home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150955 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #300: 08 Jul 2009, 14:59 »



SUCCESTRÆNER OVERVEJER TRÆNERSTILLING
Efter sin kones dødsfald er den schweiziske succestræner Heinz Hermann gået i tænkeboks, for at overveje fremtiden. Et trænerstop er ifølge Hermann selv, absolut muligt.

HERMANN INDIKERER TRÆNERSTOP PÅ PRESSEMØDE (1/5-14)
Fodboldelskere, og i særdeleshed Napoli-supportere har fået noget at tænke over, efter at Heinz Hermann har udtrykt spørgsmålstegn om hans tilstedeværelse som træner. Efter hans kones død, forudsaget af lymfeknudekraft, er den 58 årige Napoli-coach gået på en kortvarig ferie, hvor han skal overveje at sige stop, for at tage sig 100% af sine børn. Efter døden stillede Hermann op til et pressemøde, og han sagde følgende:
- Om jeg stopper? Det ved jeg endnu ikke. Faktum er at Maria er død, og selvom alle jer glubske pressefolk måske ikke kan forholde jer til det, må jeg tænke over mine børn, og selvom de er i teenagealderen skal jeg stadig holde sammen på familien, og skal det koste mig min trænerkarierre, må det være sådan. Jeg har sammen med Aurelio (chairman, red) aftalt at Ernesto (assistenttræner, red) skal overtage træningen de kommende dage, mens jeg sammen med mine børn skal overveje min, såvel som vores situation. Jeg lover intet, og jeg kan sige at jeg lige nu er på bar bund, mht min trænerfremtid. Det var alt, tak.

Hvad der nu skal ske ved ingen, og hele den europæiske presse vil følge med i de kommende dage for at følge situationen omkring Napoli-manageren, som tidligere på året er blevet rygtet til Chelsea og Tottenham. Har Heinz Hermann vundet sin sidste kamp?


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #301: 08 Jul 2009, 15:06 »

Hvis Heinz stopper betyder det vel at bloggen stopper? Det ville være så ærgerligt, da det er en fantastisk blog, og den bedste på siden. Som altid er det i et højt niveau som du skriver dine updates i.

KIU Peace

Hvis du stopper, eller ikke.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #302: 08 Jul 2009, 15:08 »

Fortsat en genial blog Newton! Ville være ærgeligt hvis Hermann trak sig tilbage, men hvis det er det, du føler for, så skal du gøre det imo. Smiley
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #303: 08 Jul 2009, 15:14 »

Hvis Heinz stopper betyder det vel at bloggen stopper? Det ville være så ærgerligt, da det er en fantastisk blog, og den bedste på siden. Som altid er det i et højt niveau som du skriver dine updates i.

KIU Peace

Hvis du stopper, eller ikke.
nok et dumt spørgsmål, men hvad står KIU for?
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #304: 08 Jul 2009, 15:18 »

Keep It Up. Wink
Logged


Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #305: 08 Jul 2009, 15:30 »

nårh okay Wink
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #306: 09 Jul 2009, 13:39 »

Da jeg smutter til Italien i nat, vil der ikke komme flere updates de kommende to uger.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #307: 09 Jul 2009, 14:15 »

Synd - En rigtig god blog.

Men bare i orden, glæder mig til update når du kommer hjem, god ferie Smiley
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #308: 09 Jul 2009, 14:17 »

God tur! Så kan du jo få lidt inspiration fra Støvlelandet!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #309: 09 Jul 2009, 14:43 »

Der skal selvfølgelig også lyde et tak til jer trofaste læsere, som også har holdt mig ekstra igang via. jeres kommentare. Er glad for at bloggen so far, er nået op på næsten 6000 læsere og 56 updates, hvilket slår min tidligere rekord by far.  Smiley
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '56' Partenopei
« Svar #310: 26 Jul 2009, 20:48 »

Ser frem til dine kommende updates...
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '57' Partenopei
« Svar #311: 27 Jul 2009, 13:27 »



AFGØRENDE PRESSEMØDE
Så skulle det offentliggøres. To dage før holdets ligakamp mod topholdet AS Roma var der indkaldt til pressemøde, hvor Hermanns fremtid skulle bekendtgøres.

HVAD VÆLGER HAN? (3/5-14)
Dagen var kommet, og flere mediepersoner og foldboldeksperter var på plads til pressemødet i Napoli, hvor Heinz Hermann endeligt ville bekendtgøre om han fortsætter som professionel fodboldtræner, eller om han grundet sin kones død tager sit gode tøj og vender hjem til pensionstilstanden i Schweiz. Efter en noget befippet præsentation af De Laurentis trådte Hermann frem, og udtalte følgende:

... Når jeg ser tilbage på det som mig og drengene har udrettet, er det uden tvivl med stolthed. Vi har været meget igennem og udover at være klar til semifinalen i Euro Cuppen kan vi også prale over en ligaføring, som absolut ingen havde forudset. Vi er nået så langt nu, óg derfor føler jeg at det er min pligt ikke at forlade drengene. De har som mig kæmpet for at nå så langt, og derfor efterlader jeg dem ikke så tæt på målet, så tæt på mesterskabet. Jeg er selvfølgelig meget rørt over Marias død, og den har helt klart giver mig et indblik i at fodbold ikke er andet end en simpel sport, en forretning. Men jeg vil vinde stærkt tilbage, for der er så meget som jeg endnu ikke har opnået. Jeg vil vinde den italienske liga, den spanske liga og den engelske ligeså. Jeg er ved at være en aldrende herre ja, men jeg er ikke den eneste. Og jeg har et mål om at stå med Champions League-trofæet, præcis som alle andre trænere og spillere. Derfor føler jeg mig endnu ikke klar til at trække mig tilbage. Tak, det var alt ...

Dermed lykkedes det altså for Napoli, såvel som fodboldverdenen, at beholde en af verdens mest succesfulde og taktiske trænere, i Heinz Hermann. Om hans fokus nu vil lægge 100% på at fuldføre opgaven og vinde ligaen er endnu uvist, men fansene tvivler stadig mht. fokuset på fodbolden. Kun tiden vil vise om Hermann stadig er mand til opgaven, og første rigtige test bliver mod Roma om blot to dage.


Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '57' Partenopei
« Svar #312: 27 Jul 2009, 13:31 »

Superfedt at du fortsætter med denne fremragende blog!
Håber at den vil fortsætte mindst dobbelt så mange updates!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '58' Partenopei
« Svar #313: 29 Jul 2009, 23:43 »



TRE KAMPE FRA MESTERSKABET
Napoli har vedligeholdt den gode form, og ligger trods modgange stadig på ligaens førsteplads. Dog ånder Juventus os i nakken, og med svære modstandere Genoa og Inter i de tre resterende kampe er intet stadig afgjort.

PARTENOPEI ELLER LE ZEBRE? (7/5-14)
3-1 v - Lazio (U)
4-3 v - Sampdoria (H)
1-2 v - AC Milan (U)
2-0 v - Atalanta (H)
3-2 v - Udinese (U)
2-1 v - Catania (H)
3-0 v - Brescia (U)
2-2 v - Fiorentina (U)
1-0 v - Empoli (H)
3-1 v - Roma (H)
Partenopei eller Le Zebre, Napoli eller Juventus? Kun to ting ligger fast; et holdene bliver mester og Napoli ligger bedst til det. For mens Napoli har tre kampe tilbage har Juventus kun to, og derudover har Napoli et forspring på to point, altså et der med en sejr i den forekommende kamp mod Genoa kan øges til fem.

Periodens første kamp var imod Lazio, og selvom vores modstandere startede godt med en scoring efter blot tre minutter af Robert Flores var der for deres vedkommende intet at komme efter, da en storspillende Wijnaldum scorede to gange inden Dzagoev lukkede. Dernæst kom Sampdoria på besøg, og det udviklede sig til at blive en fantastisk kamp. Dzagoev gjorde det til 1-0 og 2-1, mens Fornaroli scorede to udlignende mål til 1-1 og 2-2. Men i anden halvleg scorede både Hoarau og Skrzypek for Napoli, inden Sivakov reducerede i overtiden.

Derefter led vi sæsones blot andet nederlag, da vi gæstede Milano, for at møde AC Milan. Keirrison bragte hjemmeholdet foran, og selvom Hoarau udlignede med syv minutter igen måtte vi se os slået med selv samme Keirrisons afgørende kasse i overtiden. Efter nederlaget skulle vi rejse os mod Atalanta, og med to kasser af Hoarau lykkedes det i en halvsløj kamp at hente tre point.

Så ventede der endnu et svært opgør med kampen i Udinese, men efter tyve minutter så det godt ud via. to scoringer, en af Wijnaldum og en af Hoarau. Men i anden halvleg kom Udinese tilbage i kampen, og Jordi Moya reducerede inden Marco Motta udlignede. Dog dukkede Hoarau op fire minutter inde i overtiden, og sikrede os sejren. Hjemme mod Catania blev vi reddet af dommeren, som først forærede os et straffe, som David Silva scorede på, viste Vujadinovic fra Catania det røde kort, og forærede os endnu et straffespark, igen eksikveret af Silva i 2:1 sejren.

Så gik turen til Brescia, og der sikrede vi os en dejlig nem sejr, grundlagt på et svagt spillende hjemmehold. Hoarau, David Silva og Ansaldi stod for de tre kasser i sejren. Så ventede Fiorentina i Firenze, og helt som forventet kom vi på en svær opgave. Diakhate havde en hovedrolle i kampen, og han scorede til både 1-0 og 2-0 i starten af anden halvleg, inden han blev vist ud. Den udvisning udnyttede Fiorentina, og Simone Padoin og Nélson scorede en gang hver og gjorde det til 2-2.

Så ventede Empoli hjemme, og vi kom overraskende i problemer. Det var først efter 63 minutters spil at vi fik hul på bylden, da Hoarau headede os foran. 1:0 holdte resten af vejen, og blev det endelige resultat. Roma ventede dernæst i en svær kamp, Davidx2 sikrede os sejren, med en scoring af Silva og to af Vallejo. Dermed gjorde det ikke så meget at Gourcuff reducerede til sidst.

Tilbage har vi Genoa ude, Siena hjemme og Inter hjemme, og to sejre vil sende mesterskabet til San Paulo og Napoli for første gang i 23 år.


Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '57' Partenopei
« Svar #314: 30 Jul 2009, 00:40 »

Superfedt at du fortsætter med denne fremragende blog!
Håber at den vil fortsætte mindst dobbelt så mange updates!

Mange tak, det varmer med sådan en kommentar.

Btw, beklager den lange update, men det var i dette tilfælde en nødvendighed.  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010