home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150969 gange)
Lights_out
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #240: 28 Jun 2009, 01:25 »

Rigtig flot og spændende blog Newton, ser frem til at følge Heinz Hermann´s vej til tops i den Italienske Serie A. Thumbs Up

En ting undrer mig, da jeg sad og læste bloggen. For jeg troede at Heinz Hermann i forvejen var et kendt navn indenfor fodboldverdenen. Med bl.a. 58 landskampe og 5 mål og så nævner du ved ansættelse af Heinz Hermann i Napoli, at han får gåsehud ved tanken om at træne en klub hvor spillere som Gianfranco Zola og Diego Maradona(forståeligt) har huseret. Gianfranco Zola er 10 år yngre en Herman og har færre landskampe på sit CV og Diego Maradona et ca. 5 år yngre, så det der undrer mig er blot at han er så begejstret  Wink

En bagatel, men vil godt høre om du har gjort dig tanker om Heinz Hermann´s fortid?

Anyway, fantastisk læsning  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #241: 28 Jun 2009, 01:29 »

Først og fremmest, mange tak!

Kan sagtens forstå hvad du mener. Hermann er ældrer ja, men han er gammel schweizisk landsholdsspiller, og slet ikke så populær som dem. Han er jo begejstret på grund af hvor gode spillere det er, da de jo begge er fodboldikoner, modsat ham. Jeg er da sikker på at jeg selv hvis jeg var ældrere end Maradona og Zola, ville være begejstret over at træne en klub som de har spillet i.  Smiley
Logged

Lights_out
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #242: 28 Jun 2009, 02:03 »

Så fik jeg det på plads Smiley

Ser frem til næste updatering.
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #243: 28 Jun 2009, 02:17 »

Klasse blog!
Synes du gør alt rigtigt, med hensyn til selve spillet og den måde du skriver på. Det er bare total perfekt!
Keep going!
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

andersfa123
Gæst
 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #244: 28 Jun 2009, 10:22 »

Fantastiske resultater du igen leverer samtidig med rigtig gode updates. KUTGW Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #245: 28 Jun 2009, 22:24 »

Tillykke med pokalen og Uefa Cuppen først og fremmest. Også nogle rigtige gode indkøb du gør dig, Newton.

Glæder mig til mere!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #246: 29 Jun 2009, 12:25 »

Det ser ud til at det er en let gruppe, som du har fået. Wolfsburg er den eneste modstand du kan få. Mens Dnipro og AaB burde kunne vindes over let. Tillykke med Super Cuppen mod Milan.

Jeg er dog lidt skuffet over at du skiftede fra Schweiz til Napoli, men det er dog positivit at du kommer med så mange updates, på så kort tid.

KIU! Peace
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '45' Partenopei
« Svar #247: 29 Jun 2009, 13:44 »

Ganske enkelt en fantastisk blog !
- Selvom du har lavet en masse indlæg, holder du alligevel et hvis niveau.

Ikke kun er du en utrolig god blogger, men så sandelig også en glimrende FM-spiller !
Logged

:-)

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '46' Partenopei
« Svar #248: 29 Jun 2009, 18:35 »



NAPOLI MED I TOPPEN
En god tredjedel inde i sæsonen har vi for alvor meldt os ind i topkampen, og med en 2. plads har Partenopei rystet den italienske fodboldverdenen.

INGEN SLINGER MOD BUNDHOLD (2/12-13)
2-0 v - Bologna (H)
3-1 v - Cagliari (H)
3-2 v - Mantova (U)
2-0 v - Parma (U)
0-2 v - Juventus (H)
1-1 v - Palermo (U)
1-0 v - Lazio (H)
3-2 v - Sampdoria (U)
4-0 v - Udinese (H)
1-1 v - AC Milan (H)
5-2 v - Atalanta (U)
2-0 v - Catania (U)
4-1 v - Brescia (H)
En af de mest vitale grunde til at Napoli, her efter 13 runder, indtager 2. pladsen er at man ingen point endnu har sat ind imod lavere rangeret hold. Netop et lavt rangeret mandskab skulle mødes i ligastarten, da Bologna ventede hjemme. Den kamp blev som forventet til en sejr og det samme gjorde de følgende to mod bundholdene Cagliari og Mantova, med hhv. 3-1 og 3-2. Profilen i disse kampe var David Silva, som lagde op til mange mål.

Efter de tre sikre og forventede sejre ventede Parma ude, og på mål af Foti og Vallejo sikrede vi os en god 2-0 sejr. Derefter påtog vi os sæsonens hidtil eneste nederlag, da vi tabte hjemme mod Juventus. 'Den gamle dame' ligger på førstepladsen, og de spillede også en kanon kamp mod os. Efter nederlaget fremtvang vi et fint resultat, da vi spillede 1-1 på Sicilien, mod Palermo.

Derefter kom vi igen på sejrskurs, da Lazio blev slået i egen hule med en storspillende Hoarau som enlig målmager. Dernæst sejrede vi flot i Sampdoria, hvor sejrscifrene lød på 3-2. Her blev Lavezzi, Skrzypek og Diakhate noteret for en kasse hver. Efter denne sejr fortsatte vi det gode spil, og ydmygede et ellers formstærkt Udinese-mandskab, som ikke fik et ben til jorden. Kampens mål blev således scoret af Balotelli og Wijnaldum, mens Hoarau nettede to gange.

AC Milan har vi efterhånden gode erfaringer med, og vi spillede et fornuftigt resultat hjem, nemlig 1-1 på San Paulo. Et selvmål af Diakhate satte milaneserne igang, men en udvisning til Rosina kort før pausen resulterede i en udligning i anden halvleg. Derefter spillede vi sæsonens hidtil mest målrige kamp, da vi ydmygede Atalanta 5-2 på udebane, blandt andet på tre kasser af Dave Vallejo.

Så kom turen til Catania, hvor vi endnu engang sejrede, denne gang med 2-0. Vi scorede et par flotte mål, og mens Hoarau nettede det første, gjorde Skrzypek det til kampens endelige resultat. Sidst, men bestemt ikke mindst sejrede vi over Brescia, med 4-1, i en kamp hvor udfaldet aldrig var tvivlsomt.


Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '47' Partenopei
« Svar #249: 29 Jun 2009, 18:54 »



HERMANN AFVISER CHELSEA
Den schweiziske Napoli-manager Heinz Hermann har givet klubben en troskabserklæring af karat, ved at afvise et tilbud fra den engelske storklub Chelsea. Dog handler det også om managerens store kærlighed til en rivalklub.

DRØMMER OM UNITED (5/12-13)
På trods af et tilbud fra den engelske topklub Chelsea har Heinz Hermann valgt at blive i sæddet som manager for Napoli, og det må vel betragtes som en lettelse for både bestyrelsen og de mange fans. Tiden i Napoli har nemlig budt på lutter succes til schweizeren, og derfor mente mange at han ville tage det næste skridt op af ranglisten, og udskifte Napoli med London.

Udover at have sagt ja til flere oplevelser med Napoli, har den populære manager også sagt nej til et eventyr i storklubben Chelsea, og grunden har Hermann også selv udtrykt via. et pressemøde der bekræftede afvisningen af Chelseas tilbud.

- Ja, jeg har afvist tilbuddet fra Chelsea, og selvom de kom med et ganske spændende tilbud har jeg valgt at takke nej, og blive her i Napoli. For at snakke om grunden kan jeg nævne at min familie kommer i første række, og de er for alvor ved at finde sig til rette her i byen, og ved at indfinde sig sammen med lokalsamfundet. Jeg følte ikke at jeg kunne være det bekendt her midt i sæsonen, mens skolerne er i fuld gang, og hverdagen kører.

I første omgang var det alt man kunne få ud af Hermann, men da en journalist fra bagerste række spurgte om det havde noget med favoritklubber at gøre, fik man piben pludselig en helt anden klang.

- Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg er stor fan af Manchester United, og at min største drøm er at træne klubben, og det har selvfølgelig også spillet ind i mine overvejelser. Havde jeg takket ja til Chelsea-jobbet ville det med 99 procent sandsynlighed ødelægge det håb jeg har om at drage til Manchester og træne dem, da de jo er gigantiske rivaler.

Heinz Hermann har altså valgt at fortsætte i Napoli for en stund, men mange mener at han bliver svær at holde på, og med stor sandsynlighed er væk til sommer...


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '47' Partenopei
« Svar #250: 29 Jun 2009, 19:09 »

Jeg er satme glad for at du afviste. Det ville ødelægge bloggen en del og det er fantastisk at du fortsætter med Napoli. Du ville have mistet en læser her, hvis du havde skiftet!

Men det er stadig fantastisk læsning og dejligt når du kommer med updates. Desuden går det rigtig godt i ligaen og nok over forventning.

KIU! Peace
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '47' Partenopei
« Svar #251: 29 Jun 2009, 19:40 »

Kanon igen igen newton, kan godt li stillingen og dine kampe, men den med at afvise Chelsea er jeg virkelig stor fan af. Men det har self..., været et svært valg, men man må sige, du vælger rigtigt hver gang Grin
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '47' Partenopei
« Svar #252: 29 Jun 2009, 20:22 »

Ros igen !

Det er ufateligt hvordan du kan blive med at skrive saa smukt, selvom du har skiftet din stil lidt.
Det kalder jeg "omstillingsspil" af hoej klasse !
Logged

:-)

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '48' Partenopei
« Svar #253: 29 Jun 2009, 20:34 »



FAVORITSEJR I COPPA ITALIA
Da vi trådte ind i Coppa Italia i første ordinære runde, eller ottendedelsfinalen, var det med store forventninger om at forsvare titlen i den italienske cup.

TÆT PÅ COMEBACK (13/12-13)
NAPOLI 3:2 ATALANTA
1:0 BALOTELLI, Mario '1
2:0 BALOTELLI, Mario '15
3:0 SILVA, David '32
3:1 DONATI, Massimo '42
3:2 REYNA, Angel '83
Den første rigtige runde af den italienske cup var samtidig runden hvor vi, de forsvarende mestre, trådte ind. Hjemme i Napoli fik vi Atalanta, hvilket måtte betegnes som en overordnet god modstander for vores vedkommende.

Vi viste hurtigt hvor skabet skulle stå og allerede i det første minut fandt en maskeret aflevering fra storkreatøren David Silva hen til Balotelli, som køligt udnyttede muligheden, og gav os en tidlig føring. Efter scoringen skulle der holdes fast i den gode start, og det gjorde vi så sandelig. Ikke nok med at vi holdte gæsterne fra chancer, vi skabte også selv, og efter et kvarter endte det med et kontrastød, hvor Mario Balotelli afsluttede angrebet og øgede føringen til 2-0. Derefter fortsatte vi yderligere, og presset blev større og større ned imod Atalantas mål. Senere i halvlegen lukkede vi reelt opgøret, da David Silva sparkede endnu en kasse ind. Dog fik Donati lov til at reducere og bringe en snært af håb tilbage inden pausen.

I anden halvleg skulle Atalanta virkelig finde deres højeste niveau frem, hvis det skulle lykkedes dem at udligne. Dog var de ikke farlige nok, og langsomt rendte tiden ud for dem. Med syv minutter igen sendte Reyna et langskud op i krydset, og lige pludselig var spændingen i opgøret fundet. Men gæsterne havde bare ikke kræfterne til at udligne, og derfor sikrede vi os sejren på en imponerende første halvleg.

I kvartfinalen venter Fiorentina i Firenze, hvilket absolut var en af de sværeste lodtrækninger. Derudover mødes også Juventus-AC Milan, Sampdoria-Palermo og Inter-Roma.


Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '48' Partenopei
« Svar #254: 29 Jun 2009, 21:26 »

Ser rigtig godt stadigvæk. Jeg er meget imponeret over dit konstante høje niveau, som har været her gennem alle 48 updates.
Det er suverænt!
Elsker fortsat din simple opsætning og når dit skriftlige niveau er så højt som det er, gør det bestemt bloggen fremragende.

KIU! Peace
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010