home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150933 gange)
Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Finale]'25' Schweizer Nati
« Svar #150: 24 Jun 2009, 19:47 »

Kanon update Newton, jeg synes du virkelig bringer spændingen frem i fortællingen og man for detaljerne fortalt så godt at hvis man lukker øjnene kan man næsten se det for sig
- Mere om selve kampen, synd du ikke vinder, kunne ellers være mega fedt at se dig vinde og så læse en blog om det, men fedt nok at du kom hele vejen til finalen, det har også været med til at gøre denne blog så gylden Grin

Good work Newton håber der kommer mere af den slags fra din side Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #151: 24 Jun 2009, 20:05 »



HERMANN TRÆKKER STIKKET
Som forventet valgte Heinz Hermann kort efter EM-finalen at tage sit gode tøj og forlade posten som manager for det schweiziske landshold. Nu skal den stå på klubbold, og angiveligt står tre klubber klar i kulissen.

HERMANN TAKKER AF (5/7-12)
Så endte eventyret. Siden sin tiltrædelse i 2008 efter EM-slutrunden på hjemmebanen, har Heinz Hermann stablet et solidt landshold på benene, og i 2012 kulminerede det hele med en finale i europamesterskabet. Selvom det ikke lykkedes for Schweiz at vinde er Hermann folkehelt i alpelandet, og det var da også en vemodig afsked der fandt sted i Schweiz:
- At træne de her drenge har været min til dags dato største oplevelse, og masser af disse spillere har helt sikkert potientialet til at spille i en storklub i fremtiden. Det beviser finalepladsen glimrende. Derudover vil jeg gerne takke fodboldforbundet, som har gjort det hele muligt. De har været hjælpsomme og givet mig gode betingelser for at bygge dette hold op. Jeg har nydt min tid i fulde drag, men enhver fornuftig mand ved hvornår tiden til at takke af er kommet, og jeg er overbevist om at jeg ikke har mere at give til drengene. Nu skal der nyt blod ind for at holde dampen oppe, og jeg er sikker på at drengene kan fortsætte den succesbølge som de har kørt på de seneste par år. Folk har spurgt mig hvor jeg ønsker at fortsætte karrieren, og hvis muligheden byder jeg vil jeg helst enten blive i Schweiz eller tage til Italien, som jeg føler er mit andet hjem her i verdenen. Dog er det hele spekulationer, og før jeg overhovedet vil kigge på mulige tilbud skal jeg på ferie med min familie.


STORE HOLD VIL HAMSTRE HERMANN (7/7-12)
Den nu tidligere landstræner fra Schweiz har knap nok sagt op som landstræner, inden et nyt job måske venter. Tre klubber står nemlig og mangler manager, og disse tre hold skulle angiveligt være interesseret i den schweiziske succeshistorie. Ifølge La Gazetta dello Sport og AS har Napoli, Atletico Madrid og Zaragoza nemlig alle tre set sig varm på Hermann, og førstnævnte må betragtes som favorit til at sikre sig hans underskrift, da manageren tidligere har udtalt hvor hans fremtid helst skal være. Dog ventes det at Atletico Madrid vil være på pletten med et hurtigt tilbud, og staben forbereder ifølge flere spanske medier et tilbud til Hermann, som skulle lyde på masser af penge og frie hænder på transfermarkedet. Om den spanske storklub, der skuffende endte nummer 14 i den forhenværende sæson, kan sikre sig schweizeren er endnu uvidst, men mange anser dem til at gå langt for at sikre sig Hermann som deres kommende træner.
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #152: 24 Jun 2009, 20:12 »

Du har ret med at takke af på det rigtige tidspunkt, og men hurtige tilbud til nye stillinger, fortsætter denne dejlige blog jo meget mere vi glæder os til den næste Opstemt
Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #153: 24 Jun 2009, 20:15 »

Det var godt nok surt du ikke vandt finalen, men flot du kan nå der til!
Og fantastisk præstation hos Schweiz. Bliver spændende og se hvad du så vil Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #154: 24 Jun 2009, 20:30 »

Det var 100% sikkert det rigtige tidspunkt at stoppe. Jeg synes ikke du skal stoppe bloggen, men i stedet give den fuld skrue på et nyt hold. Måske et andet "halvgodt" landshold, der kan føres frem til store ting. Her tænker jeg Kroatien, Skotland m.v.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '27' Partenopei
« Svar #155: 24 Jun 2009, 20:43 »



HERMANN PRÆSENTERET I TRADITIONSKLUB
Efter spekulationer fra mange aviser rundt omkring i hele Europa blev Heinz Hermann endeligt præsenteret. Hans nye arbejdsgiver er den italienske klub Napoli.

SOCIETÁ SPORTIVA CALCIO NAPOLI (10/7-12)
Ikke engang en uge skulle fodboldelskere vente på at se den populære manager Heinz Hermann blive præsenteret i en ny klub. Han skal fra dags dato være træner i Napoli, som har store forventninger til succeshistorien fra Schweiz. Angiveligt har Hermann fået omkring 330 millioner at købe for, hvilket er det største i Napolis historie. Hermann selv udtaldte følgende på pressemødet:
Det er fantastisk at få en mulighed for at træne i en klub bundet af så store traditioner og spillere som denne. Bare at tænke på at jeg træner klubber der har huseret spillere som Gianfranco Zola og Diego Maradona giver mig gåsehud, og jeg er klar over at presset er enormt fra klubbens elskelige fans. Jeg er yderst tilfreds med truppen jeg er blevet præsenteret for, og vores primære mål for den kommende sæson må være at få forlænget med stamspillere, hentet et par profiler og at etablere os i top 6. Derefter vil vi gå mere målrettet til værks. Jeg kan ikke vente med at komme igang, og jeg har da også allerede kig på at par nye spillere.


RYGTERNE (12/7-12)
Aviserne er efter Hermanns udtalelse om snarlig transferaktivitet allerede gået i spekulationer for at finde frem til spillerne. Blandt andet nævnes Antonio Cassano som Hermann angiveligt har et godt øje til fra fordums tid, mens også spillere som Christian Maggio, Luca Cigarini og Andrea Russotto nævnes. Alle disse navne er af italiensk afstammelse, og der snakkes om at Hermman primært vil handle nationalt. Om han kan leve op til det løfte er endnu svært at sige, men italienere er der nok af.

Derudover meldes to profiler også på vej væk fra Napoli. Salvatore Foti er klubbens absolut største profil og den 23 årige angriber er jagtet af italienske storklubber, hvor AC Milan og Juventus nævnes som førende i kampen om den nybagte landsholdsspiller. Dog har Hermann hurtigt udtalt at Foti ingen steder skal hen, og derfor lægges der for nu låg på spekulationerne om et skifte. Derudover meldes Ismail Aissati også væk fra Napoli, da han både er jagtet af Chelsea og Arsenal. Hollænderen har meldt ud at et skifte til England ville være en drøm, men om den nye manager vil lade ham slippe er endnu uvidst.


Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #156: 24 Jun 2009, 20:46 »

Spændende med Napoli som ny arbejdsgiver. Også spændende trup med ukendte navne, men Hleb er da nøglespilleren sammen med Lavezzi der umiddelbart efter min mening. Du skriver også rigtig godt Newton og har holdt niveauet hele vejen igennem. Rigtig godt at se. Nu skal det blive spændende og se om du får et landsholdsjob ved siden af også.
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '27' Partenopei
« Svar #157: 24 Jun 2009, 20:50 »

Stærkt, Napoli som den nye slave for Hermann haha.
Ej, en stærk trup, altså at vurdere ud fra håber der kommer nogle ss af de store stjerner i de kommende updates.
Og angående næste update, hvornaar kan forventer ny Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #158: 24 Jun 2009, 20:54 »

Spændende med Napoli som ny arbejdsgiver. Også spændende trup med ukendte navne, men Hleb er da nøglespilleren sammen med Lavezzi der umiddelbart efter min mening. Du skriver også rigtig godt Newton og har holdt niveauet hele vejen igennem. Rigtig godt at se. Nu skal det blive spændende og se om du får et landsholdsjob ved siden af også.

Du kan jo ikke udpeje nogen nøglespillere naar du ikk har set et SS af dem?  Tunge
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '28' Partenopei
« Svar #159: 24 Jun 2009, 20:56 »



HERMANN SÆLGER PROFIL
Napoli ligner ikke en klub der vil gøre sig gældende i næste sæson. En af storprofilerne er nemlig blevet solgt. Ismael Aissati er nemlig rejst til London, hvor han skal bære storklubben Chelsea mod nye mesterskaber.

310 MILLIONER FOR AISSATI (11/7-12)
Ikke lang tid efter sin ansattelse i Napoli har Heinz Hermann tilsynladende solgt en af klubbens altoverskyggende profiler. Ismael Aissati har taget turen nordpå, og er klar til at tørne ud for Chelsea, som har givet kassen for hollænderen. Prisen menes at lægge på omkring de 300 millioner. Aissati er en publikumsfavorit på San Paulo, og derfor er det et spørgsmålstegn om de mange fans vil se igennem salget, som dog har indbragt klubben svimlende 310 millioner på den i forvejen stærke konto.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #160: 24 Jun 2009, 20:59 »

Du kan jo ikke udpeje nogen nøglespillere naar du ikk har set et SS af dem?  Tunge
Han har postet et SS af holdet, Tunge

Men sikke dog en updatefeber du har lige nu. Egentlig fint nok du solgte Aissati, og så går du vel ud og henter en ny?
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '28' Partenopei
« Svar #161: 24 Jun 2009, 21:00 »

WOW!  Opstemt 310 MIO.  så skal der handles Grin
Fedt nok du har solgt ham til den pris, men nu må vi se om du finder en ny af slagsen eller en der fejler Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '26' Schweizer Nati
« Svar #162: 24 Jun 2009, 21:01 »

Han har postet et SS af holdet, Tunge

Men sikke dog en updatefeber du har lige nu. Egentlig fint nok du solgte Aissati, og så går du vel ud og henter en ny?

Ja af holdet, men du kan ikk se spillerne, og det er jo ikke altid de samme stats i alle fm spil og han er jo i 2012 så det er ikke sikkert det lige er Hleb der er nøglespiller Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '28' Partenopei
« Svar #163: 24 Jun 2009, 21:10 »

Super fed blog du har gang i, og spændende med Napoli Smiley
super salg af Aissati, det var fandme mange penge! Opstemt
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '28' Partenopei
« Svar #164: 24 Jun 2009, 21:12 »

WOW!  Opstemt 310 MIO.  så skal der handles Grin
Fedt nok du har solgt ham til den pris, men nu må vi se om du finder en ny af slagsen eller en der fejler Grin
Nice tidspunkt du har postet! Grin

Fed blog Nemtow - du ved hvad jeg synes!
Fedt du er kommet til Napoli, og lad os da så håbe at du forsætter dine fantastiske resultater i Italien! Smiley

KIU
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010