home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150959 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #270: 29 Jun 2009, 23:49 »

Fantastisk Newton, du går da godt nok helt update'amok'..
og gode resultater, i både Italien og i Europa
Jeg synes det er fantastisk. KUTGW,
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #271: 29 Jun 2009, 23:50 »

Det er virkelig imponerende at du hele tiden kan spytte updates ud! Og samtlige ser tilmed gennemarbejdede og flotte ud!

Fantastisk.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #272: 29 Jun 2009, 23:52 »

Fedt du kan poste så mange updates på stribe og alligevel har de kvalitet gang på gang. Imponerende Newton. Denne blog må da forblive Månedens Blog!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #273: 29 Jun 2009, 23:53 »

Igen en god update som altid, dejlige resultater. Du er da ligeså god i Europa som du er i Italien. Det skriftlige og grafikken er som altid på et meget højt niveau. Dejligt at der kommer så mange updates. Selvom det er en stor mundfuld. Fantastisk! Intet andet kan siges.

KUTGW! Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #274: 29 Jun 2009, 23:58 »

Mange tak alle sammen!

Det er satme dejligt at ens værk bliver anerkendt i sådan grad, og det giver sku mod på mere...
Næste update omhandler kampene i Euro Cuppen mod Villarreal, dog kan jeg ikke love at de kommer idag, men jeg skal se om jeg kan.

AndreasNord: Jeg tager ligaen i tre store dele, cuppen i rundeupdates og CL/Euro Cup alt efter hvordan grupperne og kampene ligger i programmet.

Apache: Here you go:
ISLAND RANGLISTEGRAF
ISLAND TRUP & TAKTIK

Er der andre der skal bruge SS eller lign, så bare spørg.  Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #275: 30 Jun 2009, 00:00 »

Tak for ss'ene, er dog lidt skuffet, at de er så elendige.

Det skal gå stærkt hvis du skal nå endnu en update i dag, du har et minut Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #276: 30 Jun 2009, 00:06 »

Jeg kan love jer for at der om senest en time vil ligge en update klar til jer kære læsere  Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #277: 30 Jun 2009, 00:09 »

Du mangler stadig mine SS som jeg spurgte om over PB, Newton Smiley
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #278: 30 Jun 2009, 00:10 »

Jeg kan love jer for at der om senest en time vil ligge en update klar til jer kære læsere  Smiley
Yes!  Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #279: 30 Jun 2009, 00:20 »

Kunnu du muligvis hurtigt tjekke for mig i spillet om der er en spiller der hedder Aron Vidarsson? Hvis der er, så giv lige et ss af ham Wink
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #280: 30 Jun 2009, 00:22 »

Er der andre der skal bruge SS eller lign, så bare spørg.  Thumbs Up

Jeg vil meget gerne se Lyngbys hold og deres respektive placering i ligaen.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #281: 30 Jun 2009, 00:22 »

Beklager Apache, han er der ikke.

Jharn: Beklager igen, men af en eller anden underlig grund har jeg undladet de danske ligaer.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '52' Partenopei
« Svar #282: 30 Jun 2009, 00:24 »

Beklager Apache, han er der ikke.



Øvv. Jeg håbede lige at der havde kommet et regen med det navn.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '53' Partenopei
« Svar #283: 30 Jun 2009, 00:46 »



SPANSK TOPHOLD YDMYGET I NAPOLI
Efter en tæt kamp i Spanien, hvor man spillede 1-1 på El Madrigal, måtte Villarreal i returopgøret stå model til en røvfuld, da Napoli smed dem ud af turneringen med en storsejr.

FORTET SAN PAULO (22/3-14)
VILLARREAL 1:1 NAPOLI
0:1 WIJNALDUM, Georgino '39
1:1 ADRIANO '79
El Madrigal, i en forstad til Madrid, lagde græs til den første 1/8 finale mellem Villarreal og Napoli. Hjemmeholdet burde måske have kommet med noget mere aggressivt spil deres hjemmebanefordel taget i betragtning, men de måtte føle sig overbevist om et godt udebaneresultat en uge senere i Napoli, da de egentligt ikke havde meget at byde på. I første halvleg startede vi bedst ud, og burde have ført med et par stykker efter en halv time. Fem minutter før pausen fik så udbytte af det vedvarende pres, da Wijnaldum fik bolden, og sendte den ind i kassen efter berøring fra hjemmeholdets keeper.

I anden halvleg skulle 'den gule ubåd' langt frem på banen for at søge en udligning, og det lykkedes ikke til at starte med. Diakhate og Skrzypek holdte glimrende styr på modstanderne, og hindrede flere gode optræk til mål. Det gjorde de ganske fortrinligt lige indtil ti minutter før tid, da Adriano fik en lille smule for meget plads, og headede udligningen ind. 1-1 blev det endelige resultat, og det kunne vi bestemt heller ikke være kede af at tage med hjem til Napoli.

NAPOLI 3:0 VILLARREAL
1:0 WIJNALDUM, Georgino '7
2:0 VALLEJO, Dave '40
3:0 HOARAU, Guilaume '74
Alt var åbent efter det første opgør på El Madrigal, og nu var spillestedet flyttet til San Paulo i Napoli, som efterhånden er blevet kendt som et fort i fodboldens verden. Det viste sig at være ganske passende i denne kamp, hvor vi smadrede de spanske teknikere. Allerede efter syv minutter bragte Wijnaldum os foran, og Dave Valllejos drømmemål med fem minutter til pausen, fik kampen til at ligne videre deltagelse for Napoli.

I anden halvleg forsøgte Villarreal at mobilisere et pres, men en alt for dygtig organisering i defensiven holdte dem fra fadet, og med et kvarter igen kunne vi selv udnytte en fejl fra gæsterne til at øge yderligere, og reelt lukke kampen. Manden med sidste fod på bolden var Hoarau. Kampen fik ikke flere mål, og dermed sikrede vi os en plads i kvartfinalen.

Der venter landsmændene og rivalerne fra AC Milan, mens Schalke eller Dynamo Kiev venter i en eventuel semifinale. De øvrige to kvartfinaler spilles af Inter mod Ajax og Palermo mod West Ham.


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '53' Partenopei
« Svar #284: 30 Jun 2009, 00:49 »

HVor er det dejligt at du får slået ubådene. Det ser ud til at Wijnaldum virkelig er slået igennem i dit spil. Som sædvanlig en god update og du holdet altid det samme høje niveau i dine updates.

Fantastisk! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010