home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150963 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #60: 01 Jun 2009, 18:04 »

Tak for alle kommentarerne.

Beklager fejlen med Nordirland, men jeg tænkte at det var ligesom på engelsk hvor det hedder Northern Ireland. Det er rettet. Men anyway, er glad for alle de positive meninger, og håber at i fortsat følger med.  Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #61: 01 Jun 2009, 18:07 »

Sikke nogle profiler Lichtenstein har  Opstemt

Frick er faktisk en ganske fantastisk spiller!

Men altså kanon blog, der er intet der, og alt kører bare!  Kys
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Schweizer Nati
« Svar #62: 01 Jun 2009, 18:29 »



FANTASTISK START
Hermanns tropper har virkelig lagt godt for land, og med sejre over Sverige og Estland har vi givet os selv de bedste forudsætninger forud for de næste kampe.

SVERIGE 1:2 SCHWEIZ (4/9-09)
Denne kamp var på forhånd udråbt til en af de absolut vigtigste. Sverige er om nogen holdet der skal slås, og med en sejr på Råsunda ville vi lægge perfekt fra land. Sverige startede bedst, men på vores første chance headede Marco Streller os overraskende foran. Derefter indledte hjemmeholdet et massivt pres, og efter tolv minutter udlignede Ibrahimovic efter flot kombinationsspil. Derefter ville ingen af holdene for alvor tage initiativet, og derfor blev det en stillingskrig i den resterende del af kampen. Men med fem minutter igen dummede svenskerne sig, da Jonas Olsson nedlagde Frei i feltet. Frei eksikverede selv, og gjorde det med sikkerhed. Dermed hentede vi tre vitale point.

albanien 1:4 portugal
estland 0:1 luxembourg
sverige 1:2 schweiz


SCHWEIZ 3:0 ESTLAND (8/9-09)
Da Estland gæstede Bern var en storsejr i vores favør forventet. Dog startede vi kampen meget skidt, og efter blot fire minutter burde Oper have bragt esterne foran. Dog missede han sit hovedstød, og dermed undgik vi en chokstart. Derefter overtog vi spillet og efter tretten minutter headede Frei os foran. Et lille kvarter senere øgede Padolino efter et godt rush op af kanten, og dermed førte sikkert ved pausen. I anden halvleg sikrede vi sejren definitivt da Gelson Fernandes scorede til 3-0.

lichtenstein 0:1 albanien
nordirland 2:2 sverige
schweiz 3:0 estland


Man kan ikke andet end juble over den fantastiske start vi har fået. Ikke blot har vi sikret os seks gode point, men konkurrenterne fra Sverige har i to kampe kun formået at hente et point, da Nordirland drillede dem i Belfast. Dermed har vi allerede et godt forspring til dem inden de næste par kampe. Vi har fuldt program i næste runde igen, hvor vi om lørdagen møder Albanien(U) og Portugal(H). Oversidderne i de runder er først Sverige og derefter Lichtenstein.

Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '15' Schweizer Nati
« Svar #63: 01 Jun 2009, 18:32 »

Nu mener jeg bestemt du kan regne med kval til EM. Flot sejr over Sverige! Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #64: 01 Jun 2009, 18:34 »

Tak for alle kommentarerne.

Beklager fejlen med Nordirland, men jeg tænkte at det var ligesom på engelsk hvor det hedder Northern Ireland. Det er rettet. Men anyway, er glad for alle de positive meninger, og håber at i fortsat følger med.  Smiley

Det er en MINIMAL fejl, som bestemt ikke ødelægger det du er igang med her, nemlig en rigtig god blog! Lækkert nok at se en landsholdsblog indimellem, og Schweiz har et rigtig spændende og ungt mandskab!
 Thumbs Up

Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: '15' Schweizer Nati
« Svar #65: 01 Jun 2009, 18:35 »

rigtig rigtig god blog.  følger med
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '15' Schweizer Nati
« Svar #66: 01 Jun 2009, 18:35 »

Kæft hvor fedt med en sejr over Sverige -  og så endda på Råsunda! Smiley.
Lad os da håbe at denne fantastiske blog, og dit fantastisk spil i Scweiz fortsætter! Smiley.

KUTVGW Thumbs Up.
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '15' Schweizer Nati
« Svar #67: 01 Jun 2009, 18:37 »

god blog klasse mand
Logged

jeg lever for fck

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '15' Schweizer Nati
« Svar #68: 01 Jun 2009, 18:49 »

Igen kan jeg ikke finde noget skidt ved denne blog.
Kanon super godt arbejde, du skriver rigtig godt og layoutet er stadig perfekt (synes jeg) og resultaterne er der jo også Wink
Jeg håber du fortsætter med dette fantastiske arbejde, jeg vil i hvert fald følge med.
KIU!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' Schweizer Nati
« Svar #69: 01 Jun 2009, 19:42 »



OP OG NEDTURE
Efter en flot kamp mod Albanien måtte vi desværre se os slået i topkampen mod bomstærke Portugal. Cristiano Ronaldo og Ricardo Carvalho var hovedmændede bag attentatet.

ALBANIEN 0:4 SCHWEIZ (9/10-10)
Tirana virkede ikke særlig oplagt til kampen mellem deres hold Albanien, og Schweiz som gæstede. Holdet var heller ikke klar, og det tog ikke mere en to minutter at komme foran på mål af Johan Djourou. Arsenalspilleren headede os foran og i starten af anden halvleg gjorde Inler ham kunsten efter. Få minutter efter Inler scoringen var det så Barnettas tur til at scorer, inden Frei sluttede af.

albanien 0:4 schweiz
estland 0:1 nordirland
portugal 3:0 lichtenstein


SCHWEIZ 1:2 PORTUGAL (13/10-10)
Det hele startede ellers så godt i topbraget mod Portugal, da Tranquillo Barnetta efter blot syv minutter bragede os foran på et sensationelt langskud. Også efter målet spillede vi god fodbold, og spillede faktisk helt lige op mod de portugisiske favoritter. Dog var gæsterne effektive, og Ronaldo udlignede efter 32 minutter på et flot hovedstød. I den resterende del af kampen holdte vi det gode spil ved lige, men igen var Portugal bare mere effektive, og Carvalho sendte med ti minutter igen gæsterne på sejrskurs. Vi tabte desværre, i en kamp hvor indsatsen var god, men resultatet var dårligt.

nordirland 1:0 albanien
sverige 3:1 estland
schweiz 1:2 portugal


Med tre point mod i to kampe må vi tage til takke med en 2. plads. Portugiserne ligner i øjeblikket sikre vindere, og har cruiset sikkert igennem gruppespillet indtil videre. Dog ligger vi godt til med tre sejre og et nederlag for fire kampe. Tilbage i år har vi blot en enkel kamp, og det er i Lichtenstein, hvor tre point selvfølgelig er et krav. Derefter venter et meget spændende 2011 hvor EM-billetten skal sikres.

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' Schweizer Nati
« Svar #70: 01 Jun 2009, 19:45 »

Ser sgu spændende ud Newton! Nu har jeg læst lidt med og det ser godt ud! Bryder mig dog ikke om opsætningen. Synes den ser for rodet ud, men det er op til hvordan ens smag er jo. Den falder bare ikke i min smag. Jeg så nu du holdt dig til det normale med et topbanner og et sidebillede og så tekst.
Men du har mig som fast læser! Smiley

Iøvrigt et flot topbanner Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '16' Schweizer Nati
« Svar #71: 01 Jun 2009, 19:46 »

Portugal viser da klasse:)
Du er dog lige efter

Og egentlig lidt sjovt at SWE, og POR er i gruppe sammen igen Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: '16' Schweizer Nati
« Svar #72: 01 Jun 2009, 19:47 »

Flotte resultater du har gjort dig, Newton. Kan rigtig godt lide opsætningen. Har ikke så meget andet at sige.

KIU!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' Schweizer Nati
« Svar #73: 01 Jun 2009, 20:40 »

Mange tak alle tre!

Som sagt Portugal er sku gode, men jeg snupper bare andenpladsen. Med hensyn til opsætningen bliver den nok ikke ændret AFC, men det er da godt at se at du læser med alligevel.

Næste update bliver nok først på onsdag, men skal se om jeg kan presse en ind imorgen, selvom jeg tvivler på det.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' Schweizer Nati
« Svar #74: 01 Jun 2009, 20:48 »


(Klik for optimal visning)



Godt nok ligger Portsmouth sidst i ligaen, men dette tilbud er enormt attraktivt, og jeg kunne sku godt tænke mig at redde dem. Jeg er gået i tænkeboks for at afgøre om jeg skal takke ja eller nej. I må meget gerne komme med jeres meninger da jeg ligger 50:50.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010