home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118281 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #210: 27 Jun 2009, 12:50 »

Det er jo super, at jeg får fast spilletid og er udtaget til U21-landsholdet. Thumbs Up

Mit gennemsnit i Esbjerg er dog ikke for godt, men det kan jo hænge sammen med, at vi er et bundhold og nok ikke holder buret rent hver eneste kamp Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #211: 27 Jun 2009, 12:58 »

Det er jo super, at jeg får fast spilletid og er udtaget til U21-landsholdet. Thumbs Up
Mit gennemsnit i Esbjerg er dog ikke for godt, men det kan jo hænge sammen med, at vi er et bundhold og nok ikke holder buret rent hver eneste kamp Smiley
Du får spændende nyheder mht. Esbjerg, når næsten update kommer lige om lidt.

Håber snart jeg får noget mere spilletid, og udvikler mig bedre Smiley
Men for "søren" hvor er Knuttson vild!
Er knutsson vild? Har du kigget på nogle af de andre? IMO, er der da nogle stykker der er bedre. Smiley

FM er så realistisk  Cool  Peace
Det er vildt urealistisk funny

Sådan! 5(3) kampe og tre mål - sweet! Desuden ser det jo ganske fornuftigt ud - især hvis jeg lige når at bliver fast for Brøndby og så smutter til PSV... Forhåbeligt efter næste sæson.

God update, igen, DM. Glæder mig til den næste.
Du spiller fast nu. Spørgsmålet er bare om det er i Brøndby? Tunge
- Tak!

Næste update kommer lige om lidt, og der er godt nok mange transfers. Med nogle overraskende iblandt!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#5 - Din Vej 4.
« Svar #212: 27 Jun 2009, 12:59 »

Din Vej 4!
Update 5; En masse transfers!.
1. oktober 2009!


Casper Andersen - Zone43
Casper spiller stadigvæk i Gefle, hvor han har kontrakt i 3 måneder endnu. Han spiller fast, og han får spillet nogle kampe for Danmarks u19 hold. Gad vide om han skifter Gefle ud med noget større, for både Helsingborg, Göteborg og Brøndby følger ham tæt.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller stadig hos HSV, og for det danske u21 landshold. Dog er der endeligt en klub som er interesseret i ham. Randers forsøger at få et lån i stand, hvor de kan købe ham senere. I så fald, bliver det først i januar, og han kommer til at spille med en del andre freaks..

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Kolding rykkede ikke op, og Mads skiftede derfor Kolding ud med OB. I forbindelse med det skifte, er han også blevet udråbt som den næste Lars Olsen (OB Manager). Han har spillet to u21 landskampe. Og han spiller faktisk fast hos OB.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel har foretaget et yderst underligt skifte. Han er skiftet til saudi-arabiske Al-Hilal (KSA) for hele 7,25mio, og får en enorm løn på 33.000/uge. Han spiller fast, og gør det godt. Vi må håbe at han fortsætter sin fantastiske udvikling i Saudi Arabien, for han er blevet ret vild allerede!

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron er den spiller, jeg er mest skuffet over. Han har stadigvæk ikke skiftet Throttur ud med noget andet. Han spiller fast, men jeg håber virkeligt for hans (og hans udviklings) skyld, at han skifter væk i vinterpausen!

Mads Sørensen - Macke
Mads skiftede ikke til England, men i stedet til Randers. Han er en af tre freaks som er skiftet til Randers. Han er angrebsmakker med Frederik Beier, som dog spiller offensiv midt nogle gange. Mads spiller flot på u21 landsholdet, udvikler sig genialt, og modtager en enorm løn i Randers.

Artat Jumniu - tatii
Liverpool udvikler ham flot, og lige nu er FCK, Brøndby & FCM interesseret i at købe ham. Det ville gavne hans karriere, hvis han forlod Liverpool i vinterpausen. Held og lykke, Artat.

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller flot i FCK, hvor han også udvikler sig fornemt. Han har fået trøje nummer 10 i FCK, så man må gå ud fra at han får spilletid i denne sæson.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias udvikler sig godt i Milan, på alle andre måder end teknisk. Han har allerede fået sit første 20-tal! Mon ikke han burde skifte Milan ud med noget andet? F.eks. FCK som er interesseret i at købe ham.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller af en eller anden underlig grund ikke fast i Lillestrøm. Men han udvikler sig flot, og man må gå ud fra, at han snart får fast spilletid hos Tippeligaens nummer 6.

Stefan Stokic - FCK010
Silkeborg rykkede desværre ikke op, men Stefan får fast spilletid hos Silkeborg, og scorer meget! De mange mål udvikler hans afslutning, som er virkeligt god! Silkeborg ligger nummer 1 i 1. division, foran Nordsjælland, Fredericia og SønderjyskE. Mon ikke han snupper oprykningen i år?

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse har skiftet tilværelsen i Næstved ud med fuld spilletid i Horsens. Han har fået trøje nummer 7, og konkurrerer med Gilberto og Lawan i angrebet. Dog har han fået godt med spilletid i det østjyske.

René Rau - SoAP
René er det man kalder en klubluder. Han har skiftet Skjold ud med Fredericia, og Fredericia ud med Randers på blot en sæson. Han er den 3. freak i Randers, hvor han spiller sammen med Frederik Beier og Mads Sørensen. Randers er også lidt ”freaky”, så hvad kan man sige til deres indkøb?

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik har skiftet Brøndby ud med Randers, hvor han spiller med René Rau og Mads Sørensen. Han bliver dog brugt på den offensive midt en gang imellem, fordi Randers bruger Mads Sørensen i angrebet. Men Han spiller fast alligevel, så det er jo godt nok.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Her har vi endnu en klubluder. Mikkel har også skiftet klub igen! Denne gang fra Esbjerg til Vejle, hvor Vejle tilbød lidt flere kontanter. Han har på ingen tid spillet 6 u21 landskampe, og scoret 2 mål oven i købet.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar er blevet hentet til FC Midtjylland, muligvis som erstatning for den tidligere FCM freak, Mads Sørensen. Oskar håber på meget spilletid i FCM, og det kommer måske snart. Hvis ikke, må han jo på farten igen.

Diverse ting:
- Cristian Zapata er sommerens største transfer. Roma købte ham for 210 millioner.
- City stod for både de 2. og 3. største transfers – Mikel Arteta og Roque Santa Cruz blev hentet for hhv. 187 og 180 millioner.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 15:40 af DavidMadsen » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #213: 27 Jun 2009, 13:17 »

Hvorfor skifter jeg ikke, hvor er det kedeligt. Lortespiller! Skuffet
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #214: 27 Jun 2009, 13:21 »

Jeg tror ikke at der kommer flere updates idag. Og hvis der ikke kommer en imorgen, bliver det først mandag aften. Men der kommer nok en update imorgen Smiley

Hvorfor skifter jeg ikke, hvor er det kedeligt. Lortespiller! Skuffet
Du skal lige huske, at du satte personlighed til loyal, favoritklub som Throttur og sådan. Men jeg håber skam også at du snart skifter væk Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #215: 27 Jun 2009, 13:31 »

Dejligt jeg fik farvorit nummeret Thumbs Up
Det tyder på førsteholdsfodbold i FCK! Håber du kan nå at smide en update til op DM, da det jo er for fedt at følge med i. KIU!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #216: 27 Jun 2009, 13:59 »

Jeg ville aldrig skifte til FCK, så det håber jeg sgu ikke at jeg gør... Men det er da nogle ok stats jeg har fået IMO  Smiley
Logged


FCK010
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #217: 27 Jun 2009, 16:01 »

NEEEEEEJ!! jeg har brækket benet og er ude i 5-6 måneder. Det ødelægger helt sikkert min karierer ):

Ellers er det rigtig godt og god update Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #218: 27 Jun 2009, 17:03 »

NEEEEEEJ!! jeg har brækket benet og er ude i 5-6 måneder. Det ødelægger helt sikkert min karierer ):
Ellers er det rigtig godt og god update Wink
Så god som du er allerede, kan du sgu komme langt selvom du allerede stoppede din udvikling nu.

Dejligt jeg fik farvorit nummeret Thumbs Up
Det tyder på førsteholdsfodbold i FCK! Håber du kan nå at smide en update til op DM, da det jo er for fedt at følge med i. KIU!
Jeg vil se hvad jeg kan nå, senere i aften. Tak Smiley

Jeg ville aldrig skifte til FCK, så det håber jeg sgu ikke at jeg gør... Men det er da nogle ok stats jeg har fået IMO  Smiley
Det kan jo være, at der kommer andre klubber på tale Tunge
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #219: 27 Jun 2009, 17:09 »

Hvordan kan jeg have scoret to kasser på U21-landsholdet i seks kampe? Det var da fantastisk! Thumbs Up

Og endnu et skifte allerede Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #220: 27 Jun 2009, 17:33 »

Det var uventet! Men okay, måske er det godt hvis jeg kan være stjerneren der et par år, og så vende mig til presset. Og lønnen er jo ganske god! :p
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #221: 27 Jun 2009, 18:13 »

SHIT! jeg har 17 i Springkraft! Shockeret
Logged

Lavet Af GadeFM

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #222: 28 Jun 2009, 12:50 »

kommer der en update idag?
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #223: 28 Jun 2009, 12:56 »

Jeg tror ikke at der kommer flere updates idag. Og hvis der ikke kommer en imorgen, bliver det først mandag aften. Men der kommer nok en update imorgen Smiley


kommer der en update idag?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #224: 28 Jun 2009, 13:06 »

ok
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010