home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118269 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #105: 21 Jun 2009, 13:14 »

Jeg sidder og overvejer:
De to bedste fra DK, England og den bedste række fra Spanien, Frankrig, Italien, Holland, Portugal, Tyskland, Norge & Svergie.
Mangler der nogle så? Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #106: 21 Jun 2009, 13:34 »

Udover det jeg skrev, har jeg taget Rusland og Belgiens bedste række med oveni. Jeg tror at det er noget i den stil jeg har valgt. Jeg laver spillet nu, og går med min hund. Så der går desværre lidt længere til min update Smiley
Jeg vil ikke skuffe for meget, så jeg siger senest klokken 15:30, vil jeg have screeenshots af spillerne fra start, og beskrive lidt Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #107: 21 Jun 2009, 13:40 »

Jeg går nu, men inden det vil jeg lige spørge, om det ville være okay, hvis jeg var manager for et lille landshold, som ikke har noget at gøre med Freaksene? Bare for at beholde motivationen til at spille på det Opstemt
Hvis ikke, laver jeg jo selvfølgelig dette alligevel Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #108: 21 Jun 2009, 15:13 »

Tror folk er lidt ligeglade hvad du gør, måske bare snart at du kommer i gang og måske bare at det ikke går for langsomt, når du opdaterer. Men altså, om du er manager for landshold er vel i princippet lidt ligemeget.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #109: 21 Jun 2009, 15:44 »

Din Vej 4!
- Update 1; Præsentation af Freaks.

Casper Andersen - Zone43
Casper Andersen har startet sin karriere i AB Tårnby, men må uden tvivl være talentfuld nok, til at skifte væk fra den lille klub. Det bliver spændende at se, om det allerede bliver i 1. transfervindue.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian er startet op på HSVs ungdomshold, og spiller u19. Mon ikke vi ser ham på førsteholdet inden længe? Sådan næsten.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Den unge midterforsvar spiller i Kolding. Han kan vel hjælpe dem op i Sas Ligaen, og hvis ikke, kan han jo altid forlade klubben.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Han er faktisk startet på Brøndbys førstehold. Dog er han den spiller som har den laveste værdi hos Brøndbys 1. hold. Spændende, om han får spilletid i denne sæson.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron er startet hos islandske Þróttur, og er en af de spillere som er bedst fysisk. Han er meget stærk, men det er vel ikke det vigtigste for en fløjspiller, hvor han istedet kunne have haft noget mere teknik. Mon ikke han også forlader Þróttur snart?

Mads Sørensen - Macke
Mads starter skam også på et SAS Liga-hold, nemlig FC Midtjylland. Ligesom Mikkel Walle får han nok ikke meget spilletid i SAS Ligaen.

Artat Jumniu - tatii
Albanske Artat Jumniu starter på Liverpools u18 hold, og ville med en smule mere fysik allerede være en udemærket spiller. Han må nok nøjes med spilletid i Liverpools ungdomsrækker i denne sæson, men han skal nok udleve sit store potentiale.

Jes Manniche - Sej007
Her har vi endnu en spiller i SAS Ligaen. Jes er lige nu på FCKs førstehold, men må nok tage til takke med 2. divisionsbold i sin første sæson i klubben.

Mathias Havemann Enevoldsen - Enevoldsen
Den unge dansker med det lange navn starter sin karriere på AC Milans u20 hold. Han er også en spiller, som nok ikke får spilletid i sin første sæson. Udover 2. holds fodbold, eller bold i ungdomsrækkerne.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc har "joinet" Arsenal, og selvom klubben er fyldt med "young guns" er han alligevel havnet på reserveholdet. Arsenal ser stort potentiale i knægten, hvilket er forståeligt nok!

Stefan Stokic - FCK010
Stefan Stokic har skudt karrieren igang i favoritklubben Silkeborg. Det store spørgsmål er bare, om han får spilletid i det jyske. Hvis ikke, skal han måske også se sig om efter mere spilletid. Men mon ikke, at Silkeborg udnytter muligheden for at bruge ham?

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse begynder sin karriere i Næstved, hvor han har gode muligheder for spilletid. Hvis han får det, bliver han en ombejlet herre snart.

René Rau - SoAP
Dette er den eneste tyske Freak vi har. Dog er han også en talentfuld en af slagsen, som burde skifte tilværelsen i Skjold ud med noget større. Skjold har ikke engang mulighed for at give ham en kontrakt, så han smutter nok allerede i sit 1. transfervindue.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Han er holdkammerat med en anden freak (Mikkel Walle, Nibali) i Brøndby, og de er begge på førsteholdet lige pt. Frederik er dog lidt mere værd, men rent talentmessigt er de ca. lige gode. Spændende, hvem der får mest succes.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel er startet i Roskilde, hvor han har masser af mulighed for at komme til førsteholdskampe. Spændende holdvalg, dog har han potentialet til meget mere end Roskilde. Til hans position passer det jo rigtigt godt, at han tackler godt, og er god fysisk. Spændende!

Oskar Enemark Sørensen - Zulue
Denne freak er, i modsætning af mange andre, ikke startet i hans SAS Liga-holds førsteholdstrup, men kun på AGFs u19 hold. Dette er endnu en freak som burde lede efter mere spilletid på et højt niveau. Held og lykke!

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2009, 19:34 af DavidMadsen » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #110: 21 Jun 2009, 15:54 »

Ja, man må da så sandelig håbe det jeg forbedre mig betydeligt, for pt. er mine evner ikke noget at råbe hurra for! Jeg beder en smule til en stor/mellem stor klub ser talentet og hentet mig til, så jeg kan udvikle mig under sydligere himmelstrøg!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #111: 21 Jun 2009, 15:56 »

Bare lige til information, udvikler du dig bedst når du får spilletid. Det er tydeligt blevet bevist i bl.a. Din Vej (1). Så du kan jo lige vente en sæson eller to, inden du tager til "Big Four" i England Grin^

EDIT; Du har da forresten okay stats. Kig på din fysik. Det er super, når du er så ung! Dine tekniske evner er heller ikke dårlige, og du har nogle få gode mentale evner Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jun 2009, 15:58 af DavidMadsen » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #112: 21 Jun 2009, 15:59 »

Bare lige til information, udvikler du dig bedst når du får spilletid. Det er tydeligt blevet bevist i bl.a. Din Vej (1). Så du kan jo lige vente en sæson eller to, inden du tager til "Big Four" i England Grin

Jamen så kan jeg jo sagtens vente! :p Iøvrigt en spændende ting at finde ud af, jeg har altid vægtet omgivelserne vigtere end spilletid - men det er da så slut nu!

Edit: Nej, mine stats kunne afgjort havde været langt værre - men når man sådan lige kigger syner det jo ikke af meget :p
« Seneste Redigering: 21 Jun 2009, 16:00 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #113: 21 Jun 2009, 16:05 »

Det ser sgu ganske udmærket ud. Jeg er meget tilfreds mine stats til at starte med, og mon ikke jeg kan udvikle mig i løbet af den første sæson med masser af 1. divisionsbold? Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #114: 21 Jun 2009, 16:21 »

Jeg kan iøvrigt nævne, at der er 6 Freaks som er startet på Danmarks u19 landshold, og 3 der er startet på u21 landsholdet Hævet Øjenbryn

Jamen så kan jeg jo sagtens vente! :p Iøvrigt en spændende ting at finde ud af, jeg har altid vægtet omgivelserne vigtere end spilletid - men det er da så slut nu!

Edit: Nej, mine stats kunne afgjort havde været langt værre - men når man sådan lige kigger syner det jo ikke af meget :p
Af alle de freaks jeg har lavet, er du da en af dem der ser mest talentfulde ud. Også tatii i Liverpool ser lovende ud. Opstemt

Det ser sgu ganske udmærket ud. Jeg er meget tilfreds mine stats til at starte med, og mon ikke jeg kan udvikle mig i løbet af den første sæson med masser af 1. divisionsbold? Thumbs Up
Super. Det må vi da håbe Thumbs Up

- Jes Manniche har faktisk været med på bænken for FCK. Og diverse freaks har spillet venskabskampe Smiley
Logged

tatii
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #115: 21 Jun 2009, 16:24 »

Det ser sku godt ud Opstemt
Logged

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #116: 21 Jun 2009, 16:28 »

Det ser sku godt ud Opstemt
Du er jo også blevet syg Opstemt
Logged

tatii
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #117: 21 Jun 2009, 16:30 »

Jeg klager skam heller ik Peace Er måske lidt utilfreds med lønen Peace hah
Logged

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #118: 21 Jun 2009, 16:33 »

Nu er jeg ikke med, men jeg syntes da det er blevet sat godt op.
Der er mange der ser rigtig gode ud i forhold til at de er så unge.

Held og Lykke  Grin   Thumbs Up
Logged

(:

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #119: 21 Jun 2009, 16:36 »

Jeg klager skam heller ik Peace Er måske lidt utilfreds med lønen Peace hah
Husk at du har kontrakt udløb efter første sæson Wink

Nu er jeg ikke med, men jeg syntes da det er blevet sat godt op.
Der er mange der ser rigtig gode ud i forhold til at de er så unge.

Held og Lykke  Grin   Thumbs Up
Tak Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010