home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150958 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #90: 03 Jun 2009, 15:16 »

Først og fremmest tak til Apache og cjensen, godt at i er tilfredse med det afviste tilbud.

schöler, der kommer med alt sandsynlighed en update senere idag, dog tager det sin tid at spille fra d. 1 april til sidst i maj.  Smiley
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '17' Schweizer Nati
« Svar #91: 03 Jun 2009, 15:27 »

Yes, det er bare i orden, Newton Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' Schweizer Nati
« Svar #92: 03 Jun 2009, 15:59 »



GIGANTKAMPENE
Der var lagt op til gys i Schweiz da den første uge i juni bød på hjemmekamp mod Sverige og udekamp mod Portugal. Fire point ville formentligt sende Schweiz til EM.

SCHWEIZ 3:0 SVERIGE (4/6-11)
Nervøse trækninger plagede hele Bern i kampen hvor Sverige kunne melde sig ind i EM-kampen igen. Schweiz er nemlig hårdt skadesramt og Behrami, Yakin, Lustenberger og Dzemalli er alle fire ude af truppen. Dermed blev stortalenterne Patrick Heinze og Jonas Elmer, begge fra Basel, indlemmet i truppen, og såmænd også i startelleveren. Det viste sig at være fornuftigt, for efter 26 minutter servede Elmer en drømmebold for Inler, som bragte os foran. Lige efter pausen øgede Djourou, og så var der dømt legestue. Heinze spillede en kanon debut og udfordrede Sveriges backs konstant. Dog var det Frei som lukkede kampen, da han med sit landskampsmål nummer 47 slukkede, og for alvor nærmer sig de 50. Sejren blev sikret, og Sverige er nu definitivt ude af EM, efter et skuffende gruppespil.

liechtenstein 1:2 estland
portugal 1:0 albanien
schweiz 3:0 sverige


PORTUGAL 2:1 SCHWEIZ (8/6-11)
Endnu engang blev vi besejret af vores onde ånd. Portugiserne spillede os ganske enkelt ud af banen, og allerede efter tolv minutter bragte Joao Moutinho dem foran. Derefter lykkedes det at presse dem tilbage på banen, men ikke tilstrækkeligt til at skabe chancer. I anden halvleg var portugiserne igen bedst, og med tyve minutter igen lignede det tre point, da Ronaldo ligesom i sidste opgør nettede. Fire minutter senere fik indskiftede Geijo dog reduceret, men det blev fortjent ikke til mere, og Portugal løb med de tre point i sidste ende.

albanien 1:1 nordirland
estland 0:2 sverige
portugal 2:1 schweiz


En sejr og en uafgjort blev det til i de to topopgør, og dermed ligner Portugal nu en sikker vinder af gruppen. Vi ligger stadig lunt til på andenpladsen, med fire point ned til Sverige for lige mange kampe. Vi har stadig fire kampe igen, og der hedder modstanderne Estland(U), Liechtenstein(H), Albanien(H) og Nordirland(U).

« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 18:21 af Newton Heath » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '18' Schweizer Nati
« Svar #93: 03 Jun 2009, 16:03 »

Hold kæft hvor lækkert med sejr over Sverige.. Ærgeligt at du tabte til POrtugal..

Lad os så lige få de sidste 2 sejre mod Lilleputstein og Nordirlnad.

KIU! Thumbs Up
Logged

hamdenrare
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '18' Schweizer Nati
« Svar #94: 03 Jun 2009, 16:04 »

Lækker blog her. Dejlig enkel og overskuelig, lige som jeg kan lide det. Er ikke til de blogs hvor man skal sidde og læse en hel roman for at finde ud af hvad resultaterne blev.

Fortsæt det gode arbejde. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '18' Schweizer Nati
« Svar #95: 03 Jun 2009, 16:08 »

God sejr over svenskerne - de fortjener det!

Men desværre et ærgerligt nederlag mod Portugal.
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: '18' Schweizer Nati
« Svar #96: 03 Jun 2009, 16:14 »

Igen, super-godt arbejde! Som du selv siger, skal meget gå galt, hvis Schweiz ikke kvalificerer sig til EM. En slutrunde jeg i så fald glæder mig til at høre om. Der er stadig ikke en finger at sætte på selve bloggen, det er bare rigtig godt.

KIU! Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' Schweizer Nati
« Svar #97: 03 Jun 2009, 17:40 »

Tak for kommentarerne!

Update om de to afgørende kampe kommer enten senere i aften eller på fredag, da jeg med stor sandsynlighed ikke kan opdatere imorgen.  Smiley

EDIT: Jeg ved ikke hvordan jeg har overset det, men kampene mod Liectenstein og Nordirland er ikke de eneste der mangler. Programmet foregår sådan her. Estland d. 10 august, Liechtenstein og Albanien d. 3 og d.7 september, og til sidst Nordirland d. 12 oktober. Jeg har rettet det i den seneste update, og beklager meget at jeg overså det. Hvordan det gik til ved jeg ikke.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 18:19 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #98: 03 Jun 2009, 18:43 »



SIKKER SEJR I TALLINN
Vores eneste kamp i denne runde af EMkvalen bød på en tur til Tallinn, hvor Estland ventede. Som ventet påførte vi dem et klart nederlag, og gjorde muligheden for et EM større inden de tre sidste kampe.

ESTLAND 1:2 SCHWEIZ (10/8-11)
Rundens eneste kamp skulle spilles i Tallinn, hvor Estland tog imod til en kamp mod gruppens bundhold. Esterne har som forventet blandet sig i bunden, og har intet andet end æren og udfordringen at spille for. Schweiz derimod ligner et hold der kan komme til EM, dog var en sejr i dagens kamp påkrævet, hvis ikke svenskerne skulle nærme sig inden de afgørende kampe. Vi blæste til angreb fra start, og efter tolv minutter kom udbyttet, da Traquillo Barnetta sparkede et indlæg i kassen fra den modsatte side af Marco Padalino. Vi holdte hjemmeholdet i skak i resten af halvlegen, og burde også selv have scoret flere gange. I anden halvleg fik vi lukket kampen, da Djourou gjorde det til 2-0 ti minutter inde i den. Estland fik et heldigt reduceringsmål på deres eneste chance, men det blev aldrig rigtig farligt, og vi sikrede os sejren på 2-1, og gjorde det dermed endnu sværrere for svenskerne. De skal nu sætte deres lid til Albanien og Nordirland, da Liechtenstein ikke formodes at kunne udgører modstand.

albanien 7:0 liechtenstein
estland 1:2 schweiz
sverige 3:0 nordirland


Med sejren i Estland rykkede vi endnu et skridt nærmere EM, som er inde for rækkevidde. Med tre kampe igen har vi stadig fire point ned til svenskerne, og i deres kamprogram står blandt andet Portugal, som venter dem på deres hjemmebane. Dernede får Sverige med stor sandsynlighed ingen point, og det vil sende den videre deltagelse til alpelandet. Dog skal man ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, og Schweiz kan stadig nå at dumme sig. Samtidig er det værd at bemærke at Albanien er i storform inden mødet i Bern, da de bankede Liechtenstein med 7-0, i gruppens hidtil største sejr.

Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #99: 04 Jun 2009, 13:24 »

God sejr. Og indtil videre, så ser det ud som om at du skal til Em.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #100: 04 Jun 2009, 13:34 »

Ser jo rigtig fornuftigt ud Newton. Det lader til du skal til EM. God update!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #101: 06 Jun 2009, 15:50 »

Hvornår kan vi forvente update Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #102: 06 Jun 2009, 15:53 »

Tillykke med månedens blog! Fuldt fortjent! Smiley..

Glæder mig til næset update Wink.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #103: 06 Jun 2009, 16:18 »

Tillykke med månedens blog Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '19' Schweizer Nati
« Svar #104: 07 Jun 2009, 12:58 »

Er sku glad for at have vundet månedens blog og det giver selvfølgelig mod på mere. Jeg vi enormt gerne spille videre på dette save, men min bærbar er gået i stykker, og skal repareres snarligt. Savet er selvfølgelig ag på USB-stik, så i ikke misse noget. Derfor håber jeg at i kan vente en lille uges tid inden denne blog vil være tilbage for fuldt tryk, og forhåbenligt med Schweiz til EM.  Smiley

Mange tak til crewet og alle læserne!  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010