home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150935 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: '21' Schweizer Nati
« Svar #120: 21 Jun 2009, 13:20 »

Dejligt at du er tilbage, Newton!

Stadig gode resultater, og en rimelig gruppe du er kommet i.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: '21' Schweizer Nati
« Svar #121: 21 Jun 2009, 13:26 »

Super dejligt at du er tilbage.
2 gode updates Thumbs Up.
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '21' Schweizer Nati
« Svar #122: 21 Jun 2009, 13:34 »

Dejlige 2 updates, og super dejligt at du er tilbage med en af bedste blogs meget længe Smiley
KIU!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #123: 21 Jun 2009, 13:40 »



KLAR TIL KVARTFINALEN
Efter tre tætte kampe lykkedes det for os at avancere til kvartfinalen hvor Ukraine venter. Med syv point vandt vi gruppen, foran Holland som på sidstedagen overhalede Polen. Danmark blev taberne, og samlede ikke et eneste point.

DANMARK 0:2 SCHWEIZ (11/6-12)
Vores første EM-kamp skulle spilles i Wroclaw, Polen, hvor Danmark skulle mødes. Efter en stille start, hvilket også var forventet, stak Paladino efter godt tyve minutter afsted, og efter et løb ind i feltet bankede han bolden ind bag en chanceløs Thomas Sørensen. Lidt senere i første halvleg dukkede Paladino igen op, og gjorde det til 2-0, hvilket også blev kampens endelige resultat.

danmark 0:2 schweiz
holland 0:0 polen


SCHWEIZ 0:0 HOLLAND (16/6-12)
Mange havde forventet en god kamp med masser af mål fra to angrebsivrige hold, men det blev derimod en kedelig kamp, hvor begge hold overraskende syntes tilfredse med et enkelt point. Få chancer prægede opgøret i hele kampen, og derfor delte de to hold. Polen slog samtidig Danmark, og dermed var Holland i alvorlige problemer.

polen 4:2 danmark
schweiz 0:0 holland


SCHWEIZ 1:0 POLEN (19/6-12)
Den afgørende kamp skulle spilles foran et tændt publikum, som heppede Polen på vej. Det hele lå meget tæt, og efter Hollands sejr over Danmark ville et nederlag til et af holdene her betyde elimination. Med uafgjort ville Schweiz ryge ud, og derfor var Schweiz tvunget til at sejre. Det hele lod sig vente på, og jublen kunne først lyde med et kvarter igen, da Valon Behrami scorede det afgørende mål, og sendte Polen ud af EM. Samtidig kunne Schweiz konstatere at ikke et eneste mål blev lukket ind under gruppespillet.

danmark 0:2 holland
schweiz 1:0 polen


Det endte altså med en samlet gruppesejr, og derfor venter Ukraine i kvartfinalen. Det er bestemt ikke en uoverkommelig modstander, og kan vi spille op til vores normale er mulighederne rigtig gode. Dog har Ukraine hjemmebanefordel, hvilket gør opgaven en anelse mere svær. Derudover hedder de øvrige kvartfinaler: Portugal - Holland, Spanien - Serbien og Italien - Frankrig.

Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #124: 21 Jun 2009, 13:42 »

Fantastisk, tillykke med kvartfinalerne Thumbs Up.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #125: 21 Jun 2009, 13:47 »

Kæft hvor fedt du er tilbage!!
Godt klaret at komme til kvartfinalerne.. Så må du bare forsætte den gode stime, og komme endnu længere! Thumbs Up
KIU
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #126: 21 Jun 2009, 14:09 »

Super fedt at du er tilbage Newton! Smiley
Den her blog er rigtig fed, du skaber gode resultater og den har fed grafik, det er bare super Thumbs Up
Og tillykke med kvartfinalepladsen, du kan sagtens så Ukraine hvis dit hold spiller som de plejer Smiley
KUTGW
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #127: 21 Jun 2009, 14:23 »

Tillykke med resultaterne fætter
Nu må vi se om det fortsætter sådan Grin
KIU
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Pepe
Gæst
 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #128: 21 Jun 2009, 14:35 »

Så fik jeg endelig læst hele bloggen igennem, og jeg må sige, at jeg er enormt imponeret!

Resultatmæssigt er det jo fantastisk. Du har formået at kvalificere dig til to slutrunder ud af to mulige, og det er enormt imponerende, at du gik videre fra din EM-kvalifikationsgruppe.
Skriftligt kender vi dit niveau fra tidligere blogs, og det er rigtig højt. Letlæseligt og tilgengængeligt - lige som det skal være Wink
Grafik er der ikke meget af, men det råder din opsætning bod på. Den er enkel og pæn, og man danner sig hurtigt et overblik.

Efter at have læst de ni sider er jeg kommet frem til to ting, du kan gøre bedre. Jeg synes, at det ville være super fedt, hvis du gjorde noget ekstra ud af kampene under slutrunderne, så det ikke bare ligner kvalifikationen. Det ville være genialt, hvis man sad med samme fornemmelse i maven, når man læser dine slutrunde-updates, som når man ser en rigtig slutrunde-kamp. Det er bare noget specielt, og jeg ville elske, hvis du kunne få den fornemmelse frem!
Det andet er mere noget opsætningsmæssigt. Personligt så jeg gerne, at resultatet stod under teksten, hvor kampen beskrives, så der er spænding mens man læser det. Nu ser man resultatet, og det er ikke sikkert, at man gider læse det hele, når man allerede kender udfaldet. På den måde ville du fastholde læserne i hvert fald Smiley

Men Newton, det er en fantastisk blog, du har kørende, og du kan skrive mig på som fast læser!

KIU!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #129: 21 Jun 2009, 15:57 »

Mange tak for alle kommentarerne!

Er glad for at folk stadig følger min blog, trods pausen, men jeg forsikrer jer for at skrivelysten er på sit højeste, så i kan sagtens forvente flere updates den kommende uge. Om jeg når flere idag tvivler jeg på, men nu må vi se.
Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #130: 22 Jun 2009, 12:48 »

En fin gruppe og fedt med Danmark i din gruppe. Du burde kunne gå videre Smiley
Godt at se sig tilbage!
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #131: 22 Jun 2009, 12:50 »

En fin gruppe og fedt med Danmark i din gruppe. Du burde kunne gå videre Smiley
Godt at se sig tilbage!
Er det bare mig, eller har du ikke læst hans seneste opdatering? Smiley
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '22' Schweizer Nati
« Svar #132: 22 Jun 2009, 17:22 »

Havde sgu ikke set din seneste opdatering, Newton Smiley
I så fald - tillykke med videredeltagelsen. Det var godt du kom videre og nogle flotte sejre du fik.
Håber du kan nå langt!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '23' Schweizer Nati
« Svar #133: 22 Jun 2009, 18:09 »



HJEMMEBANEN RAKTE IKKE FOR UKRAINE
På trods af en udvisning med ni minutter igen, lykkedes det for Schweiz at sikre sig en semifinalebilet, da Gökhan Inler i omkampen afgjorde opgøret på en drømmescoring.

OPTAKT (20/6-12)
Et fanatisk publikum ligger kulissen til den første EM-kvartfinale, når de to undertippede kvartfinalister i form af de ukrainske værter og de schweiziske krigere tørner sammen i denne kamp. Hjemmeholdet har indtil kampen udtalt at hvis holdet nogensinde skal nå en EM-finale skal det være nu, hvor man både har holdet og hjemmebanefordelen. Men Schweiz ventes at være en værdig konkurrrent, og under landstræneren Heinz Hermann har holdet blomstret, og man forventer af disse grunde en meget tæt kamp under østens sol. Hos ukrainerne er Eugene Seleznyov udset til at sparke værterne videre, mens Schweiz sætter sin lid til anføreren Alex Frei, som har haft en stigende formkurve på det seneste.

SCHWEIZ 1:0 UKRAINE (21/6-12)
Foran små 55.000 mennesker blev opgøret fløjtet igang af Raul Fernandez, og han fik masser at lave i denne kamp. Ukraine startede bedst, og lagde ud med at lægge et hårdt pres på Hermanns tropper. Dog fik det stabile forsvar bestående af Senderos og Djourou. I anden halvleg var spillet mere ligelidt fordelt mellem de to hold, og det lignede en omkamp. Dog fik Ukraine de bedste forudsætninger frem for omkampen, da Jonas Elmer efter 81 minutter fik tildelt sin anden ostemad og blev sendt i bad. Dog kunne Schweiz juble efter kampen, da Gökhan Inler med et fabelagtigt langskud sendte Schweiz i ekstase og scorede det afgørende mål. Dermed venter Italien i semifinalen, og netop Italien blev i sidste slutrunde sendt hjem efter straffesparkskonkur rence. I den anden semifinale mødes Portugal og Spanien, og sidstnævnte må beskrives som favoritter, trods portugisernes fantastiske form.

schweiz 1:0 ukraine
portugal 2:1 holland
spanien 3:0 serbien
italien 2:1 frankrig


Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '23' Schweizer Nati
« Svar #134: 22 Jun 2009, 18:14 »

Sådan.... fantastisk resultat udvisningen taget i betragtning.

En lille detalje er så i spillede i Warszawa... så de havde faktisk ikke hjemmebane fordel... Håber du klasker smørdrengene!
KUTGW
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010