holdt det høje Niveau og det er utorligt flot håber du kan holden den kørede den i lang tid endnu, for ville gerne se hvor jeg ender forhåbenligt i liverpool Opstemt hvornår stopper du egentligt når aller er gået på pension?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1041: 01 Jul 2009, 16:34 »

Mange tak alle sammen Thumbs Up

-patrick J, de kommer i aften, eller ved næste update Smiley

-Zeman, tusind tak for de flotte ord. Jeg er også selv rigtig glad for at idéen er blevet imødekommet med så åbne arme her på FmF Wink Efter planen kører jeg dette projekt indtil alle freaks er gået på pension. Dog kan det godt være at der går et par ekstra dage imellem updatesne her i den varme sommerhede, da det jo også skal nydes Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1042: 04 Jul 2009, 11:36 »

Pga. jeg har været arrangør for et mindre lan for nogle af mine venner, så har jeg ikke fået lavet nogle updates, da det ikke er FM der er på programmet. Jeg ved ikke hvornår den næste kommer pt.


(Bare en udmelding - så i hørte noget fra mig Thumbs Up)
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1043: 04 Jul 2009, 11:53 »

Helt iorden Erzael. Det vigtigste er jo også helt klart det virkelige liv, hvilket betyder at det er helt iorden at der ikke kommer updates.
Men pas nu på, det ender med at jeg overhaler dig i updates funny
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1044: 07 Jul 2009, 10:58 »

Kan med sikkerhed love en update i løbet af idag Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Din Vej
« Svar #1045: 07 Jul 2009, 12:52 »

UPDATE 33



1. Oktober, 2016 - EM er overstået, dog uden held for vores 3 freaks landshold.

Europamesterskabet er overstået nu, men dog blev det kun et af de tre hold som gik videre fra gruppespillet, nemlig Spanien. Rusland måtte nøjes med en 3. plads, bag ved Wales og Tyskland. Danmark kunne heller ikke klare sig videre fra sin gruppe, da de endte bag ved England og Italien. Dog røg Spanien allerede ud i næste runde, så desværre fik vi ingen overraskelse i år.

I transfervinduet er der dog en i England som har fået sig en ny freak som holdkammerat. Læs mere nedenunder.






Irvin Hasanagic
Irvin har endnu en gang fået sig en god start på sæsonen, med 9 kampe og 7 mål. Real Madrid ligger dog pt. på en 3. plads.

Thomas Hagelskjær
Thomas og Newcastle bliver ved med at underpræstere. De befinder sig pt. på en 9. plads i CCC, og Thomas har lukket 10 mål ind i 10 kampe.

Martin Rasmussen
Martin og Sporting har pt. indtaget førstepladsen i Liga Sagres. Martin har indtil videre spillet 7 kampe, lavet 2 mål og et enkelt oplæg.

Patrick Johansen
Patrick og Manchester City har pt. en 6. plads i Premier League. Patrick har indtil videre spillet 3 kampe og lavet 2 mål. Patrick har også fået en ny freak som holdkammerat i Manchester City.

Alexander Madsen
Alexander og AC Milan ligger pt. på en tredjeplads i Serie A. Alexander er henover sommeren blevet rygtet til Arsenal, men det blev dog ikke en realitet i dette transfervindue. Han kommer måske til at danne makkerpar med David efter vinteren.

Lars Aanæs
Lars er startet godt ud i denne sæson. Med 5 kampe, 4 mål, 3 oplæg og han er blevet kampens spiller 4 gange.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har fået en god start i Frankrig. I fem kampe har han scoret 3 mål og lavet 2 assist, og han er blevet kampens spiller 2 gange.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas spiller fortsat i italienske Roma. Han har 7 kampe indtil videre, og har lavet 1 oplæg.


Tobias Mouritsen

Så blev det Tobias' tur til at blive solgt. Han skal nu danne makkerpar med Patrick i Manchester City. Manchester City har betalt hele 197 Mio,- for Tobias. Han har allerede spillet 5 kampe for City.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper og Zaragoza har endnu en gang placeret sig i toppen af Liga BBVA. De ligger på en 2. plads, lige bag ved Barcelona. Kasper har spillet 10 kampe for Zaragoza i denne sæson.

Roman Kashanski
Roman er oppe på 7 kampe og 1 oplæg i denne sæson, indtil videre. Jeg tror at der er stor chance for at Roman overtaget anførerbindet efter Kaká, hvis Roman stadig er i klubben til den tid.

Claus Nielsen
Claus har nu endelig fået sin første kamp for Arsenal. Det var en Ligacup kamp imod Sunderland, hvor The Gunners vandt hele 4-0.

Dino Buric
Dino spiller fortsat i Palermo. Han har dog kun fået en enkelt kamp for Palermo indtil videre. De ligger pt. på en 12. plads i Serie A.

Emil Axelsen
Emil har 7 kampe og lavet et oplæg for Inter indtil videre. Inter befinder sig pt. på en femteplads i Serie A.

David Stylsvig Madsen
David har nu fået sin første kamp sammen med Claus. The Gunners befinder sig pt. på en førsteplads i Premier League med 6 sejre i 6 kampe. David har ialt spillet 10 kampe, scoret 5 mål, lavet 1 oplæg og har lavet 2 assist. Det skal blive spændende at se om Arsenal nogensinde går af med David.

Niklas Nürnberg
Man må sige at, af en midtbanespiller at være, så har Niklas godt nok bombet. I de første 9 kampe, 8 fra start, har han scoret hele 6 kasser.

Benjamin Vinje
Efter Benjamin's succes tid i Shakhtar, med 33 kasser ialt, er han nu, som jeg havde spået, skiftet til en større europæisk klub. Han er skiftet til store Manchester United. Manchester United har spillet en enkelt kamp som indskifter indtil videre, med en karakter på 7,30. I de tre første træningskampe scorede han 2 kasser. United måtte af med 102 Mio,- for Benjamin. Manchester United ligger pt. på en andenplads.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander har fået 7 kampe for Liverpool indtil videre, hvor han har nettet en enkelt gang. Liverpool ligger lige efter United og Arsenal, på en 3. plads.

Frederik Roslev
Frederik har fået 7 kampe for Schalke indtil videre, hvor han har scoret 1 gang. Schalke ligger dog helt nede på en 8. plads i Bundesligaen.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har ikke fundet de rigtige støvler frem endnu. Han har kun scoret 3 mål i 11 kampe for Sheff. Wed.




Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #33 Din Vej
« Svar #1046: 08 Jul 2009, 21:40 »

Nice at jeg er kommet til United.. Jeg er dog Arsenal fan, så en byttehandel med David ville være fint Smiley

- og som altid - en god update!  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33 Din Vej
« Svar #1047: 08 Jul 2009, 21:42 »

Mange tak Benjamiin Wink
Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #33 Din Vej
« Svar #1048: 09 Jul 2009, 13:25 »

Dejlig update, igen igen!!! 
glæder mig allerede til næste update, Erzael Smiley..
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #33 Din Vej
« Svar #1049: 09 Jul 2009, 13:27 »

fuck hvor fedt er i samme klub som fætter(man city)
Ps. Super update Erzael
Logged

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010