home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150947 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '64' Partenopei
« Svar #330: 01 Aug 2009, 14:15 »



ITALIENSK 'SILLYSEASON'
Som altid står sommeren på varme lande, piger i bikini og masser af klubskifter for de respektive topspillere i fodboldens verden. Også et par stjerner har fundet vej til Napoli, mens ligeledes et par stjerner er smuttet.

FRANSK, SKOTSK OG SPANSK BLOD TIL NAPOLI (1/8-14)
  • YoannGOURCUFF, 215MIO
  • JohnFLECK, 155MIO
  • CesarAZPILICUETA, 167MIO
Transfermarkedet har igen i år fundet vej til Italien, og især Napoli har haft ivrigt gang i svingdøren, hvor både spillere er tilkommet, såvel som afskippet. Først skal der dog snakkes om de nye drenge i klassen, og den dyreste af slagsen har været den franske troldmand Yoann Gourcuff, som er udset til at afløse Wijnaldum, som er en af de afskippede spillere. Gourcuff huserede forinden i Roma, men på grund af intern splid i truppen og mangel på spilletid, samt en rigtig dårlig Roma-sæson, er grunden til at Gourcuff nu prøver kræfter med landets i øjeblikket førende klub, og til den pris er der store forventninger til franskmanden.

Også en skotte er blevet hentet, og en ung af slagsen. Heinz Hermann har nemlig i flere omgange kigget efter John Fleck, men først nu har schweizeren valgt at tage en chance og smide det der svarer til godt 150 millioner for skotten, som forinden spillede i Manchester City. Der er store forventniger til Fleck, og han skal i fremtiden gå ind i den trio som der lige nu ikke ser ud til at kunne rokkes ved. Fleck er ligesom Gourcuff sikret på en 5 årig kontrakt.

Den sidste nyerhvervelse er spansk, og derudover landsholdsback, hvor han på imponerende vis kæmper med Sergio Ramos om at være en fast bestanddel. Navnet er Cesar Azpilicueta, og selvom det kringlede navn måske ikke giver genlyd i alle fodboldentusiastern es hoveder er der tale om en hurtig offensiv back, som også har sit på det rene i defensiven. Dermed er man nu godt dækket ind over i den side også.


  • SalvatoreFOTI, 170MIO
  • GeorginoWIJNALDUM, 125MIO
  • StuartWARREN, LÅN

Udover tre indkøb, er der også smuttet tre, to permanent og en på en lejeaftale. Siden 2011 har Salvatore Foti været en fast bestanddel af Napolis mandskab, men efter en sæson uden fast spilletid er det nu slut, og et nyt italiensk eventyr venter ham, når han skal spille for sidste års fiasko, nemlig Roma. Romerne var villige til at lægge det krævede beløb på 170 millioner på bordet, og derefter var vejen banet for et skifte til hovedstaden.

Efter sæsonen forventede man ikke at nogle af spillerne ville søge væk fra klubben, og da slet ikke nogen fra førsteholdsinventar et. Men ikke desto mindre var dette tilfældet for Georgino Wijnaldum, som mente at han ville til en større klub. Selvom fansene og bestyrelsen strittede kraftigt imod valgte Hermann alligevel at slippe sin guldfugl, og da Atletico Madrid ville slippe 125 millioner for hollænderen var den ged barberet. Det sidste skifte omhandler en lejeaftele, og mens stortalentet Stuart Warren i sidste sæson var udlejet til Reading er han i år gået et skridt op i ranglisten, og skal denne gang sigte efter spilletid i Manchester City. Englænderen er beregnet som et kæmpetalent, og ifølge eksperterne kan han måske allerede næste år gå ind i startelleveren.


Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '65' Partenopei
« Svar #331: 01 Aug 2009, 14:44 »



NAPOLI HENTER KVALITETSKEEPER
Efter i flere år at have middelklassekeepere n  Nicolas Navarro på mål er den ære nu slut, og Partenopei har valgt at smide en masse penge efter Marseille-målmanden Steve Mandanda, som skal afløse Navarro i kassen, som førsteholdskeeper.

GØR HOLDET KOMPLET (5/8-14)
Så skete den ændring som man fra Napolis side havde regnet mest med igennem hele dette vindue, nemlig udskiftningen af keeperposten. De seneste par sæsoner har Nicolas Navarro nemlig været fast mand på den post, og han har været skyld i flere mål; mål som Mandanda gerne skulle kunne forhindre. Mandanda var også selv yderst tilfreds med sit skifte, og forventer en god tid i det italienske:

... Efter syv år i den samme klub begyndte jeg at kører fast. Den samme rytme, de samme spillere, den samme hjemmebane i hele syv år, og derfor følte jeg at forandringer var behøvet, hvis jeg skal holde motivationen til at spille fodbold. Jeg har været glad for at stå i Marseille, og når mit liv i Napoli er et overstået kapitel kan jeg sagtens se mig selv vende hjem til den, som roligt kan kalde min hjerteklub. Men jeg er glad for at Napoli gerne ville have mig, og jeg tager det selvfølgelig som en stor ære at stå i sådan en klub, og selvfølgelig bliver det en kæmpe udfordring. Jeg forventer at vi vinder mesterskabet igen, og derudover vil jeg også gerne kunne fører mit nye hold hele vejen i Champions League, men lad os nu se hvad der sker ...

Den selvsikre Steve Mandanda har skrevet under på en aftale gældende for 4 år, og når den er udløbet vil han runde 33, som efterhånden ingen alder er for en målmand. Det bliver spændende se om han kan finde en connection med forsvaret, og om han kan udfylde det hul der har været på den vigtigste plads af dem alle. Napoli måtte i øvrigt smide omkring 150 millioner danske kroner for franskmanden.


Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '65' Partenopei
« Svar #332: 01 Aug 2009, 15:29 »

Jeg må sige at det er nogle fremragende handler du har fået lavet dig. Jeg er meget imponeret over især Azpilicuetas udvikling, men de andre spillere gør som du selv siger helt komplet.
Blog-mæssigt er der heller ingen fingre at sætte på dit arbejde. Det er eksemplarisk!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '65' Partenopei
« Svar #333: 01 Aug 2009, 15:59 »

Jeg må sige at det er nogle fremragende handler du har fået lavet dig. Jeg er meget imponeret over især Azpilicuetas udvikling, men de andre spillere gør som du selv siger helt komplet.
Blog-mæssigt er der heller ingen fingre at sætte på dit arbejde. Det er eksemplarisk!


Mange tak.  Smiley

Er glad for din kommentar, og er også selv meget tilfreds med mine handler.  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '65' Partenopei
« Svar #334: 01 Aug 2009, 16:33 »

Glimrende med Mandanda! Thumbs Up En ægte klassekeeper, som du nok skal få gavn af i 6-7 år trods alderen 29. Thumbs Up Eller synes jeg, at spillere som Wjinaldum og Foti blev solgt riiiiiimeligt billigt, men du har fået solide erstatninger ind. Glæder mig til at se din opstilling, men håber da lige, at du smider lidt penge efter et par italienske klassespillere i vinduet. Thumbs Up

Fortsæt, fortsæt, fantastisk blog! Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '66' Partenopei
« Svar #335: 01 Aug 2009, 16:52 »



HERMANN SIKRER FREMTIDEN
Den schweiziske Napoli-træner har været på rov i Tyskland, hvor man har plukket fire stortalenter, som allerede nu skulle have potientiale til at gå ind i opstillingen

FIRE STORTALENTER HENTET (23/8-14)
  • OdarteyAMOAH, 48MIO
  • AlejandroARELLANO, 50MIO
  • TarikZENGIN, 27MIO
  • AlexanderMANSKE, 42MIO
Selvom alle troede at Napoli var færdige på transfermarkedet blev det stik modsatte bevist, da de lyseblå brugte de sidste to uger af vinduet på at sikre sig hele fire talenter. Den første af disse var den 21 årige midterforsvarer Odarty Amoah, som blev hentet for 48 millioner i tyske Köln. Derefter hentede man Alejandro Arellano i Hoffenheim, og netop Arellano er udset til at brillere angrebet, trods sin unge alder. Blandt andet skal det nævnes at Arellano har scoret svimlende 69 U/21 mål i 43 kampe for det mexicanske ungdomslandshold.

Napoli har også brugt penge på et par 19-årige spillere, og den førstnævnte af dem var den tyrkisk fødte tysker, Tarik Zengin, også bare kaldt Tarik. Hans bedste position er angriber, men han er også udset til at være backup for Dave Vallejo, som spiller på offensiv højre kant, en position som Tarik også mestre. Det sidste indkøb blev af den tyske forsvarsspiller Alexander Manske, som virkelig har forcerne med sig. Det forventes at alle disse spillere skal fungere som backups de første par år, mens de alle fire uden tvivl har talentet til at blive faste mænd på holdet.

Derudover skal det også nævnes at Guilaume Hoarau er blevet solgt til Roma for 120 millioner.


Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '66' Partenopei
« Svar #336: 01 Aug 2009, 17:09 »

Shit nogle vanvittige spillere! Shockeret Især Manske og Arellano ser vilde ud! Shockeret Gode køb! Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '67' Partenopei
« Svar #337: 01 Aug 2009, 17:14 »



SÆSONENS FØRSTE TEST
Den italienske Super Cup skulle agere første rigtige test for det nye mandskab, som har udskiftet flittigt i løbet af sommeren. Modstanderen hed Juventus, som ligeledes har haft gang i svingdøren.

MÅL-MARIO (26/8-14)

NAPOLI
mandanda
azpilicueta
m'bengue
diakhate(c)
amoah
venitucci
gourcuff
silva
dzagoev
vallejo
balotelli
JUVENTUS
buffon(c)
shpungin
criscito
léo
chiellini
barnetta
de ceglie
sissoko
sissoko
albæk
pandev
Grundet ligasejren fik vi fordelen af hjemmebane forud for kampen mod cupvinderne Juventus. Begge hold havde flere nye spillere med fra start, og også en dansker fremtrådte i gæsternes startellever. Den tidligere FC Midtjylland-profil Mads Albæk er nemlig blevet hentet af Juventus, og fik idag en plads på den offensive midtbane.

Fra kampens start forsøgte vi at få overtaget, men Juventus var bedre i starten, og tog teten, og dermed også spilovertaget. Duoen på den centrale midtbane bestående af Mouassa og Mohamed Sissoko lagde godt fra land, og gjorde det svært for en ellers hårdtarbejdende Dario Venitucci. Og selvom Juve måske nok var de bedste var det os der først brød for alvor igennem, da Gourcuff spillede en maskeret stikning i dybden til Balotelli, som sikkert passerede Buffon i kassen. Efter scoringen forsatte Juventus det gode pres, og de burde i flere omgange have udlignet inden pausen. Men det blev ved 1-0, og ufortjent førte vi ved pausen.

Anden halvleg startede med dejavu, det var nemlig igen Juventus som kom bedst fra land, og især Goran Pandev var utrættelig oppe foran. Og selvom de vadede i chancer var Amoah, Diakhate og sidst, men slet ikke mindst, Mandanda for stor en mundfuld for de offensive skarprettere. Neto Steve Mandanda stod nemlig en fantastisk kamp, og holdt os ene mand inde i kampen til sidst. Kort før slutfløjtet lukkede vi også kampen, da Buffon dummede sig uden for feltet, og efterlod et tomt mål og Balotelli i boldbesiddelse. Han nettede sikkert, og sikrede os årets første trofæ, trods en rigtig dårlig kamp.


NAPOLI 2:0 JUVENTUS
1:0 BALOTELLI, Mario '18
2:0 BALOTELLI, Mario '89


Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '67' Partenopei
« Svar #338: 01 Aug 2009, 17:18 »

Flot sejr! Hvilken formation spiller du og kan man måske få en gennemgang af startopstilligen? Savner jeg lidt, men fortsat meget imponerende blog!
Logged

former zoesuckins

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '68' Partenopei
« Svar #339: 01 Aug 2009, 17:47 »



STORSEJR EFTER OMKAMP
Hvad der endte uafgjort i den ordinære spilletid blev omsat til en ydmygelse i omkampen, hvor de engelske Champions League vindere blev blæst ud af banen.

FLOT SEJR OVER ENGELSKE MESTRE (30/8-14)

NAPOLI
mandanda
azpilicueta(c)
m'bengue
manske
amoah
venitucci
gourcuff
silva
dzagoev
balotelli
arellano
ARSENAL
cavalieri
heitinga
clichy
touré
senderos
obertan
nasri
de la red
feghouli
walcott
eduardo(c)
Efter den nationale finale mod Juventus ventede nu den europæiske af slagsen, hvor de forsvarende Champions League-mestre Arsenal ventede på Stade Louis II i Monaco. På forhånd havde man i fodboldens verden udråbt Arsenal som storfavoritter grundet deres vandren igennem stort set i alt i den seneste sæson, men Napoli ville det anderledes.

Kampen lagde ud med at højt tempo, og begge hold spillede frisk til og afventede ikke defensivt. Dette gav ikke umiddelbart pote, men efter et lille kvarter blev Arellano nedlagt uden for feltet, hvilket dommeren takserede til et frispark. Udfaldet af sparket endte med at Dzagoev plantede kuglen oppe i krydset, og satte en tyk streg over Arsenals favoritrolle. Da føringsmålet var oprindet kom Arsenal mere i boldbesiddelse, og med to minutter til pause fik de valuta ud af det. Efter et flot gennemspillet angreb kunne Ruben de la Red nemlig sende bolen uden om Mandanda, og bringe balance i regnskabet. Dog blev hans status ændret for helt til skurk, da han i halvlegens overtid scorede et forfærdeligt selvmål til en pauseføring for Napoli.

I anden halvleg var Napoli bedst ude af starthullerne, men kunne ikke oversætte det massive spilovertag til mål. Det kunne Eduardo til gengæld, da han med blot et minuts ordinær spilletid tilbage kunne udligne til 2-2, og endnu engang sørgede for at Arsenel kunne ødelægge Napolis føring. Med den sene udligning fik Arsenal, som spillede en uimponerende kamp, fedtet en omkamp i hus.

I omkampen var der dog aldrig rigtig tvivl om hvem der skulle vinde, og Napoli scorede hele tre gange i løbet af de samlet 30 minutter. Først scorede David Silva, efter klumpspil i feltet, dernæst scorede John Fleck på et glimrende langskud, inden Mario Balotelli lukkede med sin scoring efter en friløber. Dermed vandt Napoli med hele 5-2, og sikrede sig sit andet trofæ på blot fem dage med sejren. Imponerende.


NAPOLI 5:2 ARSENAL
1:0 DZAGOEV, Alan '15
1:1 DE LA RED, Ruben '43
2:1 DE LA RED, Ruben(sm) '45
2:2 EDUARDO '89
3:2 SILVA, David '105
4:2 FLECK, John '116
5:2 BALOTELLI, Mario '120


Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '65' Partenopei
« Svar #340: 01 Aug 2009, 17:53 »

Glimrende med Mandanda! Thumbs Up En ægte klassekeeper, som du nok skal få gavn af i 6-7 år trods alderen 29. Thumbs Up Eller synes jeg, at spillere som Wjinaldum og Foti blev solgt riiiiiimeligt billigt, men du har fået solide erstatninger ind. Glæder mig til at se din opstilling, men håber da lige, at du smider lidt penge efter et par italienske klassespillere i vinduet. Thumbs Up

Fortsæt, fortsæt, fantastisk blog! Thumbs Up

Mange tak. Indtil videre må man sku også erkende at Mandanda har været en klar forstærkning, og jeg forventer også gode præstationer og mange flere år af ham. Foti er jeg rimelig tilfreds med omkring prisen, mens jeg udemærket godt ved ikke var specielt godt handlet. Juventus og Milan var også klar med flere penge for ham, men så ville jeg hellere sælge ham billigere end til en konkurrent. Det blev desværre ikke til nogen italienere, men skal se hvad jeg kan gøre næste gang det bliver nødvendigt at handle.  Wink

Shit nogle vanvittige spillere! Shockeret Især Manske og Arellano ser vilde ud! Shockeret Gode køb! Thumbs Up

Mange tak, mener faktisk at alle fire på hver sin måde bliver vigtige. Tak igen!  Thumbs Up

Flot sejr! Hvilken formation spiller du og kan man måske få en gennemgang af startopstilligen? Savner jeg lidt, men fortsat meget imponerende blog!

Tak for det. Jeg spiller en 4-2-3-1, men jeg lover at næste update bliver med syn på opstillingen og vurdering af holdet, så i ligesom kan få jer et indblik i mine taktiske overvejelser.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '69' Partenopei
« Svar #341: 01 Aug 2009, 18:34 »



OPSTILLINGEN
Til et hvert succesfuldt hold følger der en succesfuld opstilling, og spillere til den. Vi har taget et kig på Heinz Hermanns muligheder med Napoli og hans idéalopstilling.

4-2-3-1 (1/9-14)

Målmanden: Steve Mandanda
På kassen har man Steve Mandanda, nyerhvervelsen fra Marseille. Derudover hedder reserverne Nicolas Navarro og Enrico Guana, så samlet er man meget godt med på den position.

Højreback: César Azpilicueta
Endnu en ny mand huserer i startopstillingen, og der er masser af muligheder her også. Cristian Ansaldi og Onyekachi Apam er gode alternativer, så den spanske back skal ikke føle sig imun.

Venstreback: Cheik M'Bengué
Den hurtigt venstreback er fast mand i venstresiden af forsvaret, og ligesom i højresiden hedder de mulige afløsere Ansaldi og Opam.

Centralt Forsvar: Dariusz Skrzypek & Odartey Amoah
Tough one her, med spillere som Paulo Cannavaro, Pape Diakhate og Alexander Manske som alternativer. Dog har førstnævnte styr på hovedstødsduellerne og de hårde kampe, mens Amoah er vanvittig hurtig, hvilket gør at de supplerer hinanden godt. Dog skal de begge præsterer, da mulighederne er enorme på den position.

Central midtbane: Dario Venitucci & Yoann Gourcuff
Med en bundsolid pasningsspiller med defensive evner i Venitucci og den kreative dribler i Gourcuff matcher disse spillere hinanden utrolig godt, og især førstnævnte har virkelig været imponerende det sidste år. Umiddelbart er mulighederne ikke store her, men både Dzagoev, Silva og Fleck kan flyttes på den centrale del af midtbanen i nødstilfælde.

Offensive Højrekant: Dave Vallejo
Ingen tvivl her, den faste mand er verdensstjernen Vallejo, men som alternativ i tilfælde af skader og lign er Tarik Zengin og Takayuki Morimoto muligheder. Dog ser ingen ud til at kunne true førstnævnte, som i flere omgange har vist sit værd de seneste par sæsoner.

Offensiv Venstrekant: David Silva
Sidste års måske bedste spiller er et sikkert valg på pladsen her, men også aspiranter som Morimoto, Fleck og Balotelli kan presse ham til at spille op til det ypperste. Næste år vil der være endnu mere kamp om pladsen, når Stuart Warren vender hjem fra udlån i Manchester.

Offensiv Midtbane: Alan Dzagoev
Dzagoev havde i sidste sæson evnen til at præstere sit bedste i de vitale kampe, og derudover var han meget stabil. John Fleck og eventuelt Gourcuff kan true hans position, selvom russeren ikke forventes at miste den.

Angriber: Mario Balotelli
Dette er nok den sværeste position at finde en fast mand til med undtagelse af midterforsvaret. Morimoto, Fleck, Lavezzi, Arellano, Zengin og Balotelli har alle denne position som favoritten, men sidstnævnte ligner pt. den mest sandsynlige starter.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: '68' Partenopei
« Svar #342: 01 Aug 2009, 18:37 »

Det er sgu ved at være et rigtig stærkt hold du har fået samlet dig.
Du har en kanon midtbane, og en virkelig god bænk.
Mht. bloggen er den også bare sublim, dejligt skriftligt, og du holder det grafiske på et godt niveau.
KIU champ!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '69' Partenopei
« Svar #343: 01 Aug 2009, 18:56 »

Det her bliver bare bedre og bedre, Newton. Det er eddermanme flot klaret du kan spille så langt frem i spillet og stadig holde dit store niveau med hensyn til at skrive updates. Denne update er rigtig flot sat op og jeg elsker dit hold. Det ser rigtig tempofyldt ud og jeg tror du med garanti kan vinde mesterskabet flere gange hvis det hold holder, med mindre du forstærker dig, så er det jo bare bedre Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '60' Partenopei
« Svar #344: 01 Aug 2009, 19:08 »

Hvordan gik det for Schweiz efter du sagde op?
?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010