home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150943 gange)
HuJi1997
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #180: 25 Jun 2009, 12:10 »

den bedste blog nogensinde. i sær hvis man læser den på sin mobil
Logged

Vi er Odense Boldklub
Danmarks stolthed fra fyn
Og de blå hvide striber
Er det skønneste syn

Her på fyn

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #181: 25 Jun 2009, 12:14 »

Mange tak Marchang.

Om det er mig der er blind ved jeg ikke, men jeg fandt kun en enkelt fejl, hvilket vel ikke er en katastrofe. Du må gerne påpege hvor fejlene ligger, så det kan blive rettet til de andre læsere.  Smiley

Self ville bare drille lidt først Wink ej spilleren du skriver du har købt og linket er ikke det samme. Du skriver du har købt Alan Dragoev, men ifølge linket har du købt Alan Dzagoev.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #182: 25 Jun 2009, 14:54 »

Super super arbejde fortsat!
Det er ved at være et stykke tid siden jeg har kommenteret denne blog, men sikke en suveræn en af slagsen!
Jeg er rigtig imponeret både af dine 'blog-egenskaber' og af dine resultater som træner. Det kan jo kun gå godt med de handler i Napoli.

Hvis du fortsætter i samme spor har denne blog klassen til at blive en af de bedste nogensinde (imo er den allerede).
Så KUTGW!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #183: 25 Jun 2009, 16:39 »

Igen gode køb, men som Marchang siger hedder han Dzagoev og ikke Dragoev, som du har skrevet. Lidt flueknepperi men wtf.
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #184: 25 Jun 2009, 16:48 »

Fedt at du er tiltrådt i Napoli. Smiley De har det fedeste hold. Wink

Og du skriver som altid stjerne godt. Thumbs Up
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #185: 25 Jun 2009, 17:25 »

Man må sige du får godt oprustet til den nye sæson! Thumbs Up

Fedt med skiftet til Napoli!

KIU!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #186: 25 Jun 2009, 19:23 »

Jeg har ikke læst alle dine updates, men har dog fulgt lidt med på stille hånd, da landsholdsblog ikke lige er mig.
Men dit skifte er utroligt lækkert, og det får mig til at blive fast læser! Jeg er selv lige startet et Managerspil op med Napoli, efter jeg læste dine updates om dem.

Det skriftlige er helt i top, og der er ikke noget at komme efter der, du levere flotte updates på stribe, hvilket nok er i skyld i den flotte titel du fik. Dine indkøb ser rigtig spændende ud, og hold da op for en regent - Han er et kæmpe talent! Jeg glæder mig utroligt meget til at følge din færden i Napoli, lad os håbe at du får ligesom meget succes som du fik med landsholdet.

Til sidst - et utroligt flot topbanner du har, ej, har lige sendt et nyt, da jeg synes det nuværende er lidt ringe billedekvalitet. Det er måske bare mig, du bestemmer ihvertfald selv hvad for et du vil bruge.

Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #187: 25 Jun 2009, 19:59 »

Nogle rigtige gode indkøb.
De skal nok føre noget rigtig flot fodbold til dit hold og forhåbenligt gøre dit hold endnu bedre og skaffe dig europæisk succes og deltagelse for det første.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '30' Partenopei
« Svar #188: 25 Jun 2009, 22:35 »

Mange tak alle sammen.

Det var sørme noget af en brøler, men når man først tror at navnet staves på en måde tænker man ikke videre over det, og derfor skrev jeg bare Dragoev, frem for Dzagoev. Beklager fejlen, men håber at folk bærer over med mig.

Theo, tak for det nye banner, vil sandsynligvis bruge det nye, selvom det gamle i min optik også var ganske fint.  Smiley

Update senere i aften/nat.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '31' Partenopei
« Svar #189: 25 Jun 2009, 23:39 »



DEN FØRSTE RIGTIGE TEST
Efter indkøbene og træningskampene, som i øvrigt alle bød på sejre, er det nu endelig blevet tid til den første test, når Ravenna venter i kvalrunden til pokalturneringen i Italien.

ITALIENSKE LILLEPUTTER I FØRSTE RIGTIGE KAMP (25/8-12)
NAPOLI 5:1 RAVENNA
1:0 VALLEJO, Dave '13
2:0 BALOTELLI, Mario '27
3:0 HLEB, Aliaksandr '34
4:0 CANNAVARO, Paulo '71
4:1 CAMPISI, Luisito '83
5:1 LAVEZZI, Ezequiel '90
Selvom årets første registreret kamp ikke var regnet for at volde problemer for Napoli, var det alligevel med stor nerve og spænding, at fans såvel som journalister skulle se opgøret, der skulle indikere om Napolis nye stjerner ville kunne fungere sammen. Derudover var der mange der glædede sig til at se det nye superkøb Dave Vallejo, som klubben måtte slippe omkring 335 millioner kroner for.

Og selv samme Vallejo startede ud med at gøre god reklame for sig selv. Han var op til kampen placeret på den offensive højrekant, i Hermanns 4-2-3-1 formation, og det gjorde han til UG. Efter gode ti minutter slap han forbi sin direkte modstander, og med at resulut hug udplacerede han gæsternes keeper, som i denne situation ikke havde meget at sige. Et lille kvarter senere kom endnu en nyerhvervelse i fokus, da det billige scoop Mario Balotelli bankede et hug i kassen fra kanten af feltet. Senere i halvlegen var også den rutinerede hviderusser Hleb på færre, da han sneg sig ind i feltet, og øgede til 3:0, hvilket også holdte til pausen.

I anden halvleg fortsatte Napoli deres show, og selvom spillet var til mere måtte man vente til at den rutinerede centerforsvarer Paulo Cannavaro med tyve minutter igen steg til vejrs på et hjørnespark, og headede tæt ved mål bolden ind bag en chanceløs keeper. Med omkring syv minutter igen lykkedes det efter godt opspil for gæsterne at reducere, men i overtiden svarede Lavezzi igen med et rigtig flot mål fra en spids vinkel.


Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '31' Partenopei
« Svar #190: 26 Jun 2009, 00:18 »

God update og en god start du har fået dig i Napoli. Må man få et ss af startopstillingen?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '31' Partenopei
« Svar #191: 26 Jun 2009, 00:23 »

Ja, godt nok er Vallejo skadet, men således stiller jeg normalt op:

NAPOLI START 11
Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '31' Partenopei
« Svar #192: 26 Jun 2009, 11:26 »

jeg syntes det mega fedt du lige smækker en italiensk sætning ind (a profile) i stedet for bare at skrive kampens spiller eller sådan noget Smiley. syntes faktisk dit hold er rigtig godt, så kiu!
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '31' Partenopei
« Svar #193: 26 Jun 2009, 12:01 »

Hey!

Opdagede din blog for et par dage siden. Og jeg vil bare lige sige, at det er en enorm god blog på alle fronter.  Smiley

Jeg elsker simpelt hen dit sprog, især det aspekt, at der ingen sprogupsere er. (slå-, stavefejl osv.) Flot af dig at bringe Schweiz til finalen og interessant skifte til Napoli. Bliver spændende.

Jeg har selv prøvet at spille Napoli og det gik helt af Pommern til. So Good Luck!  Wink

Følger din videre færd i Italien.
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

motZ
Gæst
 
Sv: '31' Partenopei
« Svar #194: 26 Jun 2009, 12:15 »

Endnu en gang, en lækker update.. God start i den første 'test'.. Smiley

KIU.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010