home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150937 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #75: 01 Jun 2009, 20:53 »

Det er selvfølgelig altid sjovt at redde en bundklub. Dog synes jeg du skal takke nej, og vente med at tage til en klub, til efter EM. Du kan jo smide en afstemning op, da det er nemmere end at skrive en begrundelse Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #76: 01 Jun 2009, 20:55 »

Kunne være meget interessant med et job i Portsmouth, men spørgsmålet er om du kan/vil skrive om begge hold i din blog, uden at det vil blive for uoverskueligt, eller fjerne fokus fra Schweiz..?
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #77: 01 Jun 2009, 21:02 »

Kunne være meget interessant med et job i Portsmouth, men spørgsmålet er om du kan/vil skrive om begge hold i din blog, uden at det vil blive for uoverskueligt, eller fjerne fokus fra Schweiz..?

Syntes du skal tage Schweiz og EM færdig.. Derefter finde en klub, ingen tvivl om Portsmouth kunne være enormt spændende..
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #78: 01 Jun 2009, 21:05 »

Jeg synes, at du skal fortsætte i Schweiz i al evighed, og hvis du skulle få lyst til en klub, så skulle den være fra Schweiz! (-:
Logged

coppi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #79: 01 Jun 2009, 21:28 »

Hvad med at lave en "Guus Hiddink"?  Lav en ét årige kontrakt med Portsmouth, brug dit store transferbudget på at redde dem fra nedrykning og stop så ved kontraktens udløb...
Logged

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #80: 01 Jun 2009, 21:39 »

Jeg synes du skal gøre slutrunden færdig, og så tage til Portsmouth hvis de stadig vil det.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #81: 02 Jun 2009, 13:33 »

Rigtig flot blog, ingen tvivl om det!

Det har været spændende at følge dig som Schweiz landstræner, men synes det er på tide at komme videre. Portsmouth er et rigtig spændende hold, og sikke da et transferbudget de giver dig, det burde ikke være umuligt at redde dem fra nedrykningen.

Så tag et smut til England!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbud! '16' Schweizer Nati
« Svar #82: 02 Jun 2009, 14:59 »

Det er godt nok ikke svært at se hvad folks generalle mening er. 27 ud af de 28 stemmer indeholder Schweiz, mens blot en enkelt udelukker. Tak for de mange meninger, og de bliver selvfølgelig taget til efterretning.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv:' 17' Schweizer Nati
« Svar #83: 02 Jun 2009, 15:39 »



TO SEJRE I SCHWEIZ
Ikke blot sejrede alpelandet over Liechtenstein men det lykkedes også at beholde landstræner Heinz Hermann som definitivt har afvist et klubjob inden slutrunden er overstået. Dermed tog Schweiz på den måde en anden god sejr.

LIECHTENSTEIN 0:2 SCHWEIZ (17/11-10)
Det lignede en klar walkover da gruppens lilleput Liechtensteint fik besøg af topholdet fra Schweiz, men hjemmeholdet fik på en eller anedn måde holdt gæsterne nede på få mål. Hjemmeholdet forsøgte i starten at kombinere, men spillernes niveau var simpelthen ikke til det, og derfor fik gæsterne let spil. Schweiz scorede efter 15 minutter på usædvanlig let spil, ved Barnetta. Derefter indledte vi et skudtelt i hjemmeholdets ende, men alligevel måtte vi vente helt indtil tolv minutter før tid, da Marco Streller headede sejrskassen ind.

albanien 0:0 sverige
liechtenstein 0:2 schweiz
portugal 3:0 nordirland


HERMANN AFVISER PORTSMOUTH (23/11-10)
Selvom mange folk forventede at Hermann ville droppe Schweiz og tage til Portsmouth valgte den 52 årige manager at afslå Pompey, og blive som landstræner. Derudover afviste han også alle fremtidige tilbud og understregede at han først ville kigge på klubhold når EM-slutrunden var overstået. Dermed kan Schweiz ånde lettet op, og erkende at de for endnu en stund har sikret sig en af verdens mest eftertragtede trænere.

Udover Hermanns troskabserklæring kan Schweiz også glæde sig over at EM-deltagelsen ser rigtig lys ud. Sverige har dummet sig nok engang, og måtte nøjes med det ene point i Tirana, hvilket sender dem 7 point efter Schweiz, dog med en kamp mindre. Kampen i Liechtenstein blev årets sidste, og nu ser man frem imod 2011, hvor man sidst i marts skal sidde over og derefter spille en vigtig kamp når Nordirland gæster.

Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #84: 02 Jun 2009, 15:47 »

Der ser rigtig godt ud! Både i bloggen og så sandelig også i dit save. Fedt at du bliver som landstræner, i stedet for at vælge Pompey. Det er cool gjort Cool.

KUTGW Thumbs Up.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #85: 02 Jun 2009, 15:50 »

Det ser jo rigtig godt ud, Newton. Du ser jo ud til at holde din delte 1. plads sammen med Portugal og det synes jeg er skide godt gået. Jeg er glad for du frablev tilbuddet og blev i Schweiz. Jeg synes derimod din opsætning er fin nok for mig alligevel. Jeg havde nok bare ikke vænnet mig til den i starten.
Kan godt lide du har SS af kampene, for det giver et godt overblik hvor du er i spillet og hvem der scorede, istedet for man skal hen og læse sig til det Smiley

Men kan sgu godt lide dit topbanner. Det ser ikke ud af meget, men det ser sgu godt ud alligevel Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #86: 02 Jun 2009, 16:06 »

Tak til jer begge to!

Jeg tvivler stærkt på at i får flere updates idag, men regner derimod med at kunne få skrevet et par stykker imorgen, alt efter om tiden tillader det.  Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #87: 02 Jun 2009, 16:14 »

Lyder godt at du afviser Portsmouth! Wink

KIU  Thumbs Up
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #88: 02 Jun 2009, 19:19 »

Dejlig med afslag til Pompey, dog synes jeg du skal skifte efter EM Smiley
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #89: 03 Jun 2009, 15:14 »

Kommer der updates i dag? Sidder og kan næsten ikke vente med at læse videre i denne fantastiske blog Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010