home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150951 gange)
Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '37' Partenopei
« Svar #210: 27 Jun 2009, 13:27 »

Vigtig sejr den første også når man ser på resultatet da du taber den anden, men stærkt af Balotelli.
Som tilhænger af Fiorentina har jeg det da dårligt med at de røg ud, men i denne blog tror jeg godt jeg kan stå bag ved Napoli's stol hvis det var  Thumbs Up
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '37' Partenopei
« Svar #211: 27 Jun 2009, 13:45 »

Scholer:

Jeg har sat min rang til 'international' et eller andet inde under der hvor jeg skal vælge hold, og så har den selv tilføjet et antal af landskampe, samt mål.

Anderson08:

Beklager at jeg slog dit favorithold ud, men i dettt tilfælde sætter jeg mit eget hold højere  Wink
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '37' Partenopei
« Svar #212: 27 Jun 2009, 14:02 »

Ok tak. Jeg har nemlig længe undret mig over hvordan man gjorde det. Men man kan altså ikke selv vælge hvor mange?
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: '37' Partenopei
« Svar #213: 27 Jun 2009, 14:17 »

Super arbejde.Og stort tillyke med en plads i finalen. Skriftligt og grafisk, ser det godt ud. Opstemt
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '37' Partenopei
« Svar #214: 27 Jun 2009, 14:22 »

Scholer:

Jeg har sat min rang til 'international' et eller andet inde under der hvor jeg skal vælge hold, og så har den selv tilføjet et antal af landskampe, samt mål.

Anderson08:

Beklager at jeg slog dit favorithold ud, men i dettt tilfælde sætter jeg mit eget hold højere  Wink

Som jeg pointerede i kommentaren, står bagved Napoli i den blog, men generalt ligger min italienske kærlighed i Fiorenitna Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '38' Partenopei
« Svar #215: 27 Jun 2009, 15:19 »



NAPOLI I EKSTASE
Som forventet blev pokalfinalen mellem Roma og Napoli et sandt drama, og kampen måtte afgøres med et minuts regulær spilletid igen. Hele turneringens største profil blev matchvinderen.

SUPER MARIO '2' STRIKES YET AGAIN (16/5-13)

NAPOLI
navarro
ansaldi
m'bengue
skrzypek
diakhate(c)
gargano
wijnaldum
balotelli
dzagoev
vallejo
foti
ROMA
doni
cicinho
jansen
mexes
juan
gourcuff
aquilani
de rossi(c)
vukcevic
rossi
lanzafame
Ikke nok med at Roma på papiret havde den bedste trup, men derudover kunne de også nyde godt at hjemmebanefordelen, da finalen som altid er programsat til at blive spillet på Olimpico i Rom. Dermed kunne hjemmeholdet skrive en stor hjemmebanefordel på CV'et, men det synes ikke at forstyrre rivalerne fra Napoli.

Kampens dommer var Matteo Simone Trefoloni som også dømte Napolis forhenværende semifinale, hvor man som bekendt tabte med 3-2. Dettte resultat skulle helst ikke gentages, og derfor var der spekulationer om hvem der skulle spille i midterforsvaret hos Partenopei. Tre mænd var udset til at fighte om de to pladser, nemlig Paulo Cannavaro, Dariusz Skrzypek og Pape Diakhate. Førstnævnte blev sorteper, og derfor var det et ungt forsvar der stillede til start. Roma startede som ventet bedst, men vores omtalte forsvar stod godt og holdte romerne væk fra alvorlige chancer. Vores første alvorlige tilbud indfandt sig efter en halv time, da Dave Vallejo skruede et langskud mod mål, men det lykkedes Doni at holde den. Mere skete der ikke i første halvleg og dermed gik holdene til pause med samme resultat som fra start.

Anden halvleg startede noget hektisk, og begge hold lavede grove frispark på stribe, og lod Trefoloni bruge fløjten ivrigt. Kampen udviklede sig mere og mere til en krig, og der blev bestemt ikke spillet flot fodbold. Med tyve minutter igen, mens kogepunktet var på sit højeste, var Roma meget tæt på at bringe sig foran, da Giuseppe Rossi snød offsidefælden og skabte en friløber. Men Nicolas Navarro præsterede en pragtredning, og reddede os for denne gang. Til sidst lignede det endegyldigt en omkamp, men Balotelli ville det anderledes. Han erobrede selv bolden, spillede den ud til Vallejo, som gik til baglinjen og smækkede et fladt indlæg ind i feltet. Der var selv samme Balotelli søgt ind, og så var det ingen sag at passere Doni. Hele Napoli gik fuldstændig i ekstase, og hyldede Hermanns tropper. Kampen blev vundet 1-0, og dermed er klubben nu sikret europæisk fodbold i den kommende sæson.


ROMA 0:1 NAPOLI
0:1 BALOTELLI, Mario '89


Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '38' Partenopei
« Svar #216: 27 Jun 2009, 15:21 »

Det ser godt ud for dig i Napoli.
Og tillykke med pokalen Smiley
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '37' Partenopei
« Svar #217: 27 Jun 2009, 15:22 »

Utrolig stærkt Newton, tillykke med trofæet og turen til udlandet næste sæson
- Hvornår kan vi forvente os næste update???
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: '38' Partenopei
« Svar #218: 27 Jun 2009, 15:25 »

Tillykke Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '39' Partenopei
« Svar #219: 27 Jun 2009, 16:16 »



FLOT PLACERING
Mens AC Milan tog sig af mesterskabet lykkedes det for Heinz Hermann og Napoli at avancere en plads siden sidst, og ende på en ganske fornuftig 5. plads, efter Milan, Fiorentina, Juventus og Roma.

FANTASTISK AFSLUTNING ENDTE MED 5. PLADS (3/6-13)
3-0 v - Salernitana (H)
1-3 v - Sampdoria (U)
1-0 v - Roma (H)
1-2 v - Torino (U)
2-2 v - AC Milan (H)
3-4 v - Parma (U)
3-1 v - Cagliari (H)
5-0 v - Reggina (H)
3-1 v - Catania (U)
2-1 v - Udinese (U)
2-0 v - Genoa (U)
1-1 v - Lazio (H)
3-1 v - Juventus (U)
De sidste tretten kampe skulle spilles af Serie A, og med udganspunkt på en sjetteplads, var der lagt op til en spændende sæsonafslutning hvor mange spændende opgør skulle spilles. Den første kamp blev en sikker sejr over Salernatana, men kampen efter mod Sampdoria endte i et nederlag på 3-1. For anden gang i sæsonen slog vi Roma, da en 1-0 sejr blev hentet, efter mål af Dzagoev. Derefter leverede vi endnu en udebaneskuffelse, da Torino slog os på deres hjemmebane.

Derefter spillede vi 2-2 mod førstepladsen AC Milan, i en kamp hvor Balotelli og Vallejo scorede vores mål. Desværre leverede vi endnu en dårlig udekamp efter og tabte for fjerde gang i træk på udebane, da Parma slog os 4-3. Dog blev vi reddet af San Paulo hjemme i Napoli, hvor vi først slog Cagliari 3-0, inden Reggina blev ydmyget med 5-0 i en kamp, hvor Lavezzi scorede hattrick.

En god udebanestime startede derefter da vi slog Catania 3-1, inden Udinese blev slået på udebane i en fantastisk flot kamp, som blev vundet 2-1. Salvatore Foti stod for begge mål i sejren. Efter sejren i Udinese stod endnu en flot kamp klar i kulissen, da vi slog Genoa med 2-0. Det betød at der med to kampe var tre hold med 70 point på 5, 6 og 7. pladsen, nemlig Inter, Palermo og Napoli.

Vi gik stærkt efter 5. pladsen, men et resultat på 1-1 mod Lazio gjorde drømmene om en 5. plads sværere. Dog blev vi reddet, da både Inter og Palermo tabte i samme runde, hvilket bragte os op på 5. pladsen. I den sidste runde ventede den daværende 2. plads Juventus på udebane, og derfor lignede det ikke en 5. plads for Hermanns tropper. Dog overraskede vi, og efter at Juve kom foran fik de en mand udvist. Det var vores startskud, og Vallejo, Balotelli og Wijnaldum nettede en gang hver, og dermed vandt vi 3-1, hvilket sikrede os 5. pladsen.

Med en 5. plads og en sejr i Coppa Italia var sæsonen mere end godkendt, og nu forventer fansene uden tvivl at holdet dykker ned i markedet for at gøre placeringen endnu bedre i næste sæson. Derudover er det værd at bemærke at AC Milan blev mestre, mens Torino, Reggina og Salernitana rykkede ned.


Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '39' Partenopei
« Svar #220: 27 Jun 2009, 16:22 »

GOD SÆSON synd du ikke lige nåede op på Roma, og fik CL-kval med men flot Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '39' Partenopei
« Svar #221: 27 Jun 2009, 18:00 »

Mange tak til alle.

Der kommer med stor sandsynlighed et par updates senere.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '40' Partenopei
« Svar #222: 27 Jun 2009, 18:40 »



GANG I SVINGDØREN
Heinz Hermann har ikke direkte forstærket sig i dette sommervindue hvilket overrasker mange. To spillere er kommet ind og tre spillere har forladt klubben, og umiddelbart står klubben nu svagere end før.

INGEN STORE NAVNE IND (12/8-13)
  • GuillaumeHOARAU, 55MIO
  • StuartWARREN, 38MIO
Kun to spillere er kommet igennem Heinz Hermanns nåleøje, og det er en fransk angriber samt en engelsk fløj. Førstnævnte er den 29 årige angriber Hoarau, som er blevet købt i storklubben Inter, der ikke brugte ham sønderligt. Prisen var forholdsvis billig, da man kun skulle smide små 55 millioner kroner for franskmanden. Han har indtil videre indvillget i en 4 årig aftale, og det forventes at han spiller den ud, og derefter rejser hjem og færdiggøre karierren i Frankrig, sandsynligvis favoritklubben PSG.

Også et talent er blevet hentet, og det er i form af den unge Stuart Warren, som Heinz Hermann længe har haft et godt øje til. Warren kommer fra Blackburn, og spiller primært på venstrekanten. Den blot 18 årige kantspiller er kendt for sine gode indlæg og lange raids ned af kanten, og beskrives som en regulær kantspiller, der har alle sine forcer i kantspillet. Derudoer er det værd at bemærke at Georgino Wijnaldum bliver i Napoli, da man i budkrigen efter delejerskabet med Fiorentina vandt, og sikrede sig hollænderen for 55 millioner.

  • AlieksandrHLEB, 62,5MIO
  • AROUCA, 77,5MIO
  • DanielAQUINO, 52,5MIO

Også spillere har taget turen væk fra Napoli, og har iblandt finder man den rutinerede hviderusser Alieksandr Hleb, som har skiftet Italien ud med Spanien, og Napoli ud med Sevilla. Prisen menes at ligger på omkring de 62,5 millioner. Arouca vendte denne sommer tilbage efter et års udlån, og Hermann fortalte ham at han ikke var i planerne til førsteholdet. Det udnyttede Fiorentina og smed 77,5 millioner kroner efter den lille brasilianer. Det sidste salg har været af sidste års erhvervelse Daniel Aquino, der dog ikke har slået igennem, og derfor er taget hjem til Spanien. Han kostede Sevilla små 55 millioner.

« Seneste Redigering: 27 Jun 2009, 18:44 af Newton Heath » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '40' Partenopei
« Svar #223: 27 Jun 2009, 18:43 »

Det ser jo godt ud, Newton!
Det ser ud som to gode køb, kender dog ikke nogen af dem..

Forsæt stilen og resultaterne fra sidste sæson! Thumbs Up
KIU
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '40' Partenopei
« Svar #224: 27 Jun 2009, 18:50 »

Gode køb og ja hvis man ikke kan bruge dem hvorfor så betale dem, for at sidde på bænken.
- Tillykke, nu har du hentet din tidligere rekord med updates? eller hvad?
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010