home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118270 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #255: 29 Jun 2009, 21:42 »

Hvornår regner du at næste update kommer?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #256: 29 Jun 2009, 21:43 »

Jeg vil forresten gerne takke meget, for den super store opbakning. Det er sådan noget som gør, at man har lyst til at spille videre Smiley
Forhåbentligt fortsætter det sådan, og så vil jeg til gengæld prøve at opdatere så meget som muligt. Apropos opdateringer, kommer den næste nok omkring samme tid imorgen aften Smiley

EDIT: Det besvarede vel dit spørgsmål, Apache Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #257: 29 Jun 2009, 21:47 »

Det lyder godt Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #258: 30 Jun 2009, 16:12 »

Jeg åbner FM nu. Updaten kommer nok klokken 21 som jeg sagde. SS af 'Mikkel Walle's historie og Serie A kommer lige om straks.

EDIT:
- Mikkel Walles historie.


- Serie A, hvor Fiorentina ligger overraskende i front. Endda et godt stykke, i den ellers tætte top.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2009, 17:31 af DavidMadsen » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #259: 30 Jun 2009, 16:20 »

Tak, skuffende at Fiorentina fører, men Milan ligger da godt i tabellen...
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #260: 30 Jun 2009, 16:22 »

Jep. Fiorentina har faktisk solgt flere profiler end de har købt, og alligevel går det så godt Tunge
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #261: 30 Jun 2009, 16:25 »

Tak for SS'et! Man må jo sige det går ganske udemærket i Saudi Arabien - alt andet havde så også været skuffende.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #262: 30 Jun 2009, 16:30 »

Uhh spænende om jeg bliver i FCK eller måske ender i Serie A bedste klub pt. Fiorentina.
En skifte til Boavista ville også være spænende og der ville jeg nok også være tættere på førsteholds fodbold Peace
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #263: 30 Jun 2009, 17:32 »

Uhh spænende om jeg bliver i FCK eller måske ender i Serie A bedste klub pt. Fiorentina.
En skifte til Boavista ville også være spænende og der ville jeg nok også være tættere på førsteholds fodbold Peace
Du skal jo nok vente 2 updates før du finder ud af det, eftersom den næste er sæsonafslutningen Tunge

Tak for SS'et! Man må jo sige det går ganske udemærket i Saudi Arabien - alt andet havde så også været skuffende.
Det var så lidt - og ja.

Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #264: 30 Jun 2009, 17:35 »

Hey DM kommer næste update snart?
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #265: 30 Jun 2009, 17:36 »

Du skal jo nok vente 2 updates før du finder ud af det, eftersom den næste er sæsonafslutningen Tunge


Hehe stadig spænende Peace
Eller jeg måske bliver i FCK og etablerer mig som en vigtig spiller? Hvem ved Opstemt
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #266: 30 Jun 2009, 17:41 »

Hvornår regner du med at updaten efter den i aften kommer? Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #267: 30 Jun 2009, 17:54 »

Hvornår regner du med at updaten efter den i aften kommer? Opstemt
Enten imorgen, omkring samme tid igen, eller i overmorgen lidt tidligere Smiley

Hey DM kommer næste update snart?
Hvis du kiggede lidt omkring, står der klokken 21, eller inden.

Hehe stadig spænende Peace
Eller jeg måske bliver i FCK og etablerer mig som en vigtig spiller? Hvem ved Opstemt
Spørgsmålet er stadig ubesvaret, men jeg skal nok få svaret på det Tunge
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#7 - Din Vej 4.
« Svar #268: 30 Jun 2009, 20:32 »

Din Vej 4!
Update 7; Endnu et år er omme.
1. juni 2010!


Casper Andersen - Zone43
Man må sige at han scorer meget i Helsingborg, selvom han ikke spiller fast. Han har scoret i to tredjedele af sine kampe, både i venskabskampe og i ligaen. Mon ikke han ryger til noget større i løbet af sommeren?

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller fast på HSVs andethold. Nu må han snart få chancen på deres 1. hold! Hvis ikke, er han heldigvis rygtet til 4 klubber, hvor Austria Wien nok er den største – mens man nok kender mest til Vejle og FC Nordsjælland. Koblenz er den sidste klub, som kæmper for hans underskrift.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads udvikler sig flot i Ligue 2 klubben, RC Lens. Han spiller også fast for klubben, og han spiller virkeligt flot! Jeg kan dog ikke se stillingen i Ligue 2, så jeg ved ikke hvilken række han skal spille i, i næste sæson. Forhåbentligt Ligue 1.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel mener selv, at han er nød til at skifte klub, for at fremme sin karriere. Det har han ret i, men der er kun meget små klubber efter ham. Klubber som Rosenborg og Brøndby er nok ikke interessante for ham. Han udvikler sig ellers meget i Al-Hilal, og er på Spaniens u21 hold lige nu. Held og lykke, Mikkel!

Aron Greve Vidarsson - Apache
Han spiller mere i Throttur. Men for pokker, hvor skal han skifte klub snart. Han er stadig entusiastisk og glad for at være i Throttur, men hvis han ikke snart skifter må han jo få sit ønske om førtidspension opfyldt. Det ville næsten være mere tilfredsstillende..

Mads Sørensen - Macke
Mads spiller fast og fantastisk i Brøndby. Han er ikke rygtet væk, så han bliver nok på vestegnen i løbet af sommeren. Men man ved jo aldrig, om der bliver interesse i løbet af sommeren.

Artat Jumniu - tatii
Artat spiller slet ikke.. Han har ikke spillet en eneste ligakamp i begge sine sæsoner. Hverken i Liverpool, sine to dage i Newcastle eller i FC København, som vandt SAS Ligaen. Hvis han er heldig, skal han spille Champions League næste sæson, og får forhåbentligt debut i sin karriere.

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller fast i FCK, som lige er blevet danske mestre. Han skal nu forsøge at komme i Champions League med dem til næste år, men kun hvis han forlænger sin kontrakt, som udløber om en måned. Dog skal han ikke lede længe efter en ny klub, da der er forfærdeligt mange efter ham. Næsten alle klubber i Belgiens bedste række (udover de nederste), Everton og så videre og så videre.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Catania er ude efter ham, og måske var det en idé at skifte, når han nu ikke får spilletid. Men alligevel, muligheden for debut hos Milan er jo eksisterende, så det bliver spændende at se hvad han vælger at gøre.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller fast hos Lyn, i Norges anden bedste række. Han spiller super flot, men skal måske finde en ny klub, når Lyn nu kun er i den næstbedste række. Det er jo op til ham, hvad han ønsker.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan spiller fremragende i Silkeborg, hvor han lige har sikret sig oprykning med Silkeborg, selvom de mangler 3 kampe. Dog er der en masse klubber efter ham, som OB og Livorno.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller flot i Horsens, og han spiller fast. Han scorer også nogle mål, hvilket helt sikkert er en god ting. Desværre er der ingen klubber efter ham, så han må nok blive i det østjyske i næste sæson, selvom han har talentet til noget mere.

René Rau - SoAP
René er skiftet til Göteborg for 400.000 kroner, og spiller meget. I forhold til en tilværelse på Randers' andethold, må dette være en klar fremgang. Det er hans 4. klub, så han kommer lidt omkring.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, hvor han gør det godt. Den eneste klub som er ude efter ham lige nu er OB. Men der er stadig lang tid til at sommerens transfervindue både starter og slutter.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel spiller fast i Vejle, hvor han gør det fint i midterforsvaret. Han skifter nok snart til en større klub, hvor han også kan spille fast. Jeg ser frem til at finde ud af det.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spiller ikke engang fast i Midtjylland. Det virker underligt, men så må han jo bare skifte klub. Han har jo talentet og evnerne til at spille andre steder. Han er da også rygtet til Brügge, Partizan, Göteborg, Watford og så videre. Så han er nok en af de freaks som tager væk i sommerens transfervindue.


Slutplaceringer:
- Top 3 i Danmark; 1 = FCK, 2= AGF,  3 = AaB.
- Top 3 i England; 1 = Man. United, 2 = Arsenal, 3 = Chelsea.
- Top 3 i Spanien; 1 = R. Madrid, 2 = Valencia, 3 = Barcelona.
- Top 3 i Italien; 1 = Fiorentina, 2 = AC Milan, 3 = Roma.
- Top 3 i Tyskland; 1 = Wolfsburg, 2 = Stuttgart, 3 = Werder Bremen.
- Top 3 i Frankrig; 1 = Lyon, 2 = Paris Saint-Germain, 3 = LOSC Lille.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Din Vej 4.
« Svar #269: 30 Jun 2009, 20:35 »

god update, ærgeligt at jeg ikke fik noget spilletid alligevel  Skuffet Hvis jeg skal væk vil jeg helst blive i Italien, catania lyder da spændene, især hvis det er en lejeaftale de kommer frem til...
Logged


Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010